Hirdetés
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ralond
tag
Mindegyik díjcsomag esetén van értesítés, amikor elérem a szerződésben meghatározott havi keret 80 és 100%-át?
-
gianone
őstag
Ja, nem általános. Ha nem csinálsz épp semmit, akkor rendesen jön a havi számla. Viszont bármi "különleges"-t, akkor egyből gond van.
Amióta ez az online rendszerük, semmi nem működik rendesen. Még a belső rendszerük sem.
Az elmúlt 5 évben szinte semmi nem üzemszerű náluk. Pl. az eggyel ezelőtti telefonomnál, mikor bementünk Magentába, csomagot kellett váltani falsból a megrendeléshez, mert rossz árat mutatott online, és az ügyintéző is csak így tudta telefonon a jó árat előhozni. Majd utána visszaváltás. A még eggyel előtti vásárlásomnál meg a készülékkedvezményemet havidíj-jóváírásként kaptam meg, mert akkor sem működött az oldal.
Szóval előfizetésenként egy-két évig tényleg nyugi van, aztán ha vásárolsz vagy váltasz, akkor sosem megy rendesen. És az utóbbi időben súlyosbítva van a helyzet az inkompetens ügyfelesekkel. A Telekom sosem volt olcsó, de a westeles időkben a legjobb ügyfélszolgálati rendszere és a legjobb törzsügyfeles kedvezményei voltak. Most még egy weboldalt sem képesek működtetni. -
válasz
AD4MINATOR
#83891
üzenetére
Ha van készleten, akkor T-Pontban is kicserélik, ha ott a tulajdonos/felhasználó(?)
Ha neten rendeled a GLS viszi ki.Az elállási joggal kapcsolatban pedig:
A GLS kiviszi T-Pontba és utána tudod átvenni többnyire. -
Kbali
nagyúr
válasz
AD4MINATOR
#83891
üzenetére
Nem bukod el, a rendelés módja számít.
-
AD4MINATOR
nagyúr
sziasztok,
ilyen 4g simet adnak T pontban is vagy csak online űrlap általi megigénylésre adnak?
ez:
[link]kedden írtam nekik de persze semmi választ nem kaptam.
+1 kérdés: ha online rendelem meg a telefont (csak készülékvásárlás) de üzleti átvétellel kérem (mert a futárjuk egy nagy szar) akkor elbukom a 14napos elállási lehetőséget? hogy van ez? tudja itt valaki?
-
generaltoti2
tag
Nagyobb netcsomagra akartam váltani az appban. Nem jött össze. Idáig 1gigért fizettem 1500 körül most 2000 és az öt gigás opció 3500 körül volt. 4000 forintért 4 giga net?
-
#15490560
törölt tag
válasz
radio100jozs
#83888
üzenetére
Köszi, bemegyek akkor.
-
#15490560
törölt tag
Sziasztok! Telekomnál akarnék venni online egy töltöt kapcsolat pontok levonásával, de a kosárba rakás után csak a kedvezménykupon hozzáadása menü jön ki, a pontbeváltás nem. Több ezer pontom van amúgy. Mi lehet a hiba?
-
Karcub
senior tag
(#83588)
Erre valaki valamit? -
madle
őstag
válasz
Donki Hóte
#83874
üzenetére
Köszi, így gondoltam én is!

-
Kali4
tag
Sziasztok!
Domino-hoz járó feltöltési bónusz nem használható fel, ha maratonon kívül nincs más net? -
KZP
őstag
válasz
gianone
#83881
üzenetére
Beszéltem velük megint, most megint egy új dolgot tudtam meg: a Magenta1-es ügyfelekről csinálnak valami listát, ha összegyűlt x darab, akkor egyszerre történik a TV GO beállítás is, napokon belül. Kérdésemre, hogy mégis, honnan fogom megtudni, hogy már megtörtént-e az aktiválás, azt a választ kaptam, hogy fogok róla sms-t kapni.
De szerintem ez csak lerázó duma volt, a többi előfizetésre sem jött soha ilyen sms, csak a számlából tudtam meg utólag, hogy aktív az adott opció... 
Érdekes a beazonosításuk is, amikor felhívom őket: tegnap, az alső hívásnál csak a telefonszámot kellett bepötyögni. A második, harmadik, negyedik hívásnál már kérte utána a rendszer az 5 jegyű kódot is, ma meg megint csak a telefonszámot lehetett beírni, majd az ügyintéző hölgy kérdezte meg az adataimat.

-
-
gianone
őstag
Az elmúlt hónapokban kis túlzással többet beszéltem velük, mint a rokonaimmal. Semmi nem megy flottul, és rettentő sok a hozzá nem értő ügyfélszolgálatos. Megtanultam, hogyha nem akarják megcsinálni, amit szeretnék, akkor el kell köszönni, és felhívni egy másikat. Még a személyes se jó megoldás, mert ugyanez a helyzet, és kétszer sorba állni bosszantóbb. Legidegesítőbb az egészben, mikor valamire azt mondják, hogy megoldották, és mikor jön a számla, akkor látod, hogy nem. Utána újra telefonálni, elintézni, ellenőrizni majd a számlán megint. 3 hónap alatt 9 (!) jóváírásom volt, mert bármit, amit elrontanak, nem tudják visszacsinálni, csak levonni a következő számlából.
Csak néhány példa.
Téves késedelmes fizetési felszólítás rendelés törlése miatt. Utána ezt megoldom, jóváírják az összeget, de következő számlán az eljárás díja azért ott van. A rendelés utáni pontokat is számlajóváírásban adták vissza, vagyis nem adták, csak mikor szóltam.Kártyacserét korábban ügyvédes meghatalmazással csináltam, majd most kivittem volna vele előfizetést Dominóba, de elhagyták a dokumentumot. Megreklamáltam, de következő munkanapon bevittem a másodpéldányt, átírattam (ami másodszorra sikerült, mert első ügyintéző szerint ezzel sem lehet, a második sima meghatalmazással is megcsinálta volna). A reklamációmat elutasították, azzal, hogy vigyem be a papírt (amit már előtte megtettem). Visszaírtam, hogy már bevittem, és felnyomom őket a hatóságnál, ha nem vizsgálják ki normálisan. Kaptam 5000 jóváírást.
Az új díjcsomagra váltásomat a harmadik ügyintéző csinálta meg. Az egyik szerint csak kötbéresen lehetne, a másik a Dominó-bevitel kedvezményt nem akarta jóváírni. Mondjuk az első napon azonnal váltottam, de ez nem mentség.
Így telik velük az idő. -
KZP
őstag
Leírom tanulságul a tegnapi díjcsomag váltási procedúrámat az utókor számára.

Egy folyószámlán belül van több előfizetésem, van otthoni szolgáltatásunk is, meg ezáltal Magenta1 is.
Az egyik előfizetésem, amit én használok, Sportoló (Partner3) flotta díjcsomag volt, amire Fradi szurkolói kártya bemutatásával lehetett szerződni.
A legutóbbi számlán viszont úgy látszott, hogy a korlátlan TV GO opció csak a többi előfizetésen él.
Gondoltam, felhívom a Telekom-ot, hogy az én díjcsomagomon is lehet-e aktiválni, vagy, ha nem, akkor váltok díjcsomagot.Az első telefonhívásom 23 percig tartott. Kiderült, hogy a korlátlan TV GO ezen a flottás előfizetésen nem fog menni. Utána kiderítette az ügyintéző, hogy tudok majd váltani díjcsomagot. (Először az volt az állás, hogy nem, utána pedig már az, hogy bármilyen díjcsomagot tudok majd választani.) Mondta, hogy ne neten csináljam, hanem telefonon, vagy személyesen. Próbáltam időpontot foglalni a Telekom alkalmazásban, de láttam, hogy a személyes díjcsomag módosítás díja 2000 Ft...

Második hívásom már csak 22 percig tartott, mire a kevésbé hozzáértő (de segítőkész) ügyfélszolgálatos hölgyet sikerült meggyőznöm, hogy korábban már kiderítette a kollégája, hogy lehetséges a váltás. Át is lett váltva a flottás csomagom egy új díjcsomagra. Rákérdeztem a 25%-os kedvezményre és a TV GO opcióra is. Mondta, hogy persze, mindkettő be lett állítva. Aha, persze...
Harmadszor ismét felhívtam őket, mert nem akartam a hazafelé úton lefogyasztani az 1 giga adatmennyiségemet, ha mégsem működne még a TV GO. Itt 7 percig tartott a beszélgetés, a kedves hölgy azt mondta, hogy nem látja sem a 25%-os, sem pedig a TV GO-s beállítást, mert előtte össze kell rendelni ezt az előfizut is az otthoni szolgáltatásokkal a Magenta1 miatt...
Tehát az előző kollegina ezt nem tette meg. Abban maradtunk, hogy kb. 1 óra az átfutási ideje a rendszeren ennek a két beállításnak. Direkt rákérdeztem, hogy akkor 2 óra múlva, ha elindítom a TV GO-t, akkor már nem fogja fogyasztani az adatomat? Igenlő választ kaptam. Később már látszott is a fiókomba belépve, hogy valóban 25%-kal kevesebb lett a havidíj. De a TV GO beállításában még mindig nem voltam biztos.
(Az tök gáz, hogy ezt sehol sem látni, csak utólag a számlán...)Kb. 3 órával később, gondoltam, ha ma már úgyis annyit társalogtunk, rákérdezek még hazaindulás előtt a TV GO-ra.
13 perces beszélgetés volt. Az ügyintéző nem látta, hogy be lenne állítva az opció. Mondta, hogy próbáljam ki, fogyasztja-e az adatkeretemet, kérdeztem, hogy mégis hogyan?
Ő is mondta az 1 órás várakozást, mondtam, hogy 3 órával azelőtt is ezt mondták.Most megint fel fogom őket hívni, hátha valami csoda történt az éjszaka... Ez nagyon gáz, hogy ezek a dolgok nem automatikusak, hanem az ügyfélnek kell cseszegetni őket, hogy ugyan már, állítsák be azokat a dolgokat, amiket be kell. És még ilyenkor sem sikerül... Szóval vannak még hiányosságok a rendszerben.

-
r3dsnake
nagyúr
válasz
AD4MINATOR
#83876
üzenetére
-
AD4MINATOR
nagyúr
Mostanában akármikor megyek fel este a telekom oldalára, mindig karbantartás van
ez rendszeres vagy most pont kifogtam egy ilyen időszakot? -
Valaki elindította a névre írási procedúrát, mert használja a kártyát és szeretné, ha a nevén lenne (mert egyrészt csak akkor tud különböző szolgáltatásokat intézni a Telekom honlapján, másrészt meg június 30-a után nem tudja majd használni, ha nem vette a nevére).
Neked semmi teendőd sincs, ne válaszolj a levélre. Ha letelik a 30 nap, akkor lekerül a nevedről a kártya és a valódi használójának a nevére kerül.
-
namenlos
tag
válasz
jozsi968
#83869
üzenetére
Ez érdekes.. Én már csak a weboldalon keresztül belépve látom, és attól tartok, hogy onnan is leszedik hónap vége előtt, hogy majd személyesen mehessek be.Ugyanis a lezárás előtt tervezek nagyba felváltani, addig meg még pont kitart az adatnégyszerezőm, szóval nem éri meg korábban.
-
Watto1991
senior tag
válasz
radio100jozs
#83871
üzenetére
Valaki használja a nevén lévő kártyát, aminek elindítota az átírását saját nevére. Jól van ez így. Így az ajándékba adott kártyák a felhasználók nevére kerülnek.
-
radio100jozs
őstag
Működik még a telefonszám, vagy sem? Ha működik, akkor te használod, vagy sem? Ha nem te használod, de működik, akkor miért ne kéne csinálni valamit, ha közben most a nevedre regisztrálták be? Vagy akkor az így jó neked, hogy nem te használod, és még is a neveden fut ez a kártya?
-
namenlos
tag
A Netplusz csomagok másnak is eltűntek az alkalmazásból? Tegnap még megvoltak..
-
madle
őstag
Üdv,
kaptam a Telekomtól egy levelet, hogy xxxx tel. számon, amin én mint előfizető szerepelek felhasználót rögzítettek 30 napos türelmi idővel, és ha ez nekem nem tetszik jelezzem. Viszont a telefon számot szerintem már ősidőkben vehettem és nem is emlékszem rá, szóval ezer százalék, hogy nem használom, ebben az esetben semmi egyéb teendőm nincs?
-
Cilindrik
aktív tag
-
Beca1990
senior tag
hogyan lehet követni már a csomagokat a GLS-nél?
eddig egy 6-os kellett a rendelés elé és lehetett követni... -
válasz
AD4MINATOR
#83852
üzenetére
Díjcsomagváltásra nem jár 1GB, régen se járt csak a rendszer a fix extra adatait írta ki.
-
AD4MINATOR
nagyúr
-
namenlos
tag
Az adat négyszerező promo még fut NetPlusz esetében, ha most váltanék csomagot?
-
tsteve
senior tag
válasz
Soulfly842
#83846
üzenetére
a 30-as nélküli (7 jegyű) szám kell csak... a +3630-at majd elérakja a rendszer...
-
Cilindrik
aktív tag
válasz
Soulfly842
#83842
üzenetére
Köszi mindenkinek
Igazából annyi van hogy van egy plusz elofizetesem amit egy holnap mulva felmomdok de addig is átirányítanám a hívásokat az új számra.
Mindkettő Telekomos elvileg akkor ingyenes. Eddig telefon menüből próbáltam. De lehet hagyom. Kicsit elegem van már az ügyfélszolgálatból -
tsteve
senior tag
válasz
Soulfly842
#83842
üzenetére
mondjuk azért sem árt az óvatosság, mert szinte minden esetben extra pénzbe kerül(het) az átirányítás.. kivéve hagyományos számlás csomagokban telekom mobilszámra
(hangposta, stb. persze kivétel) -
Soulfly842
addikt
válasz
Cilindrik
#83838
üzenetére
Csak óvatosan vele, mivel a hívásértesítő szolgáltatáshoz szükséges egy hívásátirányítás a 309876543-ra, ezt is könnyen felül lehet írni, bááár, azt a telelfon menüjéből is.

(ha nem elérhető, ha foglalt)Hívásátirányítás USSD kódokkal.
[kép](#83841) gianone
Ott a pont...

Telemátrixnál (flottás ingyenes beszélgetések) szintén nem javallott a hívásátirányítás... bááár, ott lehet, de pénzbe kerül

-
Soulfly842
addikt
válasz
Cilindrik
#83838
üzenetére
Nem, nem tiltja. Ha nem boldogulsz vele, akkor valamilyen alszolgáltatással lehet probléma, vagy a készülékkel (ha menüből és nem USSD kóddal csinálod).
Új WS felületen volt a kódbeváltási metódusokhoz kapcsolódóan egy 'karbantartás', szerintem amiatt is tolódik
Nyugalom, megkapod majd 
-
Cry0
őstag
Sziasztok!
a telekomnál feltöltő kártyásként van még olyan mobil inertet csomagra lehetőség ahol felhasználása után nem kikapcsolják hanem lelassítják ? -
Cilindrik
aktív tag
válasz
Soulfly842
#83835
üzenetére
Én 5. én vettem készüléket és azóta sem tudták elküldeni a kuponos sms-t. Értem én hogy 10 napon belül na de akkor is.
Más kérdés:
A hívásátirányítást tiltja a magenta1? -
válasz
Soulfly842
#83835
üzenetére
Köszi, akkor majd a Telekomnál nézek töltőt hozzá.
De ha lesz majd DEX is, akkor arra még megfontolom. -
tsteve
senior tag
válasz
Soulfly842
#83835
üzenetére
a *104# szerencsére működött külföldről is, üsz nem sokat tudott segíteni a gyakorlatban, nem minden ügyfélszolga van a top-on
-
Upo
addikt
válasz
tsteve
#83832
üzenetére
Igen, többször próbáltam, épp most is. "A hívott szám jelenleg nem kapcsolható ...", de volt olyan is hogy csak lesípolt mintha ki lenne kapcsolva. Közben meg wifin cseteltünk. Amikor ő próbál hívni, akkor neki azt mondja be, hogy az adott irányba nem kezdeményezhet hívást. És a mobilnet is áll.
Szerk:
Hát bagga, most ír a gyerek, hogy megpróbálta a kódot még egyszer, és kiírta hogy köszönjük hogy aktivalta a roaming csomagot. Már beszéltünk is telefonon, megoldódott, köszönöm a segítséget. -
Upo
addikt
válasz
tsteve
#83828
üzenetére
Dél körül volt pár percet a telefonnál, akkor írta hogy nem megy, de most nincs ott. Majd próbálok pontosítani, hogy miket írt ki a kód küldésénél. Most az ügyfélszolgálat is mondta, hogy az USSD kódoknak mennie kell.
Olyant mondott még hogy lehet hogy elfogyott az egyenleg, de azt is megnéztük. Elvileg minden beállítás náluk rendben van.A hálózatválasztás elvileg automatán van, itthon úgy állt és nem hiszem hogy átállt magától.
Küldött tegnap képernyőképet, adatroaming bekapcsolva, mobil térerő fullos, roaming ikon kint van.Megpróbálja másik telefonban a sim kártyát ha valakinek lesz telekomos vagy független készüléke. Nem tudom hogy még mit próbáljunk majd ha visszaértek megint a szállásra.
-
tsteve
senior tag
válasz
matthewKER
#83829
üzenetére
a next s listaára 6310 ft, tehát sztem a mobil m + 4 giga bele kéne hogy férjen.. a józan logika szerint
-
matthewKER
tag
válasz
Tibi86
#83779
üzenetére
Ebből a képből kiindulva kérdezném, hogy ha nekem nincs ilyen vállalt minimum havidíj információm sehol sem, akkor nekem csak az előfizetésre van hűségem, vagy valamilyen összegre is?
Anno Next S ATK-ra vállaltam 2 évet, de közben megszűnt a főelőfizetés, így készülék nélküli Next S lett belőle. Semmilyen dokumentumban nem találtam ilyen minimum havidíjat, és a chates és a telefonos kolléga is elég bizonytalan volt benne, hogy mire is válthatnék büntetés nélkül. Annyit tudtak mondani biztosra, hogy Mobil L + 1GB biztosan jó. Azonban engem a Mobil S + 4GB vagy a Mobil M + 4GB érdekelne. -
tsteve
senior tag
pedig a FAQ szerint működnie kéne külföldről is a kódnak...bár ez Domino-s leírás
-
"A roaming szolgáltatást EU zónán belül, és EU díjzónán kívül is igénybe veheted, azzal a feltétellel, ha egyenleged - a roaming díjakhoz igazodva - eléri a számlázási alapegységnek megfelelő értéket, továbbá a *104# USSD kód elküldésével (hívásindításként, nem SMS-ként) aktiválod a szolgáltatást, akár külföldről is. A roaming kikapcsolása a *105# USSD kód elküldésével lehetséges."-
automatán van a hálózatválasztás odakinn? -
Upo
addikt
válasz
tsteve
#83804
üzenetére
Bukta, 22-es csapdája...
Nem tudja elküldeni kint a kódot, mert nincs roaming. Ha el tudná küldeni, akkor nem kellene elküldeni.
Az ember meg nem mondta hogy előre el kell küldeni a kódot, pedig mondtam neki hogy azért váltok mert külföldre megy a kártya. Én nem akartam a költségkontrollt, de csak úgy adta, de akkor igazán szólhatott volna hogy ez van. Na, hívom az ügyfélszolgálatot. -
válasz
AD4MINATOR
#83823
üzenetére
Bocsi
Domino Fix-re váltás esetén alapból aktív a technikai
Más "élő" net nem kell neked. Szóval a Fix+Most+Maraton működni fog, én is úgy tervezem használni, amint elfogy az ajándék 1 GB-m (előfizetésről váltottam). -
tsteve
senior tag
válasz
AD4MINATOR
#83823
üzenetére
elég a technikai net...kapcsoltasd be, ha szükséges
-
AD4MINATOR
nagyúr
válasz
dptrsk
#83785
üzenetére
Köszi a választ.
De ahogy olvasom itt a kommenteket, a fix-hez kell élő net is. Tehát fix+most+maraton nem elég? Kell netplusz (ami megszűnik?) vagy úgy nevezett "technikai net" amit vagy beállítanak vagy nem? Ezt a részét nem igazán értem, felvilágosítanál?
Mert ha nem kell maraton mellé élő net akkor fix+most+maraton lenne a legolcsóbb és legjobb megoldás is. De ha kell mellé élő net akkor más a helyzet.szerk.:
(#83816) csako válasza megzavart
A Maraton adatopciók igénybevételéhez valamilyen aktív mobilinternet csomag meglétére van szükség (kivéve Domino Fix csomag). [link] -
tsteve
senior tag
válasz
dragon1993
#83818
üzenetére
404-es hibára fut amikor a mögöttes infót akarod megnézni...
frissítve: a mai napon

teljes a FAQ zürzavar....túl sok a változás, úgy tűnik
-
dragon1993
addikt
válasz
dragon1993
#83818
üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálaton sikerült

-
válasz
Soulfly842
#83817
üzenetére
Legalább lesz egy ok az S8 vételén gondolkodni.

Nem tudod esetleg, hogy jár még az 5 ezres tartozék kupon új készülék vásárlásakor?
-
dragon1993
addikt
Sziasztok !
Tudna valaki segíteni a "Böngészés és email" opcióval.
A t-mobil üzletben azt mondták, hogy kártyáshoz sose volt elérhető, viszont az oldalukon fent van. [link]Most rendeltem egy NETPLUSZ S-t és szerettem volna hozzá aktiválni a +BONGESZES elküldésével, de azt írja nincs ilyen kulcsszó.
-
Soulfly842
addikt
Kicsi off:
Jajj, de boldog vagyok, az asszony összetörte az S7 Edge-t... kicsit pókhálósodott

Meg is kaptam, hogy úgy volt, hogy kötök rá neki készülékbiztosítást... Soha nem tört még össze egy telefont sem - murphy törvénye...
Ma reggel ráadásul kollégám is összetörte... faxa..
csak az ő kijelzője pár helyen még lyukas is lett 
Úgy látszik, hogy még mindig nem az igazi ez a lekerekített gorilla glass

-
#04441088
törölt tag
A Marathon 1 GB adatcsomag feltétele élő mobilnet? Netplusz S, M, L stb.?
Mert benyomtam az 1 GB-os Marathon-t, de közben 10.-én lejárt a Netplusz és most nincs mobilnetem.
Mit tudok ilyenkor csinálni?
-
gianone
őstag
válasz
tsteve
#83808
üzenetére
Ez igaz, de tavaly szeptember óta van egy időszaki akció, ami visszavonásig érvényes. Addig mindegyik azonos számlán lévő előfizetésre korlátlan.
Egyébként én is váltottam elsődlegest emiatt, egy szóval nem mondták el ezt. Aztán az egyik ügyintéző említette, tök más miatt. Amúgy kint van valahol a honlapon is kisbetűvel oldal alján.
-
tsteve
senior tag
válasz
313313
#83807
üzenetére
a telekom ezt irja konkrétan :
-
"Magenta1-be elsődlegesként megjelölt mobil előfizetéshez 100% havidíj kedvezménnyel biztosítjuk a Korlátlan TV és film opciót, így a TV GO elérése nem fogyasztja a csomaghoz tartozó, benne foglalt adatmennyiséget. Amennyiben az adott előfizetőhöz több havi díjas mobil előfizetés kapcsolódik, az előfizetőnek a Magenta1 kedvezménycsomagra történő szerződéskötéskor nyilatkoznia kell, hogy melyik az az elsődleges előfizetés, melyre a Magenta1 szerinti kedvezményt érvényesíteni szeretné."
-
tehát ha úgy van ahogy írod, akkor újabb hiba van a mátrixban
-
-
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Múlt héten vettem 1 új előfizetést Magenta 1 készülékkedvezménnyel. Ebben az esetben ez az elsődleges előfizetés ami a szerződésben szerepel? Csak mert sehol nem látok arra utaló nyomot hogy mi is az elsődleges előfizetés. Ez igazából a korlátlan TV Go miatt lenne lényeges.
Másik hogy ugye 2 készüléken lehet regisztrálni a TV GO-t. Működik ez dominóval is? A másik készülék egy Ipad lenne dominó kártyával. Itt sem számolná az adatforgalmat?
köszi
-
Upo
addikt
válasz
tsteve
#83795
üzenetére
Köszönöm, lehet hogy ez lesz tényleg a megoldás. Fun S ATK-ról váltottunk ami költségkontrollos, és most is rajta van, mert be kellene menni kártyát cserélni hogy levegyék, ami jelenleg nem eszközölhető...

Elküldöm neki a megoldást és meglátjuk. Most nyilván futnak vagy bringáznak a hegyekben, de estére kiderül. De a toronyeszű magenta ügyfélszolgálatosnak nem illett volna tudnia hogy a költségkontrollosnál külön be kell kapcsolni a kóddal is??

Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Apple asztali gépek
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen processzort vegyek?
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- SörcsaPH!
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3195, 95% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple Watch Series 9 45mm GPS Starlight 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Szóval előfizetésenként egy-két évig tényleg nyugi van, aztán ha vásárolsz vagy váltasz, akkor sosem megy rendesen. És az utóbbi időben súlyosbítva van a helyzet az inkompetens ügyfelesekkel. A Telekom sosem volt olcsó, de a westeles időkben a legjobb ügyfélszolgálati rendszere és a legjobb törzsügyfeles kedvezményei voltak. Most még egy weboldalt sem képesek működtetni.

De szerintem ez csak lerázó duma volt, a többi előfizetésre sem jött soha ilyen sms, csak a számlából tudtam meg utólag, hogy aktív az adott opció... 




Ő is mondta az 1 órás várakozást, mondtam, hogy 3 órával azelőtt is ezt mondták.

ez rendszeres vagy most pont kifogtam egy ilyen időszakot?





