- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- skoda12: Webshopos átverések
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
TotO'
aktív tag
Sziasztok, elsőéves programtervező informatikus hallgató vagyok, már szakközépben is szerettem pascalozni (igen, hurr
), most egyetemen pedig rendesen belehúztunk a c-be, legalábbis a szakközepes tempóhoz képest. Elég jól ment, vizsgám is ötösre sikerült (épphogy, fárnya elmélet
). Tehát én úgy érzem megvan a gondolkodásmódom ehhez az egészhez. Az egyetem ugye gyors, de én szeretnék előre dolgozni, pláne most, hogy vizsgaidőszak van, és van időm rá. (nem olyan vészesek most még a vizsgák)
Tudom, hogy a következő féléves anyag java lesz, azt tanulom most, tutorialok alapján. Érdekel is, meg szeretnék helyből előnnyel indulniA kérdésem amiért ide írok picit a távolibb jövőre vonatkozik: ha igazán jó programozó szeretnék lenni, akkor inkább mezei c-ben kéne a gondolkodásmódot fejleszteni, vagy több nyelvvel megismerkedni ?
amugy ne a nyelven porogjetek, az semmit nem jelent, a mogotte levo engine/library az ami fontos, az teljesen mindegy hogy milyen nyelvbol ered el a rutinokat benne - docEz természetesen jogos, logikus, de gondlom a c-nek is vannak határai (persze az az én tudásomtól messze van, meg attól is függ mit akarok megvalósítani vele..) , ezért inkább úgy teszem fel a kérdést, hogy később, elhelyezkedés szempontjából mi a jobb, sok nyelvet kevésbé ismerni, és majd belerázódok ott, vagy kevés nyelvet ismerni, de azt tényleg jól? És melyek lennének ezek ?
Elnézést a kisregényért
Üdvszerk: elírás
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!