Hirdetés
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Hogy mennyire hangos a sport rendszer, egyáltalán nem hangos egyik sem ha nem nyelezed le, nem állandó 8000-10000 fordulaton húzod neki, szép mély, öblös hangot ad a mociknak, legyen az speed, túra, SM vagy bármi.
Nekem is volt több motoron, 300-400km után sem volt a hangjukkal semmi bajom.
Füldugót használtok, minek?
Akkor venni kell autót és nem zavar a hang.
Szél esetleg nem zavar benneteket, sírtok itt motoron ilyen problémákról.
Úgy tudom a motorozás pont arról szól hogy szabadabbá tesz, és a szél a hang is beletartozik ebbe az érzésbe, pont ez az élvezetes benne ahogy hallom hogy dübörög alattam a vas és az arcomba csap a szép.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz Gaboman #44553 üzenetére
Szerintem te félreértelmezted az egészet. Egyrészt az autós hasonlattal sem értenék egyet. Nekem Remus Wild Label van az autómon és autópályán bizony fárasztó a hangja egy idő után
A füldugót a szélzaj ellen használja TayRol, és én is be fogok egyet szerezni. Hogy miért? Mert öreg koromban (bár nem hiszem, hogy megérem) nem akarok süket lenni. Nyilván nem a (sport)kipuff hangja a zavaró, hanem a szélzaj, és az engem is baromira zavar. Nyilván egy halkabb sisak lenne a megoldás, de még azok használatánál is javasolt a füldugó (nézz utána, hogy mekkora terhelést kap a füled a sisakban a szélzaj miatt).
Hogy mennyire különbözik egyes emberek ingerküszöbe, azt azzal szemléltetném, hogy voltam kint pár éve F1 edzésen, amit többen simán füldugó nélkül néztek végig a gold tribünön, én nekem ugyanott fél óra után már fizikai fájdalmat okozott a nagy hangnyomás, szinte rosszul voltam és két napig sokkal rosszabbul hallottam.
Nem hinném, hogy a motorozás élvezetéhez hozzá kell tartoznia a hallásromlásnak is. Ha neked nem fontos, a te dolgod, de nem hiszem, hogy emiatt el kéne ítélni a másikat."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #44554 üzenetére
füldugót én is bátran ajánlom, ugyanaz az alpine cucc van mint Roli bácsinak is
nekem teljesen gyári rendszer van az rr alatt és még igy is egy áldás, sőt, most veszem majd meg a zajfogót a sityakomba, mert bekerül az intercom is a sisakba, igy tisztán fogom hallani a hangszórókat. zajvédelem ahogy mondod, legalább annyira fontos mint bármi más a motorozásban, én se szeretnék süket lenni 10 év múlva[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Gaboman #44553 üzenetére
a szélzaj miatt vesznek füldugót többnyire. aki meg a motorhang miatt vesz füldugót, annak tényleg nem való motor engem nem zavar a szélzaj, mert nem megyek csak max 130-al, ott még nem vészes. de ha mennék 160-170-el én is vennék. igaz baromira életveszélyes ,mert tompítja a többi hangot is.
mondjuk engem asszem nem zavarna a szélzaj, már süket vagyok, itt a melóban a gázturbinák 120dB-el zúgnak még jó hogy van fülvédő ha kint kell lenni felügyelni a karbantartókat, az irodában meg nem nagyon hallatszik....[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
válasz Djuree #44556 üzenetére
Én nem vagyok süket, és van jó kis lövedék alakú plexim, már tartós 90-nél is belefáradok a szél dübörgésébe. Múlt héten egy nyamvadt 500km-es út után (pedig még "pihenőt" is tartottunk közben) úgy éreztem, mintha mosogatólébe nyomkodták volna az agyamat. Hiába, télen nem volt nálam füldugó, lassan mentem és rövideket...
Motorhang a szélhez képest minimális. De szerintem annak is kell lennie. Nagyon szívesen járnék villannyal is. Annak is van hangja, sokkal halkabb, de gonoszabb -
Integra
titán
válasz Djuree #44556 üzenetére
ehhh, már megint...
ha csak fele annyi időt töltenél kutató munkával, informálódássla, mint amennyit eltöltesz azzal, hogy teletömöd a postjaid szmájlikkal, akkor nem beszélnél ennyi csacsiságot. talán olvass utána, hogy működnek a modern ipari és sport füldugók....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
Akkor én jó bukót választottam biztos mind a két esetben pedig az egyik cross, de szélgondokkal sem küzdök nem fáj a fejem nincsenek olyan problémáim amiket felsoroltok.
Fazeren 130ig sosem volt gondom a széllel sem, felette meg bebújtam a plexi mögé így megint nem érintett a probléma.
SMen az utazó legtöbb esetben 100-130 között, itt sincs gond.
Mindegy ezt ti tudjátok én minden esetre így élvezem a motorozást ahogy van nincs szükségem ilyen dolgokra.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Steven
addikt
Engem nem zavar a sport kipufogom sőt a szélzaj sem nemtom ,hogy azért mert annyira halk vagy ennyire jó a bukom ,de engem nem zavar... aki mellettem motorozott tayrol tudná megmondani mennyire zavaró...
Mondjuk hozzá tenném hogy én alapjáraton elmegyek a nagy nyomaték miatt ... nem kell hogy üvöltsön a motor... ahhoz hogy haladjak...
amúgy tegnap megint meglepődtem... vagy ennyire fos a Pirelli diablo vagy ennyire hideg este az aszfalt ... tegnap 160 nál vissza váltottam 3. ba csutka gáz aztán driftelt szitált a segge... kielőztem egy autót .. de akkor is ... mi ez már? nemtok normálisan kigyorsítani.. Michelin nem emléxem hogy lettek volna ilyen problémáim.... nah kíváncsi vagyok nyáron mi lesz...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Daywalker
addikt
válasz Steven #44562 üzenetére
Nekem is lassan gumit kell vennem, mert az első eléggé rongyos, lassan a kopásjelzőnél vagyok, a hátsó még húzná. Még nem tudom mi lenne a jó választás, mindenképpen valami jó sport-túra garnitúra kéne a mostani Battlax BT021 helyett.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz Integra #44558 üzenetére
gondolom ezzel azt akarod mondani, hogy a környezet zajait átengedi, csak a szélzajt szűri ki. persze, ezt írják, ez mind szép és jó, marketing duma kell is, csak ha a füledben van valami, az tompítani fog, akárhogy is cifrázzák meg, ez biztos lehet hallod a környezetet, de valamennyit mindenképp tompít azon is, és ez veszélyes, ha tetszik ha nem...én inkább egy jó bukót veszek majd mint füldugót...
nem egy ember halt meg így, zenét hallgatott motoron, 40-50k-s profi motoros fülessel, ami a környezet zajait átengedte. hát persze...és azt sem hallotta mikor már mellette volt az autó és előzték...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Steven
addikt
válasz Daywalker #44563 üzenetére
hát egy biztos pirelli diablot ne vegyél mert jelenleg 10-15 fokos aszfalton nagyon csúszik ... de majd itt az okosok úgy is megmondják mit vegyél
djuree:
Szerintem amúgy is túl van lihegve régen bukó nélkül tólták a motorozást ott aztán senkit nem zavart a szél kipufogó más téma ... abba tényleg van néhány brutális db...
Erről jut eszembe a balatoni drz400 asnak gyári a kipufogója ...elég lol szerintem olyan mint egy fűnyírónak a hangja .. pontosabban nincs hangja tiszta silent motor ... jól lehet vele lopakodni.. egy sport dobbal megnézném mit üt het...
hétvégén megint megyek terepezni.. juheeej
más:
Tegnap 4 rendőrel futottam össze, rommá tele bp.. úgyhogy csak óvatosan...[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Integra
titán
válasz Djuree #44564 üzenetére
füldugóban, sisakban teljesen jól hallom az autók zaját, a dudát, a szirénát, és a beszédet is. ha cimbora mellett állok a pirosnál és járó motoroknál beszéünk, úgy is értem mit mond. jó dolgok ezek.
elég jó bukóm van, de csodák nincsenek.. hiába irják rá, hogy x meg y decibeles csak, füldugóval drámaian jobb minden bukó.Steven: kérj majd kölcsön valakitől, egy próbát megér, pusztán érezni a különbséget, hogy az mekkora is valójában. én már biztos nem mondok le róla és nekem ez még igy is kevés, ezért veszem meg a sisak zajcsökkentőjét is. és még igy is bőven hallok mindent, mert a konvencionális zajok már nem csökkennek (ez pont jó szerintem), de a szélzajból még jelentősen fogok tudni vele vágni. és azért napi 400-800 km-nél a rizsrakétámon elég jó ha kicsit nagyobb a csend, jobban tudok koncentrálni az útra, kevésbé fáradok el mentálisan a zajoktól, igy biztonságosabb is a hazafelé út.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
reggel jovok Jozsef Attila utcan, fordulok ra a Roosevelt terre, 2-esben, kapcsoltam fel 3-asba, adom ra a gazt es abban a pillanatban egy olyant tancolt a motor hatulja, hogy nagyon meglepodtem. fos mar a gumim is de az aszfalt is full poros, szoval arrafele csak ovatosan.
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #44564 üzenetére
Azért a zenehallgatás egy plusz zajforrás, ami mellett nem csoda, hogy nem hallott mást. Marketing nyilván van a dologban, de ha többen kipróbálták itt, és azt mondják, hogy jó, akkor azért nekik elhiszem
TayRol: én tegnap megint eldöntöttem, hogy nem fogok BP-n motorozni, csak amíg kiérek a városból. Egyszerűen elegem van ezekből a fos minőségű, poros, szutykos utakból.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
En regota csak fuldugoban motorozok. Kiveve varosban. Itt nem szoktam 100 felett menni sehol, es a zaj 100 felett kezd gond lenni. Nekem hangos a motor, de a kipufogo zaja lenyegtelen. 200 felett szinte nemis hallani, annyira elnyomja a szelzaj meg a Schuberth S1-ben is. Soval valobana szelzaj a gond. foleg ahosszu utakon, rettenetesen sokat segit a fuldugo. 2-3x jobban elfarad az ember nelkule.
Palyan szoktam ra a regen a fuldugozasra, azert kezdetm el hordani mert csokkenti a ebesseg erzetet, igy kicsit meg gyorsabban mertem menni a kanyarokban A zajcsokkento sokat segit (xr1000-en hasznalok), de nagy melegben azert a szellozes szarabb vele. Venni kell fuldugot, esetleg csinaltatani, az utobbi meg jobb... De nekem a sima olcso 3M is bevalt.
Kozlekedesben nem zavar. ELeg zajt atenged, valamint a fulemre en sosem hagyatkozok. Autok meg nem szoktak megelozni csak ha allok
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Integra #44555 üzenetére
Az az intercom elég jó cucc, én is néztem de letettem róla az ára miatt. Most a Parrot SK4000-el szemezgetek, ami fele annyiba kerül. Nekem ez is jó lesz szerintem.
A füldugóról meg annyit, hogy anélkül én el sem indulok túrázni, ég és föld a fáradtsági szint, ha anélkül megyek tök koki vagyok a nap végére..
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #44562 üzenetére
"Engem nem zavar a sport kipufogom sőt a szélzaj sem nemtom ,hogy azért mert annyira halk vagy ennyire jó a bukom ,de engem nem zavar... "
Ugyanígy gondolom én is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz Daywalker #44570 üzenetére
zene hallgatás necces szerintem is, ebben teljesen egyet értünk, nem figyelsz úgy és az egyensúlyozásod is befolyásolhatja.
ami miatt viszont azt hiszem, hogy a legjobb megoldás: a gps és az utasoddal vagy a motoros haverral való menet közbeni pontos és tiszta kommunikáció.
letekertem jó pár km-t már gps-t használva igy kipróbáltam a fapados variációt, ami úgy néz ki, hogy tanktáskában a gps szivargyújtóra dugva, abba meg a sennheiser agybadugós fülhallgatóm. mivel motorozol, ezért a kijelzőt nem igazán szabad nézned, nem biztonságos, a hangra kell hagyatkoznod elsődlegesen. igen ám, de madzagos az egész és iszonyú macerás. de tényleg. elkezdesz öltözni, felhúzod a csukjád, majd a sisakod, eszedbe jut, hogy a buzi fülest nem dugtad be... akkor vissza az egész. bedugod, csukja, igazgatod a nyakadban a kábelt, sisak, kicsúszik e a füledből közben a fülhallgató vagy sem.. ááááááááá, merő agyrém, aztán ráülsz a motorra, keresed a kábel csatlakozóját és próbálod bedugni a gps-be a tanktáskában.. köszi, ebből másfél év után többet nem kérek, rettenetes, nem ajánlom senkinek, tényleg nem biztonságos dolog.
a másik tapasztalat amit fontosnak tartok, hogy az ilyen agybadugós fülesek másképp "szűrik" a zajt, mint a profi füldugók. jobban tompitanak, kevésbé eresztik át a fontos hangokat, ez valahol érthető is, hiszen kompletten ledugózzák az ember fülét. az intercom nem közvetlen nyomatja a füledbe a hangot, hanem a hangszórókból, ezért a többi zaj ami fontos, szintén be tud közvetlenül a füledbe jutni, mert a profi füldugók üregesek. ezen túl kényelmes, a használati praktikuma elvitathatatlan, tudja az összes bluetooth kommunikációs protokolt, gps-re, mobiltelefonra, sztereo hangátvitelre, illetve visszafelé egyszerűbb tipusokkal is kompatibilis. bár van egy sanda gyanúm, hogy más márkák cuccaival már nem. ezen túl nem lóg kábel sehol a gps felé, nem okoz hirtelen mozdulatot, ami netán balesethez vezetne, mert beleakadsz vagy megzavar vezetés közben. nekem sokszor csúszott szét 220-240 környékén a gps meg a fülhallgató kábel az autópályán, baromi idegesitő és rendkivül baleset veszélyes, mert akarva akaratlanul nekillálsz piszkálni meg "megjavitani" és máris nem az útra figyelsz.. akkor már inkább azt javaslom, hogy a kormányra ha tudjátok rögzitsétek a navit és úgy használjátok hang nélkül, nagyon lelassitva vagy megállva. próbáltam úgy is a navit használni, hogy bedugtam és az övtáskámba tettem, de akkor meg hiányzott a képre pislantás sokszor, mert ugye a navi térkép se tökéletes, főleg nem a hozzá tartozó hangnavigáció, aztán mutat valamit és tök mást mond be... és hányszor előfordul az ilyen..
ha sokat használtok gps-t, vagy utas és beszéd hiányzik, akkor komolyan megfontolandó befektetés lehet. aztán ha kupakot cserélsz, kikapod és berakod az újba....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Kroni1 #44572 üzenetére
elsőre engem is mellbe vágott az ára és húzom is a szám most is, de inkább azért mert nem tudom, hogy mivel lesz és hogy kompatibilis a jövőben. mert nem 1 évre venném.. és semennyire sem bizom a gyártókban már ilyen téren
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kígyó
senior tag
válasz Gaboman #44553 üzenetére
A motorhang/kipufogo temat en sem ertem, nagyobb temponal(ertsd: 90 felett) mar nem is hallom. A szel zaja pedig csak azert zavar, mert tartos hallaskarosodast okozhat. Kicsit olvass utana a temanak, tobb motoros oldalon is veseztek mar. Es nem pedig azert, mert nyavalygok, vagy mert papirbol vagyok.
Djuree (PH! kedvence): kicsit el vagy tevedve te is, 130nal mar komoly szelzaj van, foleg egy magas embernek egy kis fazer-en. Az mas kerdes, ha tenyleg rossz mar a hallasod, de sztem azert nezesd meg mielott tovabb rontod.
A szitu amit leirtal, az meg eleg extrem, vagy inkabb fogalmazzunk ugy hogy nonsence.
Kicsit gondold at. Kozben fordits figyelmet a kovetkezo dolgokra: mikor eloz kocsi nagymotort; mikor hallod te ezt meg idoben; ill. tukor; hatranezes.
Amirol te beszelsz az inkabb gyalogos, biciklis problema. -
ALI_G
veterán
próbáld ki a bukósisakokat ingyen: [link]
sajnos nem tudok menni. -
Integra
titán
igen, ez érdekes lehet még, de yoda is megemlitette pont ezt, hogy nagy melegben azért kevésbé szellőzik a bukó, mint nélküle. viszont én default csukjában motorozom, ezért amúgy sem izzadom tele a bukóm, igy kevésbé tartok ettől.
amióta végre megvan a normális aláöltözőm, azóta meg egyenesen nullát izzadok a börszerkóba, zseniális dolog....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz TayRol #44583 üzenetére
igen, azt vettem, mivel kaptam rá -15%-ot, szerintem ezen a szinten már nagy különbségek nem lehetnek, nekem adott volt, hogy a dream-ben veszem és nem kellett máshova mennem érte, pusztán valszeg ezért lett forcefield
viszont fogok venni egy csipőnadrág protektort még, de az mindenképp ff lesz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
bukosisak teszt, melyik a halkabb.
-
Steven
addikt
ez a sharp teszt mennyire real? van olyan bukó ami 100 ezer ft és 3 csillagot éppen , hogy kap van , 35 e ft os bukó és simán megkapja az 5 csillagot biztonságból .
Nah ilyenkor mi van?
tayrol amiről te linkeltél a legrosszabb bukó és a legjobb között ~ 10decibel kb a legnagyobb különbség...
nincsenek oltári különbségek ezzel azt akartam mondani.. szvl csodák nem lesznek... a füldugó még segíthet... bár én u tálom ha van valami a fülembe agyba dugós fülest sem szeretem
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz TayRol #44588 üzenetére
pedig elvileg több oldalról letesztelik a bukót ... biztos vagy te ebben?
[link]itt azt írják laboratóriumi körülmények között vizsgálják a törést , meg azt is hogy 50 motoros életét tudnák megmenteni évente ha a sharp teszt alapján választanának
ez csupán marketing lenne?[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
TayRol
veterán
válasz Steven #44586 üzenetére
ami fuldugot hasznalunk Intivel, azt kb. 3 perc utan nem is erzed, mert beleidomul a fuledbe. csak miutan kivetted tunik fel, hogy milyen hangos a világ.
Sharp teszt: akkor inkabb ugy mondom, hogy en nem adok a velemenyukre.
szvsz ez nem egy toresteszt, hanem kb. ar/ertek arany vizsgalat.[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
ez milyen kipuff lehet szerintetek?:
[link]LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
TayRol
veterán
válasz Steven #44590 üzenetére
megneztem a sharp listat, kicsit modositottak rajta egy-ket bukonal es ujakkal is bovitettek. lehet, hogy van, amiben igazuk van de en nem szoktam erre a vizsgalatra hagyatkozni sosem. bar lehet, hogy en tevedek. shoei qwest-et neztem ki kovetkezo bukonak, az mondjuk 5 csillagos, de nem a lista alapjan vasarolok.
-
Kígyó
senior tag
válasz Djuree #44592 üzenetére
kb mint ez
Az baj veluk, hogy eleg gagyi minoseguek, en pl megrendeltem a gsxf-re valot, es az osszekotorol meg hianyzott egy ful(esztergaltatni kellett), ill az illesztesnel nem teljesen kerek, ergo kicsit szelel. Plusz nincs bennuk E betu sem, es csak egy szamlat kapsz, semmi mast. Tehat itthon nem legalisak. Szoval en nem ajanlom ezeket. Ugy tudom a legolcsobb ertelmes dob egy Leovince, esetleg -mivel 10 eves dogre veszed- egy hasznalt.
TayRol: koszi, ha talalkozunk mielott veszek valamit, akkor megnezem biztos. A baj csak az, h azt sem tudom mikor talalkozok a motorommal egyaltalan.
-
shiNIN
tag
Én próbáltam füldugót (kis sima olcsót), engem rohadtul zavar, inkább a fülhallgató, az is rossz, de máshogy és legalább van zene. Autópálya és nagyon egyenes főút az, ahol ilyesmi kell nekem és nem is baj, hogy elvonja a figyelmem, mert olyan a terep. A zene legalább ébren tart ilyen terepen is, főleg, ha 40 fok van. Bár soha többé nem megyek autópályára, ha egy mód van rá
Normál országúton persze nem hallgatok zenét, veszélyes is lenne meg mi a fenének motorozok akkor.
Szélzaj az nálam elhanyagolható, ritkán megyek 90 fölött (de ott a motor is sokkal hangosabb és lassan kezdi szétpörögni az agyát a kicsike. 120 fölött gyakorlatilag nem létezik), van egy hatalmas plexim és egy, az előzőnél sokkal halkabb sisakom.Most pedig várom az új gumikat, persze addig is teszek pár kört.
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Steven #44586 üzenetére
az ár az csak egy dolog, nem mindig a drágább a jobb. nekem egy 25k-s mds bukóm van, kb. 6 éves, és minőségre meg kényelemre jobb mint egy mai 50k-s sisak nagyon jól kifogtam ezt anno...meg is védett mikor elcsúsztam, van egy nagyon mély karc a sisakon, ezt csak utólag vettem észre, ha nem lett volna rajtam...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Ferdzsoo #44599 üzenetére
nem úgy értettem, hanem hogy ha valami gagyi bukóm lett volna, lehet szét is tört volna ettől az ütéstől. csak a sharp teszt miatt írtam be, gondolom ez is megvan vagy 3-4 csillag...
amúgy haver volt kint indiában, a motorosokon nincs bukó, ott nem kötelező meg is van az eredménye gondolom...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen