- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HThomas: Az ideális home office monitor nyomában
- sziku69: Szólánc.
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Imilenni: Egy kis depi, remélem elfér itt :) 2#
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mister_X: Tényleg le kell nyelnie az embernek az önbecsülését?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Eztis_Aztis: Hogyan tovább....
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
gianone
őstag
Az elmúlt hónapokban kis túlzással többet beszéltem velük, mint a rokonaimmal. Semmi nem megy flottul, és rettentő sok a hozzá nem értő ügyfélszolgálatos. Megtanultam, hogyha nem akarják megcsinálni, amit szeretnék, akkor el kell köszönni, és felhívni egy másikat. Még a személyes se jó megoldás, mert ugyanez a helyzet, és kétszer sorba állni bosszantóbb. Legidegesítőbb az egészben, mikor valamire azt mondják, hogy megoldották, és mikor jön a számla, akkor látod, hogy nem. Utána újra telefonálni, elintézni, ellenőrizni majd a számlán megint. 3 hónap alatt 9 (!) jóváírásom volt, mert bármit, amit elrontanak, nem tudják visszacsinálni, csak levonni a következő számlából.
Csak néhány példa.
Téves késedelmes fizetési felszólítás rendelés törlése miatt. Utána ezt megoldom, jóváírják az összeget, de következő számlán az eljárás díja azért ott van. A rendelés utáni pontokat is számlajóváírásban adták vissza, vagyis nem adták, csak mikor szóltam.Kártyacserét korábban ügyvédes meghatalmazással csináltam, majd most kivittem volna vele előfizetést Dominóba, de elhagyták a dokumentumot. Megreklamáltam, de következő munkanapon bevittem a másodpéldányt, átírattam (ami másodszorra sikerült, mert első ügyintéző szerint ezzel sem lehet, a második sima meghatalmazással is megcsinálta volna). A reklamációmat elutasították, azzal, hogy vigyem be a papírt (amit már előtte megtettem). Visszaírtam, hogy már bevittem, és felnyomom őket a hatóságnál, ha nem vizsgálják ki normálisan. Kaptam 5000 jóváírást.
Az új díjcsomagra váltásomat a harmadik ügyintéző csinálta meg. Az egyik szerint csak kötbéresen lehetne, a másik a Dominó-bevitel kedvezményt nem akarta jóváírni. Mondjuk az első napon azonnal váltottam, de ez nem mentség.
Így telik velük az idő.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Xbox Series X|S
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Tőzsde és gazdaság
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- NVIDIA® driverek topikja
- További aktív témák...
- Eladó Ryzen 7 7700X, 7800 XT, 1Tb M.2, 750W, 32Gb DDR5, AM5 gamer pc!
- MINI PC HP PRODESK 600 G2 G3 G4 G5 i3 és i5 6-9. gen gar. Budapest MPL Foxpost
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -60% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Asus P8H61-M LX R2.0 LGA 1155 alaplap, + Quad Core i5-2500 CPU
- LEGO Technic - Bugatti Chiron (42083)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest