- sh4d0w: Vigyázz a háttértáradra...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- mefistofeles: A 15 centi nagyon rövid.........
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
sghc_toma
senior tag
válasz
HThomas #3647 üzenetére
Hello!
Először is létrehozod a buffert:
ID3D10Buffer * g_pCBuffer;
// Fill a buffer description structure
D3D10_BUFFER_DESC cbDesc;
cbDesc.BindFlags = D3D10_BIND_CONSTANT_BUFFER;
cbDesc.ByteWidth = sizeof(D3DXVECTOR4) * 100;
cbDesc.CPUAccessFlags = D3D10_CPU_ACCESS_WRITE;
cbDesc.MiscFlags = 0;
cbDesc.Usage = D3D10_USAGE_DYNAMIC;
// Create the buffer
g_pd3dDevice->CreateBuffer(&cbDesc, NULL, &g_pCBuffer);
// Tell the device that we want to use the buffer
g_pd3dDevice->PSSetConstantBuffers(0, 1, &g_pCBuffer);Aztán az .fx fájlban (vagy ha nem használod az effekt frameworkot akkor értelemszerűen a pixel shader-ed forrásában) létrehozol egy konstans buffer változót:
cbuffer MyConstantBuffer
{
float4 Coordinates[100];
};A buffer adatait a shader-ből simán a Coordinates változót használva éred el.
A CPU-ról a bufferbe így tudsz másolni:
D3DXVECTOR4 * data;
// Map buffer to system memory
g_pCBuffer->Map(D3D10_MAP_WRITE_DISCARD, NULL, (void **)&data);
// Fill the buffer
for (int i = 0; i < 100; ++i)
{
data[i].x = 1.0f;
data[i].y = 0.0f;
data[i].z = 1.0f;
data[i].w = 0.0f
}
// Unmap buffer
g_pCBuffer->Unmap();Természetesen a for ciklus helyett úgy töltöd fel a tömböt, ahogy csak akarod (memcpy, például).
Remélem tudtam segíteni. Ja, még valami, amire figyelned kell: egy konstans buffer-ben max 4096db 4*32 bites vektor lehet, és a pixel shader-hez max 14 db cbuffer-t köthetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- iPhone topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Kuponkunyeráló
- sh4d0w: Vigyázz a háttértáradra...
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciáva
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest