Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#44301) runner 125 válasza Integra (#44300) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ne csináld, és ott ilyenekkel kell csapatni? De komoly.

Mesélj már.
Egyébként miért ilyen gépek vannak, s miért nem nagyobbak?

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#44302) Gaboman válasza runner 125 (#44301) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Én anno Fenyvesi Ferenc (föfő) I. osztály CrossEnduró versenyző haveromtól kérdeztem mit hogyan csináljak, ha valami tanulni akartam tőle szoktam megkérdezni.
Amikor kint voltunk nem kellett más mint egy 30 méter átmérőjű körben motorozni, ott megtanulod dönteni a gépet, nyomvonalban motorozni.
Rengeteget gyakoroltuk oda vissza, nem is kellett mást csinálni, kifingatott úgy hogy hitetetlen.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44303) Integra válasza runner 125 (#44301) üzenetére


Integra
titán

nagyobbak? hehe, minek? ez is kicsinál, ezt sem tudod rendesen megülni, ezt borítékolom:))

paraszt egyszerű volt amúgy, indult a gyorsítással, mint első feladat. pálya végén megállsz, egyes, kettes, hármas, majd fék a végén, megfordul és vissza ugyanez. csutka gázzal lehet indulni ezekkel a kis szörnyekkel, megtanulod a gázt, a helyes testtartást a kigyorsításnál és fékezésnél, illetve a fékezést, a hátsófék blokkolását.
aztán jön a kanyar. ahogy Gabo is írja, körbe körbe, jobbra 4-5 kör, aztán balra 4-5 kör, több nem kell, mert kifingasz közben, annyi mindenre figyelsz, sok is :) gázkezelés, farolás, lábtartás előre, döntés tekintet, rengeteg minden.
aztán a harmadik feladat, a nyolcas, egy kör jobbra, átvezeted bal körbe, és ebből csinálod a 4-5 köröket, picit pihensz és tovább.
majd a teljes pályán különböző körök, az egyszerű körözéstől az egyre bonyolultabb kanyar kombinációkig.
ha az elején nem tanulsz meg helyesen ülni a motor elejében és szorítani, kanyarnál rendesen támasztani, akkor hamar leszállsz róla, mert úgy bedurrannak a karok, hogy hihetetlen. az elején nekem is görcs volt, aztán hála a sok aszfalt tréningnek és gyakorlatnak, 1 óra után már nem volt gond, hamar rá tudtam mindig vezetni magam, hogy ha nem ültem jól rajta, fizikailag semmi bajom, se izomláz se egyéb gond. de agyilag lenulláztam magam, már aludtam is egyet. annyi az info az agynak, annyira új ingerek, hogy én még tréningen így nem fáradtam el soha, ciki vagy sem, örültem a végének, már nem ment arra a gép amerre akartam, és kezdett már veszélyes lenni.
estem-keltem nem keveset, törtem váltókart, hajlítottam vissza hátsó féket és még sorolhatnám, baromi jó volt. fekete volt a nyálam, a taknyom, az arcom, ilyen por és mocsok még soha nem voltam. :))
arra elég volt, hogy az első ismerkedés meg legyen és a helyes alapokat megkapjam. nincsen mese, gyakorolni kell sokat. a motoros ruhám teljesen alkalmatlan ehhez, mind a sisak, mind a csizma, egyedül a testpáncél, az jelesre vizsgázott. ehhez kell az mx szerkó, nincsen mese. bátran ajánlom mindenkinek, mert rendkívül tanulságos és hasznos, már alig várom, hogy az rr-re pattanjak hétvégén és ezzel a tapasztalattal motorozzak. beszéltük, hogy szervezhetnének gyakorló napokat, délutánokat is, gondolkodnak rajta. kevesen vannak akik terepes gyakorlatozni akarnak, nincsen még az emberek tudatában, hogy mennyire fontos az aszfalt motorozáshoz. 20 ezer volt, kötve van a tréning az aszfalt tréning 1-es szintjének elvégzéséhez, amit absz megértek, nagyon kellenek az ott megszerzett alapok hozzá, mert ha itt kéne összeraknod a tekintet hordozást, testhelyzetet, egy óra múlva szét esnél. az Ákosnak crf230f volt az oktató gépe, az már 16le, azt meg se tudtuk volna ülni az ereje miatt... viccesen hangzik, de tényleg így van.
:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44304) doc válasza Integra (#44303) üzenetére


doc
nagyúr

engem az aszfaltos trainingen szerzett tapasztalatok is erdekelnenek, tervezem hogy legalabb az elso, de inkabb mindketto (meg talan meg a paros is) szinten vegigtolom naluk
meg lattam hogy eleg sok vezetestechnikai oktatas van az orszagban (pl. a hungaroringes, stb), ezek mennyire kulonboznek egymastol?

(#44305) TayRol válasza Integra (#44303) üzenetére


TayRol
veterán

biztos jo lehet. en is nagyon varom mar, hogy eljussak.:) csak basszus meg jovo honapig nincs koltes ilyenre - majd utana.

Doc: elegge kulonboznek, de barmelyikre mesz mar jol dontottel.

mod: ha valaki juniusban jonne safety 1-re, szoljon, mehetnenk egyutt.

[ Szerkesztve ]

(#44306) Integra válasza doc (#44304) üzenetére


Integra
titán

ha elfogadod, akkor idén csak az első szintre menj, de arra minél hamarabb, hogy minél többet gyakorold amit ott tanulsz. ugyanis ülepednie kell. nem fogsz tudni annyit menni és nem fog úgy ülepedni, hogy érdemes legyen a második szintre is menned idén. ehhez egyszerűen idő kell. én is így kezdtem, aztán csak 2 év alatt végeztem a 2 szinttel és nem bántam meg, mert még így is necces volt a második szint.

a páros motorozás engem is érdekel, az lesz a következő, mert nincsen tapasztalatom és apám nem fogja a tehenet engedni használni, hogy csajommal mehessek vele és én sem szívesen használnám úgy.

a honda tréningje az első, ezt másolják a többiek, eltekintve a dodor féle tréningtől (erről Ali és Boci tud mesélni, ők megjárták), ez a tréning kifejezetten pályázásra hajaz és teljesen más tematika. a hungaroringes történet a honda másolása némi marketing blődlivel megspékelve (bukókeretes gsx-r lol), nem mondanak ott se amúgy hülyeséget, félre értés ne essék. igazából ez a kettő van, ami kiemelkedik. a hungaroringes suzuki pálya a spanyol honda centrum lemásolása egy az egyben. szóval nincsen új a nap alatt, bátran menj a hondához. :)

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44307) TayRol válasza Integra (#44306) üzenetére


TayRol
veterán

a bukokeretes gsxr-rel majdnem elestem. amugy mehet nyugodtan oda is.:D

(#44308) Integra válasza TayRol (#44307) üzenetére


Integra
titán

absz rossz ötletnek tartom azt a motort, inkább estél volna el vele (mármint keret nélkülivel), de komolyan:) de kell a wow effektus, sokan erre figyelnek fel.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44309) doc válasza TayRol (#44305) üzenetére


doc
nagyúr

pont ezert nem tudom, melyik legyen :D
itt a topicban lattam regebben, hogy a Safety Hungary-t dicsertetek, azota meg is van nyitva az egyik tabon itt a browserben az oldaluk, vegigolvastam rajta mindent :D

Integra: szerintem juniusban el is megyek ra, koszi a postot :R
ja es aruld mar el, hogy melyik moci az a 'tehen' :D

(#44310) TayRol válasza Integra (#44308) üzenetére


TayRol
veterán

zorog, hangos, meg rengeteg plusz suly van rajta. de a trial motor es a tobbi nagyon hasznos volt - nekem. iden elkezdem a hondat is hogy ne lehessen elfogultsaggal vadolni.:)

(#44311) Gaboman válasza Integra (#44303) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Látod ezért mondtam anno másoknak is hogy aki terepen jól nyomja az nagyon ott tud lenni a közúton is.
Sokkal nehezebbek az útviszonyok, jobban egybe kell olvadod a motoroddal.
Mi is sokat gyakoroltuk ezeket, sőt akik versenyekre jártak azok még sokkal nehezebbeket csináltak, keresztfogás a kormányon, átülni az egyik felére és úgy kanyarodni ezek mind az egyensúlyozó képességeket fejlesztik.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44312) TayRol válasza doc (#44309) üzenetére


TayRol
veterán

itt egy cikk a hungaroringes oktatasrol.:D

(#44313) Integra válasza Gaboman (#44311) üzenetére


Integra
titán

fúúú, én nagyon beleszerettem ebbe is, megy az eleje egyik irányba, a segge a másikba, 3 öklömnyi éles kövek mindenhol, de csak a kanyar kijáratot keresed és egyensúly érzékből meg helyes test tartásból kell összeraknod, hogy ne ess kurva nagyot.. örülök, hogy végre volt lehetőségem rá, már tavaly is örültem, hogy meghirdették, de akkor nem tudtam elmenni. én hatalmasakat estem, holnap kék-lila lesz a lábam több helyen, az biztos, a jobb combomon elég csúnya lesz, mert ott beragadtam és rá esett, na az fájt rendesen egy pillanatra, most kezdem érezni emberesen, holnapra tetőzni fog:DDD

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44314) Integra válasza TayRol (#44310) üzenetére


Integra
titán

nem tudok mellette felhozni semmit, mert eleve a sok súly miatt nem fog úgy viselkedni mint eredeti állapotban, kanyarodni úgysem fogsz megtanulni vele, mert már jól befosat, hogy látod a keretet, ami tudatja veled, hogy el fogsz esni, ha mégis megtart (ami a célja lenne) akkor meg nem esel el és fals beidegződést ad, szóval ez szvsz semmi más mint egy parasztvakítás és még rossz is, mert rossz ideológia alapján került megépítésre (marketing, vevő csalogatás) és megpróbálják eladni teljesen más céllal, ami szintén rossz végeredményben. ezt ők is tudják, és ezért ez számomra hiteltelenné teszi az egészet.
de mint mondtam ez szigorúan szvsz. ha a honda csinálná ezt, ugyanúgy ez lenne a véleményem.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44315) Gaboman válasza Integra (#44313) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ez nem meglepő, terepen olyan nincs még aki nem esett én is hányszor elvágódtam, repültem a bokorba.
Crosspályán a rámpáról a pálya mellé, rossz volt az érkezés kormány keresztbe azt go ki merre lát, szóval voltak események rendesen de imádtam.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44316) TayRol válasza Integra (#44314) üzenetére


TayRol
veterán

amint latod en sem dicsertem. bar volt, akinek tetszett. ezen kivul nem rossz am az egesz.

(#44317) beteg válasza Integra (#44314) üzenetére


beteg
őstag

de most teljesen belelkesedtem azon, amit írtál viszont nincs hely náluk csak juni 1.re :( pedig tök jó lenne kicsit tudatosabban motoroznom!
viszont a hungaroringes is jó lehet ezek szerint ha saját motorral megyek??? annak úgy sem sokat árt már ha esetleg megfektetem :DDD

Csak futni kell!

(#44318) Integra válasza beteg (#44317) üzenetére


Integra
titán

mint írtam, egyáltalán nem rossz a hungaroringes tréning, csak vannak részei ami nekem semennyire sem tetszik, ahogy a pályán azt a pár kört is, amire kivisznek felvezetéssel egy viccnek tartom és hasznosabban is el lehet tölteni. ha pályázni akarok akkor csak pályázni megyek. szóval nekem ez se füle se farka, de ez csak az én véleményem.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44319) beteg válasza Integra (#44318) üzenetére


beteg
őstag

:R megvárom a júniust :)

Csak futni kell!

(#44320) TayRol válasza Integra (#44318) üzenetére


TayRol
veterán

a hondas valoszinuleg egy sokkal jobban atgondolt tanfolyam. koszonheto a rutinnak meg az eveknek.:)

beteg: juniusban valoszinu en is megyek a Safetyre.

(#44321) TayRol válasza beteg (#44317) üzenetére


TayRol
veterán

mehetsz a hringesre motor nelkul is, es valaszthatsz: gsr, sv, gsxr, gladius (asszem) kozott.

(#44322) beteg válasza TayRol (#44321) üzenetére


beteg
őstag

igen, csak látod, az a vélemény, hogy a felszerelt keret faxság. Hajlok rá, hogy igazat adjak. Szerintem is jobb inkább elesni a saját motorral, hogy megtapasztaljam, hol a vége. Kontrollált körülmények között az meg nem baj, mert látják, figyelnek, elmondják, megjegyzem... :) vagy nem.
de megvárom a júniust. találkozzunk!

de jó lenne 7végén már egy kis ismerkedős jó idő! Udvarolnék kicsit a gépemnek :)

Csak futni kell!

(#44323) Djuree válasza TayRol (#44320) üzenetére


Djuree
félisten

asszem júniban én is megyek :K remélem már motorral. majd ott szállok át a hondára :DD

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44324) beteg válasza Djuree (#44323) üzenetére


beteg
őstag

kira! Akkor lassan már PH-s különkiadás lesz :D

Nem tudjátok, az YZF 1000 jobban húz, mint az 1000-es FZR?

Csak futni kell!

(#44325) Djuree válasza beteg (#44322) üzenetére


Djuree
félisten

"Szerintem is jobb inkább elesni a saját motorral, hogy megtapasztaljam, hol a vége."
ilyet ne mondj, én elestem, de szívok is már fél éve miatta, javítás, utánajárás, pénz, idő :W
nekem egy szűk kanyarban volt a vége :DDD

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44326) TayRol válasza beteg (#44322) üzenetére


TayRol
veterán

en azt irtam, hogy nekem nem jott be a keret, de innet a topicbol csak en voltam azon a tanfolyamon. ettol masnak meg tetszhet.

(#44327) Gaboman válasza beteg (#44324) üzenetére


Gaboman
nagyúr

YZF könnyebb mint az FZR, ezáltal érezheted talán valamivel erősebbnek.
A motor karakterét, áttételezését is érdemes megnézni mert az is nagyon befolyásolja.
Az egyik lehet sportosan, tehát magasabb fordulaton dolgozik a másik meg túrásabb tehát alsó és középtartományon is jobban húzhat.
Ezt úgy is csak akkor tudod eldönteni ha vezetted mindkettőt.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44328) beteg válasza Djuree (#44325) üzenetére


beteg
őstag

de nekem egy tákolt mocim van :) pl. az eltört első sárvédőt két gyorskötöző fogja, hogy ne lebegje bele a gumiba :DDD hozzáteszem, tökéletes!
Neked milyen motorod van?

Gaboman: :R értem!

Csak futni kell!

(#44329) Integra


Integra
titán

most már biztos vége a ringes motorozásnak

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44330) Djuree válasza beteg (#44328) üzenetére


Djuree
félisten

600-as fazer

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44331) emre válasza beteg (#44328) üzenetére


emre
veterán

képet pls :)

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#44332) ALI_G válasza Integra (#44329) üzenetére


ALI_G
veterán

picsába :W

(#44333) TayRol


TayRol
veterán

uj tuono. kene. de milyen pici maga a motor.:)

(#44334) zsoltee10


zsoltee10
addikt

R1200R Classic 2011 Kéne ez a masina... (is...) :)

(#44335) TayRol válasza zsoltee10 (#44334) üzenetére


TayRol
veterán

csak nem a kullos verzio.:D

(#44336) runner 125 válasza Integra (#44303) üzenetére


runner 125
nagyúr

Hm, komoly.

Tényleg nem gondoltam volna, h egy ilyen kis motor rá tudja világítani az embert az alapokra.

Ha, meglesz majd nekem is, biztosan elmegyek valahova - remélem a közelben is indítanak.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#44337) zsoltee10 válasza TayRol (#44335) üzenetére


zsoltee10
addikt

nekem bejön. valami klasszikus formájú doboz szett, aztán irány a nagyvilág....:D

(#44338) runner 125 válasza zsoltee10 (#44334) üzenetére


runner 125
nagyúr

A küllős felni szvsz a túra-enduró GS-eken mutat igazán jól, azokhoz illik, de ezen szebb az alufelni.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#44339) Integra válasza runner 125 (#44336) üzenetére


Integra
titán

áááá, az utolsó amit szeretnél kezdésnek egy erősebb motor, így is össze töröd magad, ha tényleg tanulni akarsz, bőven elég ez a táltos is:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44340) doc


doc
nagyúr

mas forumon is kerdeztem, meg itt is mar regebben, de szerencsere kezd nagyon aktualissa valni a tema :)
szoval:

turasport mocit szeretnek venni, a keret 4-500ezer HUF
az altalam kinezett tipusok, kb. tetszesi index alapjan csokkeno sorrendben:

ZZR 400/600
CBR 600 F
GSX 600 F

szivesen meghallgatnam a velemenyeteket az egyes tipusok ellen/mellett, illetve ha van meg javaslat mas tipusra, azt is :)
olyan gepet keresek, ami kezdo jogsival is biztonsagosan elterelgetheto, kenyelmes 2 oran keresztul rajta ulve is, es lehetoleg az utaskent kuporgo parom se kapjon gorcsot 10 perc utan

egyelore az eszervek a GSX F mellett latszanak szolni (na ez se' magyarul volt :D), de egyszeruen nem tetszik, eleg csunyacska szegeny :( bar feketeben egesz korrektul nez ki :)

(#44341) csoda120


csoda120
tag

Sziasztok!

Ezt az egyetlen motoros topicot találtam!Lenne egy nagy rejtélyem számotokra.Találtam itthon 2db hengerfejet,de foggalmam sincs,hogy milyen motorra valóak.Megkérdeztem már 1-2 embert,de ők sem tudják.Hátha itt szerencsével járok :)

Facebook: szerelem a négyzeten

(#44342) beteg válasza emre (#44331) üzenetére


beteg
őstag

nagy méretű képek!
[link][link]
[link]

Csak futni kell!

(#44343) emre válasza beteg (#44342) üzenetére


emre
veterán

Nohát, egy baba exup :DD :C

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#44344) Gaboman válasza doc (#44340) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Én a CBR600F mellett voksolnék havernak az van, 2 személlyel szokott motorozni és a párjának is kényelmes.
Könnyű kompakt motor, túrázásra is alkalmas, kényelmes.
Vaj puha váltó, halk, zörrenésmentes blokk, jó futómű és fékek jellemzik.

Ez a CBR az övé!

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44345) beteg válasza emre (#44343) üzenetére


beteg
őstag

:DDD
szegény, olyan csúnya... de fogom szépítgetni, egyre jobban szeretem :)
lecserélem a rózsaszín lábtartókat, lefestem a kerekeket, leszedem a feliratokat, vissza kapja a nevét...
még kipufogót is cserélnék, csak az is egybe van heggesztev :S
meg mondjuk egy turbo sem ártana rá, mert elég lassucska szegényke :))

Gaboman: :C nagyon pöpec!! 20 éve még anyámat is eladtam volna egy ilyenért :DDD

[ Szerkesztve ]

Csak futni kell!

(#44346) doc válasza Gaboman (#44344) üzenetére


doc
nagyúr

igen, eselyes a honda, ez meg tetszik is (nem annyira mint a ZZR, de azert elegge :D), koszi :)

tud valaki a Deli PU kornyeken motoros boltot? kene valami normalis kesztyut vennem, itt videken eleg gazak vannak :(

(#44347) beteg válasza doc (#44346) üzenetére


beteg
őstag

2 metró megállóval arrébb tudok

Csak futni kell!

(#44348) runner 125 válasza Gaboman (#44344) üzenetére


runner 125
nagyúr

F4i nagy klasszikus, jóféle. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#44349) doc válasza beteg (#44347) üzenetére


doc
nagyúr

az is jo nekem, ha elarulod hogy hol/melyik az :)

(#44350) emre válasza beteg (#44345) üzenetére


emre
veterán

olyan nincs hogy ez nem megy :N
akkor valami baj van vele, de erre még nem kell turbo

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.