Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#70) creation


creation
senior tag

Először is... Gratulálok.

Nem vagyok egyedül az agymenésemmel, csak én már megelégeltem. Aztán rá kell jöjjek, hogy igazából annyira nem is volt az rossz...

Saját tapasztalataim: [link] [link] [link]

Nem volt jó gazdája. Sajnos olyan élethelyzetben vettem meg olyan hibákkal, amiket akkor nem tudtam javítani (nem volt már rá pénz). Ezért sajnos a motor sem volt túl hálás. Párszor hagyott az út szélén. De be kell tudjam ezt annak a ténynek, hogy öreg is volt és sajnos sz.r is.

Aztán megvettem a "nyugatit"... [link]

Azt gondoltam kevesebb bajom lesz vele...

NOS NEM. Azaz de, csak másképp. Meg más összegért...

A legújabb feladat, hogy megoldjam, hogy a 2-es hengerből a szelepfedélnél a vadi új GYÁRI 2600HUF-os szaros tömítő alátét alól ne gyöngyözzön az olaj! Ami így elsőre semmi, de gyakorlatban egészen valószínű, hogy 4 gyári csavar + 4 gyári alátét + szelepfedél tömítés kombó lesz, ami alsó hangon lesz 30eHUF. Ennyiből meg lett volna az ETZ-n a festés, vagy a full elektronika csere.

Utána meg jön a vezérmű lánc csere... Amit én nem tudok megcsinálni, hiába autóreszelő a szakmám. Nem értek hozzá, így megy szervízbe. Egyenlőre tudni sem akarom, hogy mennyi lesz az annyi! De az is lesz vagy 50eHUF az 100%.

Szóval, amikor a családom okoskodott, hogy miért nem veszek nyugatit, azzal nincs baj, akkor ilyenkor be szoktam mutatni a "nincs gond"-ból adódó számlákat... És szoktak csodálkozni...

Egy szó mint 100... Jó kis motor az az ETZ. Nem mondom azt hogy visszacserélném, de azon tudtam, hogy mit miért kell csinálnom, itt meg rohangálhatok a szervízbe.

Tartsd karban s tiszteld, akkor még törökországot is meg fogod járni vele!

[link]

"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.