Új hozzászólás Aktív témák

  • nevemfel

    senior tag

    válasz FeniX- #17889 üzenetére

    A fejlesztők többsége általában nem jó sem ügyfélmenedzsmentben, sem az ügyfelekkel való kommunikációban, sem jogi kérdésekben, és nehezen tudnak technikai dolgokat egyszerűen, a köznapi ember által érthető-értelmezhető módon elmagyarázni. Ez van, nem érthet mindenki mindenhez.

    Ha továbbra is egyedül akarja ezt csinálni, akkor sajnos ezeket a dolgokat meg kell tanulnia, nincs mese. Belenézhet pár agilis-fejlesztős anyagba, amikből esetleg képet kaphat arról, hogy a menet közbeni változásokat hogyan lehet kezelni. A rugalmasság egyértelműen piaci előny, viszont ha valaki túlzásba viszi, akkor könnyen ráfizethet, úgyhogy ez félig-meddig művészet, hogy mennyi változtatás, mekkora rugalmasság engedhető meg, hogy mindkét fél jól járjon.

    Esetleg megteheti azt, hogy felvesz rá alkalmazottat, olyat, aki képben van a projektmenedzsmenttel, az ügyféllel való bánásmódról. Közvetítőn keresztül is dolgozhat, ahol ezeket a terheket leveszik a válláról. Elmehet alkalmazottnak egy céghez, ahol fejlesztőként koncentrálhat a technikai dolgokra. Más opció nemigen jut eszembe. A saját céges élet sajnos ilyen problémákkal jár.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés