Hűha...akkor lehet nekem csak a túra egy része kell hogy érdekes legyen, mert pici számolással majd 800€nál tartok 2 főre
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Hűha...akkor lehet nekem csak a túra egy része kell hogy érdekes legyen, mert pici számolással majd 800€nál tartok 2 főre
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Az autós találkozón jövőre megbeszélhetjük (ahova az MZ-vel megyek... )
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Helyes A vicc h a legaktívabbak között vagy a -2 kerék ellenére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Reméltem, hogy nincs 4 kerékhez kötve a dolog, belefér a fele is...
Az 1300-as Bogár még nincs meg, de amint meglesz, azzal veszek részt
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ha elég szennyező a gázok csoportja amit ereget a gép, számítunk rád
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ide egy tura?
Részt venni csak 30 ev felett!
no de nem a soförök! a járművek!
a nap kérdése ez a falu hany km-re Kolozsvartol?
Na es a masik hires helyecske?
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
2 ütemű, pöfög ez annyit, amennyit kell
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Jujj de szép a sirokkód, nekem az 1.8 B3 malacka (nem bitpork ) 2.5 év múlva lesz 30. De megéri, vígan szaladgál, bárhová el mernék vele indulni. Azért egy pót generátort, hozzávaló ékszíjat, meg egy pót AC-t vinnék magammal, hábiztire
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Akkor nekem még 4 évet várnom kéne, mert 26 éves a motorom?
Szép jószág az a VW...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
köszi...
jo áll neki a háttér a vilag minden pontjan
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
Szép teljesítmény, gratula!
Most már csak összeborítom a 251-est, ami festés, újrakábelezés és elfoglaltság miatt van darabokban. Pedig tudnék szólni ismerősnek, hogy csináltassa/csinálja meg, amíg odavagyok. De akkor a szerelés, a saját kezű munka élménye hol marad? Nekem, aki suttyomban szerelte a biciklijét gyerekként (az első dolog,amit össze is tudtam rakni szétszedés után ), annak ez is hozzátartozik az "élményhez", nem csak a motorozás. Meg néha a full cuccban hazatolás
Az meg, hogy megállt a kolléga alatt... ő még tapasztalatlan szocimotoros, legközelebb profibb lesz hibakeresésben és pótalkatrészek meglétében (igen, öreg a vas), és hazajön vele.
Tisztelet, hogy Erdélyt is bevállalta egyedül. Nyomor? Kokov fórumtárs, ön téved.
[ Szerkesztve ]
Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота
Nincs itt semmi nyomor, pusztan mas eleterzes egy ilyen szocimotorral jarni az orszagot, es turazgatni, mint egy nagymotorral . Oszinten: Honda CBF500-ason tanultam es vizsgaztam, de nem hianyzik. Nincs olyan karaktere, mint egy MZ-nek. En eleve MZ mellett nottem fel, otthon faternak van egy '87-es ETZ 250-ese, eleve a 250-es MZ-k hangjat is imadom . Ez fogott meg, es ennel is maradok, attol fuggetlenul, hogy megvan a korlatlan vizsgam is motorra. Fenntartasi koltsegei nevetsegesen alacsonyak.
Raadasul en a megallast is a sajat hibamnak tekintem, mert tavasszal megtehettem volna, hogy ujrakabelezem a motort, de kihagytam (ellenben sok mast javitottam rajta)
Majd most telen lesz ra ido, es ujrakabelezem a teljes elektromos rendszert, valamint veszek Muller Szabolcstol egy uj Hall jelados panelt, es megy az eredeti helyere, szinten friss forrasztassal es kabelekkel
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Van elfekvőben egy Müller féle 251-es hátsó LED-es féklámpám, ha kell Megmaradt
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
jotanacsokat tudok adni mz/etz kuplung könnyitésre!
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
Nem rossz
rip and tear, until it is done
Nekem a hatso lampaban a ketszalas izzo helyett LED van, ugyanolyan foglalattal
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Kokov véleményének védelmében:
Valóban el kéne már felejteni ezeket a motorokat. Anno tök jó volt, hogy egyáltalán volt mivel motorozni, és igen, meg lehetett javítani az út szélén (bár nekem pont mindig olyan hibákat csinált, hogy mégsem)
Erősen negatív sznobságot érzek a dologban. (ld. a zsíroskenyér is milyen jó volt anno (dehogy volt jó, mindenki szívesebben evett volna igényesebb ételeket))
A retro érzés valamilyen csodás megszépülésnek tűnik az idő fényében. vettem a múltkor egy C64et, mert milyen jó is volt az, évekig imádtam, most meg hát...nem tudok elé leülni (mély tisztelet azoknak, akiknek van hozzá kedvök, türelmük!)
Innentől on:
Volt ETZ250-em, 3 évig, 2001től, olyan gyönyörűre megcsináltam, hogy csak na: vettem zsírozott papírral gyári NDK hengert, dugót, új kipuffot (gyári!), új ülés, ami csak kell, de _valami_ miatt mindig megállt alattam. Hol a gyújtótrafó, hol a váltó volt szar (cserélve volt pedig minden), és csörgött húzatáskor, pedig még a hazai egyik MZ szerelő "Isten"hez is elvittem, új telók (15ezer per db!!), metálfény, tényleg szép volt.
De egyszerűen ez a motor nem arra való, hogy túrázzunk vele hosszú távon. Lehet vele menni, trabanttal is a fekete tengerhez, de nem erre való. Lehet példákat hozni, persze, hogy nekem a GSXR1000 is elromlott, de azért az nem statisztika.
Nem fikázom! Csak azért ne istenítsük. Én sem istenítem az ezres swiftem, 18 éves, tudom, papír, meg f.s meg sz.r, de mégiscsak soha az életben nem romlik el, és swifteket nem látni az út mellett. Persze ettől még olyan zajos mint egy trabant, csörög zörög, de megy, és 3.8L a fogy rekordom vele. (városban 5)
Mindezen fentieket tényleg csak azért írtam, hogy hangot adjak annak a véleményemnek, hogy jó volt anno az ETZ, de már a múlt, és akinek van türelme a vele történő szenvedésnek, tegye, respect, de azt tényleg _ne_ mondjuk, hogy elnyűhetetlen, meg hogy kimegy a világból.
Azert Bambi ETS 250-esét megnezheted! . Pedig az regebbi, mint az ETZ, es jarja vele Europat
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Igen, az manapság már létező kieg
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Makó felé mentem az autópályára, így Szegedet elkerültem eleve, nagy kerülő lett volna arra mennem
Vásárhely majd Makó, ott fel az M43-asra, onnan már díjmentes a szakasz egészen a határig, motorkerékpárra pedig Romániában nincs semmilyen útdíj, autópályára sem
(#39) Somatom
Ezt dobta a gép, a 666-ot
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Gratula Remek cikk, jó motor - ez menni fog 20 év múlva is, nemúgy mint a mai nejlonrakéták.
Tisztelet, hogy neki mertél vágni ekkora túrának
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
Először is gratulálok a cikkhez, jó volt olvasni, beleéltem magam.
Volt ETZ-m, csak a 125-ös "csepp" tankos, rengeteget túráztam vele, pedig "pici" motor, de a 60kg-mat szépen elvitte mindenhová. Autópályára is kimerészkedtem néha, a 100-at elvitte alattam.
Minden út élmény volt és többen csodálkoztak rá, mint bármelyik csilli-villi milliós motorra.
Egyszer félreálltam az út mellé valami állítani rajta és minden arra járó motoros megállt, hogy tud-e valamit segíteni. Hatalmas élmény volt. Ez egy közösség.
Sajnos a sok munka és a család mellett letettem pár éve a motorozásról és apósom "megörökölte" a gépet, majd össze is törte...
Egyszer ha lesz egy kis időm és találok és szép példányt veszek egyet és ismét belevágok.
Az MZ egy élmény, aki szereti és vigyáz rá, annak tényleg örök motor.
Gratulálok a túrádhoz, remélem olvashatom majd a következőt is.
Még annyi, hogy vezettem 250-es ETZ-t is, az már igazi túragép volt, de 16 éves az A1-es jogsim és előről kellene kezdenem, hogy korlátlan A-t kapjak, így nem vágtam bele, majd egyszer...
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
Nem egészen. Mi kértük ezt a rajtszámot. Mondjuk úgy, hogy ez paszzol a csapathoz.
Infomaker:
Van valami abban, amit írsz, de ez két, külön nézőpont. Lehet úgy is túrázni, hogy az ilyen problémák is bele vannak kalkulálva. Szocimotoros időszakunkban a nyaralás úgy indult, hogy egy csaj becsukott szemmel rábökött egy pontra a Magyarország térképen és az lett az uticél. Egy MZ -nél nem sok minden kell ahhoz, hogy ne maradj az út szélén. Egy-egy belső, némi szerszám, meg egy vontatókötél. A gond ott kezdődik, amikor "megnyúlnak" a kapcsolati szálak és egy hosszú hétvége alatt le kell tolni mondjuk egy München oda-visszát. Az már autópálya, ahol vagy tud a moci 130 -at, vagy beszorulsz a kamionok közé, a szélső sávba és mire odaérnél, már fordulhatsz is vissza. Ugyanez csapatban még több tartalék erőt igényel, ha az együtt megérkezés is cél.
Én a pályán 100-as tempóra álltam rá Romániában és a magyar szakaszon, nem volt semmi problémám, csak az autósok előztek, kamionok mind 90-nel mentek a pályán
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Tőlünk nyugatra ez már nem így megyen. Nagyon kihalt szakasz kell ahhoz, hogy Te 100 -zal előzzél. Csapatban meg pláne. Persze, ez attól is függ, hogy a hangman (ek) mennyire bevállalós (ak). Ha a második két motor jól dolgozik, akkor Road Captain -ből elég egy, de Hangman -ből kettő kell.
Egyszer én is leültem a 251 mellé a benzinkút parkolójába, hátamat a Kresz-táblának támasztva, és két motoros be is kanyarodott a kútra, hogy kell-e segítség. Pedig csak egy jégkrémet ettem meg . Mosolyogva elköszöntek, és mentek tovább. Nagy élmény az ilyen közösség.
Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота
Én mikor a Szent Anna-tó után a benzinkúton leültem megenni a kürtőskalácsot, majd picit pihentem, akkor álltak meg magyar motorosok, hogy van-e valam baj
Mondtam, hogy minden rendben, csak megebédeltem, meg szusszanok pár percet
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ez tök normál motorosok között. Én még a teherautóval is meg szoktam állni. Nyáron egy holland BMW -st vittem így szervízbe. Ott állt a srác az út szélén. Megadta magát az elektronika. Felkaptam a mocit a hátfallal, bekötöttem és elvittem a BMW szervízbe (garis volt a gép). Egyszer, túra közben, valahol Franciaországban egy baszk srácot mentettünk meg. Aztán két napig együtt gurultunk és meghívott minket magához. Következő évben el is gurultunk hozzá Bilbaoba. Így már az Atlanti Óceánba is belegurítottam az első kereket (ez szokásom, ha vmi nagyvízhez érek mocival).
[ Szerkesztve ]
Nem mindenhol szokás a motorosok összetartása. Legalábbis Horvátiában nem ezt vettem észre.
Ellenben mikor kifelé mentünk (VTR 250 + Ducati Monster 600), elég sok hazai állt meg, amikor a Ducati megadta magát. Volt olyan motoros aki nem állt meg, mert visszajött autóval, hogy látta a gondot, de gondolta autóval többet tud segíteni... Így elmentünk hozzá 20km-el odébb, amikor félig megjavítottam a keletkezett hibát és kaptunk egy vagon szerszámot, hogy ha kiértünk Horvátiába, akkor javítsuk meg rendesen, aztán majd visszaadjuk ha haza jöttünk.
Egyébként a Balaton felvidékieknek is minden tiszteletem. Ugyanis amikor a ducatihoz vadásztam alkatrészt, akkor annyira gyorsan és készségesen segítettek az egyik kis háztartásban a probléma megoldásában, hogy az előtt le a kalappal. Pedig látszott rajtuk, hogy amúgy is munkában vannak.
Azokkal a motorosokkal viszont nem tudok kibékülni, akik soha nem ültek "szar motoron" (értsd babetta, verhovina, pony romet, simson, TS MZ, ETZ és társai) és ítélkeznek ezek felett, s azt gondolják, hogy nincs létjogosultságuk már a mai világban. Nem olyan rosszak azok, mint amilyennek ki vannak kiáltva! Csak elment felettük az idő és ezek után egy "nyugatira" ülve, valóban más a biztonság érzet. Amíg az ETZ-m volt, sokszor megkaptam, hogy miért nem veszek egy normális motort... Aztán amikor a sokadik elektronika hibás "nyugati" mellett álltam meg, akkor elgondolkodtam, hogy biztosan akarom e ezt... (végülis akarom, mert továbbra is nyugati a terv)... Az ETZ-nél és a többi szocinál, még van esély az út menti javításra. De egy nyugatinál ez szinte lehetetlen. Ott futó és go haza. Az egyik esetben egy táska van tele pótalkatrésszel, a másikban meg a kártyán legyen pénz a trélerre...
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
a zsiroskenyer most is nagyon jo akar hagymaval akar cukorral de toportyuvel vagy libamajjal isteni!
es talan nem egezsegtelenebb mint a 30 evvel ezelott kivanatosnak tuno es elerhetetlen big mac
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
Garutulálok az úthoz azért, a képek is tetszettek. Nekem is az első komolyabb mocim MZ volt, sokat kibírnak. Ismerőseim annak idején Pannóniával utaztak le az Adriára.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Szépen összeszedted a gondolataidat, tetszett a cikk.
Bár elfért volna egy kicsit mélyebb elemzés is, én azon kezdtem el agyalni, hogy a dobozodba mi volt, meg mit vittél magaddal az útra... De ez lehet, hogy csak engem érdekelt volna
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
A hátsó dobozban 6 flakon (6 liter) 2T olaj volt, forgalmi engedély, láthatósági mellény, és pár villáskulcs
Az oldaltáskában vittem magammal biztosítékokat, gyújtótrafót, 2 új Brisk N14C gyertyát, egy rakás szerszámot, első és hátsó kerékhez belső gumit, szerszámot a gumileszedéshez, kb 0,5 m benzincsövet, egy tartalék hátsó lámpát, és 2 db komplett irányjelzőt, valamint mindenhez 1-1 izzót, valamint a kipufogóhollanderhez gyári körmöskulcsot, mert tudtam, hogy még néha után kell húzni, mert a túra előtt kb 2 hónappal lett feltéve az új kipufogókönyök
Megfelelő mennyiségű választ adtam?
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ilyenkor azért át tudom értékelni a "megszállott" kifejezést. Nálam egy szerszámkészlet (alkarnyi vékony, arasznyi hosszú szütyő, amibe gyertyakulcs, 3 villáskulcs és egy csavarhúzó fér nagyjából, na meg egy pici-pici drótkefe, ha beköpné a gyertyát...) és egy izzókészlet volt a felszerelés mindig ilyen szempontból, még az Erdélyi túrákon is, és soha semmit nem használtam belőle. Motoros talin használtam a gyertyakulcsot, és ennyi.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Újabb motorom nagyon sosem volt, de ha úgy megy, mint az autóknál, akkor egy új motorral szükség lehet egy laptopra és a szervíz telefonszámára. Értékelem a régi szép időket. Ezért vettem olyan autót, amit meg tudok javítani (mielőtt valaki megmondja a tutit, nem a pénz miatt), ha gáz van és az ETZ elnyűhetetlen és ez így van rendben.
[ Szerkesztve ]
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
Kawasaki VN 800 Drifter, 2002
Magam bütykölöm amikor kell.
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
"Az MZ nem arra való, hogy túrázzunk vele hosszabb távon"
LOL
Olvasnivaló azoknak, akik lenézik az MZ-t:
Ezek után el lehet sunnyogni, mert majdnem biztosra merem mondani, hogy az itt fikázódók közül egy sem ment még fele ekkora túrára sem a "szupermegbízható", fiatal motorjával.
Na igen! Ott a pont! Én is olvastam ezen cikket
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Mennyi "hozzáértő" van.Gyanitom sosem volt Mz-jük vagy ha igen,totál hülyék voltak hozzá.
Minden évben elmegyek külföldre a /1-el most már 6 éve és jelentem "egyszer sem"kellett hazahozatnom,de a társaimnak sem akikkel voltam.
Németország,Ausztria,Szlovénia,Erdély,Ukrajna,Olaszország,
Lengyelország,Szlovákia,Csehország
Erről ennyit.
Az hogy most Áron így járt,az benne van minden járműben.Ha nem így lenne akkor nem volna szükség szervizekre.
Jó multkor egy volt Mz-s társunknak a BMW 1150RT motorját kellett tréleren hazahozni,mégsem mondanám hogy szar a BMW.
Jövőre kicsit gatyába rázza a 251-et és csont nélkül lefogjuk tudni Erdélyt(ugyanis én is megyek vele )
[ Szerkesztve ]
+1
Én is pont tegnap olvastam, nagy gratula a srácnak!
Egyébként én úgy vagyok vele, hogy a motorozás (főleg a túrázás) egy hobbi és semmi kivetnivaló nincs abban, ha valaki ezt a szeretett hobbimotorjával csinálja.
Ha valaki ezért lehülyézi, akkor nincs miről vitatkozni, mivel a hobbi ugyebár szubjektív dolog...
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
Elnézést Csabától.
Áront írtam a hsz-ben Csaba helyett.Bocsesz.
Helyesen a mondat:
Az hogy most Csaba így járt,az benne van minden járműben.
Plusz 1 videó is hozzá hogy milyen motorok mellett állt helyt az Mz.
[link]
"A videó nem érhető el"
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
Nálam pedig jó
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/