Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3151) l.skywalker válasza opr (#3150) üzenetére


l.skywalker
félisten

vgchartz.com, de ez sajnos ahogy írtam feljebb, nem teljesen megbízható, főleg az MS adatait tekintve.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#3152) opr válasza l.skywalker (#3151) üzenetére


opr
veterán

Ah, hogy estimates, es nincs benne az xbox.com, igy mar ertem. Kar erte. :(

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3153) 1dude válasza ProEvoFan (#3143) üzenetére


1dude
aktív tag

Ez azt jelenti, hogy a Sony 3x annyi pénzt vesztett, mint az MS? :DDD

(#3154) Wesder válasza 1dude (#3153) üzenetére


Wesder
félisten

Miutàn a PS5 màr nem veszteséges, és az eddigi veszteséget is kitermelték a jàtékeladàsok, így nem értem mire gondolsz.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3155) Carlos Padre válasza opr (#3145) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Annal azert tobbet jelent, hogy wesder tud ra recsizni miutan megint beirta, hogy csak arra jo, hogy a fanboyok tudnak ra recsizni.
Jelenleg a Sony nem tud eleget gyartani, a Microsoft meg eleget eladni.
A PS5 mar 10 millio felett jar, a Series X/S meg valahol 6,5 felett, ami egy kombinalt osszeg, nem a PS5 kihivo Series X szama egyedul, ugy, hogy ekozben a titkos fegyvernek hitt Series S hegyekben all elad(hat)atlanul.
Szoval a szamok azt mutatjak, hogy az xbox strategia mar a startnal besult.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3156) opr válasza Carlos Padre (#3155) üzenetére


opr
veterán

XSS stratégia be, ezzel egyetértek. Olyan szinten, hogy őszintén szólva nem lepne meg, ha inkább valahogy elengednék a kezét hamar.