- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Szólánc.
- MárkaLánc
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajo
senior tag
válasz grizlisandor #84966 üzenetére
Szia,
A 103 lóerős D4FT Clio 3 3000-res fordulaton megy 130-at, ha ez segítség.[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Sziasztok,
Féktárcsát és fékbetétet akarok rendelni, rákerestem és a Zimmermann-nál kötöttem ki. Az alkatreszek.hu bevált ezért itt néztem, de az autóra rákeresve több fajta van mindkettőből, és látszólag nincs különbség köztük az áron kívül. Hogy érdemes választani? Szabad a legolcsóbb "ajánlottat" venni? -
-
lajo
senior tag
Sziasztok,
Az 1.2 TCE 100 motorról mik a vélemények/tapasztalatok? (Clio 3)
-
lajo
senior tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni két dologban.
Légzsák kormány átvezetőszalag szakadás esetén van mostanában valami megoldás ami nem az egész egység cseréje jó drágán?
A másik, a csomagtérajtónál lévő kábelköteg javításához volt régebben egy leírás a klub oldalán, de már nem elérhető a link. Nincs meg valakinek véletlenül? (Hogyan, milyen kábel, mennyi, stb.)Köszi előre is!
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Régen jártam erre, bizonyos szempontból szerencsére
Termosztát hibám van úgy tűnik. Negyed és fél között ingázik a mérő terheléstől függően, álló helyzetben stabilan a normális helyen van a mutató. Kerestem a fórumban, de azért megkérdezem, Valeo-t vegyek? Vagy van valami alternatíva?
+1 kis lehetséges segítség akkumulátor témában. Az ötödik telét húzza a Bannerem, ami az elmúlt fél évben sokszor heteket állt hosszabb utak között, most két hét és nagy hidegek után indítottam rá, és nagyon meggyőző volt.
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Régen valahol találtam egy leírást, hogyan kell házilag tuner list-es rádióhoz cd-tár emulátort csinálni, de most sehol nem találom akárhogy keresem. Nincs meg véletlenül valakinek a link?
Köszi!
Szerk.: Szerintem meganeklubon volt de levehették.
[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Tud valaki ajánlani jó minőségű, fényezést nem bántó, könnyen beszerezhető téli szélvédőmosót?
-
lajo
senior tag
Szó volt a 2.0dci-ről, amivel nekem van egy kis tapasztalatom, bár Trafic-kal. Igaz szinte csak pályán használva, de 3-400.000-ig semmi különösebb gond, a fogyasztása is rendben volt. 115 lóerős verzióról van szó, nem tudom ez ugyanaz a motor-e, ami meganeban is van.
-
lajo
senior tag
Következő hónapban megy az autó nagy szervizre. Kuplung, vezérlés, olajcsere.
Kicsit húzós lesz, de amúgy nagyon rendben van a gép még tervezek vele. -
lajo
senior tag
Sziasztok!
Read only módban vagyok közben végig, és látom, hogy a fhj probléma heti szinten előkerül, így nekem is eszembe juttatott valamit.
Amikor az autó hozzám került (M2, 1,4) indításkor gáz nélkül lefulladt. Volt egy azt hiszem pillangószelep tisztításon meg számítógép újraprogramozáson, utána elhagyta de néha néha előjött. Mostanában kicsit többször főként hidegen, és a második indítás is van amikor necces.
Ez is lehet, hogy a felső holtponti jeladó hibája?
-
lajo
senior tag
M2, 1.4 16v-be milyen a gyárilag előírt vagy általatok javasolt olaj?
Típus és javasolt márka is érdekel, lehetőleg valami jobb féle. -
lajo
senior tag
Köszönöm a tippeket!
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Végre megjött a xado csomagom. Lenne pár kérdésem.
1. A tubusok közötti 100-200km, az inkább 100, vagy inkább 200 legyen?
2. Az 1500km, mint a kezelés vége, az legyen-e lényegesen több?
3. Az 1500km a 0-tól vagy az utolsó tubustól számolandó?
4. Ezt félek leírni, de jól gondolom, hogy üzemmeleg, de álló motorral kell alkalmazni?Köszi szépen!
-
lajo
senior tag
Valakit ha érdekel egy bal oldali NEM fűthető, két napot használt tükörlap M-höz jó áron írjon rám!
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Valakinek M2-höz nincs véletlenül teljes szerelési útmutatója?
A klíma/rádiónál kell a műszerfallal valamit kezdenem, mert amikor kint hideg van, bent meg megy a fűtés akkor iszonyatosan ropog. Lassan itt a szezonja.
Meg egy tükörlapot kellene majd kicserélnem.Amúgy az én gépem eléggé rendben van, most volt egy gömbfej csere, meg egy kuplungozás érik, de szerintem még bőven ráér.
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Xado-s kérdés. M2 váltójába inkább spray vagy tubus? És hány tubus? Mert rákeresve mintha valahol az állt volna, hogy egy elég bele,de kettő a táblázat szerint a szükséges.
Holnap megyek érte elvileg,
Köszi!
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Nálam szerencsére többnyire minden rendben van a kocsival (valami koppan elől..). Volt mostanában pár hosszabb utam, és rájöttem, hogy a tempomat nagyon jó lenne a kocsiba, amin már korábban is gondolkodtam.
Eldöntöttem, hogy a meganeklubos távirányítós megoldást megcsinálom, de nincs benne az emlegetett fehér csatlakozó a kocsiban.
Akkor egy ilyen kábelt kell szereznem, és utána nekiállni, vagy azért ennél bonyolultabb?
Pl ez jó lenne? Hol érdemes ilyeneket jó áron keresni?Köszi
-
lajo
senior tag
Xado-ból M2 1.4 váltójába melyik fajta ajánlott, mennyi kell bele és hol kell alkalmazni?
-
lajo
senior tag
M2-je valakinek csinál olyat néha, hogy indításra nem indít hanem reszel? Ilyenkor gomb megnyom mégegyszer, abbahagyja, következőre megy.
-
lajo
senior tag
Megane 2-re felfér kényelmesen egy 215/55/16-os nyárigumi?
-
lajo
senior tag
Le lett cserélve az olajam, de előbb, mint amit a fc írt. Ilyenkor hogy tudom a számlálót újraindítani?
-
lajo
senior tag
Külföldön voltam pár napot, és azalatt a kocsi felé se néztem. Közben végig esett a hó, és amikor kiástam a kocsit akkor vettem észre hogy nullára le volt eresztve a jobb hátsó. Havas jégen emeltem meg a kocsit (ami kicsúszott, egy részen fel is marta a küszöböt alulról, mert a kocsi nem esett le), emelőt kaptam egy értelmeset, a kerékkulcs simán jó volt amit a kocsihoz adtak. A pótkerék nyári volt és más méret (205/55/16 vs 195/65/15), de sikerült és haza is jöttem, 400km volt az út. Itthon kiderült, hogy csak a szelep ment tönkre úgyhogy olcsón megúsztam. Képzeljétek a sztorit új autóban pótkerék nélkül...
A másik: észrevettem, hogy szar úton valami zörög az utastérben. Hamar rájöttem, hogy az anyósülés támlája az, mert ha lefogom nem zörög. Valaki találkozott ezzel és esetleg tudja, hogy hogy a legegszerűbb megoldani? A sofőrülés meg kottyanik nagy bukkanón, vagy ezt előidézve, ez gondolom simán kopás, de az anyósüléssel szerintem nem ez a gond.
-
lajo
senior tag
Nemrég írtam, hogy megúsztam a trafócserét. Azt mondta a szerviz, hogy csak beázott, de amikor másnap mentem a kocsiért csak 10km-t tudtam menni amíg újra előjött a hiba. Kérdés, hogy a víz cseszte szét a trafót vagy alapból az adta meg magát. Tavaly minimálisan de előjött hasonló hiba, akkor leszigeteltem és gyertyákat is cseréltem, nem tudom melyik oldotta meg a problémát. Amennyiben a trafó volt a rossz kijelenthetem, hogy nálam a szigetelés kb. 10.000 km-rel tolta el a cserét. Szóval került bele két Era (azért ez, mert nagyon kellett az autó és ilyet tudtam intézni) trafó meg van egy tartalékom. (Megnézegettem a Berunak nincs rossz ára legközelebb majd az lesz ha kell, de ne kelljen.)
Most majd ránézek a gyertyahézagokra meg leszigetelem az újakat is, biztos ami biztos.A héten még lesz olajcsere, első féktárcsa/betét, hátsó ablaktörlő és egy tükörlap kicserélve aztán már csak hajtani akarom amíg a süvítő kuplungom nem adja meg magát
[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
-
lajo
senior tag
válasz FRENK1988 #15296 üzenetére
Köszi! Ezt biztosra mondjuk az unix mi alapján tudja megmondani? Motorszám? Az az ami szemből a bel oldalon van valami tartály mellett?
Holnap megyek diagnosztikára, mert rángat, dadog stb az autó. Szerintem gyújtótrafó eddig bírta. Mit gondoltok? Egyet cserélni, mindet, egyet olcsóra/drágára mindet olcsóra?
[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
2004-es, 1,4 72kw, 5ajtós Monaco meganeon mekkora első féktárcsák vannak és milyen fékrendszer? -
lajo
senior tag
Én hallottam már tavaly tél vége felé is, de a tavasz ahogy jött el is múlt, és csak nagyon ritkán hallottam. Most a hideg idővel jött elő újra, már terveztem megnézetni, de így legalább tudom mire számíthatok. Összejött pár dolog egyben jó lenne letudni, mivel én is szeretném jó állapotban tartani a gépet.
-
lajo
senior tag
válasz rob210 #13402 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
16ezer ment bele a csere óta. Az előírt 30ezer, de most megy műszakira meg amúgy is lecseréltem volna, mert lesz pár dolog vele.
Frenk: Nem rövidtávon szoktam meghajtani, az olaj jellegével kapcsolatban kérdeztem, hogy ha rövidtávra való olaj van benne, az mit szól az autópályához mondjuk.
-
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
170e-t futott, 2004-es 1.4-es Meganeba milyen olajat javasoltok? Ésszerű határok között az ár nem elsődleges szempont. A bixxol olajok jók? Hozzá tudnék jutni jó áron 5w30-asból többféléhez.
Ha valakit érdekel: Bixxol extra, g, v6, c3, c1, c2, bm, sr írjon privátot!
[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Egészen véletlenül nincs valakinek eladó működő alapjárati motorja R19-hez? 1.4 energy, 1995.
-
lajo
senior tag
válasz AMD Power #12389 üzenetére
Nagy, jól pakolható, el lehet benne férni. Van egy a családban, a rozsdával van a legnagyobb gondja, mással nem nagyon. Én 1.4 energy alá nem adnám, mert ha többen ülnek benne kamiont előzni már nem feltétlenül sima ügy. A miénkben nincs szervó, azt javasolnám bele, esetleg nem tudom, hogy volt-e ezekben, de az állítható ülést és/vagy kormányt szintén. (És 5 ajtósban)
[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne tetőcsomagtartó témában. Scenic 2 és Megane 2 tetőcsomagtartó kompatibilis? Esetleg valaki akinek az előbbi van, megtenné nekem azt a szívességet, hogy leméri a két csatlakozás közötti távolságot hosszában, mondjuk a takarórész belsejétől?
Köszi! -
lajo
senior tag
válasz Laraxior #9302 üzenetére
A rosszindulatot a lehető legjobban nélkülözve, kötözködés nélkül szimplán érdeklődve kérezem, hogy hogyan vélekedsz az autódról reálisan nézve? Megbántad? Vagy feledtet a sok előny? Nincs túl sokba a használathoz képest, vagy inkább hobby? Illetve érdekelni bármi amit így tapasztaltál vele, nem hibalistára gondolok feltétlenül csak úgy általánosan, egy részlet/megoldás ami bejön vagy valami.
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Egy fogyasztási adatot osztanék meg, konkrét példával, fedkompos méréssel, hátha valakinek érdekes lehet.
Menetem ma egy kisebb kört fóutakon (pl.: 86). Szokásos stílusomban autóztam, ha kellett nyomtam neki, ha fölösleges volt "spóroltam", fölöslegesen nem előzgettem, de nem is mentem kamionok után 70-nel km-eket. Kb. 95-105 között óra szerint. Keten ültünk a kocsiban, némi cucc a csomagtartóban, a klíma 21,5-en ment több mint félúton.Megane 2004, 1.4 16v 98le.
6.5-re jött ki 59,5-es átlagsebességgel, 385 km-en. Szerintem ez elég elfogadható, főleg, hogy tapasztaltam és mástól is hallottam, hogy kútnál mérve ez szinte mindig kevesebb érdekes módon. -
lajo
senior tag
válasz Füge007 #8868 üzenetére
Ott pont!
A "kint sincs kolbászból a kerítés", "minimálbérből kint sem lehet megélni" szöveg is ott bukik meg szerintem, hogy pl. egy németnek megélés nem azt jelenti, mint a magyar minimálbérből bűvészkedő többgyerekes családoknak az életszínvonala. Remélem érthető amire gondolok.
-
lajo
senior tag
Azért én azt javaslom, hogy ha teheted próbáld ki megpakolva négy emberrel. A lóerők száma nem minden, mellesleg ha jól értettem hosszútávon gondolkodsz az autóval. A clio két ember vs megane kombi négy ember+csomagok, 60 vs 98 hát... Próbáld ki az a lényeg.
A kifejezések a felszereltségi szintet jelzik, ha nézed az extralistát akkor lényegtelen, esetleg keresésnél időt spórolsz.
[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Szia!
Nekem is 2-es van, de 5 ajtós, 1,4 16v.
Ne vedd meg a kombit ezzel a motorral!
Eléggé sokat pörög, ami nem baj, sőt városban nagyon jó, de pályán meg már szinte túlzás.
Ha ki is próbálod, úgy fogod érezni, hogy nem megy rosszul, nincs itt baj, de az 5ajtósba fizikailag nem tudok annyi súlyt rakni, mint te a kombiba, már pedig ha érdekel a csomagtartó mérete gondolom használnád is. Saját példa: 5 személy, klíma, autópálya emelkedő. Nem részletezném, de a 130 az vagy nagy lendület vagy visszaváltás.
Ettől függetlenül nagyon meg vagyok vele elégedve, én főként egyedül használom vagy ketten megyünk, pályán meg nem sietek és így elég. Kombiba kevés az a motor szerintem.[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Kb egy hónapja nekem is gyújtásproblémám volt, kicseréltem a gyertyákat, a trafókat pedig a meganeclubos leírás szerint lezsugorcsöveztem. Azóta minden rendben van, kopp-kopp-kopp.
Érdekesség: az egyik trafó másfajta volt mint a többi, és a szigetelésnél a réz rész nem is látszódott úgy el volt oxidálódva. A gyertyák sem néztek ki túl jól. Egyelőre olcsón megúsztam.
Egyébként pedig jól elvagyok a kocsival, egész jól kiismertem, szeretem is. Tavasszal most majd kell vele foglalkozni egy kicsit de nem vészes, szinte csak kopó dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Elért valami gyújtásprobléma azt hiszem. Szerelési útmutatók vagy valami "könyv" van valakinek digitális formában?
Majd jelentkezem, meg jó eséllyel kérdezek.
-
lajo
senior tag
Nagy a pangás felteszek egy kérdést.
Michelin-től, nyárra, energy saver vagy primacy hp? Melyik miben jobb? A katalógust elolvastam a tapasztalat és a gyakorlat érdekelne. -
lajo
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodtam azon, hogy jó lenne egy tempomat a meganeba (2004). Ahogy tudom, valamilyen szinten elő van készítve a rendszer, ha vadászok a kormányra gombokat, meg bal oldalra kapcsolót, akkor egy hozzáértő ember működőképessé tudja varázsolni szerintetek? Vagy ennél azért összetettebb a dolog?
-
lajo
senior tag
Bemérettem az akkut, 10V-ot tudott, mondták ne is indítsak.
A gyári(2004.12) 47-es volt benne, vettem bele egy 55-ös Banner-t. Remélem legalább három évig most letudtam a témát..[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
Ugye!
Amúgy vicces, hogy ez a téma, de az én akkumulátorom is kezdi megadni magát. Most töltöm, de ma többször igen nehezen indult be és nullázta a fedélzeti computert. Egész szerencsés helyzetben ért a probléma, az előző hóviharban 60km-re itthonról egy jeges utas fulladásnál halt meg.
A v6-os lagunát én sem értem teljesen, vagyis igen, mert biztos rohadt jó, csak az 1.4-es megane is elég hamar megeszi az 50 litert, de lehet jó oka van a választásnak, meg ha nincs is, nem a mi doglunk
-
lajo
senior tag
Nem mondod, hogy a hátsó elektromos ablak letiltó a gyerekzár???
Sehogy nem tudtam rájönni, olvastam a kézikönyvet, én is bedugtam már mindent, mindenki hülyének nézett, hogy nem tudom (mert ő tudja ám, hogy az adott ajtónál kell a pöcköt... ), hányszor zártam be magam hátra.... -
lajo
senior tag
Nem teljesen pontos adatok (az akkumulátorhoz hozzányúltunk, aztán kinullázódott félúton), de 52 liter benzinből ~730km-t sikerült mennem. (1,4 16v) Ebből 250 volt országút sok faluval, a klíma meg kb az idő felében ment.
-
lajo
senior tag
Köszönöm!
Teljesen odavagyok érte, annyira igényes és jó nekem. Kangoot, R19-et, Traficot és egy majd 20 éves Nissant használtam korábban hosszabb távon, tehát érthető Más kategória.
Majd jelentkezem! -
lajo
senior tag
Használom már pár napja az autót és nagyon tetszik. Jó a fék, kényelmes, nagyon halk. Annyi rekesz van benne, meg jó ötlet. Fogyasztásra leszek kíváncsi.
Gondolkodok a fóliázáson, mert a fekete autón szerintem jól nézne ki, másrészt a meleget fogná rendesen, csak vannak hátrányai is, még nem tudom. Ma lemostam, de nem vagyok egy nagy autómosó, meg elég nehéz szépre megcsinálni a feketét, de ha holnap is szép lesz még csinálok képeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Politika
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- World of Tanks - MMO
- Opel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Gyúrósok ide!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...