Ja, a bólyák... Szerintem nem teljesen fair, hogy nehezebb a rutin, mint az éles közlekedés egyszerű esetben, ahol az út nincs tele bólyákkal, amikről tudni kéne, hogy hogyan kerülgessük, valamint ha szűk úton letesszük a lábunk, akkor sincs semmi.
Én roppant lámpalázas fajta vagyok, azt se tudtam, milyen nap van, fiú vagyok-e vagy lány (bár ez mindig is okozott nekem némi problémát, amíg el nem felejtettem a gender binaryt), rejtély, hogyan voltam képes végigmenni. A kanyarodás volt a legegyszerűbb, a kis Hyóval könnyű szűken fordulni, valszeg ha nagymotoros vizsgára készülve vettem volna egy nagy cruisert, akkor azzal nehezebb lett volna ![:D](//cdn.rios.hu/dl/s/d1.gif)
Ja, az lehet, hogy a lassú haladásnál letettem egy leheletnyit a lábam, de nem vették észre. Élesben is kellett már araszolnom, de ott lábletételtől alkalmankénti megállásig tehettem mindent, én speciel utálok egyesben csúszó kuplunggal szórakozni.
A nagy fék sikerült egy kicsit élesre, ott már szerintem nem is láttam és rekordot dönthettem pulzusszámban, pedig gyakorláskor mindig jól ment akkor már. Mondták, hogy vizes úton ez problémás lehet, de még belefért.
Gyakorolni viszont szerettem a rutinpályát (kivéve a lasssssssssú szakaszt, az idegtépő), kár, hogy sokan voltunk rá.
Hmmm... Azóta nem kanyarogtam olyan szűken, pedig az hangulatos volt... Már amikor épp ráéreztem és mertem. Kezdetben igen gyenge voltam, főleg amikor hullafáradtan mentem...
Érdekel, most mit kezdenék a virágpiaccal, ahol tanultam. Valszeg nem érezném magam különösen merésznek 20-szal bevett kanyarokkal... Tény, hogy ott keskenyek a "sávok", de láttam én már olyanokat országútból is. Igaz, ott ritkán próbálnak pótkocsis autósok tolatni meg ilyenek.