Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • crok

    nagyúr

    válasz V/ #36718 üzenetére

    Először is: köszönöm a válaszod!

    Ha aktív, és a PayPal egyenleg az elsődleges fizetési eszköz akkor annak az egyenlegnek kellene lenni az elsődlegesnek amilyen devizában fizetni kell és ott kell lenni a pénznek. Ha pl €-ban kell fizetni és Ft az elsődleges, akkor nem fogja látni az €-os egyenlegen lévő pénzt.
    - Aktív, persze, és az egyenleg az elsődleges (és egyetlen) mód. Ez így működött 2.5 évig, most meg valamiért nem. Most is Forint van rajta és a Facebook is Forintot venne le - ahogy eddig is tette. Nem volt semelyik oldalon semmilyen változtatás.

    Ha a másodlagosnak bankkártya van megadva akkor ha lekéri a Facebook akkor pénznek menni-e kellene akkor is ha az egyenleg üres.
    - Nincs másodlagos, eddig ment úgy hogy mindig töltve volt rá pénz.

    Volt aki úgy oldotta meg hogy egy új Facebook lekérést indított.
    - Nem tudunk újat indítani mert a Facebook-on nincs mostmár gomb arra hogy fizethessek (helpdesk le is írta hogy miért: mert nem sikerült automatikusan.. kész röhej hogy akkor nincs manuális), nem tud lekérést indítani. Arra megy a hivatkozás, hogy megpróbálta a rendszer az (egyébként egyetlen) PayPal account-ről leemelni a pénzt automatikusan és "nem sikerült", ezért le is állította a szolgáltatásokat..

    Lehet írni nekik hogy valami gond van, nem működik ez a fizetés, jön egy általános automata válasz és arra elküldöd a hiba leírást válaszul.
    - Megvolt és az volt a válasz hogy nagyon sajnálják de megpróbálta a rendszer automatikusan a PayPal-t és nem ment, biztos nincs rajta pénz (van, már hogyne lenne, eddig is volt). Ekkor mentem fel a PayPal-ra megint és néztem meg hogy minden rendben van-e a Facebook engedélyeivel és ekkor néztem meg ezt a bizonyos Balance dolgot ami az összeg helyett csúnyán a "nem várt hibára" fut..

    Akkor is az írás marad ha technikai hiba van, vagy gyorsabb ha tudsz angolul a telefonálás.
    - Ezt akartam elkerülni mert ugyan jól beszélek angolul (mert napi szinten melóban szinte csak úgy beszélek) de az indiai ügyfélszolgálattal sose voltam jóban mert értetlenek, ezért írtam ide mert értelmesek emberek vannak és tapasztaltak, aztán hátha van ennek valami trükkje/módja/valami változás amin átsiklottam pedig írtam róla/ilyesmi. Eleget szívok a saját melómban is velük ( :

    Most úgy oldottam meg hogy kifizettem kártyával (egyébként azzal amivel amúgy a PayPal-t töltöm amúgy, hozzáadtam a Facebook-hoz mint fizetőeszköz aztán fizettem majd töröltem - tudom, értelmetlennek tűnik de volt már 2x gond belőle mikor hozzáadtuk hogy úgy emelt le pénzt hogy nem volt rá jogalapja (megérne egy külön posztot.. akár a Homárra is), úgyhogy mivel nincs "virtuális" kártya maradt a PayPal + feltöltés mint amolyan esetleges önvédelem).

    ..és köszi, megint!

Új hozzászólás Aktív témák