Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#45951) Topiccsendőr válasza Integra (#45948) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Schwantz miért is hagyta abba? csak nem egy csúnya baleset miatt? :)
Schwantz 14 mp es előnynél is a határon motorozott. Mert egy elmeroggyant. Respekt és tisztelet, de akkoris az. :)
Toseland mondott okosakat ezzel a pofáraesésnek-induljon-a-kanyarvétel stílusról. Sommázva nem értett vele egyet. Igenis számít hogyan érjük el a célt. Inkább az ő álláspontja a szimpatikusabb. Legalábbis nekem.

Természetesen ha elkezded lejjebb rakni, és ott ugyanígy kezeled a gázt, mint most, az garantáltan csúszás lesz. Úgyhogy szép sorjában mindent. :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45952) yodamastah válasza Topiccsendőr (#45951) üzenetére


yodamastah
őstag

Persze ebben van valami. De ha minden kanyarban azt erzed hogy a motor stabil, nem csuszik, nem ellenkezik, nem csapkod, atom stabil stb... akkor egyszeruen lassan mesz. :)

Manapsag egyebkent konnyu dolgunk van, mert a mernokok olyan gumikat csinalnak, ahol van egy nagyon jol erezheto csuszas hatara a guminak. Jo pelda errre a pirelli es a metzelet palyagumijai. Ezzekkel a 90 eves nagyanyam is tudna kereszbe menni annyira konnyen kezelhetoen csusznak :) Ezekkel konnyu kozel hataron menni meg az olyan benaknak is mint mi.

Persze osszevissza csuszkalni a palyan, meg jo koridot menni az nem ugyanaz :)

[ Szerkesztve ]

(#45953) Djuree


Djuree
félisten

akksi-ból milyen márkát érdemes venni ami jó? és hány amperórás kell?

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#45954) TayRol válasza Djuree (#45953) üzenetére


TayRol
veterán

nekem most Varta van.

(#45955) Topiccsendőr válasza Djuree (#45953) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Manual.
Márka ami jólesik. Japánok egy picivel jobban bírják, de nem azért, mert jobbak, hanem mert más szabvány alapján számítják a kapacitását.
A lényeg, hogy gondozd. Az akkunak az állás árt, nem a használat. A márkával talán az ilyen cellazárlatot tudod kiküszöbölni, de nem mindig van arányban az ár a minőséggel.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45956) Daywalker válasza Djuree (#45953) üzenetére


Daywalker
addikt

Jaja, olaszt ne vegyél. Sógoromnak egy hónap állás után végleg kifingott, feltölteni sem lehetett. :(((

mod: vacsi új volt, nem volt három hónapja benne és előtte rendesen használta, csak télen tette le egy rövid időre.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45957) Kígyó válasza Djuree (#45953) üzenetére


Kígyó
senior tag

Nekem Banner van, akksisnal ez volt meg kinai. Kinai 8000 korul lett volna, ez 13 korul volt. Csoka azt mondta eredeti 20 felett lenne, de annyival nem jobb. Ez osztrak. Meg csak egy eves, de remelem kiszolgalja a motort amig nalam van. Vettem egy olcso toltot is, probaltam feltolteni vele mielott mentem kulfoldre, de azt jelezte hogz toltve van, most pedig 4 honap utan amikor visszaraktam kb 2 perc utan jelezte.

(#45958) Integra válasza Topiccsendőr (#45955) üzenetére


Integra
titán

na ezért fogom télen kivenni és csepptölteni, mai akksikban már nem bizok úgy mint a régiekben. meg ha már egyszer megvettem azt a rohadt töltőt, használni is kéne.. :D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45959) hcstuning válasza Shkiz0 (#45922) üzenetére


hcstuning
tag

Kb. két hete, még vizsga előtt köszönt rám forgalomban egy sportgép. Úgy meglepődtem, (kis tanoncként), de nagyon jól esett. :D

Amúgy robogósként nekem se nagyon szoktak köszönni, még ha én kezdeményezem, akkor se.

-=Joey=-

(#45960) emre válasza Djuree (#45953) üzenetére


emre
veterán

az IMET-ben általában ki lehet fogni akciós akksikat, ott nézz körül
ennél jobb áron szerintem nem találsz :U
szerintem tök mindegy milyent veszel, ha a forgalmazó normálisan intázi a garanciális jellegű dolgokat.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#45961) Topiccsendőr válasza Integra (#45958) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A régi akkukat is gondozni kellett :)
Más kérdés, hogy a gyári akkuk valahogy mindig elbírják 5-7 évig. Az áruk viszont megvan, 40-60 000 forint.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45962) Topiccsendőr válasza emre (#45960) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Sajnos nem mindegy. Hatalmas különbségek vannak a gyári adatok és az akku valós teljesítőképessége között, főleg az olcsó noname kategóriánál. Ez nem azt jelenti, hogy csak rosszak vannak, de nem éri el a minőségük a gyárit ez biztos. Kérdés, hogy mennyire nem.
Mod:
Ez ráadásul nem is gondozásmentes, kb 3 napot eltölthetsz magával a beüzemeléssel, hogy normálisan formázd, stb. Azonkívűl a sav is ugye folyik belőle, nem tudom ezt mennyire szereti a Fazer:) asszem annak gondozásmentes kell.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45963) Djuree válasza emre (#45960) üzenetére


Djuree
félisten

á ilyet nem akarok, nézegetni a szintet, meg kifolyik-e az ülés alatt, kirázkódik stb. igaz olcsó valóban, de jobb a gondozásmentes zselés.

nem mind1, nekem valami szar kínai volt, 1 évet sem bírt, a gari meg 6 hónap volt :U fákk...
én mondjuk teljesen abban a hitben voltam, hogy yuasa van benne, ez jó japán akku, van is ára....de egy varta vagy valami már tökéletes lenne...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#45964) Topiccsendőr válasza Djuree (#45963) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A gondozásmentes nem zselés. Zselés akkut nem árulnak önindítóval rendelkező motorokhoz. Japán belpiacos kis robogók kivételek. Áruk horror. De ott nincs nagy indítóáram. A zselés akku nem bírja a nagy indítóáramokat. A gondozásmentes csak annyit jelent, hogy fel van itatva a sav.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45965) Integra válasza emre (#45960) üzenetére


Integra
titán

imetben nem vásárlunk :N

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45966) emre válasza Integra (#45965) üzenetére


emre
veterán

én aztán biztos nem
de hogy aki közelebb van hozzá attól érdekelne hogy miért nem :U

Más:

Nem tudtok olcsón kevláros vagy milyen motoros farmert? (max 15k)
Én is csak az imetben láttam icon terméket, de a bőr szerkóm olcsóbb volt. :DDD

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#45967) Integra válasza emre (#45966) üzenetére


Integra
titán

kritikán aluli viselkedés, drága.
egymástól függetlenül kollégáimnak, szüleimnek és nekem is ugyanaz a véleményünk róluk.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45968) Djuree válasza Topiccsendőr (#45964) üzenetére


Djuree
félisten

"fel van itatva a sav"
hülye vagyok, nem zselés, ez a lead acid akku asszem :U vagy lehet ez is más, keverem peppet őket, pedig itt a cégnél is van mindenféle :DDD

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#45969) ALI_G


ALI_G
veterán

Vadveszély: [link], fasza, hogy mindent ki kell fizetni.

(#45970) Daywalker válasza ALI_G (#45969) üzenetére


Daywalker
addikt

Komolyan mondom, hogy ez vicc. Szerintem senki sem olyan hülye, hogy motorral direkt elüssön egy állatot. Nem elég, hogy rossz esetben milliós károd lesz, még fizess ki egy vadat is...amit még haza sem vihetsz, mert az lopás (legalább őzpörkölt lehetne vagy valami). Vicc ez az ország.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45971) Shkiz0 válasza Daywalker (#45970) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

+1
Nem olyan rég én kocsival ütöttem el egy őzet, és a kutya nem fizette a káromat.
Sőt még nekem lett volna nem is kevésbe. A főnököm a helyi vadásztársaságban elnöki posztot tölt be, őt hívtam hogy mit kell tenni, érdemes e hívni rendőrt vagy valakit.
Azt mondta ha nincs a kár 500.000 ft akkor nagyon gyorsan menjek el addig amíg valaki ki nem hívja a rendőrt vagy valami. Ugyanis ha rendőrt hívok, akkor ők értesítik a vadásztársaságot, a vadat rögtön ki kell fizetnem, plusz igazságügyi szakértőt hívnak, megvizsgálják hogy mennyivel mentem, a féknyom minden egyes centiméterjét, és aztán mehet a pereskedés. Ha nyerek akkor fizetik a kocsi kárát (a pereskedés alatt felmerülő költségeket szerintem nem, és ez alapból több mint a kár) ha bukom akkor fizethetem az ő perköltségüket is. Szóval ez így lenni nagy

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#45972) Daywalker válasza Shkiz0 (#45971) üzenetére


Daywalker
addikt

Hűű, jól megzúzta :(

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45973) Topiccsendőr válasza ALI_G (#45969) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hogy visszaküldte a susnyásba az állatot.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45974) doc


doc
nagyúr

muszaj reklamoznom a sracot, abszolut tisztessegesnek tunik (aki vett mar tole mocit, azok szerint az is), ez a hirdetes meg dijnyertes :C [link]

(#45975) hcstuning válasza doc (#45974) üzenetére


hcstuning
tag

Az állapota nem túl bíztató :DDD

Egyébként kösz a linket, valószínűleg hasznomra lesz, ha összejön a zsöci. :)

-=Joey=-

(#45976) doc válasza hcstuning (#45975) üzenetére


doc
nagyúr

ha a kornyeken laksz, mindenkepp erdemes ranezni, nekem sajna az orszag masik fele :(
egy atlagnepper siman eladna mint megkimelt, keves kilometeres, gondosan karbantartott joszagot :) ez meg siman leirja hogy az allapota 'fos' :DDD

(#45977) hcstuning válasza doc (#45976) üzenetére


hcstuning
tag

Persze, inkább a valódi állapotot írja, minthogy a személyes megtekintésnél derüljön ki, hogy 'ez és ez' messze áll a leírtaktól.

A Monstert néztem ki, bár le van foglalózva. Egyébként egy ekkora motor nem sok kezdésnek? Biztos belerakatnék valami fojtást :DDD

-=Joey=-

(#45978) doc válasza hcstuning (#45977) üzenetére


doc
nagyúr

az en elso motorom par nap mulva egy 750-es VFR lesz... eloszor 400-ast, max. 500-ast akartam, de mar a tanfolyamon kiderult, hogy az keves lesz
ha fejben rendben vagy (nem a 'huzom mint a barom' tipus), akkor siman jo lehet egy erosebb vas is. a 600 kobci szerintem kell, az ala nem is erdemes menni, foleg ha az ember utassal, meg nehany csomaggal hosszabb turakra is akar indulni

(#45979) hcstuning válasza doc (#45978) üzenetére


hcstuning
tag

Sok múlik az emberen, ez természetes.

Inkább óvatos vagyok, ezért is akarom végigjárni a lépcsőket felfelé.
Először 250esen gondolkodtam, aztán 400ast vezettem, éreztem, hogy nem egy erőgép (főleg, hogy utast is viszek majd, csomagok...), így egyre inkább hajlok felfelé. Főleg ilyen korrekt árak mellett. /nem is foglalkoznak 500 alatti motorokkal.../

-=Joey=-

(#45980) Integra válasza hcstuning (#45979) üzenetére


Integra
titán

600cc 93-95 lóerő bőven elég. különösen kezdőnek.
régi fézer, hornet, tökéletes tanulógépek. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45981) Djuree válasza Shkiz0 (#45971) üzenetére


Djuree
félisten

vasárnap ahogy jöttem vissza, volt egy szakaszon kisebb vihar, 2 őz is átszaladt előttem, meg valami mormota is vagy mi a rosseb :DDD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#45982) emre válasza doc (#45978) üzenetére


emre
veterán

A VFR-t olyan emberrel vedd meg aki már használt ilyent, mert ha egyszer bele kell nyúlni, az kész szopás.

Idézem hozzáértő ismerősömet:
"Egyáltalán nem sajnos. A félkarú ugyan szebb de 20 kilóval nehezebb.
Látni meg pont azt nem fogod az idomok alatt amit kéne.
Annyit tehetsz hogy ha jár és bemelegedett, akkor egy ronggyal befogod a dob végét (hogy csendes legyen) és füleltek alapjáraton, majd folyamatosan tartott gázzal kb 3000-es fordulaton is.(kb 5-8mp)
A blokknak teljesen zajtalanul kell járnia, semmilyen fémes vagy kopogó zaj nem megengedett. (ebben nem csöröghet a vezérműlánc mert nincs!) Ha bármi furcsát hallasz akkor ne kajáld a hülyeséget hanem hagyd ott. Ne menj bele saját magaddal olyanba hogy majd mi megcsináljuk mert sokkal körülményesebben szerelhető mint a soros blokkok.(NEM azt mondtam hogy a blokk rosszabb!)
Nézd át a vázat (már amennyire látod) és húzd végig rajta a kezed sérülések után kutatva.(horpadások, éles törések,horzsolások a fémen) a villanyak környékét különösen!
Az első telószárak csúszófelületét kínosan tanulmányozd karcok és lepattogott krómpöttyök után kutatva.(ha van akkor 2-3e km-enkét szimeringcsere lesz)
Nézd végig a vázon és a futóművön a csavarfejeket és az anyákat, sokat elárul a motor előéletéről. Nézd meg és simítsd körbe a felnik peremét, biztos utálnád ha otthon vennéd észre hogy meg van ütve."

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#45983) doc válasza emre (#45982) üzenetére


doc
nagyúr

koszi a tanacsokat, eleg sokat elolvastam mar, de ezzel meg nem talalkoztam :R
bar a kb. 3000-es fordulaton rovid ideig tartast (pontosabban kozeptartomanyig lassu, folyamatos emelest) csinaltam mar, teljesen magamtol :D igy bukott ki anno egy CBR 600 F3 csorgo vezermulanca...

egyebkent a kinezett moci eloeletet masfel evre visszamenoleg tudom kovetni, a mai napig is folyamatosan jarnak vele turazni, VFR klubtage :)

[ Szerkesztve ]

(#45984) hcstuning válasza Integra (#45980) üzenetére


hcstuning
tag

Még soknak is tartom :)

-=Joey=-

(#45985) Integra válasza hcstuning (#45984) üzenetére


Integra
titán

szerintem nem, pont jó, ráadásul ebben a kategóriában azért már megfelelő egyéb alkatrészeket kapsz hozzá, mint futómű és fék, és minőség, és ez nem elhanyagolható. a teljesitmény nem minden, az egész együtt a lényeg. ezért nem mennék szivesen alá senki esetén. észnél kell lenni, ennyi, 60 lóval is meg lehet feküdni.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45986) hcstuning válasza Integra (#45985) üzenetére


hcstuning
tag

Igen, ez igaz. Komolyabb gumik, fékek kerülnek egy nagyobb gépre, meg nagyobb is a választék alkatrészben, minőségiek terén.

Azhem rábeszéltetek :DDD

-=Joey=-

(#45987) Tüzi válasza emre (#45982) üzenetére

Mé' lenne szopás? Amit akar venni, az már lapkás szelepes, az ugyanolyan szopás mint bármilyen más motoron. Sőt, igazából kevésbé, mert leveszed tankot meg légszűrőházat, és két hengerhez röhögve hozzáférsz. Vezérművel sose kell szívni benne, holott tegnap voltam honda szervizben, és mondta a srác, hogy vtec-esekben már 24ezernél szokott láncot-feszítőt cserélni mert kakukk. Na, a vtec-ben tényleg orbitális szopás a szelepállítás.
De nem értem miről beszélünk, amikor a fogaskerekes blokkja olyan mint a 123as merci, csak megy, de nem romlik el. Max elektronikai szívás lehet vele, de mutass olyan használatban lévő motort, ami 12-14 évesen nem küszködik elektromos gondokkal néha. Nem babettára gondolok :)

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#45988) Topiccsendőr válasza doc (#45983) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Srácok a zajokkal azért vigyázzunk, ezek belsőégésű motorok. Van hangjuk. Ha a vezérműlánc lobog, azt meg fogod hallani garantálom. És nem üresjáratban, hanem motorféknél. Cicereg, meg kattog, meg zörög. Ezek sokszor semmit nem takarnak, csak az aggódós emberek olyanokat tudnak hallani, hogy szakadunk sokszor a röhögéstől a haverokkal. Azért először tényleg hallani kell a hibát utána felismered.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45989) Topiccsendőr válasza Tüzi (#45987) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hát ha 24 ezernél szokott az nagyon szomorú. Sornégyekben 40 et elmegy. Nekem a sportmotorban 30 000 van benne és nem lobog.
Az elektronikába ne menjünk bele Hondáéknál :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45990) doc válasza Topiccsendőr (#45988) üzenetére


doc
nagyúr

azert az nagyon nem normalis, hogy kb 3000-nel ugy csorog a blokk mint egy aszfaltutra kikanyarodo kombajn...
probaltam mar elotte tobb CBR-t, es egyiknel sem volt ilyen jelenseg (aztan a CBR topicban rakerdezve mondtak hogy igen, ez eleg tipikus problema ezeknel a gepeknel, szar a vezermulancfeszito)

Az elektronikába ne menjünk bele Hondáéknál

ezt hogy erted? azt tudom, hogy foleg a regebbieknel (pl. a VFR, ugye) azert voltak gondok, feszszabalyzo, egyebek :)

[ Szerkesztve ]

(#45991) Tüzi válasza Topiccsendőr (#45989) üzenetére

Hát, nekem ezt mondta. Nem értem, hogy miért kellett lecserélni a fogaskereket. Biztos drága a világpiacon a vas beszerzési ára. Gondolom a v4 jobban zakatol alul, ezért kell cserélni sűrűbben. Vagy nem tom. Mindegy.
Honda igénytelen az elektronikára. Ez tény.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#45992) Topiccsendőr válasza doc (#45990) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mindegyik motornak van valami kehe, vannak szériák amik nem úgy sikerültek. Itthon a hatalmas anyagi jólét meg az otthoni kókány tovább rontja a helyzetet. Ha nem hall az ember annyit róluk akkor is. Nem érdemes belemenni. A mai japán motorok kivétel nélkül jók, márkától függetlenül, erre akartam kitérni. Mielőtt Tüzi meg akarná védeni a vélelmezett támadástól a vfr-t :DDD
Csak el ne kezdődjön a trollkodás, meg a frázispuffogtatás.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45993) Topiccsendőr válasza Tüzi (#45991) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Drága volt.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45994) Tüzi válasza Topiccsendőr (#45993) üzenetére

Ne kezd már el te is :D Nagy tételben ugyan mennyivel lett volna drágább? Őszintén. Ez ugyan olyan, mint, hogy a lengőkarom tengelyét basztak bezsírozni, és ha most nem szedjük szét lábtartócsere miatt, jövőre már összerohadt volna az egész. Biztos kurva nagy kiadás lett volna a hondának, ha húznak rá fél mili zsírt. 15ezer motornál elfogyott volna 3 bödön gépzsír. Hú, micsoda kiadás hallod. Ugyanez a vezérlánc is. Azt is meg kell venni, áttervezni a blokkot, láncfeszítőt-védőt belerakni, stb. Lenne inkább 50ezerrel drágább a motor, de fogaskerekekkel. Ennyi.

mod: Japánok mellett elment az idő, meg a teknika'. bmw agyonverte őket valós számokkal.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#45995) Topiccsendőr válasza Tüzi (#45994) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Félreérted.
A láncnál beb..l néhány fogaskereket, jónapot.
A fogaskerekesnél félbevágod a fogaskereket, majd összerakod őket, rugóval elő kell feszíteni a két felét+a hengerfejtömítés se zömülhet soha, és sokkal bonyolultabb az egész, több alkatrészből áll. Azért ez így macera.
A bömosre kiváncsi vagyok mennyire hullanak. Majd meglátjuk. Azért ezt ne jelentsd ki hogy eljárt felettük az idő :D ez nem igaz.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#45996) Djuree válasza Tüzi (#45994) üzenetére


Djuree
félisten

nem mindig jó az a sok technika ;) már szinte motoroznod sem kell, felteszed a lábad oszt visz a gép, a kormányt kell csak forgatnod. ha meg akár az egyik index kiég, megáll a motor, isten sem tudja elindítani, hívnod kell a szervízkocsit :K

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#45997) Integra válasza Tüzi (#45994) üzenetére


Integra
titán

melyik géppel? s1000rr-re gondolsz?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45998) alvaro válasza Tüzi (#45991) üzenetére


alvaro
senior tag

Jó kérdés, miért lenne vele akármi 24 vagy 30 ezernél.
Egy hengernél van, ami jobban zakatolhat?
89 ezernél fogalmam sincs, mi van a vezérműlánccal. Megy :DDD

(#45999) Daywalker válasza alvaro (#45998) üzenetére


Daywalker
addikt

Nekem 60e van benne és még nem volt cserélve (hacsak 32e előtt nem volt cserélve, ugyanis akkor vette az előző tulaj és ő sem cserélt) :K

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#46000) Prof01 válasza Tüzi (#45994) üzenetére


Prof01
veterán

Dehogy ment... Az igazi motorgyártók a japánok, bizonyíték a moto gp is erre.
Itt az új ZX-10R 210le Ram-air-rel. Tudtommal most az a legerősebb.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.