Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#45051) Integra válasza Prof01 (#45040) üzenetére


Integra
titán

sajnos még igen, mivel nincsen meg a fehér pályaidomom. pedig már dobálnám le róla a gyári idomzatot, még egyszer nem akarok belőle venni.. :DDD
de nem hajtom túl magam, ezért nem nagyon tartok eséstől, ha meg igen, akkor puff neki. azért rohadtul remélem, hogy mihamarabb találok egy másik megoldást, hogy beszerezzem az idomokat..

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45052) alvaro válasza runner 125 (#45014) üzenetére


alvaro
senior tag

[Biztos tele van érthetetlen dolgokkal, nem baj :D Ez egy multikulturális hozzászólás...]

Walpurgisnacht auf Burg Oberkapfenberg

Még a Madoka 10-11. része között találtam ki (elvonási tüneteknek hívják az ilyeneket), hogy feltétlenül meg kellene nézni a leobeni Justizanstaltot, amiről a sorozat iskoláját mintázták (mint ahogy az egész világ modernista építészete képviseli magát Mitakiharában), ugyanis mindig borsódzott a hátam tőle, és még közel is van hozzánk (kb. 350km). Az időzítés is eléggé adta magát, mikor mennék máskor, mint Walpurgisnachtkor?

El lehet képzelni az örömömet, amikor fölfedeztem, hogy egy szomszédos kisvárosban, Kapfenbergben egy jó kis Hexenfesttel ünneplik a jeles éjszakát. Azonnal kiviláglott, hogy ezt a kettőt össze kell kötni. Közben meg lehetett ünnepelni a születés- és névnapunkat, meg az 50000. kilométeremet Teresával. Több asszem nem volt.

70, illetve 25 ezres szervizek után, friss új gumikkal vágtunk neki először Magyarországnak (a Bakonyon keresztül, Bakonybél környékén is el kellene tölteni némi időt...), Pápa mellett egy kis eltévedéssel fűszerezve (azért Sárvárra elég könnyen visszataláltunk a 8/84 utak párosán), és a 89-esen lógtunk ki a határon. Nem tudok betelni a Schengeni Egyezménnyel... Ott még főutaztunk egy darabot (múltkorról ismerős volt a hartbergi virágos körforgalom), aztán bevágódtunk a hegyek közé. Egy ügybuzgó osztrák bácsi próbált minket másfele terelni, mondván, hogy "rossz az út" - bah, MAGYAROK vagyunk, NEKÜNK próbálja megmagyarázni, milyen a rossz út? :D Aztán kiderült, hogy az a baja, hogy hegyes... :omg: Mondanom se kell, az érve nem győzött meg minket :D

Természetesen Walpurgis megmutatta, hogy közeledik, a hegyen végig áztunk. Persze mire legurultunk, el is állt... ezt mondjuk nem bántuk.

Szállást ennyire egyszerűen még nem találtunk. Ott volt a fogadó rögtön a Burghoz fölvezető utacska kezdete előtt, 50 ojróért megszámították a szobát, lepakoltunk, és gyorsan iramodtunk is fölfele, a boszorkányok már gyülekeztek!

Erre la:

Némi hegymászás után lefele nézve ez a kép fogadott minket:

Aztán idővel a vár bejáratát is elértük. Ezt azóta se értem, de nem baj:

Volt még egyéb WTF is ezen a helyen, például egy headcrab(???):

Na és a boszorkányok!

Leültünk enni-inni azért egy idő után. Mígnem...

- Fiatal boszorkány! - kiáltottam fel. Kevésbé bennfenteseknek elmondom, hogy ez egy nagyon gonosz vicc a japánok írásrendszeréből eredeztetve...

Szóval összepakoltam a fotóeszközöket, és a fiatal boszorkány (értsd: mahou shoujo) nyomába eredtem. Végül a külső teraszon találtam meg, ahol sok más hasonlóval a Brocken Spectre nevű játékot űzték a napfénnyel...

De lehet, hogy csak körtáncot akartak lejteni...

Szóval meglett a mahou shoujo:

Nem egyedül:

Egyébként mindenféle mitológia jeles személyiségei képviselték magukat a boszorkányok között.
Itt volt pl. az Alice Kalaposa:

Tim varázsló a Gyalog Galoppból:

Az Orákulum személyesen:

Teresa a Claymore-ból, még egy bónusz pici Claire is járt mellé:

Érdekelne, ezekből mennyi volt szándékos :DDD

Volt zene, pirománia, előadás...

