- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
-
LOGOUT
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
donjohnson
addikt
válasz
Rodzser Mór #115215 üzenetére
Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül
(+36 20 2000 000)
forrás: [link] -
Cs.Tibor
kezdő
válasz
Rodzser Mór #115060 üzenetére
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a2000023.nmh
6.§ (5.)
.."A felhasználó az átadó szolgáltatónál kérelmezheti az előrefizetett szolgáltatás fennmaradó összegének visszatérítését a számhordozást vagy utólagos számhordozást követő 30 napon belül. A fennmaradó összeg visszatérítése akkor lehet díjköteles, ha ezt az előfizetői szerződés rögzítette. E díjnak arányosnak és összemérhetőnek kell lennie az átadó szolgáltatónál a visszatérítés nyújtása során jelentkező tényleges költségekkel.
Forrás - Wolters Kluwer - Minden jog fenntartva! -
Zssom
tag
válasz
Rodzser Mór #115058 üzenetére
Helló
Igen, ha elhordozod, a hordozás befejeződése után egy-két nappal személyesen ügyfélszolgálaton lehet kezdeményezni. Személyi okmányok bemutatása (azonosítás) után, bankszámlaszám megadásával elindítják a folyamatot, 30 napjuk van a visszafizetésre, nekem 3 nap alatt kifizették. Célszerű az egyenleget megjegyezni, hogy ellenőrizhesd, hogy az összeg, amit mondanak pontos-e. -
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #115060 üzenetére
A honlapon van róla infó. De ha nem töltöd fel és megszűnik a kártya, a visszaaktiválási idő lejárta után (30 nap) lehet visszaigényelni. Legalábbis korábban így volt emlékeim szerint.
-
Cs.Tibor
kezdő
válasz
Rodzser Mór #115058 üzenetére
1. Költsd el! Autópálya matrica, parkolás, lottó, stb.
Én is pályamatricára szoktam ellőni a "felesleget".
2. Ha számhordozás van, akkor fennmaradó egyenleget ki kell fizetniük.
Ritkán használt, tartalék kártyát célszerű a One-hoz hordozni,
Tuti feltöltőkártyára, mert ott nem kötelező évente feltölteni.
Az éves adategyeztetés is meghosszabbítja 1évvel a rendelkezésre állást -
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #114163 üzenetére
Változhat felfelé is az érték. Az éppen aktuális terheltségtől függ a sebesség. Többször kell mérni különféle időszakokban, abból nagyjából be lehet lőni hogy az adott helyen mire lehet számítani.
-
MadMancs
veterán
válasz
Rodzser Mór #114157 üzenetére
Nem. Ez egy teljesen digitális előfizetési forma. Csak korlátlan net.
Yettel appban tudsz előfizetni, és onnan le is töltheted eSIM et egyből. Előnye hogy csak abban a hónapban fizetsz amikor szükséged van rá. Illetve nem kell kimozdulni se otthonról ha elő szeretnél fizetni rá.
Djuice egy teljesen más konstrukció volt.
-
donjohnson
addikt
válasz
Rodzser Mór #114156 üzenetére
próbáld ki telefonon chrome-ban most adatkeret nélkül:
https://www.speedtest.net/
vagy
az applikációból meg gondolom úgy megy, ha letöltöd az applikációt wifi-n, telepíted, és kikapcsolod a wifi-t, átváltasz mobilnetre és úgy futtatod az app-ot. -
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #114156 üzenetére
Igen, csak appból megy.
-
MadMancs
veterán
válasz
Rodzser Mór #114148 üzenetére
Yepp nem előfizetéses simmel érhető el, hanem maga a yepp az előfizetés. 7 napos próba ha megvan, vagy szüneteltetheted (díjmentesen) ha esetleg máskor is kellene. Vagy lemondod.
-
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #114153 üzenetére
A Speedtest.net oldal adatkeret nélkül is megy.
-
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #114145 üzenetére
Helyfüggő, nincs meghatározva a sebesség. Amit éppen tud a hálózat.
-
donjohnson
addikt
válasz
Rodzser Mór #114148 üzenetére
a speedtest by ookla app-ban mekkora a feltöltési sebességed?
mert akkora lesz korlátlan adatjeggyel is a sebességed. -
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #114148 üzenetére
Azért tág, mert sok paraméter határozza meg az elérhető sebességet.
Meg tudod mondani, hogy hány százalékosan kiterhelt nálad a bázisállomás? Nem, mert nem csak rajtad múlik.
Azt talán fel tudod mérni, hogy mit tud az eszközöd, amit használnál. LTE Cat hányas?
Azt meg tudod mondani, hogy milyen frekvenciák vannak használatban az általad használni kívánt bázisállomáson?
A mobilnet sokváltozós dolog, ott éles helyzetben derül ki, hogy mit tud adott eszközzel adott helyen és időben. -
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #114145 üzenetére
Mindig a helyi körülményektől és az általad használt eszköztől is függ. 1-100 Mbps között bármi lehet.
-
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #113824 üzenetére
Azért kéri ezt, mert egy csomó díjcsomag számára nem érhető el egy csomó opció. Sok értelme annak meg nem lenne, hogy olyan opciókat tanulmányozz, ami nem elérhető el számodra.
-
barnibooo
aktív tag
válasz
Rodzser Mór #111095 üzenetére
www-re van redirectelve a sima.
-
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #111100 üzenetére
Alapjában véve úgy van, hogy amivel kapcsolatban keresed őket, azt a menűpontot kell választani aztán annak a végén lesz 0-ás gomb az ügyintézőhöz. Vagy a legelején szintén 0-ás gomb panasztétel esetén. Olyat nem fogsz találni egyiknél sem menű nélkül, hogy ügyintéző kapcsolása.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Rodzser Mór #111095 üzenetére
Mindig yettel.hu amit beírok és mindig betölt.
-
válasz
Rodzser Mór #111095 üzenetére
Ezt sem értem.
Chrome alatt beírtam, hogy yettel.hu, simán betöltötte. -
válasz
Rodzser Mór #111096 üzenetére
Ezt hogy érted?
Most kipróbáltam, a 0 gombbal tudtam volna ügyintézőt kapcsolni.Minek kell egyből hülyézni? Komolyan nem értelek benneteket. De szerintem elengedem, mert úgy látom, nem tudtok erről leszokni.
-
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #111096 üzenetére
Hogy ne lehetne?
-
snooze
veterán
válasz
Rodzser Mór #111058 üzenetére
nem te vagy egyedül szerintem,de lehet felrakom,azt megnézem mi van ezzel a retek appal,(mert a multkor letöröltem),ami szuper csilivili,lehet mindent is intézni rajta..azt dobja a webes felületen..ja,nem..🤔🤔
-
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #111030 üzenetére
Annyira nem csodálkozom azon, hogy a drágább percdíjú csomagokat nem váltották át automatikusan olcsóbbakra (a mostani ugye 30 Ft-os).
-
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #111026 üzenetére
Amit a fiók mutat, az elvileg a valós. Egyébként milyen díjcsomagot mutat, amit nem váltottak át?
-
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #111020 üzenetére
"Ilyen régi kártyás" meg "egyedüli" díjcsomagot nem ismerek. Májusban a régi díjcsomagok többségét áttették az akkor aktuális kártyás díjcsomagba.
-
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #109155 üzenetére
Az összes szolgáltatónál egyszerre csak egy prepaid csomag érhető el, amikor ui. új díjcsomagra váltanak, a régieket lezárják.
Bármikor tudsz váltani a legújabb díjcsomagra mindegyik szolgáltatónál. Ami csomagokat kivezetnek, ott pedig kétféleképpen történhet meg a váltás: Vagy egy adott dátumkor (mint a yetinél) vagy a következő feltöltéskor (voda). -
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #109152 üzenetére
Ez a percdíj honnan jött? Mert megnéztem a másik kettő alkalmazását, azokban én nem látok percdíjat (a csomag elnevezését igen).
Egyébként én sem vagyok oda az appért, egyenleg figyelésén, számlafizetésen és mobilparkoláson kívül másra nekem nem használható. -
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Rodzser Mór #109149 üzenetére
Mi a baj vele?
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
Rodzser Mór #108958 üzenetére
Szerintem ez nem a Yettel sara. A két SIM kezelés sokszor érdekesen működik más alkalmazásoknál is.
-
donjohnson
addikt
válasz
Rodzser Mór #108958 üzenetére
ezek alapján a sim2-höz úgy tudsz mkódot szerezni, hogy kiveszed a sim1-et a telefonból és új regisztrációt csinálsz az alkalmazásban a sim2-vel és feljegyzed azt az mkódot is.
-
válasz
Rodzser Mór #108958 üzenetére
Mindamellett, hogy igazad van, azért ez (SIM-kártya cseréje) a felhasználók 99,9%-ára nem jellemző.
-
donjohnson
addikt
válasz
Rodzser Mór #108952 üzenetére
"Minden bankkártyás művelethez Wallet mKód megadása szükséges, melyet az alkalmazás-regisztrációkor kell meghatározni." itt említ egy ilyet: [link]
mit adtál meg korábban?
-
nfsu17
veterán
válasz
Rodzser Mór #108931 üzenetére
Ma használtam ezt a walletes buszjegyet.
Ugyanúgy megy, mint amit leírtam a Simple app-al kapcsolatban.
Kódolvasás, sofőrnek bemutatás. Nagyjából ennyi.
Az egyenlegemből (feltöltős kártya) meg levonta a buszjegy(ek) árát.
Viszont (nálam) a beolvasás rohadt nehezen megy. 5cm-re kell a kód fölött szambázni a telefonnal, míg végül nagy nehezen kiadja az ábrát.
Volt egy simple app frissítés, ami pont így viselkedett. Alig akarta olvasni a kódot.
Írtam is nekik...majd 6 nap múlva jött egy új appverzió, azt feltéve megint jól megy a kódolvasás. Messziről, könnyen, gyorsan veszi.
Én biztos maradok a simple-nél (B verziónak, Y-eseknek jó lehet ez a cucc), lefogy az egyenlegem, aztán megyek át T-hez, nincs utána szükségem erre az appra. -
nfsu17
veterán
válasz
Rodzser Mór #108931 üzenetére
Nem egy nagy valamit kell keresni, kb 3-4cm X 3-4cm qr kód, de ha egyszer kiszúrod, akkor a többi járaton is már könnyű észre venni (ha nem kopott le, ott van, stb)...mármint ezt belül, a sofőr melletti ajtón lévő qr kódra értem.
A busz oldalán tényleg könnyű észre venni. Bal oldalt, kb pont az ajtó magasságának felénél van, kb mellmagasság alatt picivel. -
slice14
veterán
válasz
Rodzser Mór #108931 üzenetére
Általában a sofőr mögött a fülke oszlopán vagy fülke ajtaján szokott lenni.
Hátrébb a helyközi buszokon szerintem nincs, de helyi buszoknál elvileg kel legyen. Debreceni (DKV) buszokból kiindulva.
-
slice14
veterán
válasz
Rodzser Mór #108923 üzenetére
A#108911-es hsz-ban a Yettel oldalán lévő leírást másoltam be és linkeltem is.
Amúgy minden Volánbusz oldalán (első ajtón vagy mellett) ott a beolvasandó QR kód.
-
donjohnson
addikt
válasz
Rodzser Mór #108925 üzenetére
legközelebb kérdezd meg a sofőrt, hogy ő miért nem kapott erről tájékoztatást, akivel beszélgetsz épp.
így utólag egy fórumon teljesen felesleges ezen fröcsögni. az a sofőr úgy se fogja olvasni ezt a fórumot. -
válasz
Rodzser Mór #108923 üzenetére
Azért nem belül van, mert magyarok használják és csak akkor olvasnák be a qr kódot, mikor jön az ellenőr.... mindig azért kell sz*pni a normális embereknek is, mert a magyar az "leleményes".
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
Rodzser Mór #108925 üzenetére
A tájékoztatás úgy kezdődik, hogy „Mi a teendő, ha elsőajtós járatra szállok?”, ez alapján én az első ajtó környékén keresném a kódot.
-
nfsu17
veterán
válasz
Rodzser Mór #108923 üzenetére
Majd ha látok egy buszt, megfigyelem, van-e rajta QR kód kívül az ajtó mellett.
Jó lesz? [YT]Valamint miért nem lehet belül is elhelyezni a sofőr előtt IS ilyen beolvasnivaló kódot?
Nálunk (Győr) van a sofőr mellett is. Sőt. Láttam a busz közepén, az ablakon is. "érvényesítse jegyét, stb" -
Zsolt,72
senior tag
válasz
Rodzser Mór #108923 üzenetére
-
nfsu17
veterán
válasz
Rodzser Mór #108910 üzenetére
Jutottál vele valamire?
Én simple appban veszem a buszjegyet, ott nincs qr kód.
Qr kód a busz oldalán van, amit 'lecsippantok' mobillal, majd jön egy ábra a kijelzőre, felmutatom a sofőrnek és fent vagyok a buszon.
Sztem itt is így kellene működnie.
Költenem kellene az egyenlegem, mert mennék át T-hez.
Erre pont jó lenne -
slice14
veterán
válasz
Rodzser Mór #108909 üzenetére
• Mi a teendő, ha elsőajtós járatra szállok?
Elsőajtós felszálláshoz válaszd ki a már megvásárolt érvényes napijegyed vagy bérleted. Ezután nyomd meg a Kódbeolvasás felszálláshoz feliratú gombot, majd olvasd be a járművön elhelyezett kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnod a sofőrnek. Link -
slice14
veterán
válasz
Rodzser Mór #108906 üzenetére
Nincs a QR kód megnyitása alatt egy Érvényesítés gomb?
Simple-nél ss a Közlekedési Mobiljegy app-nál így van. -
donjohnson
addikt
válasz
Rodzser Mór #108906 üzenetére
szerintem azt a qr kódot az ellenőrök tudják leolvasni a kézi műszerükkel. legalábbis a papír bérletemen mindig a qr kódot olvassák be ellenőrzéskor.
szerk.: a sofőröknek valami figurát, ábrát szoktak felmutatni az emberek egy app-ban (nem biztos hogy a yettel-es), ami naponta más.
-
MadMancs
veterán
válasz
Rodzser Mór #103469 üzenetére
Mikor elindult a mobiljegy még nem egy cég voltak. Gondolom azóta meg pont nem érdekeltek fejleszteni mert az pénzbe kerül.
-
donjohnson
addikt
válasz
Rodzser Mór #103463 üzenetére
-
#73820095
törölt tag
válasz
Rodzser Mór #101914 üzenetére
Megmarad.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Rodzser Mór #97973 üzenetére
-
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #97971 üzenetére
1220 nem váltja át ha felhívod róla őket?
A MyMenü-ben sem találhatók meg az új díjcsomagok? -
sfdrakex
nagyúr
válasz
Rodzser Mór #95458 üzenetére
Persze a Walletben is smsel fizetsz pl a parkolásért, csak nem kell keresgélni melyik zónában vagy, mert gps alapján tudja. Adathalász? Szerintem túl parázod. Nyilván nem kell megadni bármilyen appnak vagy oldalnak a kártya adataidat, de egy megbízható appal mint a Wallet is, nincs semmi gond.
-
válasz
Rodzser Mór #95443 üzenetére
Most olvasom el ismét, amit írtál.
Bizonyos szolgáltatások bankkártyával, bizonyos szolgáltatások SMS-sel fizethetőek a Walletben.
Amennyiben az app nem ajánlja fel, csak a bankkártyát, akkor azt másként nem tudod kiegyenlíteni. -
sfdrakex
nagyúr
válasz
Rodzser Mór #95448 üzenetére
Nyilván neked nem a számládhoz csapják hozzá, hanem az egyenlegedről veszik le. Kártyát viszont meg kell adni, nem értem ezen miért problémázol, nem a Yettel fogja lenyúlni a pénzedet.
-
válasz
Rodzser Mór #95446 üzenetére
Asszem Somatom küzdött már egyet ebben a témában, majd jön, aztán megszakérti.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
Rodzser Mór #95443 üzenetére
Nekem is meg vannak adva a kártyám adatai, parkolás és pályamatrica tuti smsel megy, és a számlámhoz írják. Másik sim foglalatban próbáltad a kártyát? Mennyire régi a simed?
-
válasz
Rodzser Mór #95443 üzenetére
Azt hiszem, a netnek a Yettel kártyáról kell mennie, vagy az 1-es slotban kell lennie a SIM-nek.
A megrendelés során kiderül, mivel fizetsz.
Vagy bankkártya adatokat kér, ha SMS-sel fizetsz, akkor átdob az SMS-appba. -
sfdrakex
nagyúr
válasz
Rodzser Mór #95440 üzenetére
Yettel Walllet appban lévő szolgáltatásokat lehet vele fizetni. Illetve nekem a számlámhoz szokták hozzáadni, gondolom kártyásról vonják.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Rodzser Mór #86047 üzenetére
Milyen szerencse, hogy nem kell egész nap mondogatnia senkinek sem a Yettel.-t.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
Rodzser Mór #86045 üzenetére
Nem csak nálunk a cseheké a Telenor, gondolom olyan név kellett ami sok országban használható.
-
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #80950 üzenetére
Így van. Sőt, ha két SIM-es a telefon, további trükközésre is szükség van. Ugyanis a fizetélsre használt kártyát kell elsődlegesnek beállítani. Elég hanghívásra. Nem tudom miért kell így trükközni, de az átállítás után körülnbelül maximum fél órát kell várni, mert nem azonnal fogja engedni a kártyát fizetésre használni. Van, hogy 1-2 perc után használható, de van hogy kell a közel fél óra.
-
válasz
Rodzser Mór #80950 üzenetére
Tudtommal igen, de már rég próbáltam.
-
válasz
Rodzser Mór #80948 üzenetére
Persze.
Bekerül a megvásárolt appok közé, mint a bármilyen más módon vásároltak. -
válasz
Rodzser Mór #80946 üzenetére
Mikor évekkel ezelőtt kipróbáltam, úgy emlékszem, adta magát a folyamat.
Ja, igen, plusz fontos infó, hogy ez csak mobilon megy, csak ott hozzáadható, csak ott tudsz így vásárolni. (Tehát pl. PC-n, böngészőben nem.)
-
válasz
Rodzser Mór #80944 üzenetére
Ejj-ejj.
Hát -nem meglepő módon- a Playen, a fizetési módok részen tudod hozzáadni a Telenort.
-
válasz
Rodzser Mór #80939 üzenetére
Igen, csak hozzá kell adni a Telenor fizetési módot.
-
#70635776
törölt tag
válasz
Rodzser Mór #80547 üzenetére
Elindítod online az adategyetetést. Kapsz egy smst, bepötyögöd...aztán kiírja a határidőt.
Jelenleg ilyen mezítlábas megoldás van....a telekomé jobb, a vodáé még a telenorosnál is rosszabb. -
asdf_
veterán
válasz
Rodzser Mór #79276 üzenetére
Úgynevezett manuális hálózatválasztás.meg 2-es roaming zóna tiltás, ha mondjuk ukrán határ, vagy roaming tiltása a telefonon. Rögtön járom dolog is, amit te csinálhatnál anyázás helyett.
-
válasz
Rodzser Mór #79276 üzenetére
Gratulálok a stílushoz.
Gondolom, arról val szó, hogy a másik (külföldi) szolgáltató jele erősebb, bár nem értek hozzá. -
válasz
Rodzser Mór #73260 üzenetére
Nem hazudtak
, csak a rengeteg megrendelési kérést nem bírják a rendszerek.
Mindenki megkapja, tessék türelemmel lenni! -
radio100jozs
őstag
válasz
Rodzser Mór #49883 üzenetére
nem jár a Klikk 1 hóna sem, akkor már "félholt" állapotban van a kártyád. Fel kell tölteni, és nincs gond.
-
Somatom
veterán
válasz
Rodzser Mór #49201 üzenetére
Ha megmondanák, az sem lenne tuti infó. Többször előfordult, hogy az ÜFSZ más ajánlatott látott a gépén, mint én a telón.
-
#08205312
törölt tag
válasz
Rodzser Mór #49201 üzenetére
Engem is érdekelne...
-
válasz
Rodzser Mór #49201 üzenetére
Miért is kár?
Szerintem rajtad kívül kb. senkit nem érdekel.
Rendeld meg minden héten, aztán számold ki!
-
Somatom
veterán
válasz
Rodzser Mór #49197 üzenetére
Egy algoritmus alapján, ami nem publikus. Neked csak az a lehetőséged, hogy megrendeled, vagy nem rendeled meg az aktuális ajánlatot. Elméletileg! Gyakorlatilag többször előfordult, hogy hiába akartam megrendelni, mert hibára futott a rendelés.
-
xmaas
őstag
válasz
Rodzser Mór #27888 üzenetére
Nekem is aktivaltak ezt a szolgaltatast habar a fene se kerte meg oket ra majd holnap leorditom a fejuket ne aktivaljanak nekem semmi extra dolgot amit en nem kerek vagy engedelyt nem adok ra
-
Landsmann
addikt
válasz
Rodzser Mór #27888 üzenetére
Ilyen SMS-t én is kaptam. Vicc az egészben, olyan számra, amit kizárólag mobilnetre használok már évek óta a netezz mobilon 100 mb csomaggal egy régi Naite telefonban. Hát így nem nehéz kedvezményeket osztogatni, ha arról nem hívok senkit.
Érdekes, a másik számra nem küldtek, amit rendszeresen használok. Adunk is, meg nem is. Ügyes.
-
prsq
aktív tag
válasz
Rodzser Mór #20291 üzenetére
Legalább akkor lehetséges.
(Igen, én most csak várni tudok. 24 órán túl vagyunk, nálam eddig nem jelentkezett.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új csak kipróbált Smartech 55 139cm Qled 4K UHD Quantum tv google assistant,Netflix, stb
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett +128GB SanDisk SD
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar bill IR kam gar
- Gopro hero 7 black
- Konica Bizhub C220 - A3 fénymásoló
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Dell Precision Workstation ultrabook 5560, 5550, 7510 i7, 6-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged