Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
senior tag
válasz cellpeti #34649 üzenetére
1.9TDI ha adagolósra gondolsz 90-re beállva 4-4.5körül városban 5,5-6L
2.5városban bekapja a 8-9-t.
----------------------
Közben én is nézegetem az autókat, ibizánál nem kéne nagyobb de a passat b5 is igen-igen tetszik és még az A3 is ott van.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
válasz cellpeti #34660 üzenetére
A futómű sok lengőkaros: fogyóeszköz. Az 1.9-ben sokan a légtömegmérőt ki szokták cserélni a 2.5-ére mert tartósabb. Ha adagolósat nézel, akkor az adagolót nagyon meg kell nézni. Jellemező hiba a műszerfal közepén a DIS meghibásodása, és a bosch 5.1 abs vezérlő is hullik mint a légy. Utóbbi 2-t össze vissza 70kból meg lehet csináltatni. (Illetve a az abst meg lehet, ha javítható a hibája.)
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ESP
senior tag
-
válasz cellpeti #34668 üzenetére
Használtban nem fogsz olyat találni ami hibátlan megvételkor és hosszú évekig utána. Viszont én amondó vagyok h keresni kell egy őszinte passatot, amiről lehet tudni hogy mi baja van, megfelelően olcsón meg kell venni, és a különbözetet rá kell költeni. És akkor tuti lesz egy jó autód. Az én passatomban óra szerint van 320+k km, és amikor megvettem a forgalmiban volt egy bejegyzés h 400k km- az óra meg csak 190k-t mutatott. Na most használtam 6 évig. Akkor most lehet benne 500+ km és a kettőstömegűmmel nincs baj. A turbót és az egér szelepet gyakran kell takarítani, meg a futóműre kell költeni de olyan bajok amikkel riogatják a népet, nem voltak vele. Pedig automata.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ESP
senior tag
válasz cellpeti #35457 üzenetére
Inkább 10 és felette. Rövid távokon hideg motorral ez még fokozódhat. Ugyebár nem 2perc alatt melegszik be mint egy stift
Pesti csúcsban klímával araszolva az 1.9pd-s A4 is bekéri a 8-8,5-t szomszédnak.
Ha városi ótó kell akkor nézegess 1.4PD polo-t inkább az 5 alatt eljár.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Gabesz11
tag
válasz cellpeti #35453 üzenetére
Mielőtt a superb-t megvettem én is nézegettem A6 2.5öt és nagyon gyorsan lebeszéltek róla. Ami nagyon kölcséges benne az az adagoló és a 4db vezérműtengely. Egyik se olcsó az tutti. Szerintem van itt aki többet tud róla mondani. Én maradtam az 1.9 PDTDI-nél.Előtte is 1.9 dieselem volt de nem német konszern,de ez nagyon jóóó. Én szeretem
-
ESP
senior tag
válasz cellpeti #35464 üzenetére
www.mobile.de aminek a magyar változata www.mobile24.hu
(#35465) Gabesz11
Adagoló közel fél misi ha jól informálódtam.[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Peter789
senior tag
válasz cellpeti #35484 üzenetére
bár bejönni bejön mind a passat 2005-ig, valamint a 2008-tól lévő octavia, tulképp egy A3-al is simán meg tudnék barátkozni a singleframe előtti korból (bár ott a helykínálat tényleg szerényebb), de amióta megtapasztaltam hogy milyen finom dolog is a multitronic, azóta a dízel dízelségét is simán meg tudnám bocsájtani, annyira jól idomul a kettő egymáshoz. ilyen viszont csak a hosszmotoros audikban van, sajnos semmi másba nem rakták bele. így marad az A4, esetleg A6...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz cellpeti #35488 üzenetére
az audi a kiemelt prémiummárka, általában ott több az extra, picit jobb a zajcsillapítás (vastagabb üvegek, jobb lemezcsillapítás), van aki azt mondja hogy a motorvezérlő programok is jobbak de erre azért nem vennék mérget, stb. a skoda és vw egy kategória szerintem minden szempontból, csak a vw-nek több jutott a presztizsből
viszont a passat vs octavia kérdés már például kacifántosabb. bár külső méretben hasonlóak, de mégis elég mások. 2005-ig a passat az A4/A6/superb-el közös hosszmotoros platformra készült. rettentő masszív kasztni - toronymerevítést csak dísznek raknak bele a boyracerek, faxa soklengőkaros futómű ( amíg nem hullik szét ), tisztességes helykínálat, stb stb. ezzel szemben az octavia a golftól örökölte a keresztmotoros alapokat, ami az első generációnál elég nyiknyekk lett, a kombik pl hajlamosak voltak olyan szintű csavarodásra, hogy akár a szélvédő is elpattanhatott egy padkáról leállós zökkenéstől és a belső helykínálat is elég gyászos. a második generációra már sokat javítottak ezeken, illetve a kisebb kasztniknak nem nagyon volt előtte se stabilitási gondja. a 2006-ban bejövő passat már szintén keresztmotoros, de nem tartom valószínűnek hogy bármi köze lenne mind az alváznak, mind a futóművének a golfhoz - erről is tud talán majd valaki írni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
-
-
latyak17
tag
válasz cellpeti #39224 üzenetére
hát ahogy én tudom, az osztrákosítás körülményes de ahogy hallom, az egy dolog, hogy macerás brutálisan drága a biztosítás, de annyira, hogy a tököd elhagyod jóformán... nincs reg a kocsikra az igaz, de akkoris eszméletlenül sokat elkérnek érte... am igen ez az 1000-1500 euró környéke valahol reális, hisz ha belegondolsz műszaki új papírok új rendszám, gondolom ott is van eredetvizsga.. nagyjából ennyi jut eszembe első körben..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
válasz cellpeti #39872 üzenetére
Nekem a passatban is jó volt és most az allroadban is jó. A programja jól teszi a dolgát, pláne mert a legtöbb vw csoportos v első kerekes v 4x4. Jégen persze semmi nem jó de Lengyelországtól kezdve mindenhol elmentem vele hóban fagyban. Problem?
Drága üzemeltetni és karbantartani (tiptronic olaj+ szűrő csere 80k+). Viszont nem lesz testépítőket alázó bal lábad, és kényelmesebb a hagyományos váltónál.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz cellpeti #39875 üzenetére
Nekem az allroad most átlag 11.2-t mutat. Tankolásnál is kb ez jön ki (11,5)
Passat - igaz csak 150 le volt de 2,5 tdi tiproniccal) 8,5. ez utóbbi majd 500kg val könnyebb és csak elsőkerekes(#39876) atos19881101: volt alfám 3 literes motorral és olyan kuplunggal h pesti dugónál félre kellett állnom mert lerohadt a lábam. Pedig frissen volt cserélve benne. Köszönöm inkább a mostani tipro, a kormányváltóval, ami az allroadban van.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
válasz cellpeti #39911 üzenetére
Nincs annak semmi baja, de ára sincs
#39913 JHONNY 79: fu ezek elég horror árak, egy ember 80e-ért adta el a 16-os Golf4 gyári alujait, mi csak hüledeztünk és mondogattuk neki: "az év üzlete volt"
Aztán vett az ember 4DB 18-as VW touareg felnit 120-ért [link]
Nekem meg 90e voltak ezek [link]
Kiskokó: hát igen, ezekből az eredetik elég veszélyes árban vannak
Give them hell Ukraine!
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Autós topik
- Asustor NAS
- Motorolaj és szűrő topik
- Mini PC
- Háztartási gépek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobilinternet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen