Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- GoodSpeed: Én és a Battlefield 6
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Egy bihari a Hajdúságban
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
sghc_toma
senior tag
válasz
HThomas
#3647
üzenetére
Hello!
Először is létrehozod a buffert:
ID3D10Buffer * g_pCBuffer;
// Fill a buffer description structure
D3D10_BUFFER_DESC cbDesc;
cbDesc.BindFlags = D3D10_BIND_CONSTANT_BUFFER;
cbDesc.ByteWidth = sizeof(D3DXVECTOR4) * 100;
cbDesc.CPUAccessFlags = D3D10_CPU_ACCESS_WRITE;
cbDesc.MiscFlags = 0;
cbDesc.Usage = D3D10_USAGE_DYNAMIC;
// Create the buffer
g_pd3dDevice->CreateBuffer(&cbDesc, NULL, &g_pCBuffer);
// Tell the device that we want to use the buffer
g_pd3dDevice->PSSetConstantBuffers(0, 1, &g_pCBuffer);Aztán az .fx fájlban (vagy ha nem használod az effekt frameworkot akkor értelemszerűen a pixel shader-ed forrásában) létrehozol egy konstans buffer változót:
cbuffer MyConstantBuffer
{
float4 Coordinates[100];
};A buffer adatait a shader-ből simán a Coordinates változót használva éred el.
A CPU-ról a bufferbe így tudsz másolni:
D3DXVECTOR4 * data;
// Map buffer to system memory
g_pCBuffer->Map(D3D10_MAP_WRITE_DISCARD, NULL, (void **)&data);
// Fill the buffer
for (int i = 0; i < 100; ++i)
{
data[i].x = 1.0f;
data[i].y = 0.0f;
data[i].z = 1.0f;
data[i].w = 0.0f
}
// Unmap buffer
g_pCBuffer->Unmap();Természetesen a for ciklus helyett úgy töltöd fel a tömböt, ahogy csak akarod (memcpy, például).
Remélem tudtam segíteni. Ja, még valami, amire figyelned kell: egy konstans buffer-ben max 4096db 4*32 bites vektor lehet, és a pixel shader-hez max 14 db cbuffer-t köthetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Adobe Lightroom topic
- Hollow Knight és Silksong
- Apple MacBook
- BestBuy ruhás topik
- Nikon DSLR topik
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom mobilszolgáltatások
- World of Warships
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P15s i7 / 16GB RAM / 512GB SSD / NVIDIA T500 / FHD IPS / Garancia!
- HP EliteBook x360 830 G8 i7 / 32GB RAM / 512GB SSD / Érintőkijelző / 2in1 Prémium üzleti laptop!
- GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC 8GB
- HP EliteBook 840 G11 Ultra 7 / 16GB RAM / 512GB SSD / FHD+ IPS / Garancia 2027-ig!
- Alienware m15 R5 gamer laptop, Ryzen 9 5900HX, RTX 3070, karcmentes, 360Hz!
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- JBL ProFlora CO2 Starter Bio Set biológiai CO2 készlet 10-40 l-es édesvízi akváriumokhoz
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Purple-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3630,94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3281, 100% akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