És ahogy eljött az éjszaka, még több zene és még több pirománia:

(hohó... MAJDNEM fejjel lefele!)

(...hogy ezek az osztrákok milyen ünneprontók bírnak lenni :D)

Na és persze a boszorkányok vásárának csúcspontja, igazi Morning Lescue :DDD

A másnap elég kalandosan indult. Gyanús volt a Teresán lévő vadiúj (<1000km!) hátsó gumi alakja. Meg a keménysége, illetve annak hiánya... Hajmeresztő 20-30-as tempóban elgurulva a legközelebbi kútig (hazai tapasztalatom, miszerint az ÖMV-nél tartanak kompresszort, itt is bejött) megállapítottuk a defekt tényét és a lyuk helyét. Viszont túl optimista lettem az eltelt 50000km alatt, így se javítókészlet, se spray nem volt nálam. A kutakon se találtunk, így ott álltunk május elsején vasárnap egy osztrák kisvárosban lapos hátsóval. Egy motorral indultunk neki a keresésnek, és kapfenbergi ÖAMTC-nél sikerült beszereznünk egy sprayt. Fantasztikusan bevált, a 10km 50-es tempójú laza gurulás, és némi további kímélés után gond nélkül hazajöttünk.

Így eleinte bátortalanul, aztán már magabiztosabban nekivágtunk a Leobenbe vezető útnak.

Íme az ottani célpont:

Justizanstalt Leoben, avagy Madoka iskolája. Biztos nagyon jó lehet ott tanulni :DDD

De legalább nem kilátástalan a helyzetük:

Aztán hazaindultunk. Egyszer még tankoltunk Kapfenbergben (előtte Lovasberényben még induláskor), Teresa 2.96-os, Ciliegia 3.01-es átlagot futott a túra első felén. És ahogy elindultunk, a ragyogó napsütés átváltott esőbe, aztán be is borult az ég (ebben a sorrendben). Hellyel-közzel esőben vágtunk át újra a hegyeken, hogy aztán 1000 méteren elverjen minket a jég, Még egy figyelmeztetés, ha az eddigiekre nem hallgattunk (ja igen, Ciliegiáról is elmaradt egy kipufogóvédő lemez, így aztán sikerült shr nadrágját kiégetnie)... :fear:

De ahogy fölkaptattunk a tetőre, láttuk, hogy ezért érdemes volt:

Visszafele utolértük a zivatart, shr elmondása szerint nagyon rángatta a szél, én elég enyhén éreztem csak (most örülök, hogy tavaly ilyenkor nem Ciliegéiával jártuk meg az alföldi szupercellát, Teresával is majdnem becsűrt a szembejövő kamionok alá...), aztán ideát áztunk egy kiadósat, úgyhogy még megálltunk Vépen egy kicsit száradni meg magunkat is megtankolni (mert nem lehet evésnek nevezni, amit délelőtt csináltunk) a jól bevált Mad Mex étteremnél.

Valamint ezt a ziccert nem lehett kihagyni (a pincér hölgy volt szíves segíteni a képek létrehozásában):

Reméltük, hogy közben elvonul az eső, de persze már a 87-esen utolértük újra. Szerencsére Devecser környékén végképp elfogyott az áldás (viszont helyenként még mindig vörös a 8-as út...), innentől már szárazon gurultunk hazáig. Ámen.

[ Szerkesztve ]

(#45053) doc válasza alvaro (#45052) üzenetére


doc
nagyúr

basszus, itt mentetek el a szomszedban, beugorhattatok volna egy sorre :DDD
viszont a keplinkek nem jok...

(#45054) alvaro válasza doc (#45053) üzenetére


alvaro
senior tag

Skubi most :)

(#45055) Daywalker válasza doc (#45053) üzenetére


Daywalker
addikt

Szigorúan alkoholosra :DDD :DDD :DDD Amúgy tényleg szuper képek. :R Én is akarok menni ilyen (minőségű) utakra!!! :C

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45056) shiNIN válasza doc (#45053) üzenetére


shiNIN
tag

Hol laksz? Viszont mi nyugat felé gyakran megyünk, mert arra jó motorozni :) Nyilván Erdély is baromi jó lenne, de az sokkal messzebb van tőlünk, s közbe van egy csomó Alföld, persze nyilván lehet kerülni, de az még messzebb van :) Idén csak ilyen apró túrákat nyomunk.

Az alkoholmentes sört pedig nem szeretjük :)

(#45057) Djuree válasza alvaro (#45052) üzenetére


Djuree
félisten

kösz a beszámolót, jó lehetett. :K mennék én is mindenfelé, de egyedül semmi kedvem hozzá :(

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#45058) doc válasza shiNIN (#45056) üzenetére


doc
nagyúr

az alkoholmentes sor ugyebar az elso lepes a gumino fele, szoval inkabb ne :D
Noszlop, Devecsertol 8 km eszakra (Papa fele)

(#45059) shiNIN válasza Daywalker (#45055) üzenetére


shiNIN
tag

Jaja, az útminőség jó volt :) Tavaly az Alpokban volt egy kifejezetten motorosoknak való kör, ahol bizony csúszkáltunk egyes kanyarokban... :( Pedig igazán lassan mentünk (apró mazsola én és energiatakarékos hidegvérű Alvaro :D). Mondjuk nekem akkor sem volt jó gumim...

De pl amikor Alvaro Csepelre megy, mindig az etyek környéki bobbleheadeket választja, mert arra szép a táj és lassan célszerű menni, s ha az ember csak finoman teper mondjuk a hetesen, akkor nincs időveszteség, próbáltuk.
Engem sem zavarnak a hupás utak, azok poénosak :) Lehet, hogy nem cruiserhez valók, de Cili jól bírja őket. Amit nem bírunk, az a töredezett aszfalt, Cili ott veszettül zörög, ráz és úgy hangzik, szét akar esni. Pedig ha egy kis Hyo ráz, az már durva, tipikusan fejlett a rezonanciaszintjük, múltkor írta valaki a Hyu fórumon, hogy idővel szétcsavart egy golyóstollat, ami a villatáskában vagy hol volt :) De attól még kényelmesek nagyon.

Alvaro nem szereti a döccenőket, akár útépítés miatt, akár vasúti átjárónál van. Szerintem jó móka minél gyorsabban, de azért még szolidan átteperni rajtuk, szerinte nem. *sóhaj*
A legrosszabbul a semmi közepén levő jól belátható, keskeny, kellemesen hupás utacskákat viseli, amiken pedig még sebességkorlátozás sincs, szerinte ott lassan kell menni, szerintem meg nem. Ilyen most nem volt, csak a Mad Mex előtt (40-es táblával), mintha javítottak volna rajta, egész jónak tűnt, néhány jól látható kátyúval... Na mindegy. Az útépítés viszont megvolt (40-es táblával, de azok ott vannak, ha kell, ha nem), amikor nem voltunk előttünk nyuszi autósok :D Nekem a fehérvárit is sikerült elkapnom, mert sötét volt és nem láttam (ott útfelújítástől függetlenül 30-as tábla van, de nem is mentem gyorsan, lakott terület, ha a széle is).

Az osztrák utak teljesen jók minden további nélkül, de kis hazánkban most így tavasszal mindenütt elkezdtek utat javítgatni. Bármerre megyünk, folyton ilyenekbe futunk bele. Aztán kinnhagyják a negyvenes táblákat.
Az osztrákok egyébként olyan jól megvannak 80-as falvakkal, itt meg van egy csomó negyvenes... Nem értem én ezt. Ja és ha jön egy kanyarnak már épphogy nevezhető valami, kirakják rá a negyvenes táblát, falun belül harmincast. Néha pedig nem raknak ki semmit, pedig élesebb, mint a többi. Söréd előtt is a jó úton, belátható ajdelaza kanyaroknál van 60-as tábla, a beláthatatlan lejtős, néhol élesebb (ilyen magyar szinten, no) kanyarokkal rendelkező bobblehead úton nincs korlátozás.
Már írogattam erről, de ezt sosem fogom feldolgozni teljesen.

(#45060) shiNIN válasza Djuree (#45057) üzenetére


shiNIN
tag

{törlöm, mert Alvaro berzenkedik... pedig az igazat írtam a sebességéről...}
Amúgy értem azért, én is jobban szeretek nagyobb utakra többesben menni, de visszafogottan lelkes csapattal rövid távon is igen jó tud lenni...
De én azért mennék, sőt megyek egyedül is, nehogy már ne. De azt nem tudom, mit csinálnék, ha az Alföldön, messze még az ilyen apróbb magyar hegyektől is laknék...

[ Szerkesztve ]

(#45061) shiNIN


shiNIN
tag

Félreértés és sértődés ne essék, Alvaro most teljesen jól ment, főutakon 90-100-zal is, csak az egyik 110-es szakaszon mentem volna kicsit lelkesebben, mint ő (többnyire 80), de azt mondja, azért mert ennyivel, mert lemaradtam, biztos az alkony miatt. Én még jól láttam az utat és nem tartottam lemaradásnak a távolságot, de máskor majd megyek közel mindenütt, 110-es szakaszon talán nem fog problémát okozni, hogy én gyorsabban gurulok, vagy megelőzöm. De annyira nem volt fontos.

Egy pár napig megleszek motorozás nélkül, azt hiszem :) Szombaton megyünk traktormajálisra, Bokor, Szlovénián keresztül tervezzük az utat, mert miért ne, Esztergomnál ki, Balassagyarmatnál be, vagy ahova tévedünk.

(#45062) shiNIN válasza shiNIN (#45061) üzenetére


shiNIN
tag

SZLOVÁKIA dammit...
Poén lenne Szlovénián keresztül is, de nem érnénk oda időben :D
Szlovénia az egyik kedvenc túracélpontom, kicsit belekeveredett... :B

(s megint összecseréltem, de javítva...)

[ Szerkesztve ]

(#45063) SzalaiG válasza alvaro (#45052) üzenetére


SzalaiG
addikt

Grat. :C

Csinálj belőle egy blog bejegyzést! :)

(#45064) runner 125 válasza alvaro (#45052) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nah, állat, jó kis beszámoló. :) Tényleg blogba is mehetne 1-1 ilyen túra.
Ha, meglesz a nagyvas, tervezek én is hasonló túrákat, amit jó dolog így dokumentálni és bemutatni. :)

Egyébként Bakonybél nagyon király hely. Annó középiskolában ott voltunk egyszer osztálykiránduláson, egy hetet töltöttünk el, felejthetetlen volt. A vidék is szép és az a nyugalom amit sugároz, egyszerűen maradni akarásra bír.

Nohcsak, én ezen a vidéken lakom, Sárvár tőlem 20km.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#45065) beteg válasza runner 125 (#45064) üzenetére


beteg
őstag

én amikor katona voltam "sétáltam" arra, nagykanizsáról, teljes menetfelszerelésben és sátoroztunk -15 fokban. motorral biztos szebb lehet :DDD

Csak futni kell!

(#45066) Integra


Integra
titán

megjöttek a bukók az angoloktól.
2 db zsírúj metálbordó xr1100, mindegyikhez pinlock, egy második plexi (szín igény szerint), bélelt zippzáros táska, bogárháló. darabja 250 font. nem kívánok senkinek rosszat, de remélem rárohad az imetre a készletük. :)

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45067) beteg


beteg
őstag

[ha még nem volt]

Csak futni kell!

(#45068) Steven


Steven
addikt

érdekes

Alvaro meg Shninin nektek grat a túrához:) és kössz az élmény beszámolót

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#45069) Daywalker válasza Integra (#45066) üzenetére


Daywalker
addikt

250 :Y :Y :Y :R IDEVELE!

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45070) Daywalker


Daywalker
addikt

Egy kérdés, kinek mi a véleménye? Rövid vagy normál hosszúságú fékkart érdemes inkább venni? (egyébként mintha úgy emlékeznék, hogy a motoros biztonságtechnikai oktatásokon a 4 ujjas fékezést tanítanák...csakhát rövid karnál ugye olyan nincs:DDD).

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45071) Integra válasza Daywalker (#45070) üzenetére


Integra
titán

igen, 4 ujjast.
de ha 2 ujjast veszel akkor úgy fogsz fékezni :)
mivel az utcai motorokon hosszú kar van default, ezért 4 ujjast tanítanak default, mert különben becsípheted az ujjad. ez nincsen nagykönyvben náluk sem megírva, csak hosszú kart 4 ujjal, rövidet 2 ujjal. feltételezem, hogy ha 2 ujjas fékkar lenne default az utcai motorokon, akkor 2 ujjast tanítanának. a 4 ujjas előnye, hogy ha fárad már a kezed, akkor is jobban rátudsz markolni a fékre ha kell.
2 ujjas fékeknél már bonyolultabb a történet, ott ha jól tudom már olajos fékkarok is vannak, más a forgáspont, etc.. meg jó drágák a komolyabb darabok. ugyanaz a sztori mint az állítható lábtartók. szép meg fasza, de a gyárit se tudom lekoptatni még, szóval... :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45072) beteg válasza Daywalker (#45070) üzenetére


beteg
őstag

szerintem ahhoz, hogy becsipd az ujjad, igencsak tövig kell húzni azt a fékkart, annyira, hogy akkor talán már nem is az ujjad lesz veszélyben :)
motorosakadémián egyébként a két ujjast mondják, azzal, hogy ha állítható a fékkar, akkor természetesen be kell állítani
bár nem nagyon számít, de nekem "4 ujjas" van és mindig kettővel fékezem. megszokásból. mondjuk szívesen lecserélném egy olyanra, ami alatt egy turbó hayabusa van ;]

[ Szerkesztve ]

Csak futni kell!

(#45073) Integra válasza beteg (#45072) üzenetére


Integra
titán

ez erősen kesztyűfüggő is.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45074) beteg válasza Integra (#45073) üzenetére


beteg
őstag

teljesen igaz :R

Csak futni kell!

(#45075) TayRol válasza Integra (#45066) üzenetére


TayRol
veterán

jo aron volt.:)

(#45076) Ferdzsoo válasza TayRol (#45075) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

jó áron - érték elek.

mindig ez a két idióta baumaxos jut eszembe. :DD

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#45077) doc


doc
nagyúr

az YZF 750-et ismeri valaki? ez egyaltalan europai modell? mert eleg keves infot talalok rola (magyarul kvazi semmit, kulfoldon jokat irnak rola)

(#45078) yodamastah válasza Daywalker (#45070) üzenetére


yodamastah
őstag

En pl 1 ujjal fekezek. Ki mit szokott meg. 4 ujjal nem megy, ujra kellene tanulni. A fekezo ujjam MINIDIG rajta a feken. Ezzel is csokken reakcioido ha fekezni kell. 4 ujjat nem tudnek rajta tartani allandoan :D

(#45079) shiNIN


shiNIN
tag

Én nemtom hogyan fékezek... Azt tudom, hogy hátsóféket soha nem használok, legfeljebb gyakorlásképpen, hogy ne feledjem el teljesen, hogy hol van. Mondjuk azt is kudarcnak élem meg, ha városon kívül 50 km-enként fékezek... A féket általában megállásra használom, lehetőleg 20km/h alatt. Ha nagyon fékkímélő akarnék lenni, még játszhatnék az általam eleve ritkán látott piros lámpák előtt a gurulás/FAS üresben/FAS sebességben verizók közti választással, ezek egyre gyorsabban állítanak meg. De szórakozzon vele az, aki mániákus, nem kötnek mély érzelmi kötelékek a fékbetéteimhez :) A FAS a Forced AutoStop, a motor kikapcsolása, hypermiler módszer, Alvaro gyakran csinálja, én roppant ritkán, az én motoromhoz kevésbé is passzol, most nem fejtem ki, miért :) Bár az Teresa ellen szól, hogy nem mindig indul elsőre, a rotax ilyen. Cili iszonyú ritkán nem indul sebességben, de üresben mindig. A 2 pici hengerét nem nehéz elindítani, betolni is sokkal könnyebb :)
Meredek lejtőn szoktam fékezni, amikor a brutális kettes motorfék kevés. Vagy ha ki van kapcsolva a motor és nincs motorfék (Cili ilyen. Alvaro meg tudja csinálni, hogy motorfékkel FASol, mert Teresa injektoros).

Ha nem vagyok benne biztos, hogy a kanyar jó lesz úgy (pedig én még bőven dönthetnék), de nem akarok fékezni, mert akkor megette a fene az egész kanyart, akkor csak ott tartom 1-2 ujjam, fene se emlékszik, mennyit, s az máris kellően megnyugtat és jelentősen gyorsabban tudok belemenni, mint nélküle :D Nekem kezdőként ez számít, sosem csinálok semmilyen merész dolgot fizikailag, így vagyok építve, elég idegesítő néha. A motorozásnak van esélye feloldani, mert a motorra ülés roppantmód relaxál :) Valahogy helyükre kerülnek a dolgok.

