Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
őstag
válasz nullpoint #3920 üzenetére
Nekem a test kábel csinált egyszer érdekességeket, ami a bsi alatt van azt hiszem.
Ha kitudtad mérni, akkor már közelebb vagy. Kábelszakadás? Vagy marad a bsi, arra meg vannak fbn guruk mint írtam.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
LilProphet90
senior tag
válasz nullpoint #3934 üzenetére
Igen, valsz mechanikus a kuplung, ezt benéztem. Bowden mozog a kuplung mozgatására. Váltani lehet lenyomott kuplunggal. Tehát még mindig a pedált tartom legvalószínűbbnek, hogy ott történt a baki, és belül találtam fehér műanyagdarabokat is a pedálnál.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
-
LilProphet90
senior tag
válasz nullpoint #3943 üzenetére
nullpoint kollega segítőkészségének köszönhetően megoldódott a probléma, nem a kuplungpedál volt, hanem a bowdenösszekötő, amit a hivatkozott hozzászólásban rakott be képként. A fehér műanyag tört ki, amibe kapaszkodik a pedál, így ideiglenesen kipótoltam egy 8mm-es csavarral, ami talán fixebb is (de persze nem marad így). Valószínűleg egy ideje már lehetett vele gond, mert nagyon nagy volt a holtjátéka a kuplungnak, most kicserélve, illetve be WD40-ezve megint kuplungérzete van. Ezúton is köszi
[kép]Illetve a Peugeot-nak is nagy köszi, hogy közel két évtized alatt soha nem hagyott az út szélén, pedig már ment tönkre autópályán a váltója, de mindig hazahozott. Most is megvárta vele a hétvégét, és csak garázsba parkolás után jött ki rajta a gond.
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
-
MC Pite
veterán
válasz nullpoint #3975 üzenetére
Sajnos vagy nem sajnos akadnak még ilyen motorok (pl a mostani autómnál is a menetrögzítőre van szorítva az ember, mert ott is ez fogja). Ez nem jó, de ettől még nem lesz szar a motor ha nem kóklerek nyúlnak hozzá.
De valóban, akad itt a vezérlés környékén pár dolog; de nagyban rásegít ha a kokszon kitámasztanak a szelepek (főleg, hogy ugye itt fojtószelep helyett is ezek dolgoznak).Nem nagyon tudok olyan motort, aminek ne nagyon lenne gyengébb pontja (TU5JP4nek speciel épp nem tudok, de más tészta) - bármilyen márkából. 99%ban a userek és a szerelők tudnak nagyon sokat rontani azon ami esetleg nem elég golyóállóra lett megcsinálva - amire sokszor a gyökér kezelésit írók is rá tudnak segíteni, még ha kevesen is olvassák el, de vannak akik emiatt mutogathatják hogy de hát ezt is megengedték...
Franciából egyébként ha jobban állsz, összeszedhetnél pár pontot ide - vagy ha az a konklúzió hogy 2013tól módosítottak egy csomó dolgon és korábbit ne nagyon vegyünk VTi-t, az is egy infó.
Mondjuk engem az EB érdekel sokkal jobban, de annál még nem nagyon hallottam problémákról, igaz, felénk ritka motornak számít. Húgom meg egy EB0-át gyilkol, de neki meg úgyis hiába mondok bármit, még úgyis, hogy a korábbi autójánál EP3-al is beigazolódott, hogy olajjal nem játszunk, és nem csak én ijesztgetem...
[De ott a VAG konszern másik örök kérdése, vacak iszákos gyenge közepesen megbízható 1.6 MPI, vagy 1.2TSI - inkább az utóbbit javíttatom egyszer, minthogy az előbbit használjam, és annál is nagy az esély, hogy beüt valami. Nem lehet mindig fosni, de tudni kell mikre érdemes figyelni, hova kell vinni, és nekünk is mire kéne figyelni. Haha, miközben sűrű ásványi vackokkal rövidtávon, alacsony fordulaton gyilkolják szét a tulajok a motorokat/hajtásláncokat . ]Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz nullpoint #4046 üzenetére
Nem az üres, hanem a hidegjárat a probléma. Az üresjárat csak környezettudattalanság, mások orra alá meg már bunkóság huzamosabb ideig.
Olaj vizesedik, savasodik, a dús benya lövlíti az olajag a hengerfalról; ahelyett hogy mihamarabb felmelegedne (haladással).
Érjen körbe az olaj, és go.
Pedált ne mélyre nyomva, benzinesnél ne essen kb 2000 alá a fordulat (hisz az olaj sűrű, kevésbé áramlik az olaj még), és nem kell 3500 fölé se vinni (ha mégis, lassabban mint szokta az ember).[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Shad0w
senior tag
válasz nullpoint #4067 üzenetére
Amit írtál annak két jelentése lehet (vagyhát amit én értettem belőle):
1. Szemét bolt csak ennyit adott érte. Jól átvertek.
2. Simán elvihettem volna külön színesfém hulladéknak többet kaptam volna érte. Hülye vagyok, hogy hagytam magam átverni.Ebben semmi vicces nincs, sorry.
Mármint nincs harag meg semmi, csak gyakorlom a feedback adást.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Eredeti játékok OFF topik
- Robotporszívók
- Minden ami hőszivattyú
- Politika
- Gumi és felni topik
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Milyen alaplapot vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest