Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#68) Laca0


Laca0
addikt

Nekem 250-es "Etkám" volt, 80ezer kilóméter felett (én csak 15-öt tettem bele). Leállni csak akkor kényszerültem, amikor kifogyott a benzin (sajnos többször elszámoltam magam). Pedig nem csak országúton, hanem terepen is jártam vele.
Az évek alatt egyszer állt meg úgy, hogy 8km-t kellett tolnom teljes felszerelésben, megpakolva...
Otthon kiderült, hogy a generátor egyik sarujáról ugrott le egy kábel. Ha levettem volna az oldaldeknit, egyből megláttam volna :)
Ill. néha előfordult, hogy az oxidáció miatt nem kapott áramot az akkutól, de egy kis felülettisztítás után már lehetett is indulni. Gyergyakulcs, tartalékgyergya, pár villáskulcs, csavarhúzók azért mindig voltak nálam!

Még annyit hozzáteszek, hogy ezek az ETZ-k igen kényelmes túramotorok (voltak)! 90-100-as tempót erőlködés nélkül tartották és a menetszél sem vitte le az embert. Nem sokszáz kilóméteres utakra volt tervezve (mint ahogy a legtöbb jármű sem!), ennek ellenére én is 100-150km-eket mentem egyhuzamban vele és nem volt gondom. Persze mindennel előfordulnak váratlan hibák. Most eszembe jutott még egy sztori! Elkezdett fulladni a motor, majd leállt. Cseklisa kezd: gyertya, gyújtás, benzin, karbi... Minden jó. Berúgom, indul. Megy 5-10km-t, megint leáll... cseklist megint, minden jó, a motor indul... amikor lehúztam a benzincsövet, valahogy nem olyan sugárban jött a benzin, mint szokott... kiderült, hogy a tanksapka levegőző lyuka el volt dugulva!!! :DDD úgyhogy a további utat lazán rácsavart tanksapkával tettem meg... :)

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.