Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- potyautas: Idővándor
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- mefistofeles: A furcsa hobbi.....
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
caranox96
újonc
Sziasztok!
Eléggé laikus vagyok a számítástechnika terén, de megpróbálom konkretizálva leírni a problémám.
Igazából kerestem fórumokon megoldást de nem találtam megfelelőt,viszont egy másik illetőnek is ugyanaz volt a problémája mint nekem ezért azt is belinkelem ide:
http://www.tomsguide.com/answers/id-2492841/laptop-wont-work-nvidia-drivers.htmlKörülbelül másfél éve vásároltam egy ASUS X751L típusú notebookot előretelepített Win 8.1-el.A fentebb említett sztorihoz hasonlóan körülbelül egy év után nekem is leállt és miután újra indítottam minden játékom amivel addig játszottam nem indult el. Ugyanúgy töröltem az nvidia drivert majd újratelepítettem számtalanszor , újratelepítettem többször a windowst de nem használt. És maga ha letörlöm az nvidia drivert fut az adott játék csak sokkal kevesebb fps-el mivel az intel integrált kártyát használja. Ezért szeretném azt megkérdezni hogy volt e valakinek hasonló problémája esetleg ,illetve tudna-e valaki valamiféle megoldást mondani a problémámra?
Ui: Tudom hogy fél éve történt az egész csak egyetemen elfoglalt voltam , de mivel most kevesebb a dolgom jobban bele próbálom magam ásni a témába és megoldani végre
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro "Core i5" 2.5 13" Mid-2012 8GB ram 120GB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 240SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 240GB SSD I 14" HD+/FHD I Cam I W10 I Garancia!