mit akarsz venni?
kineztem a leendo gumimat, Michelin Pilot Road 3. Csak az a baj, hogy nem occso.
mit akarsz venni?
kineztem a leendo gumimat, Michelin Pilot Road 3. Csak az a baj, hogy nem occso.
mennyi az annyi?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
120/70+160/60 meretben 35.500+47.000, tehat 82 ezer penz.
az combos, de ez már felső kategóriás guminak tűnik árban, azzal meg nem fogsz rosszul járni, ennyit érjen meg a biztonságod ali bácsi jól foglalta össze a főtengely vs fékbetéttel
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
most nagyon uj meg, ezert ilyen draga. oszinten 70e felett nem akarok gumit venni, remelem lemegy addig az ara meg a kozeli jovoben.
ez annyi mint 12e. ez egy tank benzin se az autódba, 350km-re elég. reméljük lemegy még, de tegyük fel, ha 10e marad a diffi és nem megy lejjebb, akkor inkább tényleg megveszed a látványosan gyengébb gumit? mindig azt kérdezem magamban, mit vesztek igazán, ha a gumi spórolás miatt elesem, amit a profi gumival megtudtam volna oldani.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
nem fogok 10ezren sporolni, csak azert oszinten soknak hangzik a 80e, nem?
foleg hogy most a gyari OEM battlax van rajta, ami kb. arra jo, hogy viragot ultessek bele.
ma vettem fasza kis Mugen kabatkat, mar csak nadrag, kesztyu es csizma kell (ez utobbi elvileg jovo heten megjon), ja meg persze egy motor a seggem ala
de, nagyon, szerintem is
teljesen európai árakat fizetünk mindenért kb...
faterom vett két xr1100 sóéjt, itthon 120e akciósan. angoloknál 250 quid. szerinted honnan veszi??? nem kérdés, hogy a comlinket is hol veszi... amin amúgy én is erősen gondolkodom, hogy veszek egyet a sityakomhoz.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
szornyuek a hazai arak. comlink az az, amivel tudsz telefonalni is? valami elegans megoldas engem is erdekel de a bukot nem akarom megfurni a felfogatashoz. (valamelyiknel igy kell feltenni az egyseget).
igazából a magyar, német és angol árakat összehasonlitva úgy vettem észre, hogy itthon pofátlan módon szimplán emeltek egy bazi nagyot, mert az angol és német árak nem változtak semmit.
majd behazudják az akciókat. szóval teljes áron adják a termékeket akciósan. szomorúan látom, hogy itt semmi sem változik.
igen, tudja a megfelelő szabvány bluetooth protokollokat gps, mobiltelefon felé, illetve más szintén szabány interface-t használó comlinkek felé. azt nem tudná megmondani, hogy hány eszközzel tud kommunikálni, teszem azt 5 motoros konfba van kapcsolva a motorozás alatt, de asszem 3-at tud kezelni minimum.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ha mar a vasarlasnal tartasz dobjal par linket, kivancsi vagyok a cuccra.
btw gumi erdemes kinntrol venni?
este átküldöm, ha otthon vagyok.
nézegettem, németektől nem érdemes, nem ér annyit az egész.
angoloknál meg csak autógumira találtam eddig jó céget, onnan veszem is az autómra a cuccost