- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28 kWh 2018 2. felvonás
- Argos: Szeretem az ecetfát
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lortech
addikt
válasz
Miracle #1924 üzenetére
Előszöris köszi, hogy leírtad a véleményed.
Garbage collector meglepően hatékonyan végzi a dolgát, nyilván egy jó programozó manuálisan hatékonyabban meg tudja oldani, csak sok felesleges meló és komoly odafigyelés kell hozzá, sokkal nagyobb a hibalehetőség. Szóval a GB jóó.
Paraméterátadás szerintem pont megfelelően van megoldva, eléggé kézzel foghatónak, egyszerűnek, beszédesnek tartom. Az a 4 igazából csak 2, mégha máshogy is hívod.
Ha .net-ből indulunk ki, a c++ semmivel sem gyorsabb.
most igy hirtelen nem tudom, mire gondolsz. ha a JIT compilerekre
Arra gondoltam, hogy a végén ugyanaz a kód fog lefutni, attól függetlenül, hogy c#-ban írtad eredetileg, vagy c++-ban. Persze ez a.net (CLS, CLR) sajátossága. Mindegy, ezt így kár kiragadni, a contextusban volt értelme.
Az utolsó előtti bekezdéseddel értek egyet legkevésbé, én nem gondolom, hogy a c#-ban ennyire alárendelték a minőséget és a teljesítményt az elsajátíthatóságnak és a ''fejleszthetőség sebességének'', és a c++-t sem tartom ebben etalonnak, de valódi érvekhez egyelőre kevés vagyok, a prog.tanárommal biztosan jól eldiskurálnátok erről, ő c/c++/c# guru és mégis a c#-ot forszírozza, pedig a többszálú illetve párhuzamos programozás a szakterülete, erősen a hatékonyságra és teljesítményre kihegyezve. /Na meg a 4gl nyelvek./
-
Lortech
addikt
válasz
Miracle #1917 üzenetére
Mitől primitívebb? Vagy a jóval egyszerűbbet értetted alatta?
Én inkább letisztultabbnak és logikusabbnak mondanám. Mai igényeknek sokkal inkább megfelelőbbnek. Objektum orientált nyelv, az egész arra van felépítve, nem csak támogatja, mint a c++.
kliketiklikk guikeszitesre meg hasonlo nem performance-igenyes kodokhoz tokeletesen alkalmas, megis a C/C++ parost ajanlom kezdesnek, mert igy lesz valami kozod ahhoz is, hogy mi toretnik a ,,fuggony mogott''
Úgy tűnik nekem, kicsit lenézed ezt a nyelvet, gondolom a vs.net alapján, azzal szokták azonosítani, pedig a nyelv önmagában nem határozza meg a teljesítményt. Ha .net-ből indulunk ki, a c++ semmivel sem gyorsabb. Persze ez így nem korrekt, de akkor az idézet sem. Tudod, mire gondolok.
Egy jó tanárral c#-pal is betekintést kaphatunk a színfalak mögé, más kérdés, hogy valóban sokkal inkább elrejti a nyelv a programozók elöl ezeket, mert nem kell használni. Egyébként sok egyetemen és főiskolán egyre inkább c#-ot használnak c/c++ helyett. Talán nem véletlenül. Ebbe mondjuk biztosan belejátszik az ms nyomulása is, ingyen vs.net express, campusban ingyen vs, kényelmes..
Szívesen látnék egy .nettől CLR-től teljesen független c# megvalósítást.
[Szerkesztve] -
emitter
őstag
válasz
Miracle #1535 üzenetére
majdnem teljesen igazad van, de most már nem tudok ettől a vállalt feladattól visszalépni, és nem is igazán akarok, valahogy csak kiizzadom
még van idő...
az lehet, hogy a select-nek nincs man-ja a gépemen? (2.6.12 kernel, g++ elfogadja, és működik is a programban), de man select nem működik
kerestem guglin egy csomó helyen a selectnek bármiféle doksiját, de nem találtam semmi jót... szóval ha tudtok, nyugodtan kisegíthettek ilyesmivel- persze közben még én is tovább keresek
-
emitter
őstag
válasz
Miracle #1410 üzenetére
köszi
rendben, hogy a wav meg a socket is stream, de ez azt is jelenti, hogy nem tud adat elveszni, vagy lemaradni? mert olvastam a beej írásában, hogy lehet, h nem tud annyi adatot egy ciklusban átnyomni, amennyit én akarnék, így nekem kell ellenőrizni, hogy minden megérkezett-e. ez fennáll sock-stream esetében is, vagy csak a datagramnál? -
Robaj
addikt
válasz
Miracle #1395 üzenetére
Köszi, de már elvileg megvan, a 21!-ot tudom még belegyömöszölni double-ba
Mint írtam, progi megvolt, csak egy szám kell, h. hibaüzit dobjak ki rá, h. túl nagy a szám, kisebbel próbálkozz.
És sztem 21.
[link]
Mivel a 21-st még ki tudja számolni pontosan. A 22-nél már kerekít. -
KngAlex
tag
válasz
Miracle #1379 üzenetére
Ha beírom a keresőbe azt hogy C szerinted mit fog kidobni?
Mert szerintem mindent csak azt nem ami nekem kell
Szeretnék segítséget kérni C programozáshoz. Programoztam már más nyelveken (Assembly, Pascal) de C ben még nem és most az egyetemen ezt tanulok.
Úgyhogy az elejétől kellene de nem vagyok teljesen ''béna'' hozzá. -
BullSoft
tag
válasz
Miracle #1374 üzenetére
Ma is keresgéltem, és ráleltem a magyarázatra, nem az oprendszeren/fordítón múlik
''A PASCAL nyelvben megismert EOF függvénytõl eltérõen mûködik a C feof( ) függvénye. Míg a PASCAL-ban az EOF elõre ''jósol'', addig a C-ben a feof( ) egy állapotjelzõ lekérdezésére szolgál, azaz C-ben a feof( ) akkor ad igaz értéket, ha egy korábbi mûvelet file végét jelzett.''
Igy a feltételbe fgets(puff, 255, f)!=NULL-t írva már helyesen működik.
[Szerkesztve] -
k.t.a.
senior tag
válasz
Miracle #1356 üzenetére
Semmi gond. Nem tudsz valakit, aki DirectX programozással foglalkozik C++ban. Mert szükségem lenne a már említett dinput8.h fájlra, mert a DirctInput még mindig a 8-as verziószámnál tart és az új SDK-ból ezt a fájlt kihagyták, és nem tudom honnan beszerezni. Az M$ oldala számomra nem hozzáférhető.
-
k.t.a.
senior tag
válasz
Miracle #1346 üzenetére
Jók a jegyzeteim, és a tanár is érti a dolgát, csak akkor szerintem arra gondolt, hogy olyat nem csinálhatsz, hogy pl int[4] fv(void) {....... return tomb;} int[4] tomb; deklarációval.
Hanem ahogy Te is mondtad az elején a függvény típusának pointert adsz meg (pl.: int*), és akkor a visszatérési értéked mi is lesz? Mert ha azt mondod hogy return tomb; Az előző példa alapján, akkor egy olyan változót adsz visszatérési értéknek, ami megszűnik létezni, mert az ugye a függvény lokális változója. Na ezért nem lehet tömb sem a visszatérési érték. Szvsz. Vélemény? -
azsolty
csendes tag
válasz
Miracle #1350 üzenetére
Mar exkuzaltam magam struc ugyben. Amugy gcc-t hasznalok.
A config file beolvaso azert erdekelne mert neha nagyon sok parameter is belekerulthet egy programba. Ilyenkor egyszerubb lenne definialni a valtozo osszerendelesi tombot es indulaskor incializalni az egeszet...
Sok programnal lattam mar ilyet igy eleg bevett szokasnak tunik es nekem is szompatikus. De tobbnyire mindnki ujra megirta a sajat rutinjait es belegyogyitotta a kodba -
azsolty
csendes tag
válasz
Miracle #1342 üzenetére
Kosz a kimerito valaszt!
A 2-es verzio mukodik mert struct-ot nem lehet visszaadni. (Mivel osszetettebb muveletek is belekerulhetnek ilyenkor mugysem rossz ha az int altal visszateresi erteket tudok adni a belso folyamatokrol).
A sikeren folbuzdulva lenne egy mas jellegu kerdesem is: tud valaki olyan kesz kodrol ami az egyszeru config file-ok beolvasasat (param=value formatumu text file) elvegzi es osszekapcsolja a belso valtozokkal? Beleneztem mar par opensource programba amelyeknek ilyen a config fileja de tobbnyire tulsagosan bele van integralva a program tobbi reszebe ez a kod ahhoz hogy egyszeruen ki tudjam emelni... -
k.t.a.
senior tag
válasz
Miracle #1344 üzenetére
Utána néztem és a függvényeknek nem lehet tömb visszatérési értéke. Ezt az egyetemi jegyzetemben találtam.
Esetleg valaki nem tudna küldeni az adataimnál lévő címre egy dinput8.h fájlt. Mert a 9-es dirctx sdk-ban nincs benne, csak a régebbi 8.0-ásban volt, és szükségem lenne rá. THX -
Protezis
őstag
válasz
Miracle #1282 üzenetére
Köszi a választ, bár nem nagyon könnyítetted meg az életemet
Azonban azt hiszem, kapizsgálom.
Lenne egy másik kérdésem is. C++ -ban hogy hozok létre lokális objektumot a veremben? Nem látom a különbséget a statikus adatszegmensbeli objektum, és a lokális objektum deklarációja között. -
gurgo
tag
válasz
Miracle #1272 üzenetére
Köszönöm a választ, sikerült megoldani a problémát: eddig a console app mintát használtam (mert gondoltam mi lenne jobb egy konzol appnak), de most kerestem olyat hogy MFC, de ebben a verzióban ilyen nincs, ezért kipróbáltam az üres projektet és ez bevált: ki is tudtam próbálni, .NET nélkül is fut a fordított progi.
-
cucka
addikt
válasz
Miracle #1246 üzenetére
a jelszavak lopása szerintem ma már jellemzően a user oldaláról lehetséges: különféle keyloggerek, hálózati lehallgatók, spyware-ek, satöbbi
jelszópróbálgatós megoldás nem hinném, hogy életképes. egy jelszó feltöréséhez a próbálkozások átlagos száma nagyon magas, szerveroldalról pedig le lehet lassítani a folyamatot. webes felületen a szükséges idő nyilván még magasabb. -
return.value
tag
Ezek szerint nincs is!
Csak kíváncsiság képpen, a pure virtual is megy? Miért ne menne?
Közben találtam egy helyre kis cikket, amiben írnak a C++ és a C# struct kezeléséről is. Bővebben: link
Mindig tanul az ember. Bevallom, én még sosem használtam C++ -ban struct-ot class helyett.C#-ban viszon igen de ott jelentős különbség van a value type és ref type-ok között.
[Szerkesztve] -
orbano
félisten
Ha ápdételed a vc++-t akkor mexűnik ez a problem. Ezzel amúgy én is sokat szívtam. De a .NET jó. Persze nagyon nem ismerem, így a puszta ''ismerősöm szerint nem jó'' mellett jó lenne néhány konkrét érvet hallani. Mert az ''én ismerősöm szerint meg tök jó'', és így döntetlen az állás
-
kisfurko
senior tag
De miért jó az nekem, ha csak egy cikluson belül él egy változó? Hirtelen nem tudok olyan helyzetet elképzelni, aminél ez jól jönne. A lokális/globális változók szerepe hardware-ügyileg indokolt, de ezt nem értem. Annak idején, amikor tanították, már akkor sem tetszett a dolog. Amolyan BASIC-style programok írását teszi lehetővé, mert ugye rosszul is lehet használni.
-
flugi
tag
pontosan így van, bár szerintem aki leszólta a Dev-C++ -t, mint fordítót, az nincs tisztában a fordító és a fejlesztői környezet különbségével.
Mert a Dev-C++ néha tényleg zavarbaejtően rossz. Pl ha a szintaktikai hiba egy karakteres, és a fordító szöveges hibaüzenetében a sorszám mellett a karakterszám is szerepel, akkor a DevC a karakterszámadik sorra kezd el mutatni. Tartott egy ideig, mire rájöttem
Ezzel együtt a DevC jelentősége elég nagy, mert tulajdonképpen nagyon jól használható legális és ingyenes cucc. Lehet persze varezolni, de egy suliban okításhoz vagy megveszi a suli 60-90 gépre a licenszet, vagy nem. Hát a ''vagy nem'', természetesen, ha van használható ingyenes, ugyebár.
És a tapasztalataim összességében jók, én használom a DevC++-t, valahogy szívesebben is, mint a Borlandot vagy a Visualt. És tényleg leginkább a fordító miatt. A rigolyáit meg megtanultam nagyjából.
Az ELTÉn annak idején nekem még modula2ben kellett nyomni (talán utolsó évfolyamként), aztán tanultam meg C++-ul linuxon azaz GCC-vel, egyből Qt-vel. Ez nem tett jót a nyelv átlátásának, de nagyon jót tett a hatékonyságomnak, nagyon hamar megtanultam linux alá grafikus programokat csinálni.
És a legnagyobb haszna az, hogy nem lettem ''egyIDÉs'', aki megtanulja teszemazt a Visualt, aztán tutyimutyi, ha másik IDÉvel kell dolgozni. Rendes szerkesztő meg parancssoros fordító mindig van -
c4-eXp
aktív tag
Természetesen nem kereskedelmi célra lesz a játék, csak hobbiból.
Eleinte nem is akarok komoly dolgot csinálni (nem akarok olyan lenni, mint azok, akik ha már megírták az első ''hello world'' programjukat, akkor úgy gondolják, hogy jöhet a doom 4
). Szóval valami jó kis egyszerű 2D-s játékot szeretnék kezdetnek összedobni directdrawban (na azért egy kígyónál többet, azon már túlvagyok
). Egyébként a könyvet, amit említettél, ismerem, meg is akartam venni... De szerencsére lebeszéltek róla. Állítólag jó kis könyv, viszont van vele egy kis gond. Directx 6-tal foglalkozik. És a directx-et a 7-es verziótól teljesen átdolgozták. Nah mind1, azért van jó hír is, hogy szeptember környékén meg fog jelenni egy directx 9-cel foglalkozó könyv, amit egy Carlos nevű illető írt a prog.hu-ról. Már beszéltem vele a prog.hu-n, és azt mondta, hogy a könyv már kész, de sajnos csak szept-okt-ben jelenik meg a könyvesboltokban. Hát azt hiszem nagy űrt fog bepótolni a könyv. Azért az elég durva, hogy Magyrországon egyetlen könyv jelent meg directx témában, és az is a 6-os verzióval foglalkozik. Pedig igény az lenne rá.
-
OddMan
őstag
No most már jól működik. Nem a legszebb, de ahhoz elég, hogy lássam a 2x16-os LCD kijelzőmön a proci kihasználtságot.
//*****************************************************************************
// Get CPU Usage
//*****************************************************************************
void Monitor::GetCPUUsage(void)
{
union
{
DWORD64 part64;
FILETIME ft;
}idleTime;
union
{
DWORD64 part64;
FILETIME ft;
}idleTimelast;
union
{
DWORD64 part64;
FILETIME ft;
}kernelTime;
union
{
DWORD64 part64;
FILETIME ft;
}kernelTimelast;
union
{
DWORD64 part64;
FILETIME ft;
}userTime;
union
{
DWORD64 part64;
FILETIME ft;
}userTimelast;
DWORD64 systime;
GetSystemTimes(&idleTimelast.ft, &kernelTimelast.ft, &userTimelast.ft);
Sleep(TIMEOUT); // 1 sec-et várunk
GetSystemTimes(&idleTime.ft, &kernelTime.ft, &userTime.ft);
/* little calc */
idleTime.part64 -= idleTimelast.part64;
kernelTime.part64 -= kernelTimelast.part64;
userTime.part64 -= userTimelast.part64;
systime = kernelTime.part64 + userTime.part64;
cpuusage = (USHORT)((systime - idleTime.part64) / (systime / 100));
}
Csak XP SP1 és 2003 Server alatt müxik.
[Szerkesztve] -
OddMan
őstag
Néha egy osztályon belül használok struktúrát is. Használhatnék osztályt is, amit ilyenkor beágyazott osztálynak hívnánk, de szerintem a struktúra ilyen esetben egyszerűbb, hacsak nem akarunk metódusokat is írni bele. Szal lehet, hogy egy picit rosszul fogalmaztam fentebb.
Egyébként én sehol nem említettem az OOP-t, csak a sima c-ben használt struktúráról volt szó.
[Szerkesztve] -
OddMan
őstag
Igen ez így van, jól lehet látni a visualc++ debuggerében.
MÁS:
Egy kis elmélkedés: létszi javítsatok, ha valahol hülyeséget írtam.
Csak azt akarom megtudni, hogy jól értem-e a struktúrákat.
//Ez csak egy deklaráció
struct elso_s
{
int i, j;
};
//ez már definíció
struct elso_s elso;
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
struct masodik_s
{
int i, j;
}masodik; //itt már definiáljuk is, tehát létre is hozzuk a struktúrát.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//csak egy új típust hoz létre
typedef struct harmadik_s
{
int i, j;
}harmadik; //ez csak egy típus, még nincsen változónk
harmadik harmadik_v; //itt hozzuk létre a változót
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
typedef struct //miben különbözik ez ez egyel fentebbitől?
{
int i, j;
}negyedik; //ez is csak egy új típus
negyedik negyedik_v[20]; //itt hozunk létre egy negyedik típusú 20 elemű tömböt.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//Aztán még mutatókkal is végig lehetne játszani a dolgokat.
[Szerkesztve] -
KPepe
senior tag
üdv!
Ezt nem értem. Biztos hogy nekem akartál válaszolni? Mert én nem kész programot kértem, hanem azt, hogy segítsen valaki, hogy a belinkelt programmal mi a baj, mert nem működik, és nem is jöttem rá, hogy mi a baja. Esteleg azt meg lehetett volna mondani, hogy mit hibáztam el benne, nem jó valami átadás, hivatkozás, akármi. És azért kérdezem itt, mert az írott anyagból nm értettem meg azt, amit ebben a feladatban használnom kell.
Másik dolog: én nem nyitottam még itt a PH!-n egyetlen topicot sem!! Nem tudom, honnan veszed ezt?Ha mégis az én nevem szerepel ott, akkor valaki az én nickemen lépett be, és tette ezt, de tuttommal senki sem tudja a jelszavamat. Mindenesetre megváltoztatom.
Abban a dologban igazad van, hogy nem szereted az olyanokat, akiknek lövésük sincs a proghoz, úgy végzik el a kurzust. Én nem ilyen szertnék lenni, mivel ha elmegyek dolgozni, akkor semmit nem fogok tudni csinálni, ennek tényleg semmi értelme.
Remélem nem értettük félre egymást, és nincs harag!
KPepe -
Bil Géc
csendes tag
Részben igazda van- ez nem programozás!
De szerintem max a szgépet akarja átejteni, nekem is volt egy xeroxom ami akkor sem nyomtatot feketefehéret ha valamelyik színes volt üres, pedig voltg külön fekete ink.
GPO: ha e fent említett probléma motivál, nyomjál bele injekciós fecskendővel vizet, nekem tökre bejött! -
Mirtyll
csendes tag
Ez egy körömnyomtató progi ami angol win xpre /nincs semmi sp/ működik rendesen, és magyar xp sp2-vel feltelepül,progi elindul, de abban a pillanatban magyrul ezt ija ki: '' a kijelölt rendezési módszert nem támogatja az operációs rendszer''.és nem megy tovább...a kérdésed többi részére nem tudok válaszolni, mert nem vagyok egy nagy guru ebben a témában.
-
VladimirR
nagyúr
jah, hogy a feladat nem tokeletes kerekites, hanem felfele kerekites?
akkor #include <math.h> es ceil(opt);
ceil and ceill round up
floor and floorl round down
Declaration:
double ceil(double x);
double floor(double x);
long double ceill(long double (x));
long double floorl(long double (x));
es elnezest a feltreeresert
es nem kell kiabalni, bazdmeg, hanem meg kellene tanulni egyertelmuen irni
ezt irtad a #366-ban:
''kerekítés:
int lepes = (double(int(opt)) < opt) ? int(opt)+1 : int(opt) ;''
en erre mondtam, hogy ez nem kerekites
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
VladimirR
nagyúr
igen, tudom, hogy mi van mogotte, ezert is irtam, hogy mindig 1-et ad vissza ----> mindig az int(opt)+1 lesz a fuggveny eredmeny, amennyiben az opt nem egesz szam ---- tehat 2.1 eseten is 3-at ad vissza es 2.9 eseten is (legalabbis nalam)
int lepes = (double(int(opt)) < opt) ? int(opt)+1 : int(opt) ;
2.1:
lepes = ( 2 < 2.1 ) ? 2+1 : 2; ----> lepes = 1 ? 3 : 2; ----> lepes = 3;
2.9:
lepes = ( 2 < 2.9 ) ? 2+1 : 2; ----> lepes = 1 ? 3 : 2; ----> lepes = 3; -
VladimirR
nagyúr
lehet rosszul ertek valamit, de ha az int(double) also egeszt vesz, akkor a double(int(opt)) < opt minden olyan esetben, mikor opt nem egesz, 1-e ad eredmenyul
es a ++b a makromnak valoban nem tesz jot neki, most neztem ()
de a te megoldasod nalam folyamatosan felfele kerekit
[Szerkesztve] -
VladimirR
nagyúr
biztos vagy benne, hogy ez kerekit?
mert 2.1-re 2<2.1 a feltetel, es 2.9-re 2<2.9 - igy mindket esetben felfele kerekit
a te megoldasodban az int() hol kerekit (feltetelben), hol pedig floor-kent mukodik (2 masik eset)
en erre egy makrot hasznalok:
#define round(A) ( floor(A)+.5 < A ? floor(A) : ceil(A) )
a floor a lefele, a ceil pedig a felfele kerekites
[Szerkesztve] -
VladimirR
nagyúr
''Azt kéne meghatározni, hogy legoptimálisabb esetben hány próbálkozásból lehet ezt a számot biztosan kitalálni'' - irta Cathfaern kicsit fentebb
egyebkent ha megnezed, akkor lathatod, hogy ami algoritmust javasoltam, annak koze nem volt a logaritmushoz, a log2n-t csak a kerdesre valaszolva irtam
(es tenyleg progmat)
-
taltos
senior tag
Hali!
Most hirtelenjében csak ezt a linket találtam, de én ezt tartom ebben a kategóriában etalonnak:
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Dell XPS 3K Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- AKCIÓ!!!Acer V3,FullHD core i5 6200u(4X2,8Ghz),8GBRAM,nVme
- Újszerű Lenovo,15,6"FullHd IPS,Ryzen 5(8x3,7Ghz)VEGA 8 VGA,12-20GB RAM,SSD+HDD
- Lenovo 14,1"Áthajtható Érintős FullHd,Ryzen 3,VEGA VGA,8-16GB DDR4 RAM,256-512SSD,Szép állapot
- ASUS GeForce GTX 1650 Phoenix OC 4GB GDDR6
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX3070 8GB ZALMAN S2 TG Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B460M i5 10400 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest