Én is néha "túlhordom" az olajat, ha néha úgy jön ki a lépés, csak én nem időben, hanem kilométerben, most 10400-at volt benne (szeptembertől áprilisig), egyszer meg előfordult 10800 is - ahogy sikerül időpont megbeszélni a minden egyéb miatt, pár nap alatt sok minden történhet.
És valóban, engem se dobott le a tanuló ER5-ös Kawa
Amikor meg sikerült lefeküdnöm a GPX400-zal, na ott se a motor volt a hibás, ha csak az ABS hiányát nem tekintjük annak
Magam pedig 650-esen kezdtem, egy hengerrel, nem egy kihegyezett előadásban. Tökéletesen kezelhető, és főleg kiszámítható, pláne az én pörgetést kerülő stílusomban. De egyébként is, ahogy forog, úgy erősödik, nincs benne semmi hirtelen meglepetés. Magától nem fog hülyeséget csinálni, ahhoz én is kellek
Küzdöttem az utóbbi némi hibajelenségekkel, felpislákoló ABS LED, összevissza villogó index (először azt hittem, kiégett valamelyik), aztán alapjárati leállás, egyre nehezebb indulás, időnként gyengélkedés menet közben... Hát basszus, a testcsatlakozó volt lelazulva az akkuról Meghúztam a csavart, feltöltöttem jól az elgyötört lelkű energiatárolót, most az összes tünetet mintha elfújták volna... máskor rögtön ez fog eszembe jutni, bármi lenne...
[ Szerkesztve ]