- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Azt szeretném megkérdezni, hogy Megane II gyári alufelnit mivel lehet tisztítani.
Az elsők teljesen be vannak feketedve, első kísérletre Lidl valami fekete fújós, de semmit se ér.
Gondoltam, csak megkérdezem, előre is köszi a választBy.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #8894 üzenetére
nem dobja ki mint írtam az egyetlen jelenség a hang.
szépen veszi a sebességeket kipörgetve is minden oké a szinkorn gyűrűk rendben vannak, a váltó nem búg, tolatáskor is minden oké, de ez a koppanás megvan.én a váltótartó bakra gyanakszom, mert ebben a fokozatban a "legerősebb" a kocsi itt tudja a legnagyobb nyomatékot kifejteni, legalábbis a vezetési érzete itt olyan.
nem hiszem, hogy váltón belüli hiba lenne.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
na urak kérdésem van aki megválaszolja azt meghívom egy virtuális sörre. egyesböl kettesbe váltáskor furcsa koppanó hang jön a váltóból, semmi baja megy minden sebességet bevesz de mi lehet ez a hang? nem csak időnként,hanem minden egyesből kettesbe váltás alkalmával jön a koppanás nem katt kopp! és csak ennél a váltásnál másik sebességeknél nem.
Renault power
-
gabx76
őstag
Ma végre megérkezett az új felni/nyárigumi szettem, épp ideje volt lecserélni a télit. Összehasonlíthatatlanul jobb így vezetni. Ráadásul jobban is néz ki.
Megnéztem a fékeket: A hátsók teljesen rendben vannak, az első még kb 5mm, a tárcsa 1-2mm-rel a határ felett. Szóval egyelőre őszre halasztottam a fékpofa/tárcsa cseréjét. akkor is csak elöl kell szerencsére. Viszont a futómű kicsit elöl kopogós, azt jövő héten megnézetem. Remélem, hogy csak gömbcsuklókat kell cserélni!
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
őstag
válasz Füge007 #8886 üzenetére
Üdv! Nekem tavaly volt hasonló problémám. Lassan fogyott a hűtővíz, és mivel fekete a kocsi nálam látszottak a nyomai itt-ott fröccsenő víz nyomai a motortérben.
A termosztátnál volt szivárgásom. Leszigetelték szervízben, azóta minden OK.szerk.: Igazából nem neked kellett volna válaszolnom, hanem HeavyToys-nak, de most már mindegy, remélem olvassa.
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
válasz HeavyToys #8877 üzenetére
Valami tömítés gond lesz, olyan parányi szivárgásra gondolok ami szinte nem is látszik. Menetközben meg egyszerűen elpárolog, vagy pl az utastérben felszívja a kárpit, álló helyzetben meg mivel az a csekély nyomás sincs a rendszeren szinte észrevehetetlen, erre utal a mennyiség is.
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #8880 üzenetére
94-95 től már szervósak ha jól tudom, vagy legalábbis van közöttük szervós.
De szvesz ilyen kis autónál nem biztos, hogy van értelme csak egy plusz hibaforrás.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
AMD Power
titán
Nekem - 8000e kafatéria , és - jutalék. A jutalék mértéke változó volt persze ,de volt olyan hónap mikor ez havi 30e Ft Nettó is volt. De átlagban mondjuk egy 15e Ft.Összeadva a kettő már majdnem havi 30e Ft mínusz.
Ha valaki elmeséli egy külföldinek ,hogy itthon mennyi a pénze és ehhez képest mi mennyibe kerül azoknak csak guvad a szeme és hitetlenkednek,hogy ez nem lehet , mert ennyi pénzből nem lehet megélni. Nem 1x volt már ilyen velem.
Meglesz nyárra az 500Ft/l benzin ár.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Manitou #8872 üzenetére
Én januártól 6500.- al keresek kevesebbet az étkezési jegy megvonása miatt.
A benzin több szóval nekem forditottan arányos ez a dolog.
500.- nál nekem is le kell tenni az autót, mert akkor már nem nyereséges elmennem a másik munkahelyemre.
Azaz kiesik egy kereset de még úgy is jobban járok, mert 500.- os literenkénti benzin árral már csak visz nem hoz a konyhára.Renault power
-
lajo
senior tag
válasz Füge007 #8868 üzenetére
Ott pont!
A "kint sincs kolbászból a kerítés", "minimálbérből kint sem lehet megélni" szöveg is ott bukik meg szerintem, hogy pl. egy németnek megélés nem azt jelenti, mint a magyar minimálbérből bűvészkedő többgyerekes családoknak az életszínvonala. Remélem érthető amire gondolok.
-
Manitou
veterán
Nekem pl 4 éve nem emelkedett a fizetésem.Sőt még örülhetek ,hogy nem volt fizetéscsökkentés, mert ez is be volt jelentve, hogy a válságra való tekintettel, lehet ez is elképzelhető. Mennyi is volt 4 éve a benzin? 250 körül talán. most meg 440. No comment.....
[ Szerkesztve ]
-
HeavyToys
senior tag
Tiszteletem mindenkinek!
Lenne egy olyan problémám, hogy az 1.5 DCI (106Le)-ős Megane II-ben lévő motor hűtővize, a vezérműszíj csere óta folyamatosan fogyogat. 4-5 ezer kilométerenként 7-8 deci. Folyást sehol nem láttam, a motor jól húz, nem füstöl. Van esetleg valami tippetek, hogy mi lehet a hiba okozója?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Üdv!
-
Füge007
senior tag
Majd a tapasztalataidat oszd meg velünk, kíváncsi leszek, milyen lesz vele autókázni a benzinhez képest.
Mindig ezzel jönnek, nyugaton még drágább a benzin, ez mekkora a szöveg. Bátyám 15 litert vesz 1 órai béréből Ausztriában, én Magyarországon 2 litert, csupán ennyi a differencia.
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #8862 üzenetére
Ki mondott már ekkora ökörséget?! Ahogy megyünk keletebbre egyre rosszabb a helyzet, a szomszédaim már alig autóznak, én a munkám miatt megyek, de örömkocsikázásról már szó sem lehet. Régen ha volt kedvem hétvégén elugrottam valamelyik barátomhoz, nem számított 2-300 Km, na ilyen ma már nincs. Egyre több a béna sofőr, amin nem kell csodálkozni, hisz alig vezet, ilyen árak mellett hogy tanuljon meg vezetni normálisan.
Füge
-
mycso
Topikgazda
válasz AMD Power #8862 üzenetére
Aha, csak itt pici számtani bakik vannak. Nekem kb. átlagos keresetem van. És 500ft-al kb. a fizetésem 20%-a egy teli tank.
Tehát jók ezek az elemzések csak 0 realitásuk van.
Vagy én vagyok eltévedve, ugyanis a cikk szerint akkor olyan 240k NETTÓ az átlagkereset...(én nem tapasztalom ezt az átlagkeresetet)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Durva... kereskedő akit írtam 1 hónap alatt 2db autót adott el összesen.
De nagyon jó árban van az Thalia....
-
AMD Power
titán
Nem láttam sorry....
Ezt nézd meg mit találtam!
RENAULT THALIA 1.4 Authentique
Egy évvel ezelőtt amit kipróbáltam, egy ugyan ilyen csak felni nélkül volt 650e Ft. És az volt akkor az egyik legolcsóbb ebből a kiadásból a használtató.hu-n.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Másfél millió forintos autót mutat be a Dacia
Külsőre bejön. Azért egy 1.2 vagy 1.4 moci beleférne.
-
AMD Power
titán
Most hétvégén vendégségben voltunk egy kedves házaspárnál. Nekik a szomszédjuk autókereskedő. Ő is ott volt, dumálgattunk. Nagyon dicsérte a Renault! Ódákat zenget Clio I , Megane I, Megane II-ről... mondjuk mind benzines volt. De jó volt hallani a szájából.
-
benvolio
őstag
Végre volt időm és felkerültek a nyári kerekek. Fáj is a hátam tőle.
Üdv! -
vallas
őstag
válasz Reaper04 #8843 üzenetére
Hát az egyszer elveszett, mikor két kocsi között cseréltem.... nem tudom hogyan...
A meganeba körbe volt felete szigetelőszalaggal ragasztva, az volt az igazi gány...
Ha tudnám, hogy jön le, lehet megcsinálnám, de szerencsére elfogyott az anyag, mert a maradékból, megcsináltam a rádió alatti díszlécet is.
mondjuk, ott azért necces a dolog, mert a légkondi feliratait jó ha látja az ember...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez a felni nagyon szép.
Az ültetést sokallom, meg amúgy se értem, hogy minek ültetik le az emberek Magyar utakon a gépeket.
Ezért a fóliáért nem durrog a rendőr?
A világítás nem lett rosszabb tőle?
A jel meg nekem pont krómozva tetszik.
Összességében egyébként aki ezt a dizájnt szereti igényes munka az mondjuk látszik rajta.Renault power
-
vallas
őstag
Nice!
Tied?
Amúgy én egy egyszerű felnit, meg egy szép dupla kipufogóvéget szeretnék a kocsira, de mivel céges, csak kis dolgokat csinálok meg vele, mert bármikor kitalálhatják, hogy másikat kapok.
a meganomon, is már majdnem bebőröztettem a kormányt(saját pízen), aztán egyik nap szóltak, hogy ácsi, ez benzines, és itt van helyette egy disel clio...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Reaper04
aktív tag
ugyan ilyenem van nekem is.
Ezt a panelt könnyű is mert egyenes ... na de dimbes-dombost ...
Most beszéltem nemrég egy fóliással, azt mondta meg tudja olcsón csinálni... (nem tudom mi neki az olcsó )Amúgy szép munka! Kivetted a gombokat, amikor a fóliáztad azt a részt ?
szerk: most ahogy így nézem ... mintha elütne a gombok matt színe a fóliától (mármint a stílusára, kinézetére gondolok nem a színére...) Vagy csak a képen látszik ennyire?
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #8829 üzenetére
Szerintem, ha az akkuról le vagy csatlakozva, akkor bármit szétbonthatsz, majd ha mindent a helyére raksz nem kellene hibának jelentkezni.
A gyár szőnyegből nekem is a vezetőoldali, ami már sajnos kukaérett volt, így most sajnos nem gyári szőnyeg van benne.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Adott egy 96 os clio 1,4 Energy motoros, Ki kellett cserélnem benne a gyári kilométeróra spirált . Az utángyártotton nincs semmi csatlakozó, és gondolom én emiatt bizonyos fordulatnál, kigyullad a hibajelző. mi célt szolgál a gyárin lévő csatlakozó ?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz Reaper04 #8828 üzenetére
Opsz ,ezt elfelejtettem:
erre a sarus/drótlehúzós/hibaüzenetes kérdés ügyében esetleg valaki tud segíteni ? -
Reaper04
aktív tag
válasz Füge007 #8819 üzenetére
Ez így van
Volt suzukim (swift 93') a megane II előtt.
Arra is azt mondják, hogy egy rakás x@r... pedig aztán egy darab gondja nem volt amig használtam. Meg voltam vele elégedve.
Ezzel meg pláne, remélem nem lesz semmi baj később sem vele.rob210: Egyik ismerősömnek is golfja van. Nemrég mondta, hogy nem indult be, kicserélte az akksit, mert régi volt, ment úgy 1-2 napig, aztán megint annyi. Extra gyorsan lemerül. Én nem tölt újra ... generátor hiba akkor ez is ugye ? Lehet golfoknak ez az egyik gyengéje.
-
rob210
Topikgazda
Ne szólj be
De a kérdés adott neked melyik autó a favorit?
Csak mert pl. a VW-is hulladékot kezd gyártani.
A Toyotánál is egyre több gyári visszahívás, és technikai probléma lép fel.
Szóval ha tudsz megbízhatóbb márkát szólj, megvitatjuk.Én konkrétan annyit tudok mondani, hogy a 97'-es Meganom a 97'-es Golfal felveszi a versenyt.
A havernak az van és ő már többet költött a kocsira mint én.
Ha a vételárat nem számítom ami jóval olcsóbb volt mert ez egy "szar francia".
Akkor a haver golfján sorolom mi lépett fel.
A bal féltengelye elcsavarodott/eltört otthagyta az út szélén.
Leszakadt a kipufogója, 2 hétre eltört a katalizátorban a betét, nem ment tovább a kocsi.
Eldobta magát a generátor eldobta magát a torony.Renault power
-
Füge007
senior tag
-
1face
senior tag
Ugye inkább ne szójjak be!
A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
Reaper04
aktív tag
válasz Reaper04 #8810 üzenetére
Estét!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy, ha a középső boxot leszedem, az alsó három gombhoz (start gomb, villogó, belső zár) + a kártyaolvasóhoz vezető drótot kihúzhatom a helyéről ?Természetesen előtte + saru levesz az akkuról.
Ilyen esetben nem lesz hibaüzenete az autónak, hogy valami nem jó miután mindent visszateszek a helyére?Csek mintha olvastam volna ilyesmit, hogy valaki lehúzott valahonnan valamit visszadugta a kábelt és hibaüzenet volt, pedig nem volt semmi baj, csak érzékelte az autó, hogy valami történt. Ezt pedig csak szervizben lehet "kivenni" onnan. (mármint a hibaüzenetet).
A segítségeteket szeretném kérni ez ügyben!
Előre is köszi, üdv: Dave -
Füge007
senior tag
A vezérlésszett nem tartalmaz vízpumpát, legalábbis amit én vásároltam, és nincs benne dupla termosztát. A szervizeknek fog a cerkájuk, ezért nem viszem oda, van egy tuti jó Renault szerelőm, most már csak oda mehet a verda. Nem tudom mennyi lehet most egy vezérléscsere, nekem 1 darabig nem kell Sőt remélem ezen a verdán már, majd az új tulaj csinál ilyet.
Füge
-
Reaper04
aktív tag
Eddig ilyennel nem találkoztam, de remélem nem is fogok!
Utána járok a dolognak....Mindenki:
Működtem a mai nap folyamán az autómmal egy-smást.
Korábban már írtam a problémáimat .. törött légkondi vezérlő, gyári cd-s autórádió hiba, meg fm transmitter zizegés ...stb
A problémák megoldásra kerültekÍrtam a procedúráról egy kis cikket, ha van egy kis időtök / kedvetek olvassátok el, nézzétek meg a képeket
Milyen lett ?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Reaper04 #8808 üzenetére
vezérműszíjon azt lehet látni ha már nagyon szar, repedezett stb.
de attól hogy nem néz ki ilyen rosszul, ha elérte az élettartamát akár korban akár km futásban, akkor szakadhat, átugorhat stb.
ezután pedig lehet a kasszához fáradni és fejünket a falba verni miért ezen akartunk spórolni
ja és be ne dőlj valami nagyokosnak aki szemre közli hogy jó ez még pár évig, mert a motor újjáépítését nem ő fogja fizetni
főleg az oylan szervíz a jó, ahol inkább azt mondja, hogy nem kell ezt még cserélni, csak mert nincs hozzá célszerszáma/szakértelme, de ezt nem akarja bevallani[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Reaper04
aktív tag
Persze, volt visszatekerve. 2008 ban eredetiségvizsgán fényképeztek benne 166e km-t.
Azután állíthatta át az akkori tulaj. Az előttem lévő pedig már 134-gyel vette meg attól.
Ez fényképpel is igazolva van, én pedig 148-cal.Így pontosan nem tudom mennyi lehet bent, de 200 körül van az tuti, ha nem több.
A srác akitől vettem elvileg mikor megvette cserélt bent mindent. A vezérléstől kezdve a szűrőn sb át az olajig. Az volt a hirdetésben és a kérdésemre is azt válaszolta, hogy valóban cserélte a dolgokat kb. 300e Ft értékben. A csere óta, eltelt kb. másfél-2 év, és ment bele kb. 15e km.
Akkor ez alapján a szűrőket és olajat érdemes lenne megint cserélnem?
A többi ezek szerint rendeben van.Erre szerettem volna kilyukadni a legelső kérdésemnél, hogy ezt pl. a vezérlés milyen állapotban van, meg e tudják nézni/állapítani a rönónál ? Kell e cserélni... látják-e ajt hogy új, jó ez még 30-40 e km-ig.
?
-
gabx76
őstag
-
Josi
senior tag
Én 140 ezer után cseréltettem elöl tárcsa+betét, hátul betét. (dobfékes)
A hátulja még bírta volna, de így egybe letudtam és remélem megint 140 ezerig nem lesz vele gond.
Ha elég vastag hátul a betét, akkor nem érdemes cserélni, csak kipucolni.
De a szerelő ugyis látni fogja, ha leveszi a dobot.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
senior tag
válasz Reaper04 #8801 üzenetére
Azt hiszem most 4 év vagy 90 ezer km a vezérléscsere ideje.
Tehát ha kicserélétk akkor ezzel nincs gondot.
Gyertyacsere 60 e km
A szürőket és az olajat én többnyire évente vagy 20 e km után cserélem.De ahogy igy nézem az adatokat, olyan érzésem van hogy lett visszatekerve az óra,
mert 3 év alatt 19000 km az kicsit kevésnek tünik. De lehet akár valós is.
(öreg nyugdíjas, csak hétvégén a boltba használta )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
gabx76
őstag
Holnap végre megjön az új szett felni/gumi a Megane-ra. Már nagyon várom, kiváncsi leszek, hogy néz ki élőben. Radásul nagyon gáz már ilyen időben téli gumin vezetni. Tegnap alig tudtam megálni, mikor egy (idecsúnyátakartamírnidemégse) autóstárs levágta a kanyart az én sávomon keresztül.
Más: valószínűleg cserére érettek a gömbcsuklók a kocsin.
Néztem többet is webshopban. Ezeknél mennyire számít a márka?! (Frap/Birth/Febi/Lemförder, etc)Még valami: Az első fékszett (fékpofák, tárcsa) is cserére érett. Érdemes ilyenkor a hátsókat is cserélni, vagy ráérek megvárni, ha az is elkopott?
Reaper04: Ha nem tudod visszaellenőrizni, vagy tényleg gyanús a beírás, akkor érdemesebb mielőbb cserélni. A vezérlés nem játék: könnyen nagyobb összegű javítás lehet belőle, ha a tervezett időtartamnál jóval hosszabb üzemeltetés miatt partit rendeznek az elfáradt alkatrészek a motortérben.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Van szervizkönyvem, de a múltkori rönó látogatásomnál (lassan reagál az autó gázadásra - kiderült semmi baja) megbeszéltük, hogy van jópár nagy hülyeség és valótlan beírva a könyvbe. A legutolsó amikor volt rönósnál az előző tulajok valamelyike az 2008 elején volt.
Akkor volt benne (elvileg) 118707 km, és a szervizkor cseréltek: gyertya, szűrők, vezérmű valami ...talán "tng." van ideírva. Bepipálva hogy jó állapotban van az autó.
A köv szerviz már egy egyéni vállalkozónál történt 137400 km-nél 2011.júniusában
Ide meg "vezérl** .... elmosódott ... **let + készlet van írva.Most van bent km 149,5e km. Szerintetek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Rövid videón az Until Dawn mozifilm
- PlayStation 5
- Filmvilág
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...