Hirdetés
- Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- A KOReader ebook olvasó program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trump vagy Harris
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Astra kalandok @Első rész
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
válasz Alusky #89403 üzenetére
Nem arról van szó, hogy mindent IS tudó autót kerestem volna. Hanem egyszerűen annyira kevés jó állapotú autó van. Vagy ha akad és nem csapsz le rá azonnal, akkor ennyi.
Több olyan autót láttam kereskedésben ami meg sem volt hirdetve, épp fényképezték a hirdetéshez...és már volt rá vevő ott a helyszínen. Tehát fel sem került a hahu-ra.
A korábban vásárolt autóim sem voltak tökéletesek, de sokkal könnyebben és hamarabb találtam megfelelőt mint manapság. A hahu-n fent lévő autók nagyon nagy része hetek/hónapok óta fent van.
[ Szerkesztve ]
-
mdav88
aktív tag
válasz Alusky #89411 üzenetére
Kaptam belső képeket, szét van égetve belül gyakorlatilag minden ülés.... A hirdetés szerint nem dohányzó, lehet parazsat vittek vele...
[kép]Kuplung pedál rommá kopva, kézifék bőr leszakadva, ülés oldala kihasadva.... Nem volt valami igényes a gazda....
@tope nekem nincs messze, de ez foglalkozós autó eléggé.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz Alusky #89450 üzenetére
Nem tudom, hogy más márkáknál hogy van, de a talismanban elég gyenge az ülésszellőztetés.
2 fokozatban állítható, de a a nagyobb fokozatban is karcsú a teljesítménye.
Illetve ha már klíma, nekem áprilisban töltötték meg, mert nem volt benne gáz. Sajnos a nyomáspróba, műszeres vizsgálat nem hozott eredményt, hogy hol szökik, így UV aktív gázzal lett töltve, nem egészen 3 hónapot bírt... Ma már csak hűtögetett, jövőhétre kérhetek időpontot.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
norbert1998
nagyúr
-
mdav88
aktív tag
válasz Alusky #89975 üzenetére
Forgalmi van fényképezve, azon van a tulaj lakcíme.
Van egy kis sztori is hozzá, nagybátyáé az autó, aki már nem kapta meg jogsit, így az autó hozzá került második autóként.
Ez nagyjából a Jszp adatok alapján hihetőnek tűnik mert az utolsó két bejegyzés közt 100km sem ment bele.Mondjuk a rögzítési időpontokat nem értem, a műszaki vizsga 06.21én történt, az utolsó bejegzés nem tudom mi lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz Alusky #90050 üzenetére
Nem, ha elveszem a gázt abbahagyja.
Olyan 3500-4000ezres fordulaton jön elő es akkor amikor gázt adok. Most volt jobbos axial csukló csere plusz kormanyosszekoto, stabilizátor palcak illetve stab rúd szilentek, lengőkar hátsó szilentek. Talpas nem olyan rég. Futómű elvileg rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
mdav88
aktív tag
-
forceberg
veterán
válasz Alusky #90078 üzenetére
Külsőnél nekem még réges rég az akkori szerelő szintén külső esetén bontottat vett bele.
Beszerelés előtt viszont ellenőrizte, majd újrazsírozta. Mutatta is, hogy 2 féle zsírt használt, mert különféle zsír kell bele.
Azóta elment legalább 200e km-t már a kocsi, tehát jól megcsinálta.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Nordik
őstag
-
norbert1998
nagyúr
válasz Alusky #90121 üzenetére
Megcsinálom én is magamnak a szereléseket, de a klímát azt csinálja szakember. Úgy voltam vele, amennyit szopok én a bakokon, mire a motor alatt mellett felett befűzöm a csövet, meg amilyen drága a klíma olaj, amivel be kéne kenni a tömítéseket, nem éri meg nekem. 43 ezer forint volt a teljes munkadíja a bulinak úgy, +25 a klímatöltés, a többi meg anyag. A kompresszor pl. 45 ezer volt, gyári új, mert ismerősnek beleesett a táskájába.
Munka pedig volt vele bőven, mert a végére minden tömítést ki kellett cserélni (és az se olcsó), valamint összerakás, szivárog, akkor ott is csere, máshol is szivárog, majd aztán akkor már jó minden, kompresszort nem kell cserélni. Aztán végül mégis kellett, az egyik jó volt, amit vittem, de a rajta lévő szíjtárcsa nem stimmelt, azt át kellett cserélni a régi kompresszorról, majd újra összerakni, újra feltölteni, stb. Szerintem ez így korrekt volt ennyiért.
A kuplungot oldottunk már otthon mi is, bár az csak egy régi Punto volt
Ráadásul a tulok öcsém elfelejtette kicserélni a szimmeringet, pár hónappal később el is kezdett csúszni a 60 mérges pónitól. -
forceberg
veterán
-
gabor9991
őstag
-
#94522368
törölt tag
válasz Alusky #90238 üzenetére
Nocsak, itt van egy újabb ˝okos˝, a vezetőt segítő megoldás, a csak a megfelelő értéket mutató műszer...
Mindent lebutítanak a végletekig lassacskán, nekünk a Clio 4-ben már csak egy lámpácska van a vízhőfok visszajelzésére.
Néha olyan érzésem van, hogy a hülyék társadalmát szeretnék valakik létrehozni...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Alusky #90252 üzenetére
Na akkor értelmezzük a dolgot!
Ha kicseréltem a szettet rs rendberaktam azt elég 5 év múlva.
Ha ismeretlen a vezérlés, nem tudni ki hol , hogy csinálta, szoktam javasolni a 4 évet, mert ott szokott annyit nyúlni a szíj, hogy ha szarul lett összeszerelve akkor már képes a szelephangot előhozni.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Alusky #92932 üzenetére
Az alapján, hogy nem nagyon van tele a net a problémával, itt szerintem pont nem nyúlásra húzás történik. Ha mégis megtörténne pl pontatlanságból, ami nyúlik, az mérhető is... hosszabb lesz a többinél, menet nem egyforma, vastagság egy ponton csökken, meghúzásnál lehet érezni is, stb. Elég azt cserélni, múltkori csapágyazás alapján ezen a helyen a csavarok nem szenvednek maradandó alakváltozást - hogy a gyár újat ír, az igaz, és úgy máris jóval kisebb a hibalehetőség (de mondjuk én csak második szerelésnél gondolkodnék rajta, pláne ha megelőző csapágy csere, nem megszorult motor). Aztán ahogy írtad, egyéni preferencia kérdése is, adott pénzért nekem megérné méregetni, márkaszerviz óradíjjal fölösleges nekiállni is, olcsóbb az új szett csavar. Mondjuk itt nagyon egyszerű a szétszerelés is, ha mégis elszakadni az előírt nyomaték+fok alatt a régi csavar, nem egy hengerfej ahol tömítés csere és komplett hf ki-be a szakadás "ára".
-
-
domper2015
senior tag
válasz Alusky #93558 üzenetére
Volt egy Focus-om 12 éven keresztül használtam 2 szélvédő csere volt Casco-ra javítatva, amikor összetörte egy izlandi csaj a Mabisz ~6 M Ft-ot húzott le az izlandi biztosító cégtől nekem nem fizetett 2 M Ft-ot se. Gazdasági totálkár, nem lesz szakszerű a javítás, ne játszak az életemmel. 4 évesen volt benne 75 500 km., az borzasztó sok, adjam el egy kedves roncskereskedőnek...Bal oldalon szállt el az első futómű, 2 db légzsák és övfeszítő. Rendesen megcsináltattam és még 8 évig használtam.
-
diablo1984
veterán
válasz Alusky #94443 üzenetére
Nagynyomású pumpa is jó? A dci különösen ebből az idószakból rohadt finnyás volt a nagynyomású rendszerére, akár gázolaj minőség miatt is, vagy mert egyszerűen túl semmit bíró a rendszere(pláne 20 év után). Egy rendesen megkergetettde bajos dci simán be tudja dobni a hibakódot, míg finoman járva vele nem produkálja.
Szerintem még mindig itt körül kell keresni a hibát, de gép nélkül csak találgatás.
Új hozzászólás Aktív témák
- ROWENTA RH6756WO porszívó
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Klarstein Chillout jégkocka készítő
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest