Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- [K2]: AnyDesk átverés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Geri Bátyó: Samsung T7 1TB külső SSD
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
sghc_toma
senior tag
válasz
HThomas
#3647
üzenetére
Hello!
Először is létrehozod a buffert:
ID3D10Buffer * g_pCBuffer;
// Fill a buffer description structure
D3D10_BUFFER_DESC cbDesc;
cbDesc.BindFlags = D3D10_BIND_CONSTANT_BUFFER;
cbDesc.ByteWidth = sizeof(D3DXVECTOR4) * 100;
cbDesc.CPUAccessFlags = D3D10_CPU_ACCESS_WRITE;
cbDesc.MiscFlags = 0;
cbDesc.Usage = D3D10_USAGE_DYNAMIC;
// Create the buffer
g_pd3dDevice->CreateBuffer(&cbDesc, NULL, &g_pCBuffer);
// Tell the device that we want to use the buffer
g_pd3dDevice->PSSetConstantBuffers(0, 1, &g_pCBuffer);Aztán az .fx fájlban (vagy ha nem használod az effekt frameworkot akkor értelemszerűen a pixel shader-ed forrásában) létrehozol egy konstans buffer változót:
cbuffer MyConstantBuffer
{
float4 Coordinates[100];
};A buffer adatait a shader-ből simán a Coordinates változót használva éred el.
A CPU-ról a bufferbe így tudsz másolni:
D3DXVECTOR4 * data;
// Map buffer to system memory
g_pCBuffer->Map(D3D10_MAP_WRITE_DISCARD, NULL, (void **)&data);
// Fill the buffer
for (int i = 0; i < 100; ++i)
{
data[i].x = 1.0f;
data[i].y = 0.0f;
data[i].z = 1.0f;
data[i].w = 0.0f
}
// Unmap buffer
g_pCBuffer->Unmap();Természetesen a for ciklus helyett úgy töltöd fel a tömböt, ahogy csak akarod (memcpy, például).
Remélem tudtam segíteni. Ja, még valami, amire figyelned kell: egy konstans buffer-ben max 4096db 4*32 bites vektor lehet, és a pixel shader-hez max 14 db cbuffer-t köthetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A Cherry többé nem gyárt kapcsolókat
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BMW topik
- MIUI / HyperOS topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 10TB WD Purple Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Újszerű Apple MacBook Air M1 13.3 - 8GB/256GB - Asztroszürke - 150 Ciklus - 92% akku - 1 év gari -
- Keresek Xbox Series S / Series X / Playstation 5 konzolokat
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070 Ti 12GB Asus TUF Gaming GT 501 750W
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 512GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


