Az én tapasztalataim alapján nagyon észnél kell lenni itt nálunk használtmotor vásárlásakor. Sportmotornál aztán végképp.
Nem elég hogy "egyben van", manapság nem tudhatod, hogy mibe nyúltál bele. Komolyan elkezdtem átgondolni, hogy érdemes-e nekem eladnom azt a motort, ami van, legalább tudom mit raktam bele, mennyi van benne stb.
Nézegettem R6 fórumot és mit linkel be a srác? hogy hogyan van megperselyezve 45ezerért az alublokk. A fickó:"nem tudjuk miért tört el, de van egy másik blokk, az is ugyanott tört el. Talán nem kap olajat" Persze a nemkapolajat rész pont nem a terhelt oldal síkjában volt, csapszeg mellett, szóval kinem szarja le ha nem kap ott olajat, meg miért ne kapna. Egyszerűen ott a vastagabb alufal nagyobb hőtágulása miatt kinyomta a vasperselyt. És mi jött le a srácnak? "nem kap olajat". Nem az hogy nem kéne perselyezni. Itt néhány százados aluoxid rétegnek kellene ellátnia a persely szerepét. Valószínűleg a japánok azért nem perselyezik, mint a Simsont a jó magyar vadparaszt. Gsxr 1000 K5. Ott a persely a japán űrtechnikában, vadonatúj dugattyúk, koksz sincs rajtuk, már szarrátört. A tulaj: "dadogva forgott csak le és egyszer csak megállt. mi lehet a baja?" - az, hogy birkaszaros gumicsizmával váltod a másodikat a sárban egy K5el. Mi lenne.
Karosszériás ismerős elvágódott a gsxr el. Aluváz elment egy kicsit. Hozzáállás: kihúzom padon. Kihúzza padon, a tervezetten néhol meggyengített, néhol merevebbre öntött aluvázat. Magyarázhatod neki a vákuumöntést, a merevítéseket az alu zártszelvényben, csak a pénzéhez akar jutni bármi áron. Ha törik? meghegeszti. Elveszti az alu a rugalmasságának 40% át 250 fok felett? kit érdekel? feszültség lesz vázban? szarni bele, csak vigye el pénzért valaki a motort. Még szerencse, hogy az ilyen húzatós mutatvány után a blokkot bele nem tudja rakni a vázba. De volt olyan paraszt, akinek sikerült az aluváz egyengetés egy balesetes Caponorddal. Olcsón megvette, tény, de annyira nem volt jó vétel, amikor a kormánynyak egy az egyben eltört és szerzett egy kulccsontörést.
Évfolyamtársam motorján csak az első gumi ér bele fékezésnél a hűtőbe, észre sem vette, csak amikor már elkezdett folyni "valami".
Ezek csak az ismerősi körömben előforduló dolgok. Az igénytelenségnek itt nincsenek határai. Ha nem gyulladt ki a motor, és nem lett egy alutócsa belőle az aszfalton, azt még összebőrözik és kirakják piacra. félelmetes. Ezek után egy km óra visszatekerés meg füllentés? még ő tesz neked szívességet
Nem menekülsz a csendőrség elől.