Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bandus

    veterán

    válasz kételkedem #19306 üzenetére

    ehhez szerintem semmi köze az ország gazdagságának. ennek ahhoz van köze, hogy képtelenek nyereségesen üzemeltetni egy céget, emellett pedig félévente vezérigazgató váltások vannak, akik a szar munkájukért is milliós prémiumokat kapnak...

    annyira szar az egész, hogy már fáj. ha bevezetnének egy normális jegyellenőrző rendszert, akkor ez emberek kénytelenek lennének jegyet vásárolni a metrónál is. tavaly volt egy időszak, hogy napi szinten, majd 4 hónapon keresztül kellett metróznom, szerinted ki vette észre, hogy nem érvényes a bérletem? 3 hónapig fel sem tűnt senkinek... (persze minden hónapban veszek bérletet, direkt mutattam nekik a lejártat, kíváncsiságból, hogy mikor veszi észre valaki, de ez nem történt meg).
    tegnap kiszámoltam, hogy ha állomásonként 4 jegyellenőrel számolunk, akkor kb 40 millióba kerülnek ők a bkv-nak havonta. namost szerintem egy automatikus jegyellenőrző rendszer kiépítése állomásonként bőven ki kellene, hogy jöjjön ennyiből. sajnos nem vagyok egy világot látott ember, de legutóbb amikor varsóban jártam, ott csak úgy engedett át a forgóvilla, ha volt érvényes jegyed. és ekkor kell alkalmazni egy db biztonsági őrt aki figyeli, hogy ne ugorják át az emberek és kész... ennek néhány éven belül meg kellene térülni, nem számítva a plusz jegyekből befolyó extra bevételt, amit a bliccelés kiszorítása okoz.
    és ez csak egy példa, szerintem számtalan ilyen lehetőség lenne még, de ismét inkompetens emberek kerülnek olyan helyre, ahova nem kellene...

    "a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés