Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gurulunk, WAZE?!
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Én és a Battlefield 6
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim-Y
veterán
Sziasztok!
Szeretnék rendelni egy Raspberry Pi-t, vagy ha van más/jobb alternatíva a piacon akkor azt, erre kérnék ötletet a nálam jobban informált fórumtársaktól.
Amire kéne: jelenleg elsőéves MsC proginfós hallgató vagyok, és azt terveztem el, hogy MsC-s szakdogának egy intelligens otthon rendszer féleséget építenék ki, és dokumentálnék le. Ez a távlati cél az eszközzel. De már most rendelnék egyet, hogy megismerjem, mire oda kerülök, hogy szakdoga... Kezdetben SVN szerót építenék köré, vagy egy kis multimédia centert, vagy akármit, amin keresztül meg tudom ismerni. Jelenleg ilyen téren nulla az előismeretem, programozni ellenben tudok.
Tehát a fő kérdés, hogy a fenti célokhoz milyen eszközökre van szükségem, és hogy ezeket hol tudom beszerezni? Bárki aki segít annak köszönöm a fáradozásait

Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- Semmibe veszi a KRESZ-t a Tesla Mad Max módja
- Automata kávégépek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sziku69: Szólánc.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...