Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz tmiki #149 üzenetére

    Én csak egyféleképpen tudom elképzelni a bekötését, kicsit hevenyészett rajz, de más ötletem nincs, sőt, erre a változatra megoldásom sincs sajnos :( HA alaphelyzetet veszem, és azt hogy a potiba 12V megy, amit ő 5- és 12 között tud állítani, és a venti ha 12V-ot kap akkor elvileg 3500-at kéne hogy pörögjön, akkor vagy tényleg a poti szar, vagy fordítva van kötve. Mégis ki kéne próbálnod, hogy felcseréled a csatin a drótot, azaz a te esetedben a szélső(piros) vezetéket át kéne tenned a másik szélső helyére, vagy ha ott nincs semmi akkor az üres helyre, de a lényeg hogy a két szélső helyen csere történjen, a fekete meg maradjon a helyén. Ha nem oldódik meg, sőt még jobban lelassul akárhova tekered a potit, akkor jól volt bekötve eredetileg, és szar a poti. Ha gyorsul a csere után, akkor szarul volt kötve, és akkor örülsz a 3500-nak.
    [kép]

    Nabazz, mire kiszenvedem a dolgot már megoldottad :) de legalább örülünk.

    [Szerkesztve]

    A stepping egy technológiai szintet jelent, tehát a változása egy előrelépést, míg a revízió az adott steppingen, technológián belüli finomítást, javítást. Minél későbbi egy rev. annál inkább jellemző a tuningolhatóság. Ja, és nem CO, Hanem C0, azaz cé nulla. De hogy ez esetedben most jót jelent-e, ezt majd a szakik megmondják, ezt nem tudom. Azt tudom hogy nálam 531-esnél a E0 az jól tuningolható, a C0 meg még nem volt annyira.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák