Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Klímaváltozás, természetszennyezés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
varsam
őstag
válasz cellpeti #75396 üzenetére
Egy jóbarátom pár hete vett egy 1-es Octit, 1.4 motorral, sedant. Szerintem teljesen vállalható jó kis autó, A-ból B-be elvisz minden gond nélkül. Nem egy erőgép, de tudja országúton a 160-at is akár és nem kell hozzá kifutópálya, városban meg aztán bőven elég.
(#75399) joshua7
Na ezt bevállalnám, nagyon szép, és még szebbre meg lehetne csinálni. -
net84
őstag
válasz cellpeti #75396 üzenetére
Szia!
1.4 motorhoz volt szerencsem. Igaz VW-bol tartosan. Ott egy inditasi es hideg motorral fulladasi hiba lepett fel a tel vegen. Lamda szondatol kezdve hofokerzekeloig mondtak ra mindent. Aztan egyszer csak, "megjavult". Mivel par honapja nem produkalja a hibat, igy egyelore nem jutottunk semmi eredmenyre. Ezen kivul muszaki hiba a motorral nem volt, olaj, olajszuro, legszuro, stb., benzin es egy akku ami eddig kellett. Azt viszont volt szerencsenk kiprobalni, hogy az Oktavia kombit jobban meghajta az 1.4 motor, mint a Golf kombit. Erdekes volt. Mindketto 2004-es evjarat, mindketto gyari allapot. De kombi eseten szerintem keves ez a motor, inkabb az 1.6. Varoson kivul, megpakolva, 5 szemellyel halott a kisebb motor. Nagypapa tempo van, ha akarod, ha nem.
Az ablakemelo kapcsolok es az ajto nyitas erzekelok szeretnek megfaradni (de melyik tipusnal nem ). A barati korbe legutobb beerkezo Oktavia kozpontija volt megkergulve, magatol nyitott-zart, ha olyan kedve volt. Mas hibaval en nem talalkoztam.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
bitpork
nagyúr
válasz cellpeti #63435 üzenetére
Első körben vedd ki és takarítsd meg rendesen minden oldalról és a csatiját is! A lökösön kívül próbáld ki először, ha működik akkor mákod van - ha nem akarja a jót akkor cserés. Olyat nem láttam még h az ultrahangos v milyen érzékelőt javítanák.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Octi
aktív tag
válasz cellpeti #41180 üzenetére
Ez így nehéz.
Én 3 éve vettem a 2001-es 1.9PD-t. Egy tandempumpa cserén kívül csak a kötelező dolgokat kellett cserélni.
Sógorom 2 éve vett egy 2005-öst, ugyan ilyen motorral. 1 év alatt rálocsolt majdnem 700e HUF-ot, aztán káromkodva eladta.Egyébként motortól függetlenül a futómű az, ami elég költséges mulatság (már amikor hozzá kell nyúlni).
[ Szerkesztve ]
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
janos666
nagyúr
válasz cellpeti #40003 üzenetére
Nekem is voltak felőle aggályaim, mert korábban még nem is próbáltam automata váltót kezelni, de könnyű volt hozzászokni a kényelemhez, hátrányát pedig még nem igazán éreztem.
Igaz, én csak a multitronic-ról tudok így laikus véleményt mondani (pusztán papíron és elméletben szerintem ez "a tökéletes váltó"), de a hirdetésben nem láttam, hogy első vagy összkerekes, és ha jól rémlik, akkor előbbi esetben az is multitronic lesz (gyakran írnak oda tiptronicot akkor is, ha CVT dobozos).
Ha szép finoman nyomkodod a gázpedált, akkor mindig alacsonyan tartja a fordulatot, hogy keveset fogyasszon. Szép egyenletesen, szolíd gyorsulásváltozással tudsz vele gyorsulni úgy, hogy sohasem pörög fel a motor, de így is lehagyod az átlagos vezetőket egy zöld lámpás induláskor, mert nincs kuplungolás. (Amit egy darabig egyébként kifejezetten hiányoltam. Unatkoztam, és nekiálltam kézzel hangolgatni a rádióadókat még akkor is, ha CD-ket akartam hallgatni, és telefonon netezgettem, csak hogy lekössem valamivel a jobb kezem. )
Viszont ha hirtelen rálépsz a gázpedálra, akkor hagyja felfutni a fordulatot.
Ilyenkor van ugyan egy kis késése, míg vár, hogy tényleg ezt szeretnéd-e, máskor viszont (főleg kis sebességnél, de akár előzés közben is) megspórolod a kuplungolással töltött időt. (Főleg, ha lusta vagy és nincs kedved úgy váltani, mint aki versenypilótát játszik közúton, hanem buszsofőrös stílusban pakolásznád.)Ezen túl pedig át tudod erőltetni magasabb fordulatra, ha áttolod D-ből jobbra a +/- kacsolókhoz. Akkor nem vált helyetted, csak ha már túlpörögne a műszerfalon piros zónával jelölt tartományba, vagy fuldokolna a motor alapjárat alatt.
Eddig még csak egyszer sikerült meghülyítenem egy kicsit. (Konkrétan ma.)
Több centi mély víz állt több járműhosszon át az aszfalton (Szolnokon az egyik vasúti átjáró mellett a Tesco felé vezető úton), én pedig kíváncsiságból bepöccintettem neki a tempomatot ~40-re, és vártam mi történik.
Eddig minden lejtőn/emelkedőn át tudott úgy menni, hogy a műszerfal szerinti óra szinte meg sem moccant a tempottal beállítotthoz képest (és a motorfordulttal sem játszott), de ez már azért nem sikerült neki. Majdnem megálltam a tócsa közepén, de ráléptem a gázra, kicsit felpörgött a motor és ment tovább a vízoszlopok közt.Ami miatt én még a mai napig parázok egy kicsit, hogy nem tudom pontosan hogy kezeli a kuplungot. Mert ha nyomom a féket, akkor ugye lassul, míg végül akár meg is áll, de ez lényegében fékpedál (nem 0-x fok közt kuplung, aztán x-y fok közt fék, rögtön fék), a kuplung automata. Szóval néha gondolkozom, hogy pl. piros lámpánál állva jobban meg kéne-e taposni a pedált (hogy biztos teljesen kioldja a kuplungot).
De amúgy meg ilyenkor a legkényelmesebb városban a lámpáknál. Csak a pillekönnyű fék és gázpedált használod, nem fárad el a lábad a kuplungolásban, és nem unod meg pakolászni a sebességeket, mikor csak araszolgatsz. (Bár én előtte egy terepjárót kínoztam, aminél azért kicsit több izommunkát várnak el, mint egy ilyen személyautóban, szóval nem olyan jó összehasonlítás, de van aki ezt sem bírja. )
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tomcsi23
veterán
válasz cellpeti #40003 üzenetére
Próbáld ki mindenképp.
Együtt lehet vele élni, de azért manuális reakciókat ne várjunk tőle.
Annyit talán, hogy krúzolásos padlónál "egyből" elkezd tolni, amennyire az adott sebességben a nyomaték engedi, majd utána vált vissza, miközben padlón tartod a pedált.A DSG sport módban már egész használható volt, manuális szemmel is, bár olyan sokat azt nem használtam.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
TaaT
nagyúr
válasz cellpeti #39911 üzenetére
Nincs annak semmi baja, de ára sincs
#39913 JHONNY 79: fu ezek elég horror árak, egy ember 80e-ért adta el a 16-os Golf4 gyári alujait, mi csak hüledeztünk és mondogattuk neki: "az év üzlete volt"
Aztán vett az ember 4DB 18-as VW touareg felnit 120-ért [link]
Nekem meg 90e voltak ezek [link]
Kiskokó: hát igen, ezekből az eredetik elég veszélyes árban vannak
Give them hell Ukraine!
-
bitpork
nagyúr
válasz cellpeti #39875 üzenetére
Nekem az allroad most átlag 11.2-t mutat. Tankolásnál is kb ez jön ki (11,5)
Passat - igaz csak 150 le volt de 2,5 tdi tiproniccal) 8,5. ez utóbbi majd 500kg val könnyebb és csak elsőkerekes(#39876) atos19881101: volt alfám 3 literes motorral és olyan kuplunggal h pesti dugónál félre kellett állnom mert lerohadt a lábam. Pedig frissen volt cserélve benne. Köszönöm inkább a mostani tipro, a kormányváltóval, ami az allroadban van.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz cellpeti #39872 üzenetére
Nekem a passatban is jó volt és most az allroadban is jó. A programja jól teszi a dolgát, pláne mert a legtöbb vw csoportos v első kerekes v 4x4. Jégen persze semmi nem jó de Lengyelországtól kezdve mindenhol elmentem vele hóban fagyban. Problem?
Drága üzemeltetni és karbantartani (tiptronic olaj+ szűrő csere 80k+). Viszont nem lesz testépítőket alázó bal lábad, és kényelmesebb a hagyományos váltónál.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
latyak17
tag
válasz cellpeti #39224 üzenetére
hát ahogy én tudom, az osztrákosítás körülményes de ahogy hallom, az egy dolog, hogy macerás brutálisan drága a biztosítás, de annyira, hogy a tököd elhagyod jóformán... nincs reg a kocsikra az igaz, de akkoris eszméletlenül sokat elkérnek érte... am igen ez az 1000-1500 euró környéke valahol reális, hisz ha belegondolsz műszaki új papírok új rendszám, gondolom ott is van eredetvizsga.. nagyjából ennyi jut eszembe első körben..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Peter789
senior tag
válasz cellpeti #35488 üzenetére
az audi a kiemelt prémiummárka, általában ott több az extra, picit jobb a zajcsillapítás (vastagabb üvegek, jobb lemezcsillapítás), van aki azt mondja hogy a motorvezérlő programok is jobbak de erre azért nem vennék mérget, stb. a skoda és vw egy kategória szerintem minden szempontból, csak a vw-nek több jutott a presztizsből
viszont a passat vs octavia kérdés már például kacifántosabb. bár külső méretben hasonlóak, de mégis elég mások. 2005-ig a passat az A4/A6/superb-el közös hosszmotoros platformra készült. rettentő masszív kasztni - toronymerevítést csak dísznek raknak bele a boyracerek, faxa soklengőkaros futómű ( amíg nem hullik szét ), tisztességes helykínálat, stb stb. ezzel szemben az octavia a golftól örökölte a keresztmotoros alapokat, ami az első generációnál elég nyiknyekk lett, a kombik pl hajlamosak voltak olyan szintű csavarodásra, hogy akár a szélvédő is elpattanhatott egy padkáról leállós zökkenéstől és a belső helykínálat is elég gyászos. a második generációra már sokat javítottak ezeken, illetve a kisebb kasztniknak nem nagyon volt előtte se stabilitási gondja. a 2006-ban bejövő passat már szintén keresztmotoros, de nem tartom valószínűnek hogy bármi köze lenne mind az alváznak, mind a futóművének a golfhoz - erről is tud talán majd valaki írni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz cellpeti #35484 üzenetére
bár bejönni bejön mind a passat 2005-ig, valamint a 2008-tól lévő octavia, tulképp egy A3-al is simán meg tudnék barátkozni a singleframe előtti korból (bár ott a helykínálat tényleg szerényebb), de amióta megtapasztaltam hogy milyen finom dolog is a multitronic, azóta a dízel dízelségét is simán meg tudnám bocsájtani, annyira jól idomul a kettő egymáshoz. ilyen viszont csak a hosszmotoros audikban van, sajnos semmi másba nem rakták bele. így marad az A4, esetleg A6...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
ESP
őstag
válasz cellpeti #35464 üzenetére
www.mobile.de aminek a magyar változata www.mobile24.hu
(#35465) Gabesz11
Adagoló közel fél misi ha jól informálódtam.[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Gabesz11
tag
válasz cellpeti #35453 üzenetére
Mielőtt a superb-t megvettem én is nézegettem A6 2.5öt és nagyon gyorsan lebeszéltek róla. Ami nagyon kölcséges benne az az adagoló és a 4db vezérműtengely. Egyik se olcsó az tutti. Szerintem van itt aki többet tud róla mondani. Én maradtam az 1.9 PDTDI-nél.Előtte is 1.9 dieselem volt de nem német konszern,de ez nagyon jóóó. Én szeretem
-
ESP
őstag
válasz cellpeti #35457 üzenetére
Inkább 10 és felette. Rövid távokon hideg motorral ez még fokozódhat. Ugyebár nem 2perc alatt melegszik be mint egy stift
Pesti csúcsban klímával araszolva az 1.9pd-s A4 is bekéri a 8-8,5-t szomszédnak.
Ha városi ótó kell akkor nézegess 1.4PD polo-t inkább az 5 alatt eljár.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
bitpork
nagyúr
válasz cellpeti #34668 üzenetére
Használtban nem fogsz olyat találni ami hibátlan megvételkor és hosszú évekig utána. Viszont én amondó vagyok h keresni kell egy őszinte passatot, amiről lehet tudni hogy mi baja van, megfelelően olcsón meg kell venni, és a különbözetet rá kell költeni. És akkor tuti lesz egy jó autód. Az én passatomban óra szerint van 320+k km, és amikor megvettem a forgalmiban volt egy bejegyzés h 400k km- az óra meg csak 190k-t mutatott. Na most használtam 6 évig. Akkor most lehet benne 500+ km és a kettőstömegűmmel nincs baj. A turbót és az egér szelepet gyakran kell takarítani, meg a futóműre kell költeni de olyan bajok amikkel riogatják a népet, nem voltak vele. Pedig automata.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ESP
őstag
-
bitpork
nagyúr
válasz cellpeti #34660 üzenetére
A futómű sok lengőkaros: fogyóeszköz. Az 1.9-ben sokan a légtömegmérőt ki szokták cserélni a 2.5-ére mert tartósabb. Ha adagolósat nézel, akkor az adagolót nagyon meg kell nézni. Jellemező hiba a műszerfal közepén a DIS meghibásodása, és a bosch 5.1 abs vezérlő is hullik mint a légy. Utóbbi 2-t össze vissza 70kból meg lehet csináltatni. (Illetve a az abst meg lehet, ha javítható a hibája.)
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ESP
őstag
válasz cellpeti #34649 üzenetére
1.9TDI ha adagolósra gondolsz 90-re beállva 4-4.5körül városban 5,5-6L
2.5városban bekapja a 8-9-t.
----------------------
Közben én is nézegetem az autókat, ibizánál nem kéne nagyobb de a passat b5 is igen-igen tetszik és még az A3 is ott van.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest