Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:53:32

LOGOUT.hu

OLVASD VÉGIG ALAPOSAN MIELŐTT ÚJ HOZZÁSZÓLÁST ÍRNÁL!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#826) #95904256 válasza P.H. (#825) üzenetére


#95904256
törölt tag

Ismerős dokumentáció. A végrehajtási időket nézegetve valóban úgy tűnik hogy az 1 darab 128 bites SSE művelet ( amit a processzor 2 darab 64 bites műveletként hajt végre ) azonos futásidőt produkál 2 darab különálló 64 bites 3DNow! művelettel. Azonban a 3DNow! kód ( ahol már program szinten két önálló utasítás van ) mérhetően gyorsabban fut le. A különbség nem drasztikus, csak néhány százalék.

Utána néztem a dokumentációkban reciprokos dolognak is.

3DNow! PFRCP pontossága: 14 bit
( AMD 21928 3DNow! Technology Manual )
Bár nekem néha csak 13 bites pontosságot sikerült kimérnem.

SSE RCPPS/RCPSS pontossága: |relativ.hiba| < 1,5*2^-12
( Intel 25366718 IA-32 Instruction Set )
Ez meg bizony csak 11-12 bitnyi pontosságot garantál.

Megjegyzés: Az AMD processzorok SSE reciprokképzés estén NEM a 3DNow! pontosságot hozzák.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.