- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
-
LOGOUT
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Ez elég meredek szakasz, 2 literes tdi épphogy felmegy 60-nal 4-esben 1500as fordulaton.
Ritka az ilyen Magyarországon.
Robogóval mentem már rajta, bár lefelé többször, ha a Daubnerbe be kell ugrani hazafelé, szerintem nincs vele gond (és nem csak lefelé
).
(#17799) DigitXT: A kipróbált nagymotorokon megtapasztaltam, hogy milyen (főleg a hátsó fék esetén), nagyon hasznos, valszeg sokkal kevésbé van szükség szerencsére az esés elkerüléséhez. Most ha nem kanyarodik le a végén a taxis, csak kikerülni tudtam volna visszább engedett fékkel. Első fék erősebben húzásához meg kell bátorság. Három év alatt egyszer mászott el komolyabban az eleje fékezéskor, épp csak 500 métert mentem arrébb Budapesten, jobb kéz felől jött egy autó, jó erősen húztam a féket, valamiért megijedtem, nem koncentráltam, de sikerült visszaengedni mielőtt tényleg sok lett volna.
Szerintem azért motorra fontosabb az abs, mert a kanyarok előtt gyorsan mész, rámarkolsz a fékre, muszáj lassulni, ha nem tudsz, megszívod. A városban (ha nincs előtted egy hülye, aki direkt meg akar ölni), akkor nincs ilyen gond. Viszonylag sokat megyek, de nagyon ritka a tegnapihoz hasonló eset. Amikor ősszel most túrázgattam, elég sokszor jött jól az abs zsír új gumis motorokon is. -
kcsa
veterán
Múltkor szóba került a Kapy és környéke - na ma arra jöttem. Sebességmérőt ritkán nézem, de ma kíváncsi voltam. Végülis annyira nem lassú mint gondoltam volna, csak a sík úton érezhető produkcióhoz képest lomha, 65-el jöttem fel úgy, hogy nem is tudtam rendesen menni.
Szerk.: hozzá tartozik, hogy minden topiklakónál nehezebb vagyok.
-
Burt1793
veterán
Nagyon veszélyes.
Tegnap egy taxis Szépjuhászné és Budakeszi között úgy kanyarodott le jobbra a Laktanyához, hogy csak fékezés után indexelt. Tartottam tőle jó 20 méter távolságot, kb. 60-nal mentünk, de ő erősen fékezett. A hátsó kerekem farolt jó egy másodpercig, aztán inkább csökkentettem a fékerőt. Azért ijesztő, mert teljesen különböző hidegben az egyes aszfalttípusok tapadása. Utána próbálgattam a fékezést, nem csúszott meg erősebb lassulásnál sem.
Az is igaz, hogy a hátsó gumim a végét járja, de most már a szezon is. Átállok a csak száraz időben motorozásra, reggeli időkép előrejelzést vizsgálva. Plusz, ha reggelre mínuszokat mondanak, akkor már este dobom a motor kulcsát. Tavaly vidámabban motoroztam ilyenkor, egyrészt azért mert általában 9-10-re mentem be és nem késő este jöttem haza minden nap. A Tucano nagyon jó szolgálatot tesz. A motor kicsit nehezebben indul, amikor egész napi kint állás után ráülök, persze csak a melegebb időszakokhoz képest, hidegen kicsit hangosabban kalapál, de utána minden normalizálódik. -
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #17794 üzenetére
Tegnap igazi debil módjára közlekedtem. Volt hogy annyira fújt a szél, hogy engem taszigált - ez még hagyján, de még itt az utcánkban egy viharos lökés befújt az első kerék elé egy rohadt nagy kupac vizes falevelet, majd ugyanez a széllökés odébb is csúsztatott rajtuk. Így leírva nem jön át, de igazi kandikamerás anyag lehetett volna belőle ha sikerül pofára esnem..
-
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #17794 üzenetére
De lehet: minden ugyanígy, csak ónos esővel...
Ui: én is alig láttam ma hazafelé edzés után. Na nem az
edzéstől. Hanem mert maszatolt az ablaktörlő (cserés).Ma még nem jött meg a vízpumpa rotor... Pedig minden
más alkatrészt már a csomagtartóba bepakoltam, hogy
irány a szerelő: sajnos még nem, de a héten meglesz.
Mondjuk azt éppen nem bántam, hogy nem ázok/fázok. -
Burt1793
veterán
Ahh, most értem haza, áldás ez az idő.
3,5 fok van itt, zuhog az eső és erős a szél. A módosított tucano tette a dolgát, sehol se áztam be, de az erdei úton a vízzel teli nyomvájúba akart belökni a szél, miközben semmit se láttam. Ennél sokkal rosszabb már nem lehet. -
DigitXT
félisten
válasz
nyogo83 #17790 üzenetére
Amúgy a "43K-s" generátorfedél árára is ránézett, ha már...
34K lett volna...
A német ár teljesen korrekt volt (33K), viszont kicsit drága volt a szállítás (sajnos általában nem olcsó az ilyen egyedi történet). Náluk ezzel sincs gond, hiszen ha megérkezett, simán beugrok érte, így még beldöldi postaköltség se lesz, és folyamatosan, hetente jönnek a cuccok, szóval várni sem kell sokat, elvileg...
A lényeg: félúton vagyok a megoldás felé...
Hab a tortán, hogy tök normálisak, és 20 éve ugyanott vannak: szerintem sokat dobna az ismertségükön, ha konkurálnának a weben is (webshop, készletinfó, árak), simán nyerők lennének a korrekt hozzáállásukkal.Sokan vannak vele úgy, mint én: ha tudtam volna...
Szerk: amúgy tudtam, de nem sejtettem.
Szerk2: a 100K-s vezérműláncszett riasztott el anno: nekem csak lánc kellett...
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #17786 üzenetére
Remelem nem lesz rabaxas az alkatresszel.
Ha jol emlekszem ennek is meg szoktak adni az illesztesi hezagat.
Egy biztos! Uj dekni uj tngely, mar csak nem lesz xar..
Illetve ha jol remlik, oda is a szivattyu juttatja el az olajat egy jaraton keszetul.
Es mivel allando tengely koruli forgasa van, es nincs keresztiranyu rahato ero, pl: hajtokar.
Lehet nagyobb turest is elbir, a szivattyu kitolja olajjal.
Csak igy morfondirozok.... -
nyogo83
senior tag
válasz
DigitXT #17786 üzenetére
Van nekik valami hasznalhato mail cimuk vajon amin erdeklodni lehet alkatreszert?
Mert lassan raszanom magam a karbi tuszelep+feszek cserere(kezd egyre szebben befolyni a karbi), de eddig ugy nez ki, hogy senkinek nincs sehol polcon, rendelni meg en is tudok kulfoldrol helyettuk.
Oem-parts csupan 34k-ert adna(rendelne) az olasz ebay-rol 12k-ert beszerezheto ugyanolyan eredeti Malaguti feszek/tuszelep keszletet.Szerk: a honlapon a t-online-os Barbara emailt talaltam, nem tul hivatalos, de mas nincs
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #17785 üzenetére
Gondolod, hogy rábasztam, 38K erejéig? Amúgy röhej a köbön, de a
legkézenfekvőbb megoldást eddig nem próbáltam pedig... Malaguti
importőr a Budaörsi úton, majdnem mindent levett a polcról.Persze a rotor nem volt, mert az ritkán szokott kelleni, de jövő hétre
az is lesz. Oem-parts eddig várható szállitást sem tudott mutatni.Slusszpoén: olcsóbb, mint az Oem-parts. Ha ezt korábban tudom...
Persze a vége megint az lesz, hogy két szett alkatrészem lesz, de a
dolog csak így tud elindulni a haladás útján: télre pont kész lesz, lol. -
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #17784 üzenetére
Kerdes milyen anyagokbol keszulnek.
Valamelyiknek lagyabbnak kell lenni, es valoszinuleg a tengely lesz az, hogy vedje a deknit a kopastol. A piaggio es a Hondanal is ezt tapasztaltam. A szimering siman elkoptatja az anyagot.Ha csak a regi tengelyt nezte meg, es annak logasa alapjan vetetett veled egy ujat.... hm....
Bar gondolom azert csak lathato, merheto a tengelyen, hogy mennyire kopott meg.
Megjon a szivattyu is es ujra roboghatsz..
Bar nem szivattyu, de volt aki a thermosztatot valtotta ki elektromos vizmelegitovel. -
DigitXT
félisten
Na, ez itt is van. Holnap szerintem elviszem a szerelőhöz, hogy kiderüljön,
kellett-e (potom 33+5K-ért ugye): tényleg* megmurdelt a másik, vagy sem.
A nagyobb gond viszont, hogy a szivattyúalkatrészekről még semmi hír.*: azt mondta, lóg benne a tengely. Ebbe belepróbálja: jónak kell lennie.
Szerk: vagy nem: "darálódhatott" a tengely is. Amúgy gondolkodtam, hogy
lehetne elektromos vízpumpát venni. De olcsóbb nem lenne. Megbízhatóbb
még annyira se.Más kérdés, hogy ez pontosan mikor rohadt szét?
Azért haragszom magamra, mert amikor szét volt borítva láttam ezt-azt.
S persze cseréltem is ezt-azt. De valahogy a vízpumpa nem tűnt rossznak:
pedig ha már akkor megrendelem, rég itt lett volna, s ismét lenne motorom. -
válasz
runner 125 #17782 üzenetére
A 180 2T azért keményebb.
Nekem is volt egyszer olyan.
-
runner 125
nagyúr
válasz
sityupityu #17780 üzenetére
Ha kellően vigyáz rá, sokáig jó szolgája lesz.
Késő nyáron amikor volt időm rövidebb távokra átültem én is a 180-as 2T-re pár, mentem vele egyhuzamban 50-60km-eket is, de komolyan a fene hinné el ha én olvasnám, h a VFR után is ekkora feeling gurulni azzal a kis szarral.
Ha picit hátrébb ülök 30-40-ig gázra úgy jön fel az eleje, mint a huzat.Gondolkodtam is, h milyen lenne egy PM tuning variátorral és egy nagyobb sűrítésű PM hengerfejjel, csak akkor már elcseszem a gyári állapotot. Bár ez a 2 változás kívülről pont h nem eredményezne semmit.
-
csongi
Topikgazda
válasz
sityupityu #17780 üzenetére
Ha meg is emeli a tut a membran, akkor aztan menni si fog
.
Levego nelkul ne megy
Gratula, ugyesek vagytok! Sok kilometert kivanok.
Nekunk meg egy ujabb hasznos info.
Szoporoller topikba kellennek is a pozitiv eredmenyek!! -
válasz
sityupityu #17665 üzenetére
Írtam, hogy jelentkezni fogok ha megjön a haver motorjához a membrán.
Hát, most lett csak igazán értelme a malossi hajtásnak amit beraktam neki, mert ettől az új membrántól teljesen más dimenzióba került a motor.Számomra egészen hihetetlen, hogy 180 4T-hez képest mekkorát gyorsul. Jobban örülök az eredménynek mint a motor gazdája.
-
csongi
Topikgazda
válasz
yodamastah #17776 üzenetére
Jogos, jogos, bocsanat felre olvastam
.
Automatikusan az xcyting rogzult a fejembe .
Es meg raadasul mas a gyarto is.
Belgabalyodtam mint macska.
Toroltem is a baromsagomat. -
yodamastah
őstag
válasz
yodamastah #17773 üzenetére
Hm ha jól látom az xcityből csak injektoros volt (2007ben jelent meg)
-
yodamastah
őstag
válasz
csongi #17771 üzenetére
Sh300 valóban jó ötlet. Nem véletlenül az egyik legnépszerűbb melóbajárós robogó az euban. De az 500k az szűkös. Sajna igazából az 500k szűkös a többiekre is ha egy jó műszaki és esztétikai állapotú motor kell, ami nem ment 2x körbe a földön.
Esetleg ha bejönnek a nagykerekű robogók, akkor ott van még az xcity 250, ami egy xmax 250 csak 16os kerekekkel. Ebből 500k körül könnyebb injektorost találni.
-
Hauptmann
veterán
válasz
balagedebr #17763 üzenetére
A karburátorost felejtsd el, mert ott volt vegy vázrepedéses probléma, amire volt is visszahívás, aztán vagy visszavitték oda, vagy nem. A 2007-es, már injektoros gépeknél javítva lett a probléma.
-
csongi
Topikgazda
válasz
balagedebr #17760 üzenetére
Matekozzunk!
100kg vagy+ a motor ez 160Kg-tol felfele.Egyenlo min:260Kg. gurulo suly.
250cmm: Kb 19-23 Le kb, abba az evjaratba ami te keresel.
Ehhez jon az emelkedo, es az orszaguti kozlekedes. Illetve a plusz menetsuly.
Keveske. De ez is csak akkor ha a gyari teljesitmenyt mar nem tudja.
Es ezekben az evjaratokban mar rendszerint nemt tudja.
Egy jo allapotu blokk, es egy jol valasztott vario maris jol mukodo konfigot kepez a napi hasznalatra.
Egetvero novekedest nem kell varni, de bizony egy jo variator nagyon sokat szamit. Mar a gorgo tipusa es minosege is befolyasolja a haladast.: 100+180-200Kg.Ez maris kozel 300 de szamoljunk 300al. plusz a menetsuly.
3-400cmm: 30-34Le kb.100+200-215 Kg.
500ccm: Kb40Le korul mozognak.
Nyomatekot azert nem irom, mert kb annyi mint a LE.Itt jon kepbe a magassagod.
Hany cm vagy?
A tem tul magasa mit jelent?Magasabb vasaknal az alagutat at kell tudni lepni.
Malguti madisonok.250,400
Aprilia Aztantic 250,500
Az ules szivacsozasaval lehet jatszani picit. 1cm sokszor sokat szamit.
Alacsonyabbak
Burgman
Honda Fs, ForzaAlacsony motornal kicsi a kerek, nagy kereknel magasabb a vas.
Nagyobb kerek kisebb tarolo es forditva.Az Sh300 ami neked valo
. Csak ott meg az 500 szukos.
Illetve a dobfekes kivitelnel szivas a hatso fek.500K van a motorra.
Szamolj egy szervizzel. Ha magad meg tudod csinalni az jo.
Mindegy mit mond az elozo tulaj. Cserelj le mindent.
Akkor nem kell ha szemre lathatoan frissek benne a folyadekok.
Rendszerint nincs cserelve.
Teleszkop olaj.
Fekfolyadek.
Huto folyadek.
Hajtomu olaj.A motor olaj csere a szezon kesz allapot.
A fekek szinte tuti sosem voltak szetszedve es karban tartva.
Gumi sem mindegy milyen.
Bevalt szokas eladashoz a Conti gumit felteteni.
250 ig elmegy, afelett cseres.A belso rendszert nem latod.
Olaszoknal jellemzoen elektronika gyengebb, de nem roaszabb.
Toltest ki kell merni!!!Burgman kozponti hatso rugostaggal rendelkezik. 100Kg plusz 13as kerekkel ennek jonak kell lennie.
Ha rossz, akkor fajdalom a robogas.
Egy ilyen elem 130k +. Persze lehet talani mast is, ha nagyon akarja az ember.Kulso teleszkoposak, (allo)
Olcsobb, konnyeben cserelhetobb, es stabilabb erzesre.Karbi vs injektor.
Vannak olcsobb karbik, akar 70k aron. Ennyibol jonne ki kb az injektor is.
Vannak dargabb karbik. 150k+ Japanok.
Az injektros kevesebbet eszik. Viszont egy jo karbival is siman lehet elni, menni.
Az injektor kevesbe szerviz igenyes.
A ketto kozotti ar diferenciat, szinte boritekolhaton ott hagyod a szerelonel.
Persze az injektor sem a megvaltas. De talan megis egy fejletebb rendszer. -
kcsa
veterán
válasz
balagedebr #17767 üzenetére
De, ajánlom. Csak nem a Kapyn felfelé araszolásra, mert ott pikkpakk megég a kuplung. Járok néha arra ha meguntam a 10-es utat, és robogóval szívás tud lenni ha meg kell állni a hegy közepén. Ez a Bp + agglomeráció felzabálja sajnos. 5,5 körül fogyaszt, variátor tuninggal tud 8-at is kajálni
Egyébként autópályára sem való, inkább nyugodt haladásra.
Meghibásodás egyáltalán nem volt, a két említett jellemző hibát leszámítva.
Szerettem mert kényelmes és már ránézésre is jó minőségű anyagokból volt összerakva.
SH300-am van, azért ha Kapyn nem is előzök felfelé, de nem engem kell kerülgetnie senkinek.
-
balagedebr
tag
válasz
yodamastah #17765 üzenetére
Huuh köszi a részletes infókat, nagyon jó hogy leírtad! Neked gondolom az injektoros változat van?
90 km/h fölé nem tervezek vele menni, tényleg a bóklászókat akarom vele az országúti szakaszon otthagyni.
(#17766) kcsa:
Neked konkrétan az Xciting 500Ri volt? (gondolom a nyitólapról) Akkor ezek autópályázásra valók? olyanban nálam nem lesz része. Sok szívás/meghibásodás volt vele? Fogyasztása mennyi volt? Nagyon nem ajánlod? Azért kérdezem, mert ez az amiből még értelmes választék van. Bár úgy érzem, hogy az Xmax 250 és a Xciting 500Ri pont a két véglet... :-(Kicsit tanácstalan vagyok, mert nem tudom felmérni, hogy a 2. kerületi emelkedőket (pl. Kapy) mennyire abszolválná a 250-es, mert tetszene benne hogy kisebb és könnyebb, biztos ügyesebb vele a manőverezés. Ellenben a 400/500-asok robosztussága és erőtartaléka is vonzó.
-
kcsa
veterán
válasz
balagedebr #17760 üzenetére
"+40kg-ért (+25%) kapok másfélszer (+50%) teljesítményt, ami úgy tűnik megérheti"
Szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet. Nekem volt 500-as, tipptoppra felújítva. De az egy tohonya dög. Tud menni rendesen, de nem városi - elővárosi fickándozásra való, én pont emiatt cseréltem le. Mondjuk én 15km-t ingázok kizárólag dugóban, így más lehet a prioritásom.
Emellett többet fogyaszt, és mindene drágább. Városban dugózva pl kuplungot rendszeresen megégeti.
Burgmant személy szerint nem ismerem annyira, de anno nézegettem: az olcsó trágya volt mind.
-
yodamastah
őstag
válasz
balagedebr #17760 üzenetére
Én 90% városba vettem xmax 250est. Erre tökéletes, amíg BP-en mászkálok nem érzem hogy gyenge lenne. Kapott egy druplley tuningot, ami szépen hozott egy kis plusz gyorsulást, úgy 90ig egész jól megy.
Gyorulási adatok:
0-60...4,8s
0-80...7.5s
0-100...11.9s
0-110...15.0sAmint kiérek a városból azonnal érezni hogy gyenge. Ennek ellenére ki szoktam menni vele messzebre is. GPS szerint 134 a vége. Úgy 120ig egész jól gyorsul. Utána már szenved. 100-110 simán utazó vele. 130 tuti nem jó neki hosszú távon. Sok autópályázásra nem való, de fel lehet kolbászolni vele.
Probléma ott szokott lenni, ha mondjuk 70-80-al mész és meg akarsz előzni egy buszt, vagy bármi hosszabb járművet. Na ez nem lesz az az átugrós előzés.
50-el gurulászó autókat nem gond előzgetni.
Nagy előnye a pakolhatósága. Van fent egy 47 literes doboz. Ülés alatt olyan 40 liter lehet. 2 nagy telerakott aldis szatyrot bele tudok rakni a motorba. Be tudok vásárolni hétvégére vele simán. Persze a többi fotelrobogó is tudja ezt, de az xmax teste határozottan kisebb mint mondjuk egy 400as burgman.
Hátrányok is vannak. Rossz a súly eloszátsa, nincs elég súly az első keréken. A futóműve meg a váz elég gyenge. Olyan mintha taknyon motoroznék, nyúlik nyeklik az egész motor. Óvatosan kell vezetni, semmi állatkodás. Bár ez szinte minden nagyrobogóra igaz. Kivéve egy két sportosabb modellt (pl nexus, tmax)
-
Debilon
addikt
válasz
balagedebr #17760 üzenetére
Silverwing esetleg?
-
balagedebr
tag
válasz
yodamastah #17762 üzenetére
Úgy nézem, hogy 500E-ig inkább a régebbi karburátoros Xmax-ok vannak. Van egy első gazdás 2006-os, de az sztem karbis, mert ha jól néztem 2007 folyamán volt a váltás injektorosra. Amit találtam teszt abban 5-6l-es fogyiról beszélnek karbisnál. Kérdés, hogy a karburátoros vajon mennyire jó, az injektoros újabb modellekhez képest.
-
yodamastah
őstag
válasz
huszi.gyb #17761 üzenetére
A 2016os 250ben ugyanaz a blokk van mint a 2007esben. Kb ugyanúgy mehet a két motor.
2017 ben kivezették a 250es és lett 300as ami szép előrelépés. Sokkal erősebb mint a 250es, és kb ugyanolyan könnyű az egész motor mint a 250 volt. Hasonlóan megy mint a 400as. És kb 400ezerrel olcsóbb.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
balagedebr #17760 üzenetére
Én az új xmax 250est vezettem (2016), nem tudom mennyire igaz esetleg az ifősebbekre amit írok. Erőben nem éreztem különbséget a 2005-ös Majesty 180-hoz képest, 2 személlyel (90+50kg) sem. Talán nem pörög annyit ugyanahhoz az erőhöz, de ennyi. Nagyjából elég normális közlekedésre, de nem nagy tüzijáték. Burgmant sosem próbáltam, így arról nem nyilatkozom.
-
balagedebr
tag
Köszönöm mindenkinek az infókat!
Korai K7 burgmant árulnak már 400E-ért is, 50E km futással, körül több is van. Bár nem hívtam még fel, hogy milyen állapotban vannak...
Megnéztem az Xmax 250-et, tetszik ez is :-) bár nem nagy a választék, bár ez igaz a Xciting 300-ra is.
Azért nézegettem a 400-asokat (esetleg 500), mert a 250-300-asok olyan 160kg körül vannak, cserébe olyan 20-24 LE, ezzel szemben plusz +40kg-ért (+25%) kapok másfélszer (+50%) teljesítményt, ami úgy tűnik megérheti.
100kg vagyok (de nem magas), plusz van két emelkedő is hazafelé jövet, plusz előzgetni is szükséges az autókat, ha haladni akar az ember (90-es táblánál a 50-es tempóban való vonatozás a megszokott, amiből elegem van :-) ).
Így fogalmam sincs, hogy elég lesz-e a 250. Mit gondoltok? "felesleges" erőt nem feltétlenül igénylek, meg gondolom az is jó a városba, ha minél könnyebb a vas. Tetszik ez az Xmax 250! elég lenne? -
Hauptmann
veterán
válasz
yodamastah #17755 üzenetére
Hááát, a 400-as Burgman sem egy erőgép, legalábbis, amit én vezettem.
-
csongi
Topikgazda
válasz
balagedebr #17752 üzenetére
Kiskerek, nagykerek.
Az x-nek 15 colos kerekei vannak elol, hatul.
Ha nagyobb kerekre vagysz, akkor a csomagtarto is a karat latja.
Az osszefogalaloban van egy leiras, egy kis iranymutatast ad.
200ccm vagy felette.
Az alkatreszaraktol fugg mennyibe jon ki.
Napi 50Km. Nem a fogyasztas fog szamottevo lenni.
Vagyis mindegy lesz hogy 3 vagy 3.5 liter.
Uzemeltetesi koltseged van. Ez nalam egy 250burgamnnal 33Ft/Km korul volt.
Az 500as Aprilia meg 39re jott ki, de ezek nem pontos adatok, viszont aranyaiban valosak.
Az olasz Piaggio blokkokhoz talan picivel kedvezobb aru alkatreszek vannak, mint Japan tarsaihoz
Kymco fronton, meg szinte kulfold a fo beszerzesi forras a fobb alkatreszekre.
Ha nem vagy biztos magadban, szemlere vigyel szerelot.
Illetve napi km-ed mellett, erdemes a kenyelmes ules poziciora is figyelni. -
tikshow
addikt
Koszi! Maga a fekete, kulso resz lyukas es most lejott rola a folt. Tavaly igy vettem hasznaltan miutan az enyemet leloptak.
-
yodamastah
őstag
válasz
balagedebr #17752 üzenetére
500ért sztem nem lesz olyan k7+ burgman aminek nem lóg a bele. Egy 10 éves an400-at amire nem kell költeni, én nem adnék oda 500ért az tuti
Ebbe az ársávba még jó lehet 07-08-as 250es xmax, elől 15 hátul 14 collos kerekekkel. Korábbi felejtős. Ennyiért néha vannak még magyarországi motorok is kevés km-el. De ebből a modellból a jókat vadászni kell. Nincs az az ömlés mint burgmannál.
250es xmax annyiban jó, hogy nem egy nagy batár, mégis elég sok a pakolható hely benne. Sacc olyan 10 centivel keskenyebb mint a 400as burgman. Viszonth ha az országúti rész olyan, hogy sokat kell előzgetni erőből pl teherautókat, akkor felejtős a 250es. Oda 400as de inkább 500as kell.
Nyáron amikor robogót vadásztam nálam is képben volt a 400as burgman. Az egyik legnagyobb bajom a burgmannal a kicsi kerekek mellett az volt, hogy nagyon alacsonyan van az ülése, és nem lehet olyan jól átlátni ról a afogralmat. Xmax sokkal jobb ebben. Cserébe alig ér le az xmaxról egyszerre két lábam 183 centivel (nem zavar) és messze nem olyan kényelmes fotel mint a burgman.
-
kcsa
veterán
válasz
balagedebr #17752 üzenetére
Xcitingból 300 ajánlottabb, strapabíróbb és nem számottevően lassabb a kisebb súlya miatt. 500-as nyavalyája a vezérlés kopása, ha nem az ajánlott 5w50 olajjal használták. 300-nak azért sűrű a csereperiódusa, mert nincs szűrője, de ez ne tartson vissza.
-
balagedebr
tag
Sziasztok!
Nagyrobogó vásárlására adnám a fejem. Felmerült bennem egy csomó kérdés, ebben szeretném kikérni a véleményeteket / tapasztalataitokat.
Munkába járásra szeretném használni. 25km oda és 25km vissza, fele országút, másik fele város.
A keret nagyjából 500E (nem feltétlenül kell elkölteni mindet :-) )
Amikor szemezgettem a minél nagyobb kerék volt a szempont, az utak rossz minősége miatt.
A következőket találtam:
- Suzuki Burgman AN 400 K7 (innentől növelték meg a kerék méretet)
- Kymco Xciting 500R
- Kymco Xciting 300RMalaguti Madison-oknak és Xciting 250-eseknek kisebb kereke van, így azokat azért vetettem el.
Egyrészt van-e még szóba jöhető jelölt? Yamaha Tmax úgy láttam sokkal drágább mulatság.A másik szempont lenne a fogyasztás és szervizköltségek, egyszóval a fenntartás.
Tudtok esetleg segíteni, hogy a fenti motoroknak mennyi a fogyasztása 100km-en? Tudom, hogy ez felhasználó függő, de feltételezzünk, egy normál haladást, nem lámpától lámpáig üvegelést.Másik, amit láttam hogy az Xciting 300R-nak a szervizperiódusai sokkal sűrűbbek- > 2E km-enként kell motor olaj és váltóolajat!! is cserélni, míg a másik kettőnek csak 6E km-enként kell motorolajat, váltóolajat pedig nem.
Mennyire megbízható vajon így ez a Xciting 300 konstrukció?A Suzuki Burgman AN 400 K7 és Kymco Xciting 500R esetén van valami amire kifejezetten kell figyelni?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Formula-1
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- További aktív témák...
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteB650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB Lian Li O11 ROG Dynamic XL 650W
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Android 4K TV okosítók / új állapotban / 12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest