- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Digitális Állampolgárság Program
- leslieke
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Különösen 2,5ért, ahol 150-220k km között vannak tipikusan, vagy a lerugott darabok. Vagy legyen betárazva 6-800e tartalék, mert hamarosan kellhet.
A helyedben (főleg ha automatát is nézel) Auris (Hybrid) felé kacsingatnék. HDi és Puretech között fogyaszt, nincs adblue, részecske szűrő, kettős tömegű. Inkább neked való lesz[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Szerintem ha az adbluen és a jobbik gázolajon görcsölsz, ne vegyél dízelt. Komolyan. Az adblue tartály/szivattyú, a kettős tömegű, a részecske szűrő, a normális olaj, nornális gumi szettek a nyomatékos autóra nem két fillér (hanem százezrek). A jó szerelő sem ha van valami hiba. Drága az lesz, ha olcsó olaj/nafta/szerelő jut az autónak.
Ha mégis, inkább azt kellene nézned melyik milyen euró normát tud, vagy melyiknek egyszerűbba turbója/nincs kettős tömegű lendkereke. Szerintem egy vezérléscserétől is kitérsz a hitedből, főleg ha az ajánlott, és nem csak a minimum karbantartást csináltatod. Húgom is hasonló, most hoztuk el az autót a szerelőtől, megvárta míg alig kap olajat a szivattyú, mert már oldódott bele a szíj - szerencsére kivételesen normálisan csináltatta meg Vargaszéknál, takarítással együtt.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
zsoltip
őstag
Sziasztok!
A Milyen autót vegyek?
topicban már kifejtettem, és továbbra is úgy fest, maradni kényszerülök a Peugeot 308 SW 2014... modellnél.1.) Kinek milyen gyakorlati tapasztalata van fogyasztásra?
2.) Milyen gyakran és milyen típusú AdBlue-t töltötök bele, és ennek mi a költsége?
3.) Az AdBlue igényt jelzi a kocsi?
4.) Milyen üzemanyaggal tudom használni? Egyszerű, mezei dízel is jó neki? Ugye nem kell drágább?
5.) Milyen típus betegségek vannak, ami kijöhet?
6.) Vásárlás előtt típus specifikusan mire legyek figyelmes?Köszönettel várom észrevételeiteket.
-
MC Pite
veterán
A városi 5 optimista, a többi akár tartható. [link] AA általában 2016t-ól van a márkánál, meg kell nézni, van tapis nem AA-s és AA-s (SMEG) változat is, kérj képet az indító ikonjáról. Ha nincs, nincs benne, én is beszoptam a 208al (mire utánajártam, már nálunk volt az autó).
Adblue esetén a tartály/szivattyú és tartósság témában érdeklődnék mint hogy mennyi lötty kell
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
zsoltip
őstag
Sziasztok Fórumtársak!
PEUGEOT 308 SW 1.6 BlueHDi
2014, 2015, és 2016 év eleji modelleket nézek.1.) Ezek már támogatják az Android Autot?
2.) Fogyasztási tapasztalatok mik lennének? Városi 5, Országúti 4,5, Vegyes 4,8 l/100 km reáls lehet?
3.) Az AdBlue gyakorlatban mennyi időnként töltendő, és milyen költsége van a anyagnak?Köszi,
zsoltip -
pontyos
senior tag
Például ? némi infó érdekelne - bár mindig is jobban szerettem a saját tulajdont
-
pontyos
senior tag
Na, hát a 3,5 éves, 77ezer km es Jumpy ban ma vízpumpa csere vezérléssel 163ezer Ft a szervizben!! Mindez a novemberi 360ezer Ft os adblue tartály csere után! Egy olyan tgk ban ami megfelelő karbantartást és első tankolás óta prémium üzemanyagot kap. Vigyázva van stb.... Ha dupla idős és km lenne benne, talán nem szólnék, így idén eladom.
Kérdés mit helyette, mekkora bukóval? -
MC Pite
veterán
Ha fent fog és még nem volt kuplungcsere, esélyes. Biztosat a szerviz tud.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
fecus
őstag
válasz MC Pite #4288 üzenetére
Nem tudom. Hogyan tudom megnézni? Szerviz?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
MC Pite
veterán
-
fecus
őstag
Tudom kevés info, de hátha valaki már tapasztalt ilyet:
Peugeot 1.6 THP 2014.
Az anyósülésen hallható egy finom kis magas hang mint amikor kavics van a féknél és a guruláskor néha beér. (cikk-cikk-... )
De ez nem hallatszik álló helyzetben ha helyben jár a motor és akkor sem ha felpörgetem. Nem hallatszik, ha akármennyivel gurulok üresben.
Csak akkor hallom ha sebességben van (már a kuplung felengedése közben is) és adok neki gázt. (nem bőgetem)
Valami ötlet? Féltengely? Valami kapcsolata van a nyomatékkal!?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
FeZ...
aktív tag
válasz pontyos #4281 üzenetére
Mivel nem tudjuk konkrétan milyen motorról van szó, teljesen elméleti szinten nézve a kérdést: igen, előfordulhat, hogy megáll a vízpumpa, de nem igazán jellemző. Inkább a nagy lógása fordul elő gyakran, az meg akkor baj, ha a vezérműszíj hajtja, mert levezetheti magáról vagy át tud ugrani rajta a szíj, ami a motor károsodásával járhat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz janakbacsi #4283 üzenetére
Külső befoglaló méretek alapján nézd inkább szerintem mostani akku, illetve a tálcája mérete elárulja.
Ha lehet hinni a neten olvasható infóknak, elvileg 242x175x190 mm-es akku van az 1.6-ban, de ha elfér, érdemes lehet 278x190x175 mm méretűt venni (olyan is volt gyárilag, a 2 literes dízelben).
-
janakbacsi
őstag
10 éves xsara picassoba hány amperórás akkut kell venni? 1.6 dízel, 90 lőerő.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
őstag
válasz Smith Ügynök #4268 üzenetére
C5 (x7) valóban necces 2m körül, tapasztalat
Bár én anno egy rendberakott C4 mellé vettem szerelem autónak így az első romot befogadtam, alapban is azért lehet rá költeni
Futómű amúgy nem vészesebb, mint egy acélrugós, bajban is vagyok ha egyszer cserélni akarom mi legyen, mert teljesen ráfüggtem (meg közben a c4et GTKra törte ismerős, így ez maradt). Város járónak nem a legjobb, bár a szerelőm 3.0 v6 HDi-vel jár és gondja nem volt.
Enyém csak 2.2 HDi, 360ezer km-nél benézett egy turbó csere, most klíma hűtő kuka, részecske szűrő tisztítás meg egyéb aprók amikből egy geforce 3080 kijött volna Banán meg a majom, nem sírokJobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
pontyos
senior tag
válasz molnarpeter #4279 üzenetére
De, javítják hétfőn! Reggel viszem délután kész.
Amúgy vízpumpa tud megszorulni? Esetleg szíjat elszakítani? Nem megyek vele, csak technikai szempontból érdekelne. -
nullpoint
őstag
válasz molnarpeter #4279 üzenetére
A van munka nem jelenti azt hogy hegyekben áll a lóvé nála.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
Dorien
veterán
válasz pontyos #4275 üzenetére
Ilyen esetekre nem árt, ha van 2 jármű...
Én holnap reggel széthullott bal hátsó fékdobbal megyek a szerelőhöz. Szerintem kb. 10km/h sebességgel, mert borzalmas hangok jönnek belőle. Fognak szeretni."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
pontyos
senior tag
válasz MC Pite #4276 üzenetére
Tegnap délután jeletkezett, fojtott motor mód, 100 fok, fűtés nuku, hűtő ventilátor kb maximális sebességel ment. Azonnal félreálltam vele, 10 percig hagytam hűlni, hál istennek két sarokra a háztól. Mire a dugóban hazaértem, ismét elkezdett forrósodni. Ma reggel hideg kocsival 10 km t tudtam menni, de akkor hívtak az időpont miatt és kérdeztem a szíj miatt, hogy ha beáll a pumpa tengely akkor mi van. Nem tudta a szervezes, hogy mi történne, de így ne használjam.
-
MC Pite
veterán
Ne menj. Akkor megy fel a víz így, ha kering. Az 5km is 10 perces szünettel tenném meg (a szerelőig).
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
pontyos
senior tag
Hello,! Egy sos segítség kellene ha valaki jobban ért hozzá mint én. Jumpy 2017 es vízpumpa elszállt, hétfőn cserélik, de nem tudták megmondani, hogy a pumpa tengelye beáll,tud e gondot okozni a motorban? Egyáltalán be tud állni? A hideg miatt kb 5 Km ert nyugodtan tudnék menni, addig épphogy 80oC ra melegszik
Holnap lenne egy kis munkám 6 km re, és nem tudom merjek e menni vel köszi ha tudtok segíteni -
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4273 üzenetére
Almát körtével. Öregebb, nehezebb, ügyetlenebb platform. Az öreg EW motor egy matuzsálemi, volt ilyen motoros Xsara Picassom, de már a húsz éves TU5JP4 is lekörözte, hasonlóan erős, de egy literrel kevesebbet evett (aláírásomban rájuk találsz).
A C4P nem rossz autó, de a C4P II nagyon jó autó lett.
Ha a méret annyira nem fontos, közöttük van a C4 II.
Próbáld ki őket, olvasd utánuk hogy lásd mi kell neked.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Smith Ügynök
tag
Ha egy kicsit még visszább megyünk árban, mondjuk egy 1.8 benzin C4 pikacsu milyen lehet?
Ha nem is túl erős, de legalább megbízható? -
MC Pite
veterán
válasz Feketelaszlo #4270 üzenetére
Ennyiért már a kettesekből (C4) is akad választék, főleg ha a dízel is játszik. [link]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Smith Ügynök #4268 üzenetére
Mitsubishi Lancer, nagyobb autók közül esetleg még Chevrolet Cruze ami majdnem kompakt-árban fenntartható, bár utóbbinak temérdek szériahibája van és szerintem aránytalanul túl is van árazva használtként.
Az első generációs C4 utolsó évjárataihoz lehet még kedvezően hozzájutni - nyilván nem lesz olyan jó, mint a pár évvel később, második generációs típus (bár azt is találni már olcsón), de 2010 körül már elég kiforrott autó volt, szerintem praktikusabb is, mint a legtöbb versenytárs abból az érából. -
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4268 üzenetére
A Focus... nem fikázom, de nem a tartósság és igényesség szobra, hanem a fillér..é. Ha kb alap felszereltséggel is tetszik, nézd meg azt is akár. Mert a normális stafírung ritk, és sokkal drágább. Bár ha kéne menés és nyomaték, a Ford nem játszik benzinesben, csak a Megane, főleg a hatos váltó miatt, még a karaktere miatt, lásd enyém [link].
De egy 1.2 turbós 308 II minden téren jobb a másik két kombinál kb, és már az áruk sem rossz.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Dorien
veterán
válasz Smith Ügynök #4263 üzenetére
Szerintem is maradj a kompakt kategóriánál. (Megane, Focus, stb.)
A Clio után ezek is hatalmasak lesznek belül, de még kis pénzből fenntarthatóak."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4265 üzenetére
Öhm...
Megvan hogy a közép kategóriás autók mit kérnek? 1,5-1,7t fogyasztásban, hajtáslánc, gumik (méret és kopás miatt is sokak drágább), mennyi cucc van amivel drágább szervizelni?
Ha Clio 3/4-hez vagy hasonlóhoz nézzük Falisman/C5/508-at, 5-6 év birtoklás alatt 4-5x annyiba kerül alsó hangon éves szinten. Egy Mégane/Picasso/308 változat függvényében 1,5-2,5x annyiba. Ha ez megvan, nem szóltam.2016tól jó az 1.2 tce, előtte egyél óvatosnak illik lenni vele, de nem vállalhatatlan, plusz ott a K4M is. Mármint azt nem tudom hogy a D4FT-re gondoltál-e, vagy a H5FT-re, utóbbira gondolok tce alatt.
A Puretech jó, szerintem a 308nál javított verzió van, ha még nem, akkor szíjcsere oszt kész.
HDI ami ablues. Korrekt, városba előny hogy eu6os, hátrány hogy itt is gond lehet a tartállyal. A 92 lovast nem érinti, de az eu5, és...308 nak meg tudom, de mocsok hosszú váltott raktak általában mellé, míg a 100 lovasnál átlagos a kiosztás (legalábbis akkor vezetek Picasso ott olyan volt). Nincs kettős tömegű, alacsonyabb a befecskendező nyomás, és... Asszem a 92 lovas nem vtg-s hanem wg-es, a 100lovasnál meg kell nézni (az egyszerűbb, azaz megbízhatóbb).
Az autók könnyűek, jól mennek a kicsi motorral is (130ig).Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Smith Ügynök
tag
-
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4263 üzenetére
Nincs az olyan messze, 1 éven belül egy árban vannak már: [link]
Vagy az egy fokkal városállóbb dízel is belefér: [link]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4261 üzenetére
A MPI szívó változatot ne keverd a korai GDI EP6osokkal (később annyit reszelt rajta a PSA, hogy már okés, bár a korábbival is együtt lehet élni, csak megvételkor tisztítás plusz vezérléscsere kell, osztán onnantól normális olaj). Innentől DS5ök is szóbajöhetnek .
De a kereted nem imerjük, az EB2 (1.2 Puretech) is jó, csak a széria elején figyelni kell az olajra/szíjra, érdemes cseréltetni, és onnantól normális olajjal használni. (508 helyett simán 308II-őt vennék, hiába szeretik sokan a nagyobbat. Mondjuk hidrós C5ön kívül más középkategóriás nem kéne. Végül addig kerestem normális családi benzines autót (bizonyos felszereltség C4P II-ből, vagy C5 vagy 308ból), hogy meguntam (hogy ritka és drága ami tetszik) és lett az, ami van az aláírásomban. 308 majd másfél, C4P majd kétszer ennyibe került. Igaz, jobbak, de nem szántam rá ennyit, 3-3,5 volt a max, azért meg fapados(abb) dízelek voltak.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Smith Ügynök
tag
válasz MC Pite #4260 üzenetére
Én megmondom őszintén tudom hogy nekem a benzines jobb lenne, de szeretem a
dízel mélyről jövő erejét, ezért nem vagyok a dízel ellen. Ha nem nyírom ki könnyen, akkor jöhet a dízel, remélem az a 2x 250km elég neki tisztulni.
C4 Pikacsu és 308-ból milyen benzines ajánlott egyébként? Prince-t maximum énekesben szeretem , nem motorban[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Hasonló a motor, nem tök ugyanaz.
1.6 Hadi csak tekercs rugós van C5ből. Amúgy a hidró a legjobb benne, nem mindegy hogy lengéscsillapítót vagy gömböt cserél az ember?Viccelsz hogy 30 lóerővel autópályázni egy kétezres dízel motornak erőltetett menet? DPFnek kell is, jó is, de a 136-150 ló kiaknázásától elég messze van.
Benyás érdemi felhozatal C4Picasso/308ból van.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Smith Ügynök
tag
válasz molnarpeter #4258 üzenetére
Jajj tényleg, veled már Mondeo ügyben is tárgyaltunk
És tényleg az is ugyanez a motor, nem esett le elsőre.
Én meg azóta se vettem kocsit, vállalkozás viszi a pénzt, mint hurrikán a faházat....
Jól értem akkor a 2008 utáni C5-nél kell FAP folyadékot is tölteni?Ezeknek a 2008 utáni C5-nek nagyon jó híre van, ezt itt a fórumban is így látjátok?
Peugeot 508-ast szokták még jónak mondani, de az picit drágább.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Smith Ügynök #4256 üzenetére
Mondeo mk4 ugyanez, csak adalék nélküli a DPF. Ott nem nagyon szoktam üzemanyag rendszer problémát hallani, de a lendkerék is tartós 🤔 Porlasztóra én autodoc webshopon szoktam megnézni, milyen márkájút dob fel volt ezeken a motorokon típus és évjárat függvényében mindenféle CR rendszer, fejből nem tudom. Ismerek olyan Focus-t 1.6-tal, ami Bp-n megy gond nélkül, szerintem minimális odafigyeléssel elviselik a vegyes használatot. Ezen a csatornán találsz több videót is mindkét motorról [link], hátha lesz benne hasznos infó. FAP folyadék szerintem jellemzően annyira nem problémás, csak nyűg a töltés.
-
Smith Ügynök
tag
Sziasztok!
Bocs, már ezerszer lerágott csont, de konkrétan a HDI motorokat nem ismerem.
Szóval évi 15 000km-re kellene valami, havi egy alkalommal 2x250km menne bele, plusz nyaralás, többi sajnos város.
A 2008-tól gyártott C5-ös tetszik nagyon, de benzines nem is nagyon van, illetve ekkora autóhoz inkább dízelt vennék, plusz a HDI motoroknak nagyon jó híre van.
A 2.0 HDI mennyire halna be ettől a felhasználástól? Kuplung úgy hallottam nem sokat bír, de mondjuk egy LUK-ot ha rakatok bele, az is gyorsan behal?
Ami még érdekelne, hogy a FAP mennyire kényes ennél a motornál, a havi 2x 250km erőltetett mentetben elég-e tisztulni?
A hidrós futóműhöz nem ragaszkodnék, hagyományos fütőművel mennyire kényelmes ez a C5?
És akkor egy utolsó kérdés: úgy tudom az 1.6 HDI Bosch befecskendezős, a 2.0 pedig talán Delphi? Hát Renaultban van rossz tapasztalat elég Delphivel, remélem rosszul tudom...Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz zsoltip #4254 üzenetére
Kérdés; amivel megy, magyarul megy az Android Auto? Azaz simán magyarul be tudod diktálni neki a címet? Több autóban amiben próbáltam angol volt a fedélzeti rendszer, és 'nem értette' magyarul a címeket. Le kellett húzni a telefont, bemondani a címet, elindult a navi, vissza a telefont kábelre.
Most épp minden követ megmozgatok hogy nejem 208asában a buta fejegységből/helyett AA-t varázsoljak, de ha azon is csak angolul megy, kevésbé érdekes.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
zsoltip
őstag
válasz molnarpeter #4252 üzenetére
Csatlakozás után igen. De a megfelelő, Android Auto mód van kivalasztva.
-
MC Pite
veterán
Ha a búra és a foncsor is jó (az izzó felett is, ahol először mattul a hő miatt), akkor igen. Meg persze jól legyen beállítva (hivatalosan 1,3%, de normálisabb izzóval mehet 0,9-1%-ra, az még mindig bőven lejt).
[link]Persze nagyon nem mindegy mit raksz be, eleve passzívet érdemes, és csak ... eh, röviden jót, pl abatontól az 5S Plus. 3-3 pici ledchip, vékony hővezető közte az elsődleges ismérvek.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Adott egy 2020 évi Peugeot 208 és egy Samsung Galaxy A51 készülék.
Ország: Románia és Magyarország.
Szolgáltató kártyák a telefonban előbb említett 2 országból 1-1.Cél: Android Auto "funkció" működtetése.
Probléma: a kábel egyik végét az autóba, másikat a telefonba dugva elkezdi a csatlakozást, de 1-2 sec és ismétel, mintha ki-be csatlakoztatnám a kábelt. Pedig nem.
Több kábellel volt próbálkozva: Gyárilag kapott Samsung USB-USB Type C, Micro USB fejes régebbi Samsung kábel adapterrel, Huawei kábel.
Utóbbit nem is érzékeli a telefon, előző 2-t természetesen igen.Huawei P20 Pro készüléket csatlakoztatva működik rendesen.
Samsung A51: már recoverys wipe cache-t, minden frissítés telepítését, Android Auto teljes eltávolítását, majd Play store-os telepítését és külön letöltött APK-s telepítését is megléptem. Nincs eredmény.Több Google Account-tal is volt már próbálva a Play Store.
Mit lehetne tenni?
-
MC Pite
veterán
válasz eddie17 #4247 üzenetére
Meganenál is ez volt. Még úgy is, hogy előző tulaj kicseréltette szervizzel 55 Wattosra a 35Wattos izzókat. Én meg kell ledre. Majd utána láttam, hogy hoppá. Csak a puncisnál lökös levétellel lehet cserélni, és beállítani (!) is.
De igen, érdemes ellenőrizni. H1/H11-nek legalább 30 métert kell világítani.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Ködlámpa(izzó) csere 208as (gondolom még 1-2 konszernautónál hasonló) megszivatott elsőre. PSX24W-es, az az izzót természetesen nem tudtam kiszedni, és a csatlakozót sem tudtam leszedni. Illetve a 24W-al amikor elvittem beállítani (mert szokás szerint 30-40 helyett 3 (!) métert világított el gyárilag) 10 méterre a falon már gyakorlatilag alig érzékelhető fénymennyiséget tudott felmutatni, a parkoló lightos világítása mellett.
Gondoltamrohadjá' megleszedem a ködlámpa takarót, és majd kiszedem a lámpát ás úgy cserélem. Hát, nem sikerült közepes erőltetéssel sem, mocsok erősek a fülek , Picassonál pedig másodpercek alatt kijött mindig.
Újra nekifutottam, akkor már megláttam, hogy összesen egy csavar fogja (a többi luknál csak pozíciónáló tüske van), innentől már pikkpakk ment. Mármint két csavarúzóval bányásztam ki a PSX24es viccet a lámpából). Ilyen a különbség izzó és led között: [link]Szerelésről összedobtam egy videófélét: [videó]
Jut eszembe, a tompított hamar megkapta az őt megillető fényforrást, de a refinél voltak problémák. Egyik a pici mélység, kevés (led)izzó fér be. Ezt megoldottam, de a rögzítés ilyen fém rugós lap, plusz batár nagy csatlakozós megoldás, ami még ha befér is a led, nincs annyi hely, hogy erre dugjam a csatlakozót. Szerencsére két saru van benne, ami könnyen kijön (oda-vissza alakítás kipróbálva). Na, miután jobb oldalon beműtöttem (még gyorsan melóba menet előtt, én hülye), kiderült hogy a bal oldalon a BSM doboza és a féníszóró csatlakozója miatt ez nem sikerült. Gyors vissza alakítás, és tegnap ennek is nekifutottam. Nagynehezen lejött a csatlakozó (nem elég a sárga reteszt hátratolni, még az alatt egy pöcköt csavarhúzóval felfelé kell húzni), és nőgyógyászokat megszégyenítő módon csatlakozó szétszed, sarukat szigetelni, ledet berakni, vezetékeket eligazgatni, beállítani, kész.
[végeredmény]Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Kulcsmásolós (autós) meg tudja nézni ad e jelet (szerviz jellemzően nem tud ilyet).
nOvOp: Azt nem feltételeztem hogy nem nézted meg mit vettél ki . Nézd össze az újat a másik oldallal. Ha a régi gyengébb, tervezd be annak is a cseréjét, és nézd meg elég sárgák e az indexek.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
MC Pite
veterán
Nem valószínű, legalábbis akkor az P21W lenne.
Érdekes ez a kétféle hátsó izzó ...
Ezek csak bbek, még a Meganeba (európai) is van olyan hátul, ami ebbe benne sincs, hát még egzotikusabb autóknál.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
tomic
addikt
A kis C1 központi zárja,a távirányítóval egyik napról a másikra nem nyitja az ajtókat. Manuálisan a kulcsal megy és nyílnak is az ajtók rendesen viszont a távval nem. Elemet cseréltem benne de sajna így sem megy
Van ennek valami gyerek betegsége amit házilag tudok orvosolni vagy csak ennyit bírt és vigyem szervízbe?
Esetleg valami más ötlet? -
Dorien
veterán
Ha ugyanaz az izzó felel a hátsó helyzetjelzőért / féklámpáért, akkor elvileg 2 szálas kell belőle. Nekem a Focusban mindig a fékezős szál égett ki.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
MC Pite
veterán
Mérd ki, plusz nézd meg milyen izzó kell bele... Testzárlat is lehet, de akkor még fékezésnél lesz valami rossz.
Jut eszembe, C3 Mk1 haynes könyvet sztetek jófogásra, vagy hova kellene felrakni ahol rá is találnak (nem túl jó a keresője, facen nem is vagyok fent meg a marketplace...hagyjuk)?Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
nOvOp
senior tag
Sziasztok!
C3 (2004-es) jobb oldali hátsó lámpa kiégett, kicseréltem. Most úgy néz ki, mintha folyamatosan a féklámpa világítana (erősebben világít) normál világítás esetén. A másik kettő rendesen világít, féklámpaként erősebben, amikor kell. Előtte nem figyeltem, így nem tudom, hogy csak az izzó csere után lett-e ilyen. Lehet, rossz izzó került bele vagy vmi más az oka? Köszi! -
MC Pite
veterán
Évjáratot és a motorkód?
A korábbiba pl ilyen, az 1KR-FE-be vagy az A5/B5-ös, kb bármelyik márkából, pl ezt dobja a Total.
A másik motorba is mehet ugyanaz, oda ez az ajánlás.
De a szerelő úgyse tölti bele, mert 'megeszi'. Amúgy pont nem, és a félásványi gagyi 10W40 vágja haza.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
tomic
addikt
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy C1 1.0 milyen motor olajjal van szerelve gyárilag?
Vagy esetleg azt,hogy milyen motor olajat érdemes bele tenni? -
ftc
nagyúr
Nincs itt vkinek ismerőse Peugeot szervizben?
-
őstag
válasz pontyos #4224 üzenetére
Az jó, gondolkoztam a 2013-as C5 2.2 HDi-t lehetne egy frissebb 2.0 blueHDi csodára cserélni, de abban van ilyen Ennyiből - nem márkaszervízben persze - de új gyári turbót kaptam szeptemberben.
Mondjuk olyan first world problémáim vannak, hogy nincs itthon cég aki android fejegységet tudna hozzá, én meg egyedül az RT6 bénaságától vagyok boldogtalan (lassú, régi bluetooth streaming protokol, gagyi tolatókamera ami éjjel semmit sem lát)[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
pontyos
senior tag
Hello, szóval az Adblue mizéria végül egy 360ezer Forintos javítással ért véget Ez az ár kedvezményes , mivel a Jumpy vezetett szervizkönyves és a márkakereskedőnél voltak az intervallum szervizek. Komplett tartály, tisztítás, munkadíj... A konszern, bevallottan gyári hibás alkatrésze az Adblue tartály, és ha kell az autó nem tudsz mit csinálni. Jogi út kb. kizárva, a gatyád rámenne és nem tudom egy ekkora cég ügyvédei ellen lehet e tenni....
-
Melack
veterán
Sziasztok! Csütörtökön érkezik egy piros Xsara Picasso 1.6 16V 2006-bol hozzánk. Igen, ütött kopott a kasztni, de csodát nem várok egy családi igáslótól. Kérdésem az lenne, hogy ti tudtok e Citroen bontót, ahol kaphatnék alkatrészeket hozzá? Csavarokat gumi, koptató, ilyenek. Köszönöm!
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Dorien
veterán
A Kovács Autó nagyon jó árakon kínál PSA alkatrészeket. Én eddig csak tőlük vettem a Citroen C2-höz valót. Most éppen olajat / szűrőket.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
gooool
őstag
Szia!
Ezt a cikkszamot rendeld, az elotetellenallas koszont el:
342051 NRF/ND
Kicserelni nem nagy cucc, atrakod belso keringetesre, anyos oldalnal a labterbe befekszel, felnyulsz az emiatt kinyilt kis ablakon, ahol meglatod/tapintod ezt a kis kockat, elcsavarod oldalra, kijon, csati lehuz.
Uj ugyan igy forditott eljarassal vissza.
Korulbelul 5-10 perc.Üdv, Balázs
-
veterán
Sziasztok,
a minap tapasztaltam azt a hibát, hogy a ventillátor csak 4es fokozatban megy, alacsonyabb fokozaton nem. 2005-ös 206 os peugeot.
Javítható az ilyen hiba? Gondolom van benne egy pár ellenállás. Vagy keressek bontóba? -
eddie17
addikt
válasz Feketelaszlo #4216 üzenetére
Köszönöm, ma is tanultam valamit.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz eddie17 #4215 üzenetére
A "rendszer" fűtött, nem a tartály. Személyautóknál talán a Volvo meg a Mercedes épít be a tartályba is fűtő ellenállást, de az olcsóbb dieseleknél csak a kipufogó/szivattyú felől jön hő, kis pár literes edényeket nem fűtenek külön, hisz gyorsan megolvad az üzemi hőtől is (bár el tudom képzelni, hogy északi országok piacaira minden modellbe kerül). Tgk.-nál 50-60 literes külső tartály van saját állóhelyzeti fűtéssel és már indításkor tudnia kell az emissziós normákat, tehát akkor elkezd melegíteni, mikor érzékeli, hogy a jármű közelébe kerül a kulcs vagy alacsony a hőmérséklet.
-
eddie17
addikt
válasz Feketelaszlo #4213 üzenetére
Ha jól tudom mind AdBlue rendszer fűtött nem?
Legalább is nekem ha hideg van, az indítás után meg kell tennem pár kilómétert mire hallani a szivattyút, hogy szívja az AdBlue-t, mert 0 fok alatt megfagy a cucc.
Nyáron indítás után pár száz méterrel már búg a szivattyú.molnarpeter: Flottás céges autót nem fogok fúrkálni, maradt még két év a leadás előtt, ha megint tönkre megy, nagyon remélem, hogy átgondolják ezt a BlueHDI dolgot kétszer is.
Igaz a fogyasztás az parádés, télen is 4.3 az átlag teli tanktól teli tankig.
Azért köszönöm a tippet, a fő baj itt, hogy nem lehet alkatrészenként cserélni csak egyben.[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
válasz Feketelaszlo #4213 üzenetére
Jogos, de talán egy hivatalos kamion forgalmazó kútja / remélem/ nem szőkített. Most nem részletezném itt esetleg anti reklám miatt, de egy nagy márka hivatalos forgalmazójának belső kútja amit használok. A pisztoly miatt szoktunk oda két kollégámmal. Nekem a szőkített adblue meg sem fordult a fejemben amúgy, csak mint lehetséges opció merült fel, hogy hidegben jött elő. De szvsz nem ez áll fenn.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz pontyos #4202 üzenetére
A kamionoknak fűtött az AdBlue tartálya, tehát ha én AdBlue-szőkítő kisiparos volnék biztos adnám a felvizezett cuccot inkább a kamionos kúton, mintsem személygépjárműveseknek. Bár annyira olcsó már a cucc, hogy erősen kételkedem ennek a csalásnak a létjogosultságában, de aki babonás az refraktométerrel ugyanúgy rá tud mérni, mint a fékfolyadékra (legtöbb franchise helyen akad, a kutastól kell kérni). -11 °C a szabvány, persze a túltárolt folyadék magától is tönkre tud menni, 1-2 éven javasolt felhasználni amit az autóba töltöttek (pont erre vonatkozik a fentebb írt megfúrós trükk, ami a vízpára távozását hivatott elősegíteni, bár én nem ajánlanám, mert a szag is érezhetőbbé válik az utastérben).
-
pontyos
senior tag
Találtam egy ilyet, ha fel van töltve a tartály. Viszont ez Mercedes típushoz van. Nem tudom, hogy ez vicc e, vagy valóban működik. Még nem mertem kipróbálni
" How do I reset my Mercedes AdBlue warning?
Turn ignition on once.
Press and hold the gas pedal. Keep the gas pedal pressed until the glow plug comes back on.
Wait for the glow plug light to stop blinking. Then turn off the ignition.
Wait 10 seconds with the ignition off.
Turn the ignition back on.
Press the gas pedal two times " -
TaaT
nagyúr
válasz molnarpeter #4206 üzenetére
Az adblue-n kívül más ilyen folyadékról nem hallottam, egy ideje nem követem az új autó trendeket, de a benzin korom probléma nagyon durva. Láttam 17-es vagy 18-as gyártású benzines volvot dpf nélkül, a dízel kettesgolfunknak nem volt olyan korom a kipufogójában mint annak.
Give them hell Ukraine!
-
pontyos
senior tag
válasz molnarpeter #4207 üzenetére
Igen, az enyémet is kilyukasztották a szervizben
-
Dorien
veterán
Huhh... nem semmi szívás ez az AdBlue téma. Részvétem.
Ezt az adalékot inkább csak a nagyon modern dízelek kérik ugye? Benzinesnél tudtommal annyira nem jellemző.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
eddie17
addikt
válasz pontyos #4202 üzenetére
A hibaüzenet nekem is előjött csak előtte már volt ez a hang. Vicces mert előtte egy hónappal voltam vele éves szervizen a márkaszervizben, és nem tudták megmondani mi ez a hang. Majd rá egy hónapra jött a hiba jelzés úgy hogy kb fél tank adblue volt még a kocsiban. Nekem ez volt az első töltésem a hiba előtt (MOL kutas vásárlás) 25 ezer kilométert kibírt egy tank blueval, ezzel hoztam ki a szalonbol úgy hogy azt mondták kb 5 liter van benne, persze tévedtek. Most van az autóban 49 ezer...
[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
válasz eddie17 #4201 üzenetére
Nálam ilyen hang probléma nem volt. Feltöltöttem a tartályt, nem aludt ki a figyelmeztető jelzés. Meg kellett neki "tanítani" műszerrel mi a full pont stb... Ezt a márkaszervizben csinálták. Majd most adblue plusz szervíz felirat, emissziós hiba üzenet. Van aki szerint a hideg miatt van, nem megfelelő adblue folyadék miatt. Amit kizárok, mivel kamion kúton tankolok a Jumpy ba pisztollyal. Szóval szivattyú hiba lesz akkor is full tartály kell mert egyben van. Ördögi kör... Kiiktatni nem szeretném, viszont elvárható lenne egy kicsivel jobb hozzáállás a márkaszerviz részéről. Pl a jelenlegi folyadékot megvizsgálni, esetleg újra tölteni, nullázni és teszt. Ha ezek után is kiáll hibára akkor csere... Ahh
-
eddie17
addikt
válasz pontyos #4200 üzenetére
2018 Peugeot 208 Van 1.6 BlueHDI, és most szeptemberben cserés volt az AdBlue tartály
Még gariban cserélték, de októberben ez a gari le is járt.
Azóta is pluzáló motorhangja van a tartálynak menet közben, ha nem szól zene és állsz a lámpánál akkor elég idegesítő, szerintem 1-2 év és megint cserés, csak az már nem gariban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- Villanyszerelés
- Asszociációs játék. :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest