Mindezzel együtt is simán eltudom képzelni, hogy egy korabeli autó sokkal dinamikusabb volt. Nem tudom, hogy hányan ültetek 50-es évek beli Amerikai, majd európai autóban, de ég és föld a különbség. A Mercury Turnpike Cruiser nem is volt egy különösen erős autó a maga idejében sem, mégis bármelyik korabeli eu vasat megette reggelire, gyorsulásra és nyomatékra is. A 68-as Impalat már nem is mondom ...
De emlékszem mikor azzal szórakoztunk, hogy 1977-es Cadillacekkel nyomtunk le viszonylag új BMW-ket
Erőtől függetlenül az eltérő mérési módszerek miatt valóban elképzelhető, hogy az arányok nem úgy állnak össze, ahogy a számokra ránézve látszik (már csak az önsúly miatt is), ennek ellenére használatközben is erősebbenk érződnek az amcsi autók. Higyj nekem, ültem elég sokban. (de soha sem elégben! )
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...