Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1901) erahurka válasza LucentTwo (#1899) üzenetére


erahurka
félisten

Minden max :D Kivéve a gázfelengedéskori automata fék.

(#1902) tboy93 válasza Steve1207 (#1896) üzenetére


tboy93
nagyúr

Mentem en is egy bajnokságot, az ideg majd elvitt, amikor a 10 perces verseny 3/4-nel megkoccoltam egy sziklat es az ejszakai palyan gallyra ment a vilagitas :D

(#1903) .LnB válasza .LnB (#1900) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Egyszer azért sikerült helyesen leírom, hogy lejjebb. :)

Próbálgattam a B-s verdákat, hát van bennük élet rendesen. :D

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1904) Steve1207 válasza tboy93 (#1902) üzenetére


Steve1207
veterán

Az is szép :DDD Na majd lehet jobban ránézek, csak a csoport miatt játszok vele egyelőre, de amúgy ezalatt a pár kör alatt tetszik.

.

(#1905) erahurka válasza tboy93 (#1902) üzenetére


erahurka
félisten

Én az első éjszakai szakaszomnak lámpa nélkül mentem neki. Gamma maxra, tévén is minden maxra. Nem mondom hogy olyan volt mint nappal, de nem volt olyan vészes.

(#1906) Carlos Padre


Carlos Padre
veterán

Gondoltam megnézem milyen a mai pálya, elindítottam, majd nyomtam egy retire eventet, hogy gyakoroljak kicsit mielőtt élesbe megyek, erre most nem enged vissza :C

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#1907) erahurka válasza Carlos Padre (#1906) üzenetére


erahurka
félisten

Csak egyszer lehet próbálkozni. Legalább valaki lesz mögöttem is :D

(#1908) Carlos Padre válasza erahurka (#1907) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Pont ez próbáltam kikerülni. Na mindegy legközelebb majd megkérdem itt melyik is az pontosan.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#1909) .LnB válasza Carlos Padre (#1908) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Első alkalommal én is ezt szívtam be.. :( Ezért írom mindig, hogy figyeljetek.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1910) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Na de közben Time Trial-ban tovább próbálkoztam ezzel a Fury Lake Depart szakasszal. Sikerült egy PS4 Top 30 időt mennem. Barcsak be tudnám venni a híd utáni bójás visszafordítót rendesen. :((( Na meg az első bójás kanyarnál is hibáztam, sikerült az már sokkal jobban is. Szóval másodpercek vannak még ebben. De nem célom az idő hajkurászás minden áron, csak jól esett. Jó ez a szakasz, meg a kocsi.

Itt a video a top30-as időről: [link]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1911) Mezcal


Mezcal
addikt

Az éjszakai club futam nem jött be, rengeteg hibával mentem, rögtön az első jobbosnál vagy 10 sec minimum. :O

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#1912) erahurka válasza .LnB (#1910) üzenetére


erahurka
félisten

Hogy tudod így nyomni? Én még egyenesben is fékezek mert félek hogy olyan kanyar jön hogy elszállok.

(#1913) .LnB válasza erahurka (#1912) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Hát nem tudok erre konkrétan válaszolni. Nyilván nem első próbálkozásra sikerült ez az idő. De nyomom neki, ez a lényeg. Figyeld a navigátort, nagyon, meg az utat. :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1914) .LnB válasza .LnB (#1913) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Holnap lesz elérhető a második szakasz. Holnap után viszont indítok majd megint. 1 naposakat, mert ez így nem jó. Indítok szerintem majd három, egy naposat. De akkor az esti szakaszokat hanyagolom majd.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1915) erahurka


erahurka
félisten

Na! Vezetem 9 ponttal a H2 RWD bajnokságot, második lettem Ausztráliában és nyertem Argentinában :C

Most jön majd a két szopó pálya, Spanyolország és a polák fosadék szar. Remélem nem bukok sokat ezeken. Nem tudom aszfalton milyen lesz a setupom, nem biztos hogy jó lesz a megemelt hasmagasság. :(

(#1916) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azt hittem azért többet fogunk dumálni a játékról...

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1917) erahurka válasza .LnB (#1916) üzenetére


erahurka
félisten

Többet? Szerintem mióta bekerült PS Plusba nem volt itt más téma :DDD

(#1918) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

A holnapi New Zeland - Elsthorpe Sprint Foward szakasz brutális. B csoportos 4WD kocsikkal kell majd menni. Borzasztó nehéz, nem tudom, hogy azért mert lejjebb vettem, kikapcsoltam pár vezetési könnyítést, de eddig még nem tudtam rajta hiba nélkül végigmenni.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1919) Mezcal válasza .LnB (#1918) üzenetére


Mezcal
addikt

Itt senki sem profi, talán könnyebb pályákkal kéne kezdeni.

