Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#44901) doc válasza Daywalker (#44900) üzenetére


doc
nagyúr

ja, a KM allast nem is neztem, annak szerintem itthon nincs informacioerteke :D

(#44902) Daywalker válasza doc (#44901) üzenetére


Daywalker
addikt

Jah, én is így vagyok ezzel. Én 57 ezerrel vettem 11 évesen. Szerintem az hihetőbb ;] Aztán még lehet, hogy ebből is lecsíptek korábban, bár nem hinném. Az előző tulaj 5 év alatt ment 25 ezret és 32 ezerrel vette 6 évesen.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44903) TayRol válasza doc (#44899) üzenetére


TayRol
veterán

jol meg kell nezni es alkudni, ennyi. persze csak ha javithato esszeru kereteken belul.

(#44904) Daywalker válasza TayRol (#44903) üzenetére


Daywalker
addikt

Ha nincs baja, ebből már nem fognak engedni. 600-ért tudod mit lehet ma kapni normális állapotban? :DDD Hát ilyet biztos nem. Egyébként pedig hajrá, mert szíp gíp :R

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44905) TayRol válasza Daywalker (#44904) üzenetére


TayRol
veterán

szerintem 550-ert odaadjak.:D

(#44906) Daywalker válasza TayRol (#44905) üzenetére


Daywalker
addikt

Ja, ha van valami baja, akkor tuti ;] Amúgyis költhet rá, mindenfélét cserélhet egyből.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44907) doc válasza TayRol (#44905) üzenetére


doc
nagyúr

nem adjak, kapasbol azzal kezdtek hogy ez 600 es kesz, meg se probaljak alkudni (anelkul hogy akar csak utaltam volna ra) :D
tudom hogy durvan jo az ar, ezert is rohantam el azonnal megnezni
allitolag masfel evet allt, ez meg hiheto is lehet
komoly gondot (belso rohadas, tores a vazon, stb) nem lattam rajta, a segedvaz is egyenesnek tunt
a gaz az, hogy en hetfon megyek kulfoldre 4 hetre, szoval nem t'om micsinaljak vele, anelkul hogy rendesen meghallgatnam/kiprobalnam nem veszem meg, csak az meg nem lesz megoldhato :U esetleg ha szolnak hogy kipucoltak, es nem vittek meg el (allitolag holnap megy valaki megnezni), megkerek egy CBR-es kollegat hogy vizsgalja meg kozelrol helyettem

(#44908) Djuree válasza doc (#44896) üzenetére


Djuree
félisten

"igertek hogy szetszedik, kipucoljak a karbit es szolnak hogy mi van"
nekem ezt mondták 3 helyen, azóta is szólnak, hogy rendbe van téve, mehetek megnézni :DDD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44909) Daywalker válasza Djuree (#44908) üzenetére


Daywalker
addikt

Áh, szarnak bele, mert az barátok közt is legalább 3 órás meló, plusz utána belőni rendesen, na az sem két perc, azt pedig senki sem fizeti ki nekik.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44910) doc válasza Djuree (#44908) üzenetére


doc
nagyúr

mar mindegy, szerintem megtaláltam a motoromat :-D viszont kicsit gaz a helyzet, mert ugye nem leszek itthon...
szoval talaltam egy egesz szepet, de mielott megveszem, el akarom vinni szerelohoz atnezetni. tudtok esetleg valakit, aki hetvegen vállalna fel orat hogy elkapja az idomokat, vegignezze a vazat es ugy altalaban megnyugtatna hogy nem szart veszek?

meg meg egy: bizonyos fordulaton uresben csorges jon a blokkbol, ez vezmulanc lehet vajon vagy mi a fene?

(#44911) Daywalker válasza doc (#44899) üzenetére


Daywalker
addikt

Az enyém sem volt makulátlan, biztos volt vele perec, de a váz és blokk nálam is rendben volt.

Egyébként, ha négy hétre mész el, akkor az necces, ugyanis az átírásra nincs annyi idő, ha nem tévedek. Max előre lehet dátumozni az adásvételit, vagy talán meghatalmazással át lehet iratni. A csörgés lehet gyújtás és vezlánc is (kawában pl. a vezlánc feszítő szokott zörögni). Reméljük nem a dugó "csilingel" a hengerben :DDD Autóban már láttam olyat :(

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44912) doc válasza Daywalker (#44911) üzenetére


doc
nagyúr

gyujtas? :f
en ugy tudom hogy az egyetlen, amit személyesen kell, az a regado, ami itt nem jatszik (mar rendszamos)

(#44913) shiNIN


shiNIN
tag

Hazahoztam Cilit :) Az új gumi pöpecnek tűnik, szépen tapad, persze ahogy én vezetek s amilyen laza utakon jöttem, jó hogy, de akkor is érezhetően sokkal jobb, mint a kopott gyári volt :D S most még vizes is volt az út néhol.

Alvaro pedig számolgatja a két motor aktuális járulékos km költségét. Teresának lényegesen több lesz, mert idősebb (közben meglett, 17.5 és 12.6 ft/km). Engem ez nem is annyira érdekel, inkább az, hogy melyiknek lenne olcsóbb a szervizelése, ha mindketten fiatalok lennének. Valószínűleg teresáé, mert őt feleolyan ritkán kell szervizelni, s csak az olajból kell egy kicsit több (meg most az olajszűrője is több volt 440ft-tal :D). Olajat Castrolt kapnak, 3 ezerért, ha a szervízben cserélik (többnyire ott, mert szinte mindig akad valami más is, gumicsere, doboztartó, mifene).
Teresa ott szaladt meg, hogy 63 ezernél szíj, 82 ezernél szíjtárcsa kellett neki, s ezekből bmw kell. De ezek ritkán kopnak el. A mindenféle kis bizbaszok (lábtartó, tükör) párezres tételek, arra utángyártott cucc is jó. S most még a gumi is vagy 11 ezerrel olcsóbb volt rá :D Persze azt nem tudjuk, ezek a gumik mennyit fognak bírni.

(#44914) titko válasza doc (#44912) üzenetére


titko
tag

Megbízással bármit el lehet intézni még az átírást is.

(#44915) Djuree


Djuree
félisten

na olajcsere megvolt, de teljesen tiszta olaj jött ki. 3000km-t mentem a tavalyi olajcsere óta. sok értelme nem volt cserélni. érdemes egyáltalán minden szezon előtt cserélni? vagy inkább csak a 6000km számít?
fater csoppere 3000km alatt széteszi az olajat :DDD

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44916) Steven


Steven
addikt

Én tévedek vagy tényleg egyre több a motoros a belvárosban ...? :C

shiNIN: akkor te is tudod végre csapatni :) Grat

djuree:
márka szervízbe azt mondták elég 6000km enként

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#44917) Djuree válasza Steven (#44916) üzenetére


Djuree
félisten

nem tévedsz, én is sokat láttam ma :K

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44918) Archer


Archer
őstag

Köszönöm a válaszokat. Rendben van, hogy gyenge lesz meg lecserélném csak kedv ($) kérdése az egész :) Egyelőre ha lesz egy jogsim meg a kis CBR, már annak is örülni fogok. Meg akkor még vehetem meg a motoros cuccokat. Végiggondolva tényleg az A-nak van értelme, olyan 25-30k a különbözet. 21 már elmúltam. Amúgy nehéz a motorjogsi? Rendes motorral nem is nagyon mentem még de ott meg üljek rá egyből ilyen 600-as dögökre :) Anno autóra rutinon húztak megy egyszer egy kis semmiség miatt, a többi elsőre meglett.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#44919) Daywalker válasza Djuree (#44915) üzenetére


Daywalker
addikt

Az picit fura:) Btw én is picit túlhordtam, mert tavaly ilyenkor lett cserélve, tehát 1 éve...mondjuk kb. nekem is 2500 km-t futott (ebből idén kb. 400-at), ezért is hagytam benne picit tovább. Most biztos sokan nem fognak egyetérteni, de kicsit túl van lihegve ez a dolog. Mármint ha nem napra pontosan cserélsz, akkor sem történik semmi, főleg akkor, ha nem "üvegezed" állandóan. Arról nem is beszélve, hogy rengeteget fejlődtek az olajok az elmúlt 10-12 évben. Persze nem ezen érdemes spórolni.

Archer: az 500-600kcm tanulómotor nem fog ledobni, főleg azzal a tötymörgős tempóval nem, amit a tanfolyam alatt diktálnak. Utána meg azt veszel, amit akarsz, csak ne kelljen újból a jogsival szívni, abból csináld meg a nagyot egyből. Én 900-asra ültem friss jogsival és még élek (minden fejben dől el, ha pedig nem te vagy a hibás, akkor tök mindegy, hogy egy Simó, MZ vagy egy Hayabusa van alattad).

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44920) boogie84 válasza Djuree (#44875) üzenetére


boogie84
veterán

Annyit tennék hozzá (ismerősük tapasztalatai) h a sarki fűszereshez is többet jártak ,mint mi hondások! :K

Megbízhatóbb a Honda! Nem kihegyezett teljesítmény, de utcára nem is kell! :N

(#44888) Daywalker: Bezzeg vidékre nem h díjmentes, ha nem viszonylag drága is!

(#44873) runner 125: Az sem mind1 h utána mennyit fogsz rákölteni. Én a Honda-ra semmit sem költöttem csak amit feltétlen muszáj volt (láncszett, gumi, olaj-szűrő). És csakis azért cseréltettem vez-lánc feszítőt, mert nem akartam h csörögjön 3000-nél. Erre sokan mondják húzzam csak neki, semmi baja sincs...
Jól gondold meg mit veszel...! :B

(#44915) Djuree: Nekem tavaly úgy jött ki h szezon 80%-a felé cseréltem, idén még megyek vele 4-5000km-t. Én 6k után cserélem az tuti!

[ Szerkesztve ]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#44921) ALI_G válasza Djuree (#44915) üzenetére


ALI_G
veterán

Felesleges. A honda 12k km-t ír elő, csak itthon a szervíz ajánlás 6000.

(#44922) Djuree válasza Daywalker (#44919) üzenetére


Djuree
félisten

én is kb. így gondolom. legközelebb nem cserélek szezon előtt, ha csak ennyit megyek. igaz most többet tervezek menni. tavaly azért csak ennyit mentem, mert júliban vettem a gépet.

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44923) ALI_G


ALI_G
veterán

Most kaptam a hírt, hogy meghalt egy motoros ismerősöm :( ő volt a szerelőm is egyben. Nem balesetben hunyt el. Állítólag 1000 motoros fog jönni a temetésére.
RIP

(#44924) beteg válasza doc (#44910) üzenetére


beteg
őstag

Tényleg király az a cbr! Jó lenne, ha nem lenne nagy baja!

Csak futni kell!

(#44925) alvaro válasza Daywalker (#44919) üzenetére


alvaro
senior tag

Én is néha "túlhordom" az olajat, ha néha úgy jön ki a lépés, csak én nem időben, hanem kilométerben, most 10400-at volt benne (szeptembertől áprilisig), egyszer meg előfordult 10800 is - ahogy sikerül időpont megbeszélni a minden egyéb miatt, pár nap alatt sok minden történhet.

És valóban, engem se dobott le a tanuló ER5-ös Kawa :)
Amikor meg sikerült lefeküdnöm a GPX400-zal, na ott se a motor volt a hibás, ha csak az ABS hiányát nem tekintjük annak :D

Magam pedig 650-esen kezdtem, egy hengerrel, nem egy kihegyezett előadásban. Tökéletesen kezelhető, és főleg kiszámítható, pláne az én pörgetést kerülő stílusomban. De egyébként is, ahogy forog, úgy erősödik, nincs benne semmi hirtelen meglepetés. Magától nem fog hülyeséget csinálni, ahhoz én is kellek :)

Küzdöttem az utóbbi némi hibajelenségekkel, felpislákoló ABS LED, összevissza villogó index (először azt hittem, kiégett valamelyik), aztán alapjárati leállás, egyre nehezebb indulás, időnként gyengélkedés menet közben... Hát basszus, a testcsatlakozó volt lelazulva az akkuról :U Meghúztam a csavart, feltöltöttem jól az elgyötört lelkű energiatárolót, most az összes tünetet mintha elfújták volna... máskor rögtön ez fog eszembe jutni, bármi lenne...

[ Szerkesztve ]

(#44926) Daywalker válasza Djuree (#44922) üzenetére


Daywalker
addikt

Nekem meg szervizben volt sokáig, gyakorlatilag pont abban az időszakban, amikor meleg volt és kevesebb eső esett.

ALI_G: RIP

boogie84: 11 ezer forint felett ingyenes MO egész területén. Nekem 4 liter kellett, ami 12400 forint volt:) Kevesebbnél 1600 forint a postaköltség (ennyi erővel kúton is megveheted, ott 1 liter 3900 asszem).

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44927) Integra válasza doc (#44910) üzenetére


Integra
titán

nekem ez nagyon lutri.. csak óvatosan :U

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44928) ALI_G válasza doc (#44910) üzenetére


ALI_G
veterán

Nehogy vmi szart vegyél, aztán locsolhatod rá a pénzt évekig.
Első hsz-t olvastad?

(#44929) Integra válasza ALI_G (#44928) üzenetére


Integra
titán

jól fogalmaztad, nekem pont ilyen vasnak tűnik ez..

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44930) ALI_G válasza Integra (#44929) üzenetére


ALI_G
veterán

Jobb ha más kárán tanul :). A drágább végül olcsóbb szokott lenni. Legalább is Magyarországon mindenképpen.

Persze mi nem hallottuk, de egy gyanús vasat feltétlen meg kell nézetni vmi független szerelővel.

(#44931) doc válasza Archer (#44918) üzenetére


doc
nagyúr

en rutinon ultem eletemben eloszor nagymotor elso ulesen, de valtos motorbol is egy kb. 2 perces simsonozast leszamitva az elso volt, de nem volt vele semmi gondom. azt tudtam a konyvbol, hogy hogyan mukodik a kuplung/valto stb, ott meg annak megfeleloen ki is probaltam, es ment...
mondjuk a 400-as XJR eleg kezes joszag, de azert mozog ha kell, esszel kezelve nem lehet gond akar egy 600-as tanulogeppel sem
a jogsi maga nem nehez, csak figyelni kell sokmindenre, a rutin a gazosabb, ott egyetlen rossz mozdulat vagy a vizsgadrukk miatti figyelmetlenseg (pl. rossz iranybol kerulsz egy bojat) eleg a bukashoz. mondjuk forgalmin is konnyu benezni egy egyiranyu utcat vagy egyeb marhasagot :D
ha mar tanfolyamra mesz, mindenkepp erdemes megkerni az oktatot, hogy had menj egy-ket kort egy A1-es vagy A korl. oktatomotorral, hogy lasd milyen egy 125-os a valodi nagymotorhoz kepest, jo esellyel el is megy tole a kedved :D

(#44932) doc válasza ALI_G (#44928) üzenetére


doc
nagyúr

miert vennek szart? ha egy szerelo azt mondja ra hogy nincs komoly baja, akkor az olyan nagy bukta nem lehet...

jotanacsokat a vasarlashoz meg honapok ota olvasok mindenfele oldalakon, beleertve termeszetesen az elso hsz-t is

a csorgesrol egyebkent kerdeztem a CBR600F tulajokat, mondtak hogy siman elofordul hogy a vezermulanc/feszito csorog, az pontosan ugy viselkedik mint amit ma hallottam (3000 koruli fordulaton csorog, alatta/felette semmi), ez pusztan annyi, hogy idovel azert cserelni kell (egy normalis szerelo nyilvan egybol felismeri hogy pontosan minek is a hangja)

Integra:
miert lenne 'nagyon lutri'? figyu, ha mutatsz nekem felmillaert tokeletes allapotu 15 eves CBR600F-et, vagy legalabb hasonlo kategoriaju turasport vasat, hidd el, megkoszonom... ez legalabb (amennyit szetszedes nelkul lattam belole) egyben van, nincs szetrohadva (ilyet lattam sajna csutortokon, gyonyoru hangu, stabil gep, alul harom kilo rozsdaval), szepen jar a motor, nincs lathatoan betonnal polirozva (mint a ma megnezett, mar linkelt moci a szarrapalyazott gumival). ez volt az otodik CBR600F amit megneztem, es a masodik olyan, amire azt mondtam hogy ezt szivesen hazavinnem. az elso egy 20 eves F2 volt, amire azt mondta a srac hogy 600-ert elvihetem (rendszam nelkul) :D jo mondjuk mondta hogy alapvetoen nem elado, ezt maganak vette, es tudja hogy horribilis ar, nem is eladni akarja, de 'van az a penz' :)
a futomu/lengescsillapitok proba alapjan jok, szinte zsir uj gumi van rajta, mi kell meg? vannak rajta hibak, karcok, a farokidomon repedes, de ezt kb. lesz@rom... nekem az kell, hogy megbizhatoan mukodjon alattam, ne legyen komoly baja (pl. torott/ferde vaz, hengerfej, stb), a problemas, de vallalhato dolgokat majd idovel rendbehozom
tudom hogy szerinted aki nem harommillas uj motort veszi, az idiota, de ez van, nekem erre telik. mondjuk ha megtehetnem sem vennek sokkal dragabbat elso motornak...

egyebkent orulok hogy aggodtok ertem (tenyleg!), de azert egyikotok sem ajanlott meg szerelot, vagy legalabb motorugyekben kellokeppen jartas szakit, aki be tudna kukkantani az idomok ala :P

[ Szerkesztve ]

(#44933) doc válasza doc (#44932) üzenetére


doc
nagyúr

ja, egyebkent a hosszan kivesezett jelolt EZ a vas lenne

(#44934) Kígyó válasza doc (#44932) üzenetére


Kígyó
senior tag

Latom hasonlo arban es kategoriaban gondolkozol, mint en 2 evvel ezelott.
Nekem egy gsx750f lett a vege. Nem egy cbr600f, de nem is kerul annyiba. :) Csak azert irom, mert ebbol 5-600 korul mar akad eleg jo sztem.
Pl ezt es ezt megneznem..

(#44935) runner 125 válasza boogie84 (#44920) üzenetére


runner 125
nagyúr

Elhiszem.
..mindjárt jön yoda és Gixer-érvek. :D ^^

Tüzi

Jaja, szép fehérben is, bár nekem full fekete a bőr ruhám, kissé kontrasztosak lennénk. :)

doc

Ebben az árkategóriában nem olyan durván magas az ugrás árban. Konkrétan arra gondolok, h néztél egy 15 éves CBR-t 500-ért, míg pl. télen én 720-ért láttam már 2004-es F4i-t, csúszott idommal. Igaz tényleg január körül volt, viszont 700k körül már tudsz venni sokkalta fiatalabb gépet. Kawa ER6 nem tetszik? Van belőle fejidomos is.

Már csapból is ez folyik annyiszor írtam ( :)) ), de a motorozás drága dolog, s egy ilyen masinával - ha Honda, ha nem - könnyen befürödhet az ember.
Akkor már az eggyel újabb 600k-ért, amit linkeltél.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#44936) Integra válasza runner 125 (#44935) üzenetére


Integra
titán

full feketével egy baj van: nem látszol benne eléggé. de legalább ghostrider vagy:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44937) doc válasza Kígyó (#44934) üzenetére


doc
nagyúr

a gsxf is sokaig kepben volt, de egyszeruen nem tetszik, na :U

runner: azert az 500 meg a telen 700 (ami ilyenkor 800) kozott bo masfelszeres kulonbseg van, meg ez azt jelentene, hogy meg egy vagy ket honappal kesobbre tolodik a vasarlas. de akkor mar tegyek hozza meg egy kicsit, legyen egymilla... es eljutunk oda, hogy vegyek uj motort, jovore...
en egy honapon belul meg akarom venni, meg ahogy mondtam, nem is akarok dragat, egy 500ezres mociert nem szakad a szivem ha picit csuszik
a linkelt 600-as meg mint mondtam, nagyon szet volt nyuzva,nem szivese vettem volna meg, raadasul a 600ezer mar nagyon a teteje a budget-nek (aztan arra kapasbol kene uj gumi, stb)

(#44938) Daywalker válasza doc (#44932) üzenetére


Daywalker
addikt

Hol kéne szerelő pontosan? Mert azért Mo. elég nagy :DD Illetve ritka az, akit hirtelen el lehet rángatni, ilyenkor még nagyon sok a munkájuk.

Egyébként az öreg motorra mindig költeni kell valamit, de ez ilyen. Ha nincs komoly baj, akkor minden más ráér szép lassan, teljesen egyetértek. A gumiproblémát pedig egy használt szettel meg lehet oldani, azzal egy-két nyarat ki lehet húzni, amíg lesz pénz egy újra.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44939) Djuree


Djuree
félisten

na indulok pestre, de nem merek motorral, marad a kocsi :W
hétfőn hajnalban jövök vissza, pont akkorra mondja a legnagyobb szart...
meg ha jön jégeső, nem tudom a motort hova betolni pesten...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44940) doc válasza Daywalker (#44938) üzenetére


doc
nagyúr

bocs, nem irtam, Erden/Budapesten
nekem akar az is eleg lenne, ha valaki latott mar 'belulrol' mocit, es le tudja kapni az idomokat, megnezni a vazat meg meghallgatni a motort
bar nagyon hajlok arra, hogy most nem erolkodok, megvarom azt a par hetet mar, de baromi nehez turelmesnek lenni :D

(#44941) Daywalker válasza doc (#44940) üzenetére


Daywalker
addikt

Hát van 1-2 szerelő, de megbízhatót és olcsót BP-n még nem találtam, illetve sógorom az érdiben csalódott. Most van egy budapesti tippem, majd elmegyek oda, ha valami kínom van. Általában Esztergomban a Prop-Technél vagy Budaörsön a Kawasaki szakszervizben javíttatom a gépet. Egyébként pedig szerintem ne csak "nézzen rá valaki", hanem méress egy kompressziót is, mert abból legalább valami kiderül.

Djuree: én nem látok jégesőt az előrejelzésben. Az elképzelhető, hogy hajnalban nem lesz meleg :(((

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#44942) yodamastah válasza runner 125 (#44935) üzenetére


yodamastah
őstag

EN pl nem tudok semmi olyasmit hogy a honda megbizhatobb lenne mint a suzuki, de visszafele sem. Egyszeruen nincs hozza eleg adat, tul kicsi a minta amit egy ember a kornyezetebol ossze tud szedni. 1-1 meghibasodas meg tul keves informacio vegso kovetkeztetesek levonasara. Tudok enis szethullo 1000RR meg R1 blokkrol, de ez semmit nem jelent, ettol meg van mellette masik 1000 ami nyellgazon is elmegy 100e km-t. Persze ezek nem ordibaljak tele a forumokat meg a kornyezetuket hogy nekik nem ment tonkre semmi :D

En a sajat gixxereim eseteben (nyelgaz uzem volt boven) zero meghibasodasrol tudok beszamolni. Egyszeruen semmi nem ment toknre. Nyilvan sokmindent kellett es kell cserelni, de ezek az uzemeltetessel jarnak. De mittudomen mondnjuk pl kuplung lamellakat se csereltem meg soha. De ez sem jelent semmit, van olyan evjarat a gixxerek kozt is ahol gyari visszahivas volt a hamar beszaro kuplung miatt.

Vagy ott vana gixxerek konnyen toro vaza. Ez is csak 1 evjaratra votl jellemzo az 1000ek kozul, es pl az elozo evek vazai meg olyanok mint a tank. stb.stb.. Ilyen jelegu szoras van markakon belul is. Pl az uj 1000rr-ekrol sok rosszat hallok, de ettol meg lehet hogy abban az evjaratban a hornet atombizots es kivalo...

Gixxer mellett a jo ara, az egyszerusege, es a sok bontott alkatresz szol. Az egyszeruseg alatt azt ertem, hogy pl konnyu szerelni. Mondjuk egy rugostag csere 15 perc. Lattam zx6-ot felig szejjel szedni egy ilyen muvelethez. De pl a gixxer blokkok is hiresek arrol hogy sokkal egyszerubbek es kevesebb alkatreszbol allnak mint a tobbi. Konnyu oket szerelni i, egyszeruek mint egy faek. De tenyleg, en informatikus vagyok, es en szerelem a motort, gyakorlatilag nem hordom szervizbe :)

Az viszont biztos hogy nem a gixxerek a legjobbak. De pl szamomra ez nem volt kulonosebben erv. Annyira nagyon nagy kulonbsegek nincsenek. A motoros sokkal tobbet szamit mint a markak kozti kis differencia.

[ Szerkesztve ]

(#44943) yodamastah válasza doc (#44937) üzenetére


yodamastah
őstag

1millio korul nagyon nagyon jo vetelek vannak mar. Idaig erdemes felmenni. Azert 1 millio nem 2-3, szoval nem ugyanaz mintha ujat vennel. Pont 1millio korul vannak a legjobb vetelek most. Sokan szabadnulni karnak a motortol, es kivalo allapotu, relativ megkimelt vasakat lehet venni ezen az aron. 500k-ert tenyleg a nyuzot vasak vannak. Persze ha 500k van akkor 500k van ez tiszta sor.

(#44944) doc válasza yodamastah (#44943) üzenetére


doc
nagyúr

1 millat ossze tudnek szedni mondjuk karacsonyra, moci meg most kell, amikor 500 van ra, ennyi...
majd ha ugy erzem, eladom, es veszek ujabbat, egy 15 eves motor nem sokat veszit az ertekebol 1 ev alatt, egy 4-5 eves viszont igen :)

(#44945) TayRol válasza Daywalker (#44926) üzenetére


TayRol
veterán

sokan dicserik a MOL-os cuccokat, en is azt szeretnem kiprobalni a kovetkezo alkalommal.

(#44946) TayRol válasza doc (#44944) üzenetére


TayRol
veterán

csak az 1 millas motorra szinte semmit nem kell kolteni (ok, atiratas, olaj plusz szurok), de egy 500k-s motornal ez nagyon ritka eset. de remelem kifogsz valami jot!:)

(#44947) beteg


beteg
őstag

7 kilóért már busát is kapni :)

Csak futni kell!

(#44948) doc válasza TayRol (#44946) üzenetére


doc
nagyúr

ok, meggyoztetek, egymillaert veszek motort
ki adja nekem ajandekba a hianyzo felmilliot?

az, hogy kolteni kell ra nyilvanvalo, es ahogy irtam, nem problema, csak mukodjon es menjen megbizhatoan alapbol, aztan a javitasokat meg tudom utana csinalni

(#44949) yodamastah válasza doc (#44944) üzenetére


yodamastah
őstag

Ha 500k- van akkor annyi van. :D

De mondjuk ha tippet adhatok akkor az fzs600 fazert sztem mar kapsz 500-600 kozott. Es ezek birjak a strapat, es egesz jo motorok. Az en 2002-esem most is tokeletesen mudkodik, van benne ugy 90e km.

[ Szerkesztve ]

(#44950) Daywalker válasza TayRol (#44945) üzenetére


Daywalker
addikt

A láncspray nagyon kiváló, érezhetően jobban tapad, mint a Repsol. Remélem a motorolaj is hasonlóan fasza.

Azon agyaltam, hogy vajon azzal az olajszűrő leszedő cuccal, ami az autóhoz van (olyasmi, mint a láncos, csak ezen fémszíj van), azzal hozzáférek a motoréhoz is (a hűtő alatt van az első kerék mögött), vagy muszáj olyan speckó leszedő cuccot szedni, ami a szűrő végére húzható fel és "kulccsal" tekerhető?

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.