Rainbow Six Siege
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
k-adi
nagyúr
Egyrészt a játék jelez, ha valaki "kint" tartózkodik az épületből, másrészt meg minden támadó spawnpoint be van biztosítva spawn-kill ellen. Amint megindulsz az épület felé, nos, figyelni kell, igen... főleg az ablakokat. Legjobb példa erre House vagy Plane esetén az ajtók. Ezen a két mapon a legkönnyebb spawnkillezni de sok ilyet láttam már Hereford Base-en is. Amint elindul a kör, és támadsz, odafigyelve kell haladni. Ezzel nincs semmi baj, taktikusan kell haladni és kész. Mivel spawnkill nincs (nem lehetséges), ezért onnantól kezdve csakis a te hibád (meg a netedé) ha leszednek. Ha pedig meccs közbe rohannak ki akkor kapsz egy piros feliratot, és egy legal WH-t is addig, tehát nem esélytelen a védekezés az ilyenek ellen, csakhát jó pályaismeret kell, ez tény.
Téma tudnivalók
Uralkodj magadon!
● Ez a topik a Rainbow Six: Siege videojátékkal foglalkozik
● Kulturáltan fogalmazd meg a kommented!
● Topikban tilos a játékhoz kapcsolódó warez és csalások kitárgyalása!