- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Essejó: MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
-
LOGOUT
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz
YanezTTrain #5021 üzenetére
Köszönöm. Tényleg ilyen a színe.
-
YanezTTrain
tag
válasz
Quasi_modo #5020 üzenetére
A villanygép nagyon pöpec! És a színe is nagyon ott van!
-
YanezTTrain
tag
Túl vagyunk a nagyműtéten. Pár hónapja tengely és csatlórúd csere volt az öreg vason. A napokban megérkezett a vadonat új motorszett, állórész, forgórész, kefetartó, rugókkal, új bronz és szén kefék és egy új irányváltó. Most már teljesen megújult a gép hajtása, olyan finoman jár, mint egy svájci óra. Két óra tesztfutás és száz irányváltás van a gépben, hiba nélkül. Jöhet az újabb 66 év használat!
-
OceanStorm
tag
válasz
YanezTTrain #5016 üzenetére
Ezek mind Indiában tervezett és gyártott mozdonyok, az angoloknak csak a gyár alapításában volt szerepük még az 50 -es években, most már nem gondolom hogy közük lenne hozzá.
-
YanezTTrain
tag
Egy igazi indiai sufnituning!
Az indiai vasútmodellezés témához. Szerintem egyszerűbb házilagosan építeni ilyen mozdonyokat, mint beszerezni. A modernebb gépek láthatóan amerikai mozdonyok, a régebbi időszakban pedig szerintem az angol vonatok között érdemes szétnézni, mivel Indiában elég sokáig ott voltak az angolok.
-
1501N
tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek egy ilyen kezdőkészletről? LINK
Nagyjából sín árban láttam egy ilyet használtan.
Igazából miután megjöttek a nyugatnémet Trix I profilos sínek, valahogy a régi U profilos Piko sínektől elment a kedvem.
Az I profilosak koruk ellenére is hihetetlenül stabilan kapcsolódnak egymáshoz. Érintkezési hiba sincsen és nem is csúsznak szét, pedig nincsenek rögzítve csak egy lapra téve.Üdv!
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz
OceanStorm #5009 üzenetére
Nem is hallottam még indiai típusú modellekről semmilyen méretben. Minden esetre érdekes lenne.
-
YanezTTrain
tag
Alakul a műtárgy! Már nem is tűnik olyan iszonyatosan nagynak a helyére téve. Persze egy két kereszt elem még hiányzik a híd tetejéről, azok is megépülnek hamarosan. Jöhet az utolsó két hegy és az alagutak építése. Április közepén pedig a próbaüzem. Nem csak olyan tessék-lássék egy szerelvénnyel, hanem rendes nagyüzem, amit az asztal elbír.
-
OceanStorm
tag
Megfordult a fejemben hogy be kéne szerezni pár indiai személykocsit a modernebb típusokból, amiből később kirakhatnék egy szerelvényt, valahogy az évek során megtetszett az indiai vasút. Itt nem a tömött szerelvényekre kell gondolni, vannak teljesen kulturált vonatok is arrafelé. Annyit megtudtam hogy az ott (modernebb országrészekben) népszerű mozdony a WAP sorozat amit az indiai CLW gyárt, ezt mint támpontot felhasználva elkezdtem keresgélni indiai modellvasutas körökben, de a házilag elkészített megoldásokon kívül alig találtam valamit, egyáltalán nincs kitaposva az ösvény ami azt illeti. Persze nem adom fel, hátha rárepült már erre a témára valahol egy vállalkozás akitől belehetne szerezni ezt-azt.
[ Módosította: radi8tor ]
-
YanezTTrain
tag
válasz
OceanStorm #5006 üzenetére
-
OceanStorm
tag
Ezekről a kocsikról még nem csináltam képet, így hát itt van pár rossz minőségű.
Az egyik újonnan jött Németországból, a másik amelyikre ráraktam a trailert használtan kaptam Floridából. Az utóbbival kapcsolatban azt mondta az eladó hogy teljesen jó állapotú, ehhez képest megkaptam lógó, törött alkatrészekkel. Szerencsére semmi sem hiányzott, így egy részletet leszámítva elég szépen megtudtam javítani, amit meg nem ahhoz még várok egy kisebb alkatrészt de utána perfekt lesz.
-
OceanStorm
tag
válasz
YanezTTrain #5005 üzenetére
Photoshop ?
-
OceanStorm
tag
válasz
Quasi_modo #5003 üzenetére
Nekem a régmúltból az a tapasztalatom, hogy a könnyű kocsik mindig valami problémát okoztak menet közben. Hol sűrűn kisiklottak, hol felborultak valami kanyarban, valami mindig volt velük, így akárhova nem tehettem a problémás kocsikat egy szerelvényben. A zárt kocsikkal alapvetően nincs baj ha műanyagból készülnek, elszoktak bennük rejteni nehezéket... már amelyikben, anno volt egy ehhez hasonló Rocco teherkocsim aminek semmi súlya nem volt. A nem rég beszerzett Atlas illetve Athearn kocsik (boxcar) mind műanyagból készültek, ám mindkettőben ott van benne a fémlemez, szép súlyuk is van ettől. A nyitott kocsikban viszont nem mindig tudnak elrejteni nehezéket, azokat szerintem nem hátrány ha kizárólag fémből készítik. Itt van pl ez (Walthers gyártmány), én eddig kettőt szereztem be ebből, a kocsi váza teljesen fémből van és csak az egyéb részletek készültek műanyagból, ám még így is túl könnyűnek mondható, panaszkodnak is emiatt a külföldi fórumokon, nekem még pálya híján nem volt alkalmam kipróbálni. Van olyan gyártó aki az egészet műanyagból készíti, annyira lehet stabil a futása mint egy részeg biciklis.
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz
OceanStorm #5002 üzenetére
Nem feltétlenül baj az ha a kocsik műanyagból készülnek. Főleg ha valami hosszabb szerelvényt akarsz futtatni.
-
OceanStorm
tag
Utólag még megjegyezném, hogy a nyitott teherkocsik terén az erősen a Walthers mellett szól, hogy viszonylag jól kidolgozva, fémből készülnek. Még a Kato is műanyagot gyárt, igaz ők valamit trükköznek az acéllal hogy súlyosabb legyen a cucc.
-
OceanStorm
tag
Egy-két hete a Walthers bővítette a Proto kategóriáját a 40' hosszú (raktérrel rendelkező) Gunderson Rebuilt intermodális kocsikkal, hosszabbak már korábban is voltak a listán, illetve az amerikai teherkocsik között van jópár számomra irreálisan hosszú típus amik nem igazán esnek jól a szememnek. Nyilván a valóságban a kocsik mérete a kihasználhatósággal és a szállítási költségekkel van összefüggésben, még szerencse hogy a modellezés közben ez nem szempont.
Én a beszerzendő teherkocsikat illetően nagyjából a közép kategóriát szeretném megcélozni, így hát rendeltem első körben két db-ot az új jövevényekből, meg néhány konténert hogy legyen majd mit cipelniük. Ez a szállítási forma kisgyerek korom óta nagy favoritom, legfőképpen a hatalmas hajók nyűgöznek le, persze könnyen meglehet hogy egy H0-ás Emma Maersk be sem férne a házba, illetve több ezer konténert beszerezni sem lenne kis mutatvány.
Terepasztal, vagy egy valamire való pálya amúgy még sehol, de azért gyűjtögetek ezt-azt...
-
YanezTTrain
tag
Az idei Temofeszten, csak úgy mint tavaly egyszál magamban viszem végig a kiállítást. Azért ez nem egyszerű mutatvány. Csak körbe kellene nézni a kiállításon alaposan, kiállító és árus vonalon is. Na meg jó lenne időnként egy-egy egészségügyi szünet, esetleg enni valamit, inni egy kávét felborulás ellen.
Arra gondoltam, ha van érdeklődő, kettő darab kiállítási belépőt fel tudok ajánlani. Ez nár az építési napokon is játszik, vagyis olyankor is be lehet jutni a kiállításra, amikor az egyszerű látogatók még nem jöhetnek be. A kiállítás ideje alatt minden ingyenesen használható vele, mozdonyon utazás, kertivasút, fordítókorong, stb. A V.I.P. büfé korlátlanul használható. Leginkább Budapesti, vagy környéki embereknek ajánlanám, illetve olyannak akinek nem gond az utazás.
A kiállítás 10-kor nyit, a kiállítók 8-9 körül már bemehetnek a fűtőházba. Az építési napok rendje meg kialakul időben. Az asztalt egy nap alatt fel lehet építeni kényelmesen elemekből összeállítva. -
YanezTTrain
tag
válasz
Quasi_modo #4998 üzenetére
Szerintem nem. Példának okáért aki emlékszik a régi Északi Összekötő Vasúthídra, amit évekkel ezelőtt elbontottak, az sem volt egy picike darab. A pályatest normál Märklin M vágány lesz, ami egy-másfél centi magas töltésen fut végig. Csak a fényképezéshez toltam a mozdony alá azt a darab PIKO flexit. Összességében a hegyekkel alagutakkal sztem jól fog kinézni, de ez majd kiderül jövő héten, mikor összerakjuk az egész asztalt egy próbafutásra. Nem csak olyan egy szerelvényes próbamenet lesz, hanem rendes száz százalékos üzem. Próbálok szerezni addiga valami normális videokamerát és csinálunk egy elfogadható filmet az egész cuccról.
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz
YanezTTrain #4997 üzenetére
Nem túl nagy ez a híd a mozdonyhoz képest?
-
YanezTTrain
tag
Nekiálltunk az utolsó asztalelem terepépítésének. A félkörös lezáró és az állomás\forgalmi kitérő elem után már csak egy laza alagút-híd-alagút kombót kell legyártani, méghozzá úgy, hogy az egyik hegynek tökéletesen illeszkednie kell az alapasztalon lévő hegy hátoldalához. Szóval ez se lesz egyszerű. A híd is jó móka. Először elkezdtünk egyet csinálni 20x20-as zártszelvényből és 5x10-es lapos anyagból, de nagyon vaddiszó kinézete lett a dolognak.
Következett a fa. Ez már kicsit jobban néz ki. Direkt egyenetlen az anyag, egy öreg szél és eső rágta vasbeton híd lesz, ha elkészül. Persze van még nem kevés munka a hídon is, a hegyek pedig még csak tervben vannak, azoknak a jövő héten ugrunk neki. -
Spancho
senior tag
Köszi mindent.
-
YanezTTrain
tag
válasz
Spancho #4993 üzenetére
A korát megsaccolni pontosan nem tudom. Minden esetre a neten találni róla információt. Még DCC digitális készletről is 2015-ös bejegyzéssel. A neve alapján ez valami Spanyol gyártmány lehet?
Szerintem itt is meg lehet hirdetni, vagy Vaterán, Jófogáson, stb. Hogy mennyire lesz rá kereslet, már más kérdés. Vaterán és talán a Jófogáson is van külön vasútmodell részleg. -
Spancho
senior tag
Szerintem is valami egyszerűbb régi gyerekeknek szánt játék ,nem valami komoly terepasztalos kiállítási cucc.
Hol lenne érdemes megpróbálni eladni ?Itt az aprón / vaterán / jófogáson van ilyenre kereslet ? -
YanezTTrain
tag
válasz
Spancho #4991 üzenetére
PIKO-ban egy ehhez hasonló készlet, mozdony, vagonok, ovál pálya, hálózati táp és irányító, boltban, zsír újonnan 25 ezer körül sétál. Ehhez mérten próbáld belőni az árat. Ha a minősége nem éri el a PIKO-t, hanem kb MEHANO. LIMA szint, akkor nem lehet érte nagyon sokat kérni, sőt inkább csak keveset. Drágább komolyabb márkákat nem írtam direkte, mert látni a képeken, hogy nem profi szintű a dolog kidolgozása.
Én olyan 10-15 közé tenném az árat. -
Spancho
senior tag
Sziasztok.
Egy kis segítség kéne. Az öcsém hozott haza egy régi gyerek / modell villanyvasútat.
Iberten equipo completo 2010 (spanyol)a típusa. Kipróbáltam ,megy előre meg hátra is.
Arra lennék kíváncsi ,hogy ez eladható e ,és ha igen akkor milyen árban. (egy spanyol oldalon láttam egy 2011-es hírdetést ott 93€-ért kelt el. )
Volt mellette még 2 Matchbox vasút (gondolom az nem hozzá való)
+ egy autóverseny pálya is van még ,azt nem tudom hogy működik e ,elem kell hozzá.
Képek -
Quasi_modo
nagyúr
válasz
YanezTTrain #4987 üzenetére
Szerintem nem lesz lila. Talán olyan nem is létezett.
#4986) hanzohattori Igen először a 18-as, aztán más is.
-
YanezTTrain
tag
Ismét csak előbbre haladtak a munkálatok az építésben. A félkörös lezárás már igen csak a kész állapot határán, persze épületek még lapraszerelt állapotban a fiókban. Az állomás, vagy mondjunk inkább forgalmi kitérőt, szintén megkapta a terepborítást, "csak" a kiegészítők hibádzanak. Ezek is készülnek szépen sorban. A következő és egyben utolsó elem - egyelőre - az alagút-híd-alagút kombináció megépítése remélhetőleg jövő héten beindul nagy tempóban.
Az elemek működés szempontjából egyesével kilettek próbálva, mincs e valami probléma, pl. vágányokra került ragasztó, stb. Eddig minden patentul működik. Két hét múlva remélhetőleg megtarthatjuk a főpróbát, az összeállított asztalon egy több órás teljes üzemet, hat szerelvénnyel.
Közben felvetődött az ötlet, hogy az alapterepasztalhoz készítünk egy 54cm hosszú közép darabot is, az állomási vágányok meghosszabbítására. A külső fővonalon nem annyira, de a belső mellékvonalon nagyon hasznos lenne az állomás vágányainak meghosszabbítása. Na és a nyíltvonali részek is hosszabbodnak ezáltal. Ez 21 db 5106-os egyenes vágánymezőbe fog fájni, de megéri a hercehurcát. Az asztal mérete nem igen változik, még bőven belefér a 300x375 cm-es befoglaló méretbe.
-
YanezTTrain
tag
válasz
Quasi_modo #4985 üzenetére
Lila gőzgépet eddig nem tudtam felderíteni sajnos. De nem adom fel, van még pár oldal, amit át lehet böngészni. Már csak szórakozásnak is jó az ilyen dolog. Rengeteg érdekes dolgot lehet találni.
-
hanzohattori
csendes tag
válasz
Quasi_modo #4985 üzenetére
Gyárilag a 18-as húzta.
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz
YanezTTrain #4984 üzenetére
Igen, de az én sorom lila. Oda ez nem lenne jó. Lila festésű mozdony meg nincs. Én legalább is nem láttam. Tehát valami fekete darab fogja majd húzni.
-
YanezTTrain
tag
válasz
Quasi_modo #4983 üzenetére
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz
YanezTTrain #4982 üzenetére
A mozdony direkt nem látszik, mert nem odavaló. Csak elétettem, hogy legyen ott valami (BR 65). Be kell majd szereznem hozzá valami szép nagy szerkocsis darabot. Akár 01, vagy hasonló. Lila mozdonyt nem emlékszem, hogy láttam volna, kéket igen, de azt is csak H0-ban.
-
YanezTTrain
tag
válasz
Quasi_modo #4981 üzenetére
Hmmm... Rheingold express. Nem semmi! A vonógép nem látszik a képen teljesen. Gondolom lesz valami brutálisabb gép az elejére. Mondjuk BR01?
-
YanezTTrain
tag
A részletek lassan összeállnak. A félkörös lezáró elem lassan elkészül. Alul a Märklin, felül pedig egy kis TT pálya, csak a móka kedvéért. A TT elem egyébként egy mozdulattal kiemelhető és akár önállóan is működtethető.
Következik az állomás elem. Út és peron építés, illetve az állomás épület helyének elkészítése.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz
Quasi_modo #4977 üzenetére
Sajnos már nekem sincs, de nagyon megéri egy kezdő szettbe is beruházni, ha komolyak az SMT területen a munkálatok.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz
Quasi_modo #4974 üzenetére
Helyette: forró levegő,kapton szalag, ónpaszta....
-
iday
aktív tag
válasz
Quasi_modo #4971 üzenetére
http://www.g-zi.de/Decoder/ATtiny15/desc2pinNpwmR.html
Ez kerül megépítésre.
-
YanezTTrain
tag
Alakul a gőzös flotta. Az idei kiállításokon megvalósul a száz százalékos gőzüzem! Folynak a tárgyalások egy BR55-el kapcsolatban és feltúnt egy újabb az 1940-es években készült BR89 is. No és még ki tudja mit hoz az elkövetkező fél év. Talán egy BR53, és esetleg egy LENR A4 Mallard érkezése sem kizárt.
-
SkyZetor
csendes tag
válasz
YanezTTrain #4917 üzenetére
Köszönöm az elismerést!
Váltógyártó - itt SkyZetor -
rita7107
aktív tag
válasz
YanezTTrain #4964 üzenetére
Köszönöm!
-
YanezTTrain
tag
válasz
rita7107 #4963 üzenetére
Az alap asztalt alaposan körbefényképeztem már, minden kis részletét szinte. Az volt tavaj kiállítva a Temofeszten. Valami ingyenes tárhelyre beregisztrálok és eszkábálok egy weblapot a képeknek, azt hiszem az egyszerűbb lesz mint ide feltölteni és talán még videók is felkerülhetnek.
-
rita7107
aktív tag
válasz
YanezTTrain #4962 üzenetére
Grat nagyon jól néz ki.
Ha készítesz építés közbeni képeket azt légyszi oszd meg velünk! -
YanezTTrain
tag
No. Végül is ilyen lesz az idei anyag. Ez a vágányzat már elkészült, beüzemeltük, száz százalékos a működése. A visszaforduló modulon egy picike 88 x 70 cm-es TT pálya van. Ez olyan helyi keskeny nyomköz üzemmódban fog létezni. Igazából azért, hogy valami folyamatos történés legyen az asztalnak azon a részén is. Tervezünk még oda egy két mozgó dolgot, mint szélmalom, és űrmegfigyelő állomás, egy körbeforgó bazi parabola antennával. Na és persze jó pár épülettel, ami a dinamikát nem növeli ugyan, de látványnak nem rossz.
-
1501N
tag
Helló!
A digitalizálás megmozgatta a fantáziám. Van valami jobb írás erről a témáról? Vagy érdemes a dekóderek leírását olvasgatni? -
YanezTTrain
tag
válasz
hanzohattori #4957 üzenetére
Hali!
Az asztal csak időlegesen volt összerakva, mikor egyedül voltam otthon két napig. Egyébként elemekre bontva raktározódik a kamra hátsó felében íz egész cájg. Most, hogy tutin müxik a dolog, egy egy elemet elővéve lehet a terepet építeni, az úgy elviselhető helyfoglalást eredményez. Természetesen a saját - "nemviszemsehova" - asztal a diliszobában megvan változatlanul. A kiállítós hurciba cucc meg más történet.
Képek jöhetnek minden mennyiségben.
-
hanzohattori
csendes tag
válasz
YanezTTrain #4956 üzenetére
Hali!
K.király lett, hogy viselik otthon, engem száműznének egy ilyen szép nagy asztallal:-( .
Hamarosan jön egy eszement dolog amit egy közepes árú Piko vagon áráért vettem, ha meglesz dobok fel képet. -
YanezTTrain
tag
Folyamatosan halad a munka. Jön a jó idő, elvileg, így lassulni fog az építés. A pálya azonban elkészült, az elektromos szerelés úgy szintén. A terep meg szépen lassan csak elkészül ősz közepére. Alább egy rövid videó az első próbakörökről egy, majd két szerelvénnyel az új megnövelt pályakörön.
A minőség olyan amilyen. Sem a kamera, sem a fényviszonyok nem voltak topon, mikor készítettem ezt a kicsike filmet.
-
YanezTTrain
tag
Elkészült a végleges verzió, az idei kiállításra. Illetve elkészült az utolsó asztallap elem is. Ez mindössze 70 x 90 cm. A hurok és az állomás közé iktatunk be egy kilencven fokos kanyart. Így az asztal bezáródik, csak a külső oldalon tudnak majd a látogatók körbejárni.
Összeépítettük, nagyon frankón működik a dolog. 2-3 emberre azonban folyamatosan szükség lesz az üzemhez, mert 360 fokban lehetetlen egy embernek figyelni és irányítani.
Erre már nem mondható, hogy dilikör. Egy átlagos sebességű szerelvénynek majd két perc kell, hogy visszaérjen a kiindulási pontra.
Valami ilyesmi látvány fog a látogatók elé tárulni reményeink szerint. Most a tápvezetékek gyártása van soron, a hevenyészett, kókányolt próbavezetékelés helyére. Kb. tíz ponton kell megtáplálni az új pályaszakaszt az egyenletes feszültség eléréséhez. Na és persze a szakaszolások.
Erre is kitaláltunk már egy jónak tűnő megoldást, oldható kötésekkel, kötegelt vezetékekkel.
Ezt a rendszert utána évről évre lehet bővíteni plusz elemekkel, újabb tájegységekkel, na és persze újabb szerelvényekkel. -
YanezTTrain
tag
Szóba került egy vasútmodellező csoportban a mikro asztal téma. Ez a dolog nekem is birizgálja a fantáziámat. N méretből nemrégen csináltam egy nagyon pici asztalt ajándékba, mindössze egy A3-as rajztáblát foglal el. Saját célra is kellene valami hasonló jópofaságot összerakni. Némi doboztúrás, keresgélés eredménye képpen egy fél terepasztalt fel is építettem hirtelen a konyhapulton.
Ez a hatalmas berendezés 76 x 64 cm helyigényű. Gyakorlatilag nagyjából egy bőröndben is elférne.
A falu felköltözhet a hegyoldalba, a hegy alatt a pálya természetesen alagútban fut, a rövid kis egyenes szakasz kapna egy sorompós vasúti átjárót. Kellő leleményességgel egy tenyérnyi helyen is lehet érdekeset építeni. És még helyet sem foglal vele az ember.
Mi több, máris egy újabb ötlet, egy több szintes polcrendszerű mikroasztal kombináció... Na jó, ébresztő! -
1501N
tag
válasz
YanezTTrain #4949 üzenetére
A legjobb építeni!
Sajna vannak furcsa emberek... Ez tény. De a hülyék miatt nem szabad feladni az álmokat!
Én most kezdek tervezni terepasztalt. -
1501N
tag
Na, mégis sikerült megszerezni a postától nagy nehezen a síneket tartalmazó csomagom. Trix sín magasabb, mint a Piko. Szépen megy rajta a gőzös. Illetve, mint a rakéta, mert mint kiderült, 4.5V-os.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xbox Series X|S
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- OTP Bank topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteB650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB Lian Li O11 ROG Dynamic XL 650W
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest