- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Ez tök normál motorosok között. Én még a teherautóval is meg szoktam állni. Nyáron egy holland BMW -st vittem így szervízbe. Ott állt a srác az út szélén. Megadta magát az elektronika. Felkaptam a mocit a hátfallal, bekötöttem és elvittem a BMW szervízbe (garis volt a gép). Egyszer, túra közben, valahol Franciaországban egy baszk srácot mentettünk meg. Aztán két napig együtt gurultunk és meghívott minket magához. Következő évben el is gurultunk hozzá Bilbaoba. Így már az Atlanti Óceánba is belegurítottam az első kereket (ez szokásom, ha vmi nagyvízhez érek mocival).
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz
Francia91 #124 üzenetére
Tőlünk nyugatra ez már nem így megyen. Nagyon kihalt szakasz kell ahhoz, hogy Te 100 -zal előzzél. Csapatban meg pláne. Persze, ez attól is függ, hogy a hangman (ek) mennyire bevállalós (ak). Ha a második két motor jól dolgozik, akkor Road Captain -ből elég egy, de Hangman -ből kettő kell.
-
#79335424
törölt tag
válasz
Francia91 #120 üzenetére
Nem egészen.
Mi kértük ezt a rajtszámot. Mondjuk úgy, hogy ez paszzol a csapathoz.
Infomaker:
Van valami abban, amit írsz, de ez két, külön nézőpont. Lehet úgy is túrázni, hogy az ilyen problémák is bele vannak kalkulálva. Szocimotoros időszakunkban a nyaralás úgy indult, hogy egy csaj becsukott szemmel rábökött egy pontra a Magyarország térképen és az lett az uticél. Egy MZ -nél nem sok minden kell ahhoz, hogy ne maradj az út szélén. Egy-egy belső, némi szerszám, meg egy vontatókötél. A gond ott kezdődik, amikor "megnyúlnak" a kapcsolati szálak és egy hosszú hétvége alatt le kell tolni mondjuk egy München oda-visszát. Az már autópálya, ahol vagy tud a moci 130 -at, vagy beszorulsz a kamionok közé, a szélső sávba és mire odaérnél, már fordulhatsz is vissza. Ugyanez csapatban még több tartalék erőt igényel, ha az együtt megérkezés is cél. -
#79335424
törölt tag
Na, ez a veszély minket tényleg nem fenyeget. Én vagyok a társaságban az egyetlen Android -kütyübolond. A másikról, az engedélye nélkül, bármilyen képet közzétenni kifejezetten sértésnek számít. Tulképp a kommunikációnkhoz van a FB -nál is egyszerűbb mód. Van egy közösen épített és közösen fenntartott házunk, ahol a motorjainkat is tartjuk és napi szinten találkozunk, kb. 20 éve.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Te tök rosszul látsz valamit. Fogalmad sincs arról, hogy mi a motor szeretete, milyen érzés olyan motoron ülni, amit Te raktál össze, amit az utolsó csavarig ismersz. Sztem mi itt tényleg jól eldiskurálunk Simsonokról, MZ -kről, Pannóniákról. Pedig képzeld, volt már új motorom! A mostani egy 2003 -as HD Dyna Sport (Nyíregyházi HD szalon), 2001 -es HD Dyna Glide (HD Budapest), 1999 -es Suzuki VL1500 (Amargo Chopper). De, az elsőre (ETZ250) emlékszem a legpontosabban. 1987 ápr. 10. (péntek). Akkor, az első gurulásomnál találkoztam azokkal az emberekkel, akik a mai napig meghatározói az életemnek. Minden egyes hiba, lerobbanás, esés, stb. ma egy-egy emlék, story. Nagy kár lett volna, ha ezek nem színesítették volna az életünket.
-
#79335424
törölt tag
Akkor tudod, hogy "hova valósi vagyok".
Te is nyomulsz Kunmadáron?
Egyébként, nekem van egy nagyobb álmom is, mint a Szimó. 20 éves koromban hozzájutottam egy 79 -es CBX1000 -hez. 1990 -ben az elég "csajozós" volt. Sajnos kehes lett a blokk, nem bírtam volna felújítani (6 dugattyú, 18 gyűrű, 24 szelep, 4 vezérműtengely, stb.), ezért 6 év után, hülye fejjel eladtam. Ó, ha még egyszer lehetne egy ilyen mozdonyom! -
#79335424
törölt tag
Rajta volt a kipuffogó. De, az nem nagy kunszt. Berugókart, vázmerevítőt, meg MZ telót is lehet szerezni. Sok ilyen "Endurosított" N -est, meg B -st lehet látni hirdetésekben. De a dudát már nem szokták átrakni, a gyári Enduro dekli pedig nagy kincs. Pláne, hogy a színe is megegyezett a tank eredeti színével.
Ami a váltót illeti, az Enduro és az Electronic gyárilag 4 gangos volt. De, ha betévedsz a Zichy -be, a második bótba, akkor Gyuri mutat neked csodát. Komplett 5 gangos váltót! Ha megtartanak ezen a melóhelyen, akkor jövőre megkap mindent, ami jár neki. 12V -os rendszert, 70ccm -es kitet, erősített kuplunggal, stb.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz
csabyka666 #41 üzenetére
Én is vettem egyet. Endurot akartam, mert kölyök koromban csak kisrometem lehetett. De égen-földön nem volt olyan, amihez elérhető áron hozzá lehetett volna jutni. Így alább adtam az igényt és rámentem egy S51B -s hírdetésre. Elmentem megnézni. Rögtön feltűnt a vázmerevítő, meg a "kihajtós" berugókar. Megnéztem a jobbos deklit. Benne volt a kipuffogó helye. Az embernek gőze nem volt arról, hogy egy gyári Endurot árul. Csodálkozott, hogy nem alkudtam (egyébként sem vagyok kalmár típus).
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Erre csak annyit tudok írni, hogy a csapatunk 5. éve veretlen a 24 órás veterán versenyen, a 250 -es szoci kategóriában egy P10 -es Pannóniával. Ez azt jelenti, hogy eddig 5 -ször ment 24 órát versenytempóban. Az akkor 20.000 Km -t futott Harley -mon meg pont egy erdélyi túrán adta meg magát az önindító szabadonfutója. 98` -ban, a GSX 1100 -am tulképp megtette a Gyergyó oda-vissza távot, de csak három henger működött, mire hazaértünk.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz
Massmurderer #6 üzenetére
Khm... Ez egyszerűen nem igaz. Eredetileg az egy bölcsővázas motor volt (Trophy, ETS). Aztán jött a nyeregváz és azzal a "görbülő" blokkok problémája. Aztán jött a 250/1, aminél a 4 gangos váltóba egy oldalkörmös kókányolással belerakták a 5. fokozatot. Amikor a körmök sarkai elkezdtek kopni, onnantól dobálta a harmadikat. Aztán jött a négy felömlős henger, amitől 21 LE lett a teljesítmény. Ettől még jobban ferdült a blokk és az eleve alulméretezett láncok is szakadtak (sorbanállás Jawa favorit láncért). Aztán jött a tárcsafék, aminek hamar megkoptak a karmantyúi és dőlt a főfékhengerből az olaj. Az oldalsztender egy idő után elnyomta a vacakul perselyezett lengővillát, a kuplung időnként lepörgött a főtengelyről (savazás, sütőben melegítés), stb., stb. Ha ezek a problémák számodra ismeretlenek, akkor Te nem sokat MZ -ztél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
lo Szerintem minden motoros álma egyszer körbemotorozni Erdély szebbnél szebb helyeit.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest