Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Kaáli Autó-Motor Múzeum
- Lenry: Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- WireGuard VPN a mindennapokra
- GoodSpeed: Norton 360 Premium: 75GB Cloud PC Backup for 10 Devices 14.99€-ért? Igen!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
Miracle
senior tag
válasz
Lortech
#1921
üzenetére
Mitől primitívebb? Vagy a jóval egyszerűbbet értetted alatta?
A genericek jatekszernek tekinthetok a c++ templatekhez viszonyitva, es ez a kulonbseg csak noni fog ahogy 2-4 even belul bekerulnek a c++ szabvanyba a conceptek.
Szinten hianyzik nekem a tobbszoros oroklodes lehetosege. A tobbszoros oroklodes olyan, mint az ejtoernyo. Lehet, hogy egesz eletedben nem lesz ra szukseged. De ha egyszer igen, akkor ku***ra
Ezenkivul a beepitett es kotelezoen hasznalt garbage collector vagy a memoriat, vagy a processzort zabalja meg, en egyiket sem szeretem.
Én inkább letisztultabbnak és logikusabbnak mondanám.
Na nezzukcsak hanyfele parameteratadasi mod is van c#ban?
ugye van egy a beepitett value tipusoknak es altalad keszitett value tipusoknak.
aztan van ezeknek egy referencia szerinti atvetele
vagy egy objektumreferencia szerinti
es van egy amit meg nem hasznaltam, az a tomb-referencia szerinti.
ez 4. es hanyfele van c++ban?
1. inicializalas szerinti. a parameteratadas ugyan ugy mukodik, mint a valtozo-inicializacio. Semmi tobbet nem tud, viszont onnan mindent.
. Mai igényeknek sokkal inkább megfelelőbbnek.
Ezt alairom, mint mondtam is, sokmindenre jo, de ettol nem lesz jobb
Egy fiat sem lesz jobb auto, mint egy ferrari csak mert folduton is tudsz vele menni anelkul h szetvagnad a padlolemezet 
. Objektum orientált nyelv, az egész arra van felépítve, nem csak támogatja, mint a c++
a C++ multiparadigmas nyelv, tamogatja strukturalt, objektumorientalt, deklarativ, generativ programozast is, illetve kis erolkodessel funkcionalis mukodes nyomait is eszre lehet venni. Ezek kozul ma az objektumorientaltsag a legnepszerubb, de az, hogy egy nyelv nem is tamogat mast nem igazan feature az en szememben.
Úgy tűnik nekem, kicsit lenézed ezt a nyelvet, gondolom a vs.net alapján, azzal szokták azonosítani, pedig a nyelv önmagában nem határozza meg a teljesítményt.
Nem nezem le, egy egyszerubb nyelvrol van szo, kevesebb feature-el, ennyi. VS.net-hez meg nem volt szerencsem, es nem is lesz. es a nyelv valoban nem hatarozza meg a teljesitmenyt, de bizonyos korlatokat ad az elerheto teljesitmenyre, amely keretek a c# eseteben joval szukebbek, mint c++ eseteben.
Ha .net-ből indulunk ki, a c++ semmivel sem gyorsabb.
most igy hirtelen nem tudom, mire gondolsz. ha a JIT compilerekre, akkor igen, egy JIT compiler nehany perc alatt egy ciklusokbol allo kodreszletet ki tud optimalizalni annyira, mint azt egy c++ fordito tenne ugyan azon algoritmus eseten gyenge optimalizacioval, de eros optimalizaciot, autoparallelizaciot, SIMD forditast figyelembe veve baromira eselyetelen barmilyen VM-en futo nyelv.
Egy jó tanárral c#-pal is betekintést kaphatunk a színfalak mögé, más kérdés, hogy valóban sokkal inkább elrejti a nyelv a programozók elöl ezeket, mert nem kell használni.
valoban nem kell, ennek meg is van az ara (hatkonysag)
Egyébként sok egyetemen és főiskolán egyre inkább c#-ot használnak c/c++ helyett.
es en ezt teljes mertekben tamogatom, ahhoz, hogy valaki megtanuljon c++ul evekre van szukseg gyakorlattal, es altalaban semmi szukseg ra, altalanos alkalmazasokhoz a c# tokeletesen megfelel, es gyorsabban lehet vele haladni, mint ugyan azon modszereket alkalmazva c++al (habar egy igazi c++ programozo aki STL programozo is azert eleg sok esetben odaver egy c# programozonak, az STL egy brutalis szornyeteg, ha valaki megtanulja hasznalni hihetetlenul felgyorsitja a munka, csokkenti a hibak szamat, de valoban baromi nehez effektiven hasznlani)
Talán nem véletlenül.
valoban nem veletlenul, jo dolog az a c#. ugyan az a tendencia, mint a szep mives ablakkeretek helyett muanyagablakkeretet, az acelollo helyett eldobhato muanyagot, porcelantanyer helyett muanyagtanyert, a tegla helyett vasbeton, es meg lehetne sorolni, hogy a jobb minosegu es draga dolgokat szepen felvaltjak az rosszabb minosegi jellemzokkel rendelkezo, de olcsobb megoldasok. Ez megy vegbe a programozok koreben is, a bonyolult es nagyon eros nyelveket felvaltjak az egyszerubb, gyengebb, olcsobban megtanithato nyelvek, amelyeket tobb ember kepes megerteni es elsajatitani, es kevesebb ido alatt.
Es ez nem rossz, vagy jo, hanem ez van, ezt kell szeretni.
Szívesen látnék egy .nettől CLR-től teljesen független c# megvalósítást.
A GCC4-re valo valtas egyik motivalo tenyezoje volt, hogy alkalmassa tegyek a forditot stackmachine-re valo forditasra is(ilyen a P-code, a Java byte kod, illetve a CIL is), A java back-end fejlesztese eleg docogosen halad, ha halad eppen, nem tudom, hogy mi a projekt allapota, de ha egyszer elkeszul szerintem .NET-et is for tudni forditani, olyan brutalis a ,,veletlen'' hasonlosag a ket nyelv kozott
(asm utasitasok 80%-anak van egy-az-egybeni megfeleloje a masik kornyezetben). Minden esetre egy ilyen backend biztosan frontenddel egyutt keszul majd, es akkor lehet majd forditani szep nativ kodot is elvileg a c# progikbol. De a c# ebben az esetben is igen komoly hendikeppel indul, ugyanis a c++ runtime nem ismeri az objektum fogalmat, ezert nincs benne introspekcio, a c# viszont igen, es muszaly is neki, ez igen komoly hatranyt jelent objektumorientalt kod futtatasa eseten. Termeszetesen ciklusokra, es hasonlokra epulo kod ez esetben ekvivalens hatekonysaggal lesz fordithato, mint c++ eseteben.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Z690 i9 14900K 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3090 OC 24GB be quiet Pure Base 500 850W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



