Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daneel_hu

    addikt

    válasz pinnacle #33316 üzenetére

    Igy van.
    Nincs csere... nincs olyan, hogy csere!

    A törvény szerint szerződés előtti állapot visszaállítása van, ez az elérendő állapot.
    Ez egy EU-s törvény, tehát nem a szerviz vagy a kisker fogja megmondani mi legyen.
    Az, hogy a user előre közli a céggel (kisker mondjuk ahol vette), hogy le fogja vásárolni, az egyéni privilégium. De ez az ő döntése, nem a szervizé vagy a kiskereskedőé!
    A szerviznek az a dolga, hogy megmondja = van-e lehetőség a meghibásádott készülék javítására avagy sem. Ha nem, akkor a felhasználó dönt.

    Amennyiben garanciális és nem tudják megjavítani, avagy nem gazdaságos a javítás, akkor lép életbe a fenti dolog.
    A csere csakis kizárólag abban az esetben korrekt, amennyiben a vásárláskori értékben adnak készüléket, avagy adnak egy olcsóbbat és a különbözetet szintén levásárolod, vagy visszakapod a számládra.

    A szerviznek csak az a dolga, hogy egy papírt kiadjon amit be kell vinni az eredeti vásárlás helyszínére.

    Érzelmi szinten lehet kurva jól hangzik, ha egy beszart 55 colos tévé helyett kap az user egy 2 generációval jobbat (szintén 55-öst), de valóságban ennek nem így kell lennie.
    Édesmindegy mi mit gondolunk erről.
    Ha egy 650k-s tévé helyett kapsz egy 450k-st... akkor átb**ztak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés