Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
FehérHolló
veterán
Pedig most lett kinyilatkoztatva, hogy a jelenlegi költségvetés mellett a BKV nem (fog) tud(ni) alkatrészeket vásárolni a karbantartáshoz. Amíg mennek a buszok, villamosok, metrók, trolik, addig mennek. A szervizelés pedig az orosz módszerrel fog zajlani (nem megy? rúgj bele!). Az utasok biztonsága meg már egy ideje veszélyben van, az nem újdonság.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
kételkedem
addikt
válasz FehérHolló #19304 üzenetére
A szervizelés a közlekedési társaságoknál donor járművekből történik. A végképp lerohadt járműben számtalan alkatrész van, amit fel lehet használni a még üzemképes járművek foltozására.
Egyébként tényleg a garázsokban dolgozó szerelők és a gépjárművezetők leleménye kell ahhoz, hogy a 30 éves buszok, 40 éves villamosok, 50 éves trolik még mindig futnak.Egy gazdag országban, ahol a járművek átlag életkora 5 év és a futásteljesítmény töredéke az itthoniakénak valamint új gyári alkatrésszel javítanak, ott nagyságrendekkel könnyebb működtetni a tömegközlekedést!
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
veterán
válasz kételkedem #19306 üzenetére
ehhez szerintem semmi köze az ország gazdagságának. ennek ahhoz van köze, hogy képtelenek nyereségesen üzemeltetni egy céget, emellett pedig félévente vezérigazgató váltások vannak, akik a szar munkájukért is milliós prémiumokat kapnak...
annyira szar az egész, hogy már fáj. ha bevezetnének egy normális jegyellenőrző rendszert, akkor ez emberek kénytelenek lennének jegyet vásárolni a metrónál is. tavaly volt egy időszak, hogy napi szinten, majd 4 hónapon keresztül kellett metróznom, szerinted ki vette észre, hogy nem érvényes a bérletem? 3 hónapig fel sem tűnt senkinek... (persze minden hónapban veszek bérletet, direkt mutattam nekik a lejártat, kíváncsiságból, hogy mikor veszi észre valaki, de ez nem történt meg).
tegnap kiszámoltam, hogy ha állomásonként 4 jegyellenőrel számolunk, akkor kb 40 millióba kerülnek ők a bkv-nak havonta. namost szerintem egy automatikus jegyellenőrző rendszer kiépítése állomásonként bőven ki kellene, hogy jöjjön ennyiből. sajnos nem vagyok egy világot látott ember, de legutóbb amikor varsóban jártam, ott csak úgy engedett át a forgóvilla, ha volt érvényes jegyed. és ekkor kell alkalmazni egy db biztonsági őrt aki figyeli, hogy ne ugorják át az emberek és kész... ennek néhány éven belül meg kellene térülni, nem számítva a plusz jegyekből befolyó extra bevételt, amit a bliccelés kiszorítása okoz.
és ez csak egy példa, szerintem számtalan ilyen lehetőség lenne még, de ismét inkompetens emberek kerülnek olyan helyre, ahova nem kellene..."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Dylen
aktív tag
válasz venember83 #19292 üzenetére
Kimerültek a vitamintartalékaid és a tested éhség formájában adja tudtodra, hogy sürgősen pótold.
bagoly vagyok! ...de azért királylány is!! ;-)
-
kételkedem
addikt
válasz bandus #19307 üzenetére
A tömegközlekedés szerintem sehol sem nyereséges, mindenhol kapnak valamilyen normatív támogatást a cégek. A támogatás mértéke pedig nyilván függ egy város vagy ország gazdasági helyzetétől.
Természetesen ettől függetlenül a mondanivalód másik részével teljesen egyet értek.
#19308) Dylen vagy lehet, hogy nem iszik rendesen!
[ Szerkesztve ]
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
addikt
válasz kételkedem #19309 üzenetére
Itt nálunk egész jól megy a Jászkun Volánnak, legalábbis elég modern a buszsereg, illetve 4 helyen kiépítettek Buszfigyelőt (bemondja hol jár az oda érkező busz), GPS-ekkel van felszerelve majd mind, interneten nyomonkövethető hol járnak...
Szép napot mindenkinek, igaz elég ramaty idő van
-
kételkedem
addikt
A vidéki Volán társaságoknál jobb a helyzet, mint a BKV-nél. Én a Szabolcs Volánt ismerem egy kicsit belülről is. Nem dúskálnak a javakban, de igyekeznek új buszokat szerezni, illetve a régieket működőképes állapotban tartani.
Szerintem a vidéki társaságoknál sokkal kevesebb bliccelő van, átláthatóbb a gazdálkodás és nem utolsó sorban nem politikai ejtőernyősökkel van feltöltve a vezérkar.
Persze itt is vannak gondok. A sofőrök trükköznek az üzemanyaggal vagy a jeggyel, az utasok jó része kedvezményesen utazik, drága az üzemanyag és az alkatrész stb stb.Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
veterán
válasz kételkedem #19313 üzenetére
ezzel kapcoslatban lehet írni az indexnek szerintem fogok is egy rövid szösszenetet.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
FehérHolló
veterán
válasz kételkedem #19306 üzenetére
Szerintem legalább egy nagyságrenddel több alkatrészre van szükség, mint ahány jármű végleg meghal.
bandus: Ellenőrző rendszer egyszer rengeteg pénz, humán megoldás pedig sokszor kevés pénz. Ráadásul jelentősen növelné a munkanélküliségi rátát, ha átállnának.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
-
venember83
nagyúr
Kamillatea power!
-
tbs
addikt
válasz venember83 #19319 üzenetére
Fosol..?
-
kételkedem
addikt
Szolgálati közlemény:
A Záhony Nyíregyháza vonalon késnek a vonatok, Kisvárdán a Hármasútnál az átjáróban gázolt a Záhony felől érkező szerelvény!Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
Tothgera30
Ármester
válasz kételkedem #19322 üzenetére
Sajnos nem az első és utolsó haláleset. Sajnos ez nagyon sok kellemetlenséget okoz, főleg az elhunyt családtagjai részére.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kételkedem
addikt
válasz Tothgera30 #19324 üzenetére
Sajnos a kis állomásnál mindkét átjáróban történik évente legalább 1 baleset. Légvonalban pár száz méterre lakom, ha hosszan dudálnak a vonatok, mindig össze ugrik a gyomrom!
szerk: egy nőt gázolt a vonat, szerencsére nem halt meg!
[ Szerkesztve ]
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
Tothgera30
Ármester
válasz kételkedem #19325 üzenetére
Elég veszélyes a hármas úti átjáró, főleg hogy általában nem használják az aluljárót. Bár attól függetlenül még történnek balesetek, más ok miatt is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Apika
Közösségépítő
válasz kételkedem #19325 üzenetére
Csoda, hogy túlélte, legközelebb biztosan gondosabb lesz...
[ Szerkesztve ]
-
Brown ügynök
senior tag
Üdv!
Valószínűleg lesz egy állásinterjúm Ausztriában (Salzburg) és az interjú első része "Logiktest" azaz logikai teszt lesz. Tudnátok nekem linkelni tesztet / topikot / oldalt ahol megnézhetném mire is kellene készülnöm? Egy pár példát jó lenne látni, milyen feladatok vannak egy ilyen tesztben. Németül, magyarul is jó.
Előre is kösz.
[ Szerkesztve ]
"hacsak nem jön a jó tündér break utasítás képében..."
-
nike_
addikt
válasz Brown ügynök #19328 üzenetére
gugli: [link]
-
ToBeY
nagyúr
Meglehet nézni mikor léptem rangot?Mert ma privátba kérdőre vontak,de nekem fogalmam sincs mivel nem figyelem soha.
-
kételkedem
addikt
Mivel a rang egy egyszerű összeadás eredménye és nem olyan kiváltság, mint az egyéni arckép, ezért szerintem nincs nyoma annak, hogy mikor mi volt a rangod.
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
veterán
válasz kételkedem #19322 üzenetére
én nem tudom elképzelni, hogy nem lehet észrevenni, hogy jön egy baszottnagy kék valami, 3 lámpával az elején...
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kételkedem
addikt
válasz bandus #19332 üzenetére
Ebben a két átjáróban sportot űznek abból, hogy a sorompót megkerülve átmennek a síneken. Ennek az is oka lehet, hogy a két vasúti átjáró egy vasúti megállóhelyet fog közre. Tehát gyakran előfordul, hogy a sorompó le van engedve, de a vonat áll.
google térképHa igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
veterán
válasz kételkedem #19333 üzenetére
ja, hát aki sorompót kerülget...
nameg ha áll is egy szerelvény, a vonat nem 6 mp alatt van 100on, bizony bazilassna indul el. nem tudom elképzelni, hogy ehhez milyen mértékű emberi butaság és figyelmetlenség kell, szóval bocsásson meg mindenki, de az ilyeneket nem tudom sajnálni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Storms
őstag
szép estét!
Ez mit is jelent pontosan? Link Valaki elmagyarázná?ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■
-
FehérHolló
veterán
válasz bandus #19334 üzenetére
Valószínűleg az állomásra befelé sikerült valakit elkapni, nem onnét indulva. Mondjuk az állomás közelségének köszönheti a nő az életét, mert nem 80-nal "száguldott" a vonat.
Abban egyet értek veled, hogy jobb, ha az ilyen nem hoz világra túl sok gyereket.
Abba meg már veszélyes belegondolni, hogy a műveletlenségével hány ember idejét rabolta el és mennyi anyagi kárt okozott.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
FehérHolló
veterán
válasz Storms #19335 üzenetére
Azt jelenti, hogy nyilvántartásba vesznek, azt szükséghelyzetben (ez pontosan le van írva) be kell vonulnod, ha úgy látja kedvük.
Például gátat erősíteni. (Ez egy nagyon szélsőséges példa, de én nem tudom elképzelni, hogy valaki megtámadná haddal kis országunk.)[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
FehérHolló
veterán
válasz FehérHolló #19338 üzenetére
Bocs, hogy hiperaktív vagyok, de nemrég szabadultam a beágyazott rendszertervezés jegyzetből.
Csak egy gondolatkísérlet:
1. Rengeteg orvos és rezidens beadja felmondását. (Vagy egyszerűen az orvosok megtagadják a napi 12 óra feletti ügyeletet, amire egyébként az új munkatörvénykönyv kötelezi őket (hogy megtagadják).)
2. A kormány/parlament (ugyanaz jelenleg) kihasználja a tavaly (2011) szilveszterkor elfogadott vízközüzemi törvénybe foglalt módosítást, hogy az egészségügyi ellátást minimális szinten biztosítani tudja. Magyarul elrendeli a szükségállapotot.
3. Ekkor az előbb hivatkozott "sorozási" törvény értelmében a (potenciális) hadköteles állománynak be kell vonulnia, mert szükségállapot van. Ezek az emberek pont jók rendfenntartásra. Morál körülbelül nuku, kapnak kis hatalmat, aztán elszabadul a pokol.Paranoia. Csak nehogy igazam legyen, mint anno a svájci frankos hitellel kapcsolatban. (Most kivételesen tényleg remélem, hogy csak agyfasz az, amit írtam.)
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Pisztillus
senior tag
Pontosan nem tudtam behatárolni, de valamikor 2010. december 30. körül, én akkor gratuláltam miatta.
Vannak harcok, ahol veszteni szégyenletes, de győzni is megalázó. - Moldova György
-
Winner_hun
félisten
Attól hogy újonc vagyok, voltam már az oldalon regisztrálva.
forrás► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
pohár
félisten
válasz Winner_hun #19342 üzenetére
PPPFFFF
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Winner_hun
félisten
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
nagyúr
válasz Winner_hun #19344 üzenetére
Jajjmár, ezek az önkényuralmi jelképek...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
ToBeY
nagyúr
-
lorcsi
veterán
válasz Winner_hun #19344 üzenetére
és ez:
ismerős ?
-
nagyúr
válasz Winner_hun #19344 üzenetére
Ja, hogy félisten lettél..! Grat!
Ui. Te rohadt stréber
Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tilos a politizálás!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen