Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:01:03

LOGOUT.hu

Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1901) DzsonKonor válasza kali (#1893) üzenetére


DzsonKonor
tag

Nahát, a kivétel erősíti a szabályt! :DDD

Samsung Galaxy S22 Ultra

(#1902) beyruth82 válasza kano (#1899) üzenetére


beyruth82
veterán

Mindig ilyen védőkethasználtam minden telómon.Szivárványosodást valóban tapasztaltam a közepén ha úgy esett rá a fény és kivolt kapcsolva kijelző de be semmi nem ment alá az biztos

(#1903) zozzzzzzzzzz válasza zoleeno1 (#1822) üzenetére


zozzzzzzzzzz
tag

zoleeno1 Tényleg, a V10-el imádtam fotózni, meg nagyon jó képeket csinált, összehasonlítva milyen?
(az meg csak öröm, hogy neked nem bootloopolt)

kali Remélem azért nem fogok megbomlani "vénségemre" :D

(#1904) zoleeno1 válasza zozzzzzzzzzz (#1903) üzenetére


zoleeno1
addikt

Ez jobb kepeket csinal, egyertelmuen :)

Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu

(#1905) zozzzzzzzzzz válasza zoleeno1 (#1904) üzenetére


zozzzzzzzzzz
tag

akkor nagyon szeretni fogom, a V10-el végigfotóztam Andalúziát és tényleg csodás képek lettek, csak ugye az a fránya akksi, két kiló powerbank volt nálam :D

(#1906) zoleeno1 válasza zozzzzzzzzzz (#1905) üzenetére


zoleeno1
addikt

Hehehe, igen, a mai napig megallja a helyet az a telo, minden helyzetben, csak merul mint a titanic... Nalam meg ott lapul a fiokban, nincs szivem eladni :)

Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu

(#1907) DzsonKonor


DzsonKonor
tag

Most én vagyok béna, vagy eltűnt a DTS hangzás?
:U

Samsung Galaxy S22 Ultra

(#1908) broland79


broland79
csendes tag

Sziasztok!
Kétségbeesésemben nem olvastam végig a topicot... Ma volt az első közös napunk a Mate 10 Pro-val, és nem tudok vele telefonálni. Van valakinek ilyen tapasztalata? Ha hívnak, fel tudom venni és tudok beszélgetni, viszont én hívni nem tudok, ugyanis kicseng a hívott félnél, de nekem ezt nem jelzi hanggal. A hívott fél felveszi, nekem a kijelzőn számlálódik az idő a kapcsolás után, de egyikünk sem hall semmit. Úgy indul be, ha kihangosítom, majd vissza...
Találkozott valaki ilyennel? Valami bugyuta szoftverhiba lehet. Egyébként P10-ről tükröztem át mindent. Egy full reset segítene, vagy valami egyéb?

(#1909) Tomtotom válasza thebeegee (#1887) üzenetére


Tomtotom
senior tag

Nálam is így volt. Most kezd beállni, nekem már fasza az üzemidő. 5% volt az akksiban, mikor átvettem.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Watch, OnePlus 8t

(#1910) kali válasza broland79 (#1908) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Probléma esetén ajánlott a teljes gyári visszaállítás, majd újnak beállítani a telefont, korábbi mentést nem rátenni és kipróbálni úgy.
Amennyiben maradna a hiba, úgy érdemes kipróbálni másik SIM kártyával, lehetőség szerint más szolgáltatóéval is, azzal jobban szűkíthető a hibalehetőségek köre.
Melyik szolgáltató SIM kártyájával/előfizetésével használod jelenleg?

[ Szerkesztve ]

(#1911) Viper26


Viper26
nagyúr

Nincs semmi bajom a gyárival, de kezd hiányozni a Nova launcher... :)

Pixel 7 | FR955

(#1912) broland79 válasza kali (#1910) üzenetére


broland79
csendes tag

Szlovákiában használom Orange és O2 kártyákkal. Megpróbálom a gyári beállításokat.
Mi a legjobb módszer archiválni a telefon tartalmát? Sms, híváslista, telefonszámok, stb.

(#1913) Viper26 válasza broland79 (#1912) üzenetére


Viper26
nagyúr

HiSuite.

Kontaktok meglesznek google fiók címtárban, ha felvitted oda korábban.

Pixel 7 | FR955

(#1914) ede006


ede006
csendes tag

Sziasztok!

Nézegetem én is ezt a telot és egyre szimpibb. Ha el szánom magam a vásárlásra én a titanium grey változatot vennem meg a telekomnal mert úgy lenne a legokosabb nekem. Esetleg nincsen valakinek arról infoja h a telekomnal lesz-e és ha igen mikor ebben a színben?

Nagyon köszönöm!

(#1916) kali válasza broland79 (#1912) üzenetére


kali
legenda

Ja, akkor a szolgáltatói oldalról passzolom.

ede006: Szia,

Szerintem nem lesz abból a színből szolgáltatónál, vagy netán mégis, akkor sem mostanság.

[ Szerkesztve ]

(#1917) voncci válasza #45553408 (#1915) üzenetére


voncci
aktív tag

Még nem tudtam el dönteni melyik legyen, de a Note valahogy minőségibbnek hat.

(#1919) voncci válasza #45553408 (#1918) üzenetére


voncci
aktív tag

Nem, a ceruza nem lényegi szempont. Szó mi szó! Nehéz szülés lesz, főleg, hogy egyre jobban bezavar a Oneplus 5t is😂

(#1920) kali válasza voncci (#1919) üzenetére


kali
legenda

Azt nyugodtan dobd ki a kosárból a Mate 10 Pro és a Note 8 mellől.

(#1922) nylacika


nylacika
aktív tag

Üdv! Érdeklődnék, hogy másnál is szarakodik-e a wifi, vagy csak engem tisztel meg a telefon ezzel. Folyamatosan szakadozik, beszélgetésnél elmegy a térerő, kihagy, használhatatlan, csatlakozás is kb 1 perc, mire megkeresi, megtalálja és felcsatlakozik.

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Black + Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE + Garmin Forerunner 955 Solar

(#1923) kali válasza nylacika (#1922) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Nálam tökéletes.
a 115-ös firmware verzióval kicsit lassabban csatlakozott fel, volt vagy 5 - 6 másodperc, de a kapcsolat azzal is nagyon stabil volt, a 120-as firrítés óta viszont a csatlakozás is gyorsabb, a stabilitással és a sebességgel továbbra sincs gond.
A wifi szakadozás nem csak a telefon miatt lehet, általában nem is amiatt van, elég annyi, hogy elég sok zavaró idegen hálózat elérhető legyen, akik egy része a te szemszögedből problémás csatornát használnak, ilyenkor a csatorna módosítása segíthet, pláne 2.4 GHz esetén.

[ Szerkesztve ]

(#1924) nylacika válasza kali (#1923) üzenetére


nylacika
aktív tag

Nekem 115 van fent. Független dualra kijött már a frissítés? Mert az enyém nem találja...

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Black + Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE + Garmin Forerunner 955 Solar

(#1926) nylacika válasza #45553408 (#1925) üzenetére


nylacika
aktív tag

Kösz a válaszokat! Akkor marad a várakozás a 120-as verzióra, de valahogy nem akar jönni...

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Black + Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE + Garmin Forerunner 955 Solar

(#1927) kali válasza nylacika (#1924) üzenetére


kali
legenda

Arra még nincs, csak a Telekomosokra jött 120-as, de nálad nem is hiszem, hogy megoldaná a problémát, mert nem telefon oldali hibának tűnik, olyan rossz a 115-össel sem lehet.
Milyen router, hgw, ap...stb. szórja a netet?
Sok elérhető idegen hálózat van? (alkalmazással ellenőrizhető PC-ről, laptopról és telefonról is.)

[ Szerkesztve ]

(#1928) apezka válasza nylacika (#1924) üzenetére


apezka
tag

Még nem, csak a T-sek kapták meg.

A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

(#1929) nylacika válasza kali (#1927) üzenetére


nylacika
aktív tag

Az a furcsa, hogy az S8+ simán viszi, nem akad. Előtte az S7 Edge is simán vitte, nem volt gond. Társasház, úgyhogy van pár router pár méteres körzetben...

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Black + Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE + Garmin Forerunner 955 Solar

(#1930) voncci


voncci
aktív tag

Hááát nem tudom....

(#1931) kali válasza nylacika (#1929) üzenetére


kali
legenda

Akkor én megpróbálnám más csatornákon is a kapcsolatot, hátha lesz olyan, amelyik a szomszédokkal nem ütközik és miden saját eszköznek is tetszik.
Az a baj, hogy a wifi nagyon összetett dolog, attól, hogy egyik vagy másik eszköz így jó, a harmadik meg nem, még nem feltétlenül a harmadik eszközzel van gond, ha történetesen két Huawei (vagy bármi más) lenne jó más csatornán és a Samsung problémázna azon, akkor sem lehetne azt mondani, hogy a Samsung rossz.
Évekig jártam ki magánlakásokba és irodákba, kisebb cégekhez router. és más eszközöket, illetve wifi hálózatokat beállítani, sokat tudnék erről mondani.
Nem mellesleg, a Huawei igazi hálózati gyártó, ezért nem szoktam csak külön elcsodálkozni azon, hogy a mobil és a wifi kapcsolat minősége is jobb, mint a legtöbb más gyártós telefonnál.

[ Szerkesztve ]

(#1932) nylacika válasza kali (#1931) üzenetére


nylacika
aktív tag

Kösz! Próbálkozok! Bár a router is hüvely, úgyhogy csak összehozom, max a samu fog akadni! :D

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Black + Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE + Garmin Forerunner 955 Solar

(#1933) Musaka


Musaka
senior tag

Üdv.

Végül én is beléptem a klubba. Telekomtól hoztam ki a készüléket.
P10 plus-ot váltott le. Ott megszoktam hogy volt az akkumulátor menüben Zárképernyő tisztítás opciót.
Itt az Indítás az alternatívája?

(#1934) thebeegee


thebeegee
tag

Note 8 kamerajaban mi az extra a zoomon kívül?

(#1935) Jakesz válasza thebeegee (#1934) üzenetére


Jakesz
őstag

A portrait mode.

(#1936) kali válasza Musaka (#1933) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Igen, az és utóbbi még részletesebben konfigurálható is, ha manuálisra kapcsolsz.

Jakesz: A Mate 10 Pro is tudja.

[ Szerkesztve ]

(#1937) Musaka válasza kali (#1936) üzenetére


Musaka
senior tag

Köszi.

Akkor majd belövöm magamnak hogy ne tartsák ébren a telot a nekem nem fontos appok ( Chrome stb..)

(#1938) Jakesz válasza kali (#1936) üzenetére


Jakesz
őstag

Ja, én általánosságban mondtam, hogy még mit tud a Note a zoomon kívül.

(#1939) kali válasza Musaka (#1937) üzenetére


kali
legenda

Jobb felül az ikonra böksz és kiírja, hogy mik indultak automatikusan, nálam ebből látszott, hogy milyen erőszakos például a bankos vagy mobilszolgáltatós alkalmazás, mindig indulnának maguktól, persze feleslegesen, most letiltottam azokat (az automatikus és másodlagos indítást, illetve a háttérben futtatást is), így csak azt olvashatom, hogy egy nap hányszor próbáltak indulni, de tiltva lettek és így tényleg csak akkor indulnak, ha manuálisan megteszem.

JakeszJa, okés. (A Nokia 8-nál meglepett például, amikor megvettem és kipróbáltam, hogy Bokeh mód volt, de 2x optikai zoom nem, mert ott más technológiát használnak a két kameránál.)

[ Szerkesztve ]

(#1940) mariska


mariska
csendes újonc

Sziasztok,

Vettem egy mate 10 prot 2hete 6nap használat után szervizbe kellett vinnem mert folyamatosan ment rajta a net miközben ki volt kapcsolva a WiFi is és a Mobilnet. (Az adatforgalmat ette közben) A szervizben közel 1 órát vártam mire sorra kerültem majd 20perc alatt míg velem foglalkoztak 2x mondták hogy ilyet még nem láttak. Azt mondták 4-5 munkanap, Cserekeszuleket sem ajanlottak fel! Azóta többször hívtam a központi szervizet, de semmit nem tudtak mondani. Már hosszabb ideje van náluk a telefonom mint amíg nálam volt.
Hasonló tapasztalat valakinek van/volt?
Üdv
Marcsi

(#1941) kali válasza mariska (#1940) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Ilyenről még más telefon esetén sem hallottam, úgy legalábbis nem, hogy maga a készülék lett volna a hibás és nem pedig beállítási, vagy szolgáltatói, SIM kártya hiba lett volna, illetve előfordult, hogy fertőzött alkalmazás vette át az irányítást a telefon felett, de ott mint kiderült, nem megfelelő helyről lett letöltve az alkalmazás.
Miben nyilvánult meg a hiba, mutatta a telefon adatforgalmi számlálója is?
Gyári visszaállítás volt és nem segített?
Több SIM kártyával is kipróbáltad, mindegyiknél adott volt a probléma?
Cserekészüléket nem kötelesek ugyan alapban adni a jogszabály szerint, de valahol mégis megteszik, persze sokszor csak akkor, ha külön kéri valaki és van is bent nekik, mert az sem áll rendelkezésre korlátlan darabszámban.

[ Szerkesztve ]

(#1942) mariska válasza kali (#1941) üzenetére


mariska
csendes újonc

Szia Kali,

Volt gyári visszaallitas igen az sem segített, a forgalmat merte folyamatosan és le volt tiltva közbe minden beállítás aminek köze lehet a nethez. Más SIM-el is ugyanez volt. Igazából az bosszant a legjobban hogy a premium kategóriás telefon ami nem 2forint volt nem cserélik ki, ilyen hibával jön ki és ilyen sokáig "javítják". Ha ez elofordul egy 30ezres keszuleknel azt mondom hogy benne van, de egy ilyen bepromozott drága csúcs keszulelnel?!

(#1943) zozzzzzzzzzz


zozzzzzzzzzz
tag

egy elfogulatlan vélemény:
ANDROIDTESZT: Huawei Mate 10 PRO!: https://youtu.be/TcBu3KfS51E

(#1944) kali válasza mariska (#1942) üzenetére


kali
legenda

A hiba, meghibásodás nem válogat, pont úgy előfordul a csúcskategóriában (még a Mate 10 Pro-nál jóval drágább telefonoknál is), mint az alsóbbakban.
Kicserélni a vásárlástól számított 3 munkanapon belül bejelentett hiba esetén kell, ha az akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
Amennyiben online webshopban, telefonon, vagy telefaxon rendelted, úgy elállni lett volna még lehetőséged, ha azt a kézhezvételtől számított 14 napon belül megteszed, ilyenkor indokolni sem kell, hogy miért adod vissza.
Lehet, hogy visszaküldték komolyabb bevizsgálásra, azért tart viszonylag sokáig, de attól még érdemes időről időre rákérdezni, hogy hol tart a dolog.
Magát a mobilinternetet nem kell amúgy túl sok helyen kikapcsolni, elég csak a lehúzható redőnyön kilőni, a többi opció csak finomhangolás, hogy alvó állapotban is legyen net, vagy akkor ne, a háttérben mi és mikor forgalmazhasson, kapjon korlátlan adathozzáférést vagy ne...stb.

(#1945) csatoth79 válasza mariska (#1942) üzenetére


csatoth79
tag

Hát nem értek egyet ezzel a lebonyolítással,de meg kell nézni a másik oldalt is.
Ha minden telefont kicserélnének,aminek valami hibája van,az drágítaná a vételárat is,hiszen azzal a telefonnal már semmit nem tudnak csinálni,megy a selejtbe.
Legtöbb hibát annak ellenére hogy garancia van a felhasználó okoz és nem gyártási hiba miatt történik
(fertőzött app,leesett telefon nyom nélkül,sw-be belenyulkálás,módosítgatás)
ezzel nem azt mondom,hogy nálad is ez a helyzet,de sajnos nem tudnak minden telefont cserélni.
Samsung note 7 esetében pl megvettem majd 300ezerért és korlátozták,cserélték,majd újra korlátozták,majd visszavették és vehettem másik telefont és még egy bocsánatot sem kaptam a gyártótól...
Szóval a telefont meg szokták javítani abban az esetben is,ha felhasználói hiba okozta a gondot(kivéve extrém esetek törés,beázás stb)hiszen azért ez nekik is presztízs.
Valóban Samsung javítás drága telefonoknál max egy hét ha nem valami extrém dolog kell bele.
Amúgy én úgy tudom 15 nap alatt kell javítaniuk,vagy ha cserekészüléket biztosítanak akkor 30 nap és ha nem megy cserélniük kell.
Ha a papírt amit kaptál aláírtad rajta hogy nem kérsz cserekészüléket akkor a 30 nap érvényes rád.
Persze ez lehet nem így van szolgáltatón keresztül(telenor) tuti így működik.

(#1946) beyruth82 válasza csatoth79 (#1945) üzenetére


beyruth82
veterán

Samsungnál 5 nap alatt garantalálják a javítást.A szervíz meg is csinálja csak az áruhazak,viszonteladók,kereskedelmi parnerek,szolgáltatók ülnek rajta heteket.

(#1947) kali válasza csatoth79 (#1945) üzenetére


kali
legenda

Az a baj, hogy arra a 15 napra a jogszabály szerint csak törekedni kell, de ha komolyabb a probléma, akkor indokolt lehet hosszabb intervallum is.

beyruth82: A Sasung sem pörgeti már úgy a dolgokat, mint régebben, először megszűnt a házhoz kivonuló szervizes - amire azt mondom, hogy részint jogos, mert ezeket a telefonokat nem lehet már háznál javítani, főként az IP védelem miatt, bár az jól esett, amikor valakinek házhoz vitte a cserés készüléket a szervizes -, aztán volt az egy munkanapos javítás + futár oda és vissza, de ez is ellaposodott, nyúlt az intervallum, mára már ahogy sikerül...
A Huawei esetén is érdemesebb a háztól-házig futáros megoldást választani, az legalább nem olyan helyre viszi, ahonnan még küldözgetik tovább.

[ Szerkesztve ]

(#1948) kali válasza zozzzzzzzzzz (#1943) üzenetére


kali
legenda

És tudja!
Sok (a kelleténél elfogultabb) iPhone tulaj marja majd magát, ha megnézik a videót... :)

(#1949) #04441088 válasza beyruth82 (#1946) üzenetére


#04441088
törölt tag

Samsung S7 Edge t haverom hatodszor vitt be gariztatni. Nevetséges ami ott megy az is.

(#1950) csatoth79 válasza kali (#1948) üzenetére


csatoth79
tag

Na igen :)
Iphone 7-et használtam a note 7 fiaskó után 4 hónapig,életem legkeményebb időszaka volt.
Kis kijelző,korlátozások,flie-ok fel nem ismerése,videó formátum le nem játszása,file-ok rámásolása(ja nem az nem megy :) )
Szóval aztán azt cseréltem samsung s8-ra majd most huawei mate 10 pro éééééésssssss az iphone kamerája kanyarban nincs ehhez ,na jó az x lehet de az meg 2x annyi majdnem :)
Amúgy idegesít az iphone-ban a 16:9 képarányú fotók hiánya(appal lehet,de ugye a gyári lenne jó)
szóval :
JÓ DÖNTÉS :)
végre valaki felsorolt vagy 20 tulajdonságot ami IOS-ben nincs.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.