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#1920) Carlos Padre válasza Mezcal (#1919) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Meg rövidebb szakaszokkal. A hosszúaknál félúton elkalandoznak a gondolataim és már állok is fejre a kocsival :D

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#1921) Mezcal válasza Carlos Padre (#1920) üzenetére


Mezcal
addikt

Én meg nagyon gyors vagyok, de az árokban kötök ki. :D

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#1922) .LnB válasza Mezcal (#1919) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Az a baj, hogy én se ismerem a játékot. Ezért írtam már többször is, hogy írjátok pályákat, meg kocsikat. De mivel nagyjából senki se szólt semmiről, így véletlenszerűen választottam eddig.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1923) Mrdevil


Mrdevil
addikt

Jó lesz ez, majd kialakul.

-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.

(#1924) nincsnév007 válasza .LnB (#1916) üzenetére


nincsnév007
őstag

azért nem beszélünk többet játékról, mert már mindenki profi és túl könnyüek a pályák, jöhetnek a hátsó kerekes autók ;] ;]

(#1925) filip0226 válasza .LnB (#1922) üzenetére


filip0226
újonc

Hello! Szerintem maradhat nyugodtan 2 napos 1 event de legyen benne legalább egy 4-6 stage azt kényelmesen meg lehet csinálni. Akinek nem megy úgy az is több időt lát úgymond többször próbálkozhat ha 1-1 el is ront. Az alap országokból a lengyelen kívül mehet mind szerintem kocsikból meg mondjuk H2FWD, R2, R5.
Pl. egy bajnokság 2 naponta 1 ország 4-6 stage és akkor 10 nap után nézünk egy eredményt.
Utána meg megint megbeszéljük mi legyen. :) :)

(#1926) .LnB válasza filip0226 (#1925) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

De ha beleteszek egy event-be 4-6 stage-et, akkor remélem tudjátok, hogy ha az elsőn eldobod a verdát, akkor a következő szakaszon is azzal kell menni. Ha egy helyszín alá több szakaszt teszek, akkor az az event összefügg. Ezért szoktam szétdarabolni. És én ez mellett maradnék.
Lengyel szakasz lesz. Egyszerűen annyira kevés az alap helyszín, hogy előbb utóbb kell Lengyelnek is lennie. Nem tudom hányunknak van meg a Year One Pass, de ezzel senkit nem fogunk diszkriminálni.

Én most arra gondoltam, hogy rövid szakaszokat pakolok be. Négy, egy naposat. A kocsikat meg random választom. Most már azért gondolom sokunk melózik is mától, szóval egy napra nekem nem nagyon fér bele több szakaszt. Aztán max hétvégén csinálok napi 2 szakaszt.

Itt van a részletes kocsi lista: a H2FWD még DLC-vel is csak 2 kocsi.
Up to 2000cc (4WD)-ra számítsatok. Nagyon mennék már a Subaru-kal. :) Én egyedül az RWD-kel kapcsolatban nem tudom, hogy mi legyen. Én próbálkoznék, de nem tudom, hogy a többség mit mond. Egy B csoportos RWD biztos iszonyat élénk. Szóval próbálkoznék, de tuti nem egyszerű. Ez a Gorup B 4WD se piskóta.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1927) Mrdevil


Mrdevil
addikt

Pl ez a GT kategória is borzasztó, alig lehet gázt adni nekik, egyből keresztbe állnak.

-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.

(#1928) erahurka válasza Mrdevil (#1927) üzenetére


erahurka
félisten

Setuppal próbálkoztál? Lehet mondjuk hogy csak jobban szokom már az irányítást, de elég jól terelgetem már az RWD H2-es kocsit. Persze teljesítményben gondolom sehol sincs a GT-hez képest.

(#1929) filip0226 válasza .LnB (#1926) üzenetére


filip0226
újonc

Persze de bárki eldobhatja az is akinek jól megy viszont ha 1-ből 1-et eldobsz az teljes kuka.
Azért írtam azokat a kocsikat mert könnyű irányítani őket tőlem mehet a Group A, B is. Számomra az RWD assist nélkül szinte esélytelen :DD sajnos nekem még csak az alap játék van meg de tervezem majd a DLC-et is.

(#1930) .LnB válasza filip0226 (#1929) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

De ha indítok egy 6 szakaszos event-et. És az első szakaszon eldobod a kocsit? Lehet, hogy meg se tudod javítani. De akkor is kuka az egész, mert a maradék 5 szakaszon mehetsz egy fél roncs kocsival. Ez szerinted jó lenne?

(#1927) Mrdevil
Ja azt nem is tervezem kipróbálni se még. Camaro mint rali autó?! Az alapjáraton is egy izomautó, ami nem a kanyarodásról híres. Azt nem is teljesen értettem, amikor megláttam.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1931) LucentTwo válasza .LnB (#1930) üzenetére


LucentTwo
tag

Lehet akár minden szakasz után szervíz időszak, így lehetséges javítani a kocsit.
HC damage nélkül nem olyan könnyű off-ra tenni a kocsit. De lehet mérlegelni is, hogy nyomod és kockáztatsz vagy visszaveszel kicsit, de tutira beérsz.

Vagyok egy olyan clubba ahol 2 nap van 12 stage-re, ott pl eldobom egy szakaszon kapok 20-30mp-t. Nem zavar mert tudom, hogy más is eldobhatja és volt olyan mikor 1 perc hátrányból a végén előrébb voltam, mint aki addig jobb volt tőlem.

De ki kell próbálni és majd utána megbeszéljük, hogy melyik tetszik jobban.

(#1932) .LnB válasza LucentTwo (#1931) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Én ezt annyira nem támogatom. De ha többen kérik akkor mehet felőlem. Eredetileg az időink összemérése lenne a cél, és persze ez is az lenne, de már bonyolódna a helyzet. Így legalább most még, már amennyire, de tisztán tudunk próbálkozni.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1933) Zsivany91


Zsivany91
friss újonc

Én is csatlakoznék ahhoz a véleményhez, javaslathoz, hogy egy eventen belül legyen pl. 3 szakasz. Az eventre nyitva álló idő lehet 2 nap. Egyébiránt szívesen látnám az N vagy R5 kategóriát következőnek, szerintem jól terelgethetőek. :R

(#1934) filip0226 válasza .LnB (#1930) üzenetére


filip0226
újonc

Nem kell 6 azt csak úgy nagyjából mondtam lehet 2-4 attól függően hogy éppen hosszú vagy rövid szakaszok vannak benne és mindegyik után szervíz úgy nem olyan könnyű offra tenni a kocsit.

(#1935) .LnB válasza Zsivany91 (#1933) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Én arra gondoltam, hogy a következő három hétköznapra, holnap indítanék 3 egynaposat. Könnyű kocsik (H2FWD, R2) , az szerdán, csütörtökön. Péntekre pedig valami újabb gépet (Up to 2000cc (4WD). Mindhárom napra, nagyon rövid szakaszokat, amiket találok vegyesen. De nappaliakat.
Így a mai Hawkes bay szakasz rálógna arra amit holnap reggel indítanék.

Aztán hétvégére meg mehetne ez a 3 stage / 2nap, mondjuk R5-ben.

Vélemény?

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1936) Mezcal válasza .LnB (#1935) üzenetére


Mezcal
addikt

Támogatom az 1 nap 1 pálya sztorit, így is nagyon kell koncentrálni egy-egy pályára. Ha arcade játék lenne, mehetne több is.

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#1937) Zsivany91 válasza .LnB (#1935) üzenetére


Zsivany91
friss újonc

Felőlem mehet így is.

(#1938) Carlos Padre válasza .LnB (#1935) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Egyszerre csak egy eventet tudsz indítani?

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#1939) .LnB válasza Carlos Padre (#1938) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem tudom. Próbáljam meg holnap egyszerre az egynaposakat, meg a több szakaszosat?

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1940) Carlos Padre válasza .LnB (#1939) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Szerintem nézd meg, hátha. Jó lenne több különböző szintű verseny.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#1941) .LnB válasza Carlos Padre (#1940) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Jó sok időtök van. :) Nekem ez az egy szakasz/nap az ideális. Persze ha több lesz, akkor azokat is próbálom majd mind teljesíteni.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1942) kiserik


kiserik
senior tag

Hali.

Én is jelentkeztem a clubba, mint kezdő, hogy legyen utolsó is :C

(#1943) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Előbb mentem ezen a Elsthorpe Sprint Forward-on egy Top30-as időt. Majd gondoltam, hogy akkor letolom a Club-ban is. Kb 10 kanyaron belül jobb hátsó defekt. Oké, PS gomb -> Turn off console. Úgyhogy DNF. Majd legközelebb...

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1944) Zsivany91 válasza .LnB (#1943) üzenetére


Zsivany91
friss újonc

Hasonlóképp jártam én is.. Mentem gyakorlásképp egy 3:54 es időt, majd élesbe 3-szor megforogtam és a szakasz 3/4-től nem volt jobb hátsó kerekem. Ennek ellenére egész jól lehoztam. :D

(#1945) .LnB válasza kiserik (#1942) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Már másodjára fogadtam el a jelentkezésedet. Remélem most már működni fog. A szerverek nincsenek ma a helyzet magaslatán. :U

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1946) erahurka válasza .LnB (#1945) üzenetére


erahurka
félisten

Rakás fos ma. De legalább a karrierhez ne kéne....

Én is pörögtem párat a mai szakaszon, az Audi brutál gyors :DDD

(#1947) erahurka válasza erahurka (#1946) üzenetére


erahurka
félisten

Basszus most nyomom a spanyol rallit RWD kocsival, lehetetlen menni vele. A kanyarodásra hiperaktív, kigyorsításkor azonnal megindul, fékezéskor is csúszna oldalra... Nem tudom mi lenne ide a jó setup :(

(#1948) Mrdevil válasza .LnB (#1943) üzenetére


Mrdevil
addikt

Kerék csere, nem vittél pótkereket?

-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.

(#1949) kiserik


kiserik
senior tag

Ez nagyon beteg a karrier első oldtimeréhez képest. Faltól falig közlekedtem :DDD

(#1950) .LnB válasza Mrdevil (#1948) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Dehogy, az +20 kiló. :) De amúgy se érdekelt volna.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.