Minden max Kivéve a gázfelengedéskori automata fék.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
erahurka
félisten
Mentem en is egy bajnokságot, az ideg majd elvitt, amikor a 10 perces verseny 3/4-nel megkoccoltam egy sziklat es az ejszakai palyan gallyra ment a vilagitas
Egyszer azért sikerült helyesen leírom, hogy lejjebb.
Próbálgattam a B-s verdákat, hát van bennük élet rendesen.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Steve1207
veterán
Az is szép Na majd lehet jobban ránézek, csak a csoport miatt játszok vele egyelőre, de amúgy ezalatt a pár kör alatt tetszik.
.
erahurka
félisten
Én az első éjszakai szakaszomnak lámpa nélkül mentem neki. Gamma maxra, tévén is minden maxra. Nem mondom hogy olyan volt mint nappal, de nem volt olyan vészes.
Carlos Padre
veterán
Gondoltam megnézem milyen a mai pálya, elindítottam, majd nyomtam egy retire eventet, hogy gyakoroljak kicsit mielőtt élesbe megyek, erre most nem enged vissza
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
erahurka
félisten
Csak egyszer lehet próbálkozni. Legalább valaki lesz mögöttem is
Carlos Padre
veterán
Pont ez próbáltam kikerülni. Na mindegy legközelebb majd megkérdem itt melyik is az pontosan.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Első alkalommal én is ezt szívtam be.. Ezért írom mindig, hogy figyeljetek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Na de közben Time Trial-ban tovább próbálkoztam ezzel a Fury Lake Depart szakasszal. Sikerült egy PS4 Top 30 időt mennem. Barcsak be tudnám venni a híd utáni bójás visszafordítót rendesen. Na meg az első bójás kanyarnál is hibáztam, sikerült az már sokkal jobban is. Szóval másodpercek vannak még ebben. De nem célom az idő hajkurászás minden áron, csak jól esett. Jó ez a szakasz, meg a kocsi.
Itt a video a top30-as időről: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Mezcal
addikt
Az éjszakai club futam nem jött be, rengeteg hibával mentem, rögtön az első jobbosnál vagy 10 sec minimum.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
erahurka
félisten
Hogy tudod így nyomni? Én még egyenesben is fékezek mert félek hogy olyan kanyar jön hogy elszállok.
Hát nem tudok erre konkrétan válaszolni. Nyilván nem első próbálkozásra sikerült ez az idő. De nyomom neki, ez a lényeg. Figyeld a navigátort, nagyon, meg az utat.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Holnap lesz elérhető a második szakasz. Holnap után viszont indítok majd megint. 1 naposakat, mert ez így nem jó. Indítok szerintem majd három, egy naposat. De akkor az esti szakaszokat hanyagolom majd.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
erahurka
félisten
Na! Vezetem 9 ponttal a H2 RWD bajnokságot, második lettem Ausztráliában és nyertem Argentinában
Most jön majd a két szopó pálya, Spanyolország és a polák fosadék szar. Remélem nem bukok sokat ezeken. Nem tudom aszfalton milyen lesz a setupom, nem biztos hogy jó lesz a megemelt hasmagasság.
Azt hittem azért többet fogunk dumálni a játékról...
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
erahurka
félisten
Többet? Szerintem mióta bekerült PS Plusba nem volt itt más téma
A holnapi New Zeland - Elsthorpe Sprint Foward szakasz brutális. B csoportos 4WD kocsikkal kell majd menni. Borzasztó nehéz, nem tudom, hogy azért mert lejjebb vettem, kikapcsoltam pár vezetési könnyítést, de eddig még nem tudtam rajta hiba nélkül végigmenni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Mezcal
addikt
Itt senki sem profi, talán könnyebb pályákkal kéne kezdeni.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Carlos Padre
veterán
Meg rövidebb szakaszokkal. A hosszúaknál félúton elkalandoznak a gondolataim és már állok is fejre a kocsival :D
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Mezcal
addikt
Én meg nagyon gyors vagyok, de az árokban kötök ki.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Az a baj, hogy én se ismerem a játékot. Ezért írtam már többször is, hogy írjátok pályákat, meg kocsikat. De mivel nagyjából senki se szólt semmiről, így véletlenszerűen választottam eddig.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Mrdevil
addikt
Jó lesz ez, majd kialakul.
-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.
nincsnév007
őstag
azért nem beszélünk többet játékról, mert már mindenki profi és túl könnyüek a pályák, jöhetnek a hátsó kerekes autók
filip0226
újonc
Hello! Szerintem maradhat nyugodtan 2 napos 1 event de legyen benne legalább egy 4-6 stage azt kényelmesen meg lehet csinálni. Akinek nem megy úgy az is több időt lát úgymond többször próbálkozhat ha 1-1 el is ront. Az alap országokból a lengyelen kívül mehet mind szerintem kocsikból meg mondjuk H2FWD, R2, R5.
Pl. egy bajnokság 2 naponta 1 ország 4-6 stage és akkor 10 nap után nézünk egy eredményt.
Utána meg megint megbeszéljük mi legyen.
De ha beleteszek egy event-be 4-6 stage-et, akkor remélem tudjátok, hogy ha az elsőn eldobod a verdát, akkor a következő szakaszon is azzal kell menni. Ha egy helyszín alá több szakaszt teszek, akkor az az event összefügg. Ezért szoktam szétdarabolni. És én ez mellett maradnék.
Lengyel szakasz lesz. Egyszerűen annyira kevés az alap helyszín, hogy előbb utóbb kell Lengyelnek is lennie. Nem tudom hányunknak van meg a Year One Pass, de ezzel senkit nem fogunk diszkriminálni.
Én most arra gondoltam, hogy rövid szakaszokat pakolok be. Négy, egy naposat. A kocsikat meg random választom. Most már azért gondolom sokunk melózik is mától, szóval egy napra nekem nem nagyon fér bele több szakaszt. Aztán max hétvégén csinálok napi 2 szakaszt.
Itt van a részletes kocsi lista: a H2FWD még DLC-vel is csak 2 kocsi.
Up to 2000cc (4WD)-ra számítsatok. Nagyon mennék már a Subaru-kal. Én egyedül az RWD-kel kapcsolatban nem tudom, hogy mi legyen. Én próbálkoznék, de nem tudom, hogy a többség mit mond. Egy B csoportos RWD biztos iszonyat élénk. Szóval próbálkoznék, de tuti nem egyszerű. Ez a Gorup B 4WD se piskóta.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Mrdevil
addikt
Pl ez a GT kategória is borzasztó, alig lehet gázt adni nekik, egyből keresztbe állnak.
-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.
erahurka
félisten
Setuppal próbálkoztál? Lehet mondjuk hogy csak jobban szokom már az irányítást, de elég jól terelgetem már az RWD H2-es kocsit. Persze teljesítményben gondolom sehol sincs a GT-hez képest.
filip0226
újonc
Persze de bárki eldobhatja az is akinek jól megy viszont ha 1-ből 1-et eldobsz az teljes kuka.
Azért írtam azokat a kocsikat mert könnyű irányítani őket tőlem mehet a Group A, B is. Számomra az RWD assist nélkül szinte esélytelen sajnos nekem még csak az alap játék van meg de tervezem majd a DLC-et is.
De ha indítok egy 6 szakaszos event-et. És az első szakaszon eldobod a kocsit? Lehet, hogy meg se tudod javítani. De akkor is kuka az egész, mert a maradék 5 szakaszon mehetsz egy fél roncs kocsival. Ez szerinted jó lenne?
(#1927) Mrdevil
Ja azt nem is tervezem kipróbálni se még. Camaro mint rali autó?! Az alapjáraton is egy izomautó, ami nem a kanyarodásról híres. Azt nem is teljesen értettem, amikor megláttam.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
LucentTwo
tag
Lehet akár minden szakasz után szervíz időszak, így lehetséges javítani a kocsit.
HC damage nélkül nem olyan könnyű off-ra tenni a kocsit. De lehet mérlegelni is, hogy nyomod és kockáztatsz vagy visszaveszel kicsit, de tutira beérsz.
Vagyok egy olyan clubba ahol 2 nap van 12 stage-re, ott pl eldobom egy szakaszon kapok 20-30mp-t. Nem zavar mert tudom, hogy más is eldobhatja és volt olyan mikor 1 perc hátrányból a végén előrébb voltam, mint aki addig jobb volt tőlem.
De ki kell próbálni és majd utána megbeszéljük, hogy melyik tetszik jobban.
Én ezt annyira nem támogatom. De ha többen kérik akkor mehet felőlem. Eredetileg az időink összemérése lenne a cél, és persze ez is az lenne, de már bonyolódna a helyzet. Így legalább most még, már amennyire, de tisztán tudunk próbálkozni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Zsivany91
friss újonc
Én is csatlakoznék ahhoz a véleményhez, javaslathoz, hogy egy eventen belül legyen pl. 3 szakasz. Az eventre nyitva álló idő lehet 2 nap. Egyébiránt szívesen látnám az N vagy R5 kategóriát következőnek, szerintem jól terelgethetőek.
filip0226
újonc
Nem kell 6 azt csak úgy nagyjából mondtam lehet 2-4 attól függően hogy éppen hosszú vagy rövid szakaszok vannak benne és mindegyik után szervíz úgy nem olyan könnyű offra tenni a kocsit.
Én arra gondoltam, hogy a következő három hétköznapra, holnap indítanék 3 egynaposat. Könnyű kocsik (H2FWD, R2) , az szerdán, csütörtökön. Péntekre pedig valami újabb gépet (Up to 2000cc (4WD). Mindhárom napra, nagyon rövid szakaszokat, amiket találok vegyesen. De nappaliakat.
Így a mai Hawkes bay szakasz rálógna arra amit holnap reggel indítanék.
Aztán hétvégére meg mehetne ez a 3 stage / 2nap, mondjuk R5-ben.
Vélemény?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Mezcal
addikt
Támogatom az 1 nap 1 pálya sztorit, így is nagyon kell koncentrálni egy-egy pályára. Ha arcade játék lenne, mehetne több is.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Zsivany91
friss újonc
Felőlem mehet így is.
Carlos Padre
veterán
Egyszerre csak egy eventet tudsz indítani?
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Nem tudom. Próbáljam meg holnap egyszerre az egynaposakat, meg a több szakaszosat?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Carlos Padre
veterán
Szerintem nézd meg, hátha. Jó lenne több különböző szintű verseny.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Jó sok időtök van. Nekem ez az egy szakasz/nap az ideális. Persze ha több lesz, akkor azokat is próbálom majd mind teljesíteni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
kiserik
senior tag
Hali.
Én is jelentkeztem a clubba, mint kezdő, hogy legyen utolsó is
Előbb mentem ezen a Elsthorpe Sprint Forward-on egy Top30-as időt. Majd gondoltam, hogy akkor letolom a Club-ban is. Kb 10 kanyaron belül jobb hátsó defekt. Oké, PS gomb -> Turn off console. Úgyhogy DNF. Majd legközelebb...
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Zsivany91
friss újonc
Hasonlóképp jártam én is.. Mentem gyakorlásképp egy 3:54 es időt, majd élesbe 3-szor megforogtam és a szakasz 3/4-től nem volt jobb hátsó kerekem. Ennek ellenére egész jól lehoztam.
Már másodjára fogadtam el a jelentkezésedet. Remélem most már működni fog. A szerverek nincsenek ma a helyzet magaslatán.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
erahurka
félisten
Rakás fos ma. De legalább a karrierhez ne kéne....
Én is pörögtem párat a mai szakaszon, az Audi brutál gyors
erahurka
félisten
Basszus most nyomom a spanyol rallit RWD kocsival, lehetetlen menni vele. A kanyarodásra hiperaktív, kigyorsításkor azonnal megindul, fékezéskor is csúszna oldalra... Nem tudom mi lenne ide a jó setup
Mrdevil
addikt
Kerék csere, nem vittél pótkereket?
-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.
kiserik
senior tag
Ez nagyon beteg a karrier első oldtimeréhez képest. Faltól falig közlekedtem
Dehogy, az +20 kiló. De amúgy se érdekelt volna.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”