(#45080) runner 125


runner 125
nagyúr

Ez de komoly.. :)

Különösen beteg-nek ajánlva. :D

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#45081) beteg válasza runner 125 (#45080) üzenetére


beteg
őstag

:))

Csak futni kell!

(#45082) Djuree


Djuree
félisten

na találtam magamnak jó kis shark dobot occsón, nincs is messze nagyon, ma elmegyek meglesem, és asszem meg is veszem :C van hozzá összekötő cső is. hangtompító nincs benne, de azt mondta a srác nem is volt benne, nem az a visítós fajta...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#45083) Kroni1 válasza Daywalker (#44814) üzenetére


Kroni1
veterán

Na én is pont most és pont ilyet vettem. Te honnét rendelted?

(#45084) Daywalker válasza Kroni1 (#45083) üzenetére


Daywalker
addikt

[link] Itt volt a legolcsóbb, kúton valami 4000/liter volt :Y

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45085) Integra válasza Daywalker (#45084) üzenetére


Integra
titán

kúton max benyát szabad venni:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45086) shiNIN válasza Integra (#45085) üzenetére


shiNIN
tag

Ja, meg ha nagyon muszáj, valami innivalót és ropit :D. Mostanság valamelyik kúton állandóan csokikat ajánlgatnak, amit igen határozottan utasítunk el... Alvaro sajnálta is a lányokat, hogy parancsba adják nekik, hogy ilyeneket tukmáljanak az emberekre...
Egyszer vettünk gumipókot, de jó ára volt :) Kis utak mellett amúgyis olcsóbbak a kutak. Nagy utakon pedig lehetőleg nem járunk, főút a max, azt azért nem olyan egyszerű kihagyni.

Teresa bowdenje kicsit megevődött, más hírünk most nincs, a nap süt, ami jó.

(#45087) shiNIN válasza shiNIN (#45086) üzenetére


shiNIN
tag

Pontosabban most borult be, mire Alvaro munkába megy, jön a vihar. Ez van.

A szombati traktormajálisra jó időt mondanak. Néha poén esőben motorozni, de most volt vagy százsok km belőle, az egy ideig most elég nekem :)

(#45088) Integra válasza shiNIN (#45086) üzenetére


Integra
titán

benzinkútra tényleg végszükség esetén járok csak. de pl németországban szórványosan vásárolok vasárnap kutakon, mert minden más zárva... képtelen vagyok megszokni, a németeknek is tele a tökük már vele.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45089) Ferdzsoo válasza Integra (#45088) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Az egy normális ország. Remélem itt is bevezetik hogy vasárnap zárva legyen minden.
Végre talán az emberek nemcsak a plázákba mozdulnának ki hétvégén hanem a szabadba is... meg elmennének a rokonokat is meglátogatni.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#45090) Daywalker válasza Integra (#45085) üzenetére


Daywalker
addikt

Jah, maximum. Annó fűnyíróba :DDD vettem kúton MOL olajat, mert annyira új termék volt (10W30 szintetikus 4T :)) ), hogy sehol máshol nem lehetett kapni (a MOL láncspray is hasonló). Na az mondjuk akkor olcsó volt:)

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45091) doc válasza Ferdzsoo (#45089) üzenetére


doc
nagyúr

bocs, de ez szerintem hulyeseg. nagy szivas, hogy ha vasarnap jossz ra hogy kellene egy fel kilo kenyer, akkor beszoptad... plane mikor valaki mondjuk folyamatos muszakban dolgozik, es ugy jon ki, hogy akkor tudna boltba menni (bar ez lehet hogy hulye pelda, szerencsere nem kell folyamatosoznom :D)
a munkavallalonak jo, hogy tobb embert foglalkoztat az uzlet, foleg hogy jo kis pluszpenzek jarnak a vasarnapert, a vasarlonak jo, hogy nem neki kell alkalmazkodnia a bolthoz, szoval mindenki jol jar
aki meg plazazni akar, annak tokmindegy, nem csak a csaladlatogatas es a vasarlas a ket lehetseges vasarnapi program...

(#45092) Daywalker válasza Ferdzsoo (#45089) üzenetére


Daywalker
addikt

Ja, de itt nem a vasárnap zárva dolgot akarják bevezetni, hanem a hétvégén zárva témát Azért nem mindegy. Amikor minden nap sokáig dolgozik az ember, akkor mikor menjen vásárolni? Egyébként én is hétköznap intézem a nagyobb bevásárlásokat...úgy megyek, hogy mire végzek, már zárás legyen :DDD Akkor kevesen vannak. Mellesleg az kéne, hogy csak bizonyos boltok lehessenek nyitva, a pláza meg zárjon be (max mozi, kajálda ennyi).

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#45093) doc


doc
nagyúr

basszus, kezdek megint gondolkodni a GSX-F -en
nagyon gyorsan kell egy moci, kulonben abba fogok beleorulni, hogy nem tudom eldonteni milyet vegyek :DDD

MOD: egyebkent az, hogy a Suzuki latvanyosan olcsobb mint pl. egy Honda vagy akar Yamaha, tukroz valamilyen minosegbeli kulonbseget, vagy csak arrol van szo hogy egyszerubb az egesz szerkezet, es ha nem is olyan eros/nyomatekos, de ugyanolyan megbizhato?

[ Szerkesztve ]

(#45094) Integra válasza Ferdzsoo (#45089) üzenetére


Integra
titán

nem, nem normális, és már kellően nagy a felháborodás és a nyomás is.
nem divatból jár az ember vasárnap vásárolni, legalábbis nagy részük, hanem azért, mert nincsen idő máskor. aki meg munkavállaló vasárnap, azért megy dolgozni, mert szüksége van a pénzre. senkinek semmi joga elvenni tőle ezt a lehetőséget, hogy egy kis többlet pénzhez jusson. nem kötelező elmenni sem vásárolni. otthon is maradhatsz, mehetsz kirándulni. de aki szeretne dolgozni vasárnap is, és van is lehetősége, márpedig szinte minden munkaadó erre vár, ott meg kell adni a lehetőséget. csak hát mindig akad pár túlbuzgó majom..
annyi segitség van, hogy általánosan szinte a legtöbb bolt 8ig nyitva, mindegy, hogy mi a profilja, nem úgy mint mo-n, ahol az az elbaszott módi, hogy 9-10-kor nyitnak és 6-kor zárnak. dolgozol 7-ig, ok, legyen 6, az hót sicher, hogy nem jutsz el sehova a teszkón kivül.. az meg itt nincsen, csak kisebbek. toom markt még ami úgy ahogy nagy.
egyébként meg nem hiszem, hogy neked kéne megmondani, hogy ki mikor menjen el vásárolni és hogy szabd meg az emberek vasárnapját, mikor látogassanak rokonokat. pont ezzel van a tökük tele a németeknek, hogy pár buszfejű politikus (tipikusan keresztény konzervativak) próbálnak okosabbak lenni mindenkinél. lehet, hogy benned is egy politikus veszett el:DDD
de az elvitathatatlan, hogy németo olyan ország, amilyen mo a büdös életben nem lesz. legalább 50 évvel előrébb vannak gondolkodásban.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45095) Ferdzsoo


Ferdzsoo
addikt

Nah durván le lettem ugatva, mindegy ne is menjünk ebbe bele, se így se úgy nem mi döntjük el... :N

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#45096) runner 125 válasza doc (#45093) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez öccázért?

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#45097) doc válasza runner 125 (#45096) üzenetére


doc
nagyúr

egyreszt az orszag masik csucskeben van, masreszt Hyosungot a baromi alacsony ara ellenere sem szeretnek (tapasztalatokat olvasgatva azert a megbizhatosaga nagyon messze van a Hondatol), de ha valami miatt megis, akkor is az R verzio kene :D

(#45098) TayRol válasza runner 125 (#45096) üzenetére


TayRol
veterán

(#45099) Prof01 válasza doc (#45091) üzenetére


Prof01
veterán

Nem jössz rá vasárnap, mert ha tudod, hogy vasárnap minden zárva van, akkor meg fogod venni szombaton. Én fél évet voltam kint Belgiumban, ott is így volt és teljesen jónak tartom, simán meg tudtam szokni. Vasárnap a pihenés napja és ez így jól is van.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#45100) titko


titko
tag

Mai nappal a kollekcióm utolsó hiányzó darabja is megvan (a jogsi). Most még a bürokráciára kell várnom egy hetet mire fizikailag is a kezemben lesz a papír. Legalább addig megszervizelem a vasat.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.