Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
LOGOUT.hu
Hozzászólások
DigitXT
félisten
Ne vedd a szívedre. Ha a Scara újra gurul (és a Maják is élnek még),
lehet, hogy kiderül, hogy jobb mindkettőnél? Nekem nem fog fájni.
Csak nem fogom érteni, hogy egy 250-est hogy alázhat egy 125-ös.
Btw. valami baromi ronda hangot hallottam a hajtásból, ma este!
Talán 100 km-t se mentem még vele, és istókúccse nem gyilkolom!
Mindjárt feltolom a videót, mondjatok valamit: csapágy? Olaj nuku?
Szét van esve? Szorul valami? Ezek kombinációja a legvalószínűbb.
huszi.gyb
senior tag
Na neee... Remélem csak rémeket látsz... Holnap gurulás helyett, megnézzük? Vagy használható?
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Akarod mondani rémeket hallok. Nem a fék, annyit megállapítottam.
Szerk: mit nézel rajta? Kereket leszeded, bontod a hajtást?
Egyet megnézek, de azt is csak reggel: olaj vajon van-e benne...
Használhatónak biztos használható, amíg szét nem esik ugye.
[ Szerkesztve ]
-Mosquito-
őstag
Hajtás szét,görgő,szíj,kuplung,csapágyak állapot ellenőrzés. Tárcsa nincs elszíneződve jól láttam?! Olajjal kezd. Vagy 75-90 (vagy ugyan az mint a motorolaj pl 10w-40 kell bele,de ebben nem vagyok 100% biztos) Manualt azért előtte nézd meg! Kézifékje ennek van? Remélem előbb utóbb lesz egy Hondád.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
DigitXT
félisten
De basszus ezt most azért vettem, hogy motorozzak kicsit, ne szereljek.
Természetesen köszönöm a tippeket -> majd ránézek! Tkp. abban is van vmi
jó, ha az ember meg tudja magának csinálni, ami nem jó: sikerélmény! De...!
Valahogy nem akarom elhinni, hogy (harmadszor is) szopórollert vettem.
Ui: Hondából mit ajánlasz? SW? 600-tól félek, nagynak tűnik. (A 400-as?)
Ja nincs rajta kézifék... És 10W30 a hajtóműolaj (olyanom nincs is itthon).
Engine oil SAE 10W-30 (API SE) 0.25L
Motorolajra írja: API Service SE, SF, SG type or higher (10W40 van benne).
[DEBIL]
Szerk: vagy venni egy TK-s 400-ast, és a blokkot "átrakni" a Madisonba. Hehe.
[/DEBIL]
[ Szerkesztve ]
Grillo
senior tag
Hát ennek nincs túl szép hangja. Bazz, te valami kurva ronda dolgot művelhettél előző életedben
DigitXT
félisten
Tegnap hoztam haza. 17,6 km. Betoltam a garázsba, semmi furcsa hang!
Ma reggel nézegettem a km órát (a simát meg beállítottam: jól jár!), sokra
nem mentem vele, de nincs nagy baja (kontakt), aztán bementem melóba.
13,1 km kb. 20 perc utazás, 2-3x kihúzatva (Egér út ugye, meg Szerémi).
Írtam délután a tapasztalatokat, hogy 100 km/h fölé nem mentem, viszont
a fordulatszámot elnézve nem is nagyon tud, mert 9000 körül szabályoz...
Cégnél parkolóhely keresés közben tűnt fel, hogy miért megy a venti...
Más furcsaság nem volt. Este kitoltam a parkolóhelyről: nem nyekergett...
Rohanás a Motostylinghoz. Érkezés két perccel zárás előtt: ZÁRVA tábla.
Már azon voltam, hogy besz*ptam, izzítottam a GPS-t a hazaútra, amikor
kijött az ember. Nyúlott vezérműláncot és a pénzt visszakaptam, ez van...
27 perc 12,5 km. Max. sebesség (még mindig GPS) 75 km/h. Gyilok, mi?
Aztán kis kerülővel jó 40 perc és 20,6 km után hazaértem. Árpád hídon
volt megint kihúzatás (forgalom is ment amúgy): GPS 93 km/h... És akkor
tolom be a garázsba, és mondom: ez meg milyen hang?! Féket ráhúztam,
hátha csak az nyekereg, de mondom, ez nem fék. Valami fogaskerék...
Lemerült telefon elő (kint volt navinak meg km órának a kormányon), videó.
Ez az egész össztáv eddigi 250-es Majás pályafutásom alatt: ~64 km
Ezalatt kétszer próbáltak komolyabban elütni, de kivédekeztem. Egyszer
blokkoltam le a hátsó kereket, amikor megijedtem, hogy keresztbe fordul
előttem az istenbarma. Komolyabb kátyúkra nem emlékszem (voltak, DE
olyan durván belacsattanós, qrvaanyázós nem volt). Én nem értem ez.
Szerk: egyébként nyomvályúra baromi érzékeny a kis kerék. Elvileg ugye
ugyanakkora, mint a "kis" Maján (12"), viszont más a gumimérete: 110/90
Ja igen, reggel le is mostam, mert nagyon poros volt szegény. Oszt' ennyi.
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Ja és ma hazafelé az alapjárat 2000 rpm alá nem ment (reggel nem figyeltem).
Automata szívatós, amúgy teljesen normálisan reagált, de ez az alapjárat sok.
huszi.gyb
senior tag
Szerintem szétment a kerékcsapágy...
Ha kézzel forgatod, akkor mi más lehetne? Vagy kuplung, (nem old teljesen, de azt éreznéd), nehéz lenne forgatni a kereket, vagy a csapágy adta meg magát, bár az meg nagyobb fordulaton búgna...
Hirtelen jobb ötletem nincsen.
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Tuti nem kuplung... Kerékcsapágy az lehet. Viszont elég magas frekvenciára
is felkúszik, ami fordulatszám-többszörözést jelent, zenélhet a fogaskerék is.
De b'meg: ezt most mitől? Reggel megnézem az olajszintet, akár Nagyvasba
lemegyek olajért BKV-val, ha úgy látom, hogy nem nagyon van benne. Fasza!
DigitXT
félisten
Persze eredetvizsgára vinni kéne. (De még nem jelentkeztem be: yeah!)
Szerk: amúgy ha igaz, hogy 5500 a nyomatékcsúcs, és 6500 a teljesítmény,
akkor gyárilag nagyon "lazán" van hangolva... Finoman indul, szépen gyorsul.
DE hamar eléri a varió a max. áttételt! Onnan a fordulat nő, teljesítmény esik:
ez magyarázná, miért olyan gyenge a gyorsulás 80 fölött ill. a végsebessége
is azért ennyi, mert adott áttételen a motornak kéne szétforognia 110-hez.
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Nem hiszek a reinkarnációban. Már előző életemben sem hittem benne.
Mentem aludni. Könyv szerint 1300-1500 a normális alapjárat. 2000???
Komolyan, mintha kedden még visszavette volna. Mi változott? Mértem
egyet a km érzékelő kábelén: mindent visszaraktam, ahogy volt. Furcsa.
Ja és persze Nagyvasban simán VAN olaj, csak 12 előtt ZÁRVA.
csongi
Topikgazda
Itthon konnyu rollert venni Ez bizony szij es lehajtas hangja van. Olyan hogy 10w30 hajtomuolaj ninc, az motor olaj. En nem jarnek vele igy. Nekem a fogaskerekek zorognek ugy hallom. Olaj van benne? Az egesz attetelt lehajtast atnezheted mert valami szar. Nekem a 250 es 130 korul ment vegre es a 100as utazonal, 5-6000 nel tobbet nem forgot.
longwild
aktív tag
DigitXT: akkor most mivel fogsz kijönni velem Gödöllőre?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
kcsa
veterán
10w30 ENGINE oil - sima motorolaj lesz az, ahogy csongi is mondja.
Bogyó bá'
nagyúr
Mivel, mivel? Addigra megveszi Runnertől a gépét...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
kcsa
veterán
A videót is meghallgattam, kiba beteg hangja van.
DigitXT
félisten
HÉV? Bogyó: Runner árul valamit? Ez nekem új.
De hidd el, ha eladnád nekem a csótányt, Bp-re nem
jutnék fel. Az ugye több, mint ez a gyilkos 64 km.
[ Szerkesztve ]
Hauptmann
addikt
Szerintem sem kerékcsapágy, annak mélyebb, búgósabb hangja van, Hajtás lesz az.
Bogyó bá'
nagyúr
Akkor lehet benéztem.... Kinek van az 500-as Nexusa, amit valami speedgépre akart váltani nem régen?
AndrewTdi?
A csótánnyal még Székelyföldet is bejárhatnád, mielőtt Pestre hazaérsz: most ellenőriztem olajszintet benne, a konstans nyélgáz meg üzemszerű állapota. Gumik is felfújva. (Bár a hangja csutkagázon szerintem ennek sem tetszene Neked...)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...