Új hozzászólás Aktív témák

  • tutuhawer

    őstag

    Itt a hétfő este, leküzdöttem a havat biciklivel fék nélkül, lámpa és mellény nélkül, így megosztom a tapasztalataimat a mclaren mp4 lejátszóról. Nem kell senkinek se így vagy úgy tuningolni, én így fogom, a saját érzéseim alapján.
    számként hiába mondok gyorsulási vagy végsebességi adatokat a mclarenről, ha kitörölhetem vele a seggem (U18: valagam). A lényeg, hogy 3 velocici tuned a motortérben jól mutatott, számháborút lehet vele nyerni, de nekem kényelmetlen volt, túl könnyű és izgága és csúszós - driftelős. A mercedes slr csúszik, csússzon is, ezzel viszont komoly futamokat akarok menni, nekem ez betonbiztos legyen. Nem tudom, hogy az ismerőseim hogyan mennek vele, de egyet tudok: a camden hills nevű 2-es szintű pályán teszteltem a járdákat és ugratókat, dobbantókat, és variáltam a motortérben a cuccokat. Az erővel sose volt gond, az időkkel igen. A bmw-s időket meg se közelítettem, pedig érezhető a potenciál a gépben. Lesúlyoztam 2 medion alkatrésszel a gépet, nagggggyon frankó lett. Aztán maradt pár izgága megcsúszás, ami nekem nem tetszett, ehhez beletettem egy ventura tuned(piros színű) váltót. Holnap 2 perc alá száguldok little Italyn vele , habár a motor már Ursa tuned ,ami nem annyira jó, mert így meg erősebb, de megint túl könnyű a kocsi. Az idők, amiket az nfs-s.com/nfsw/tutuhawer oldalon látni, többsége bizony a sárga-sárga-piros-piros-zöld-sárga tuning eredményei. A zöld fék előtt piros volt benne, és így komfortosabb lett nekem a gép, ami elsődleges. Nem akarok számháborúzni... nem is ajánlom senkinek. Én így megyek vele

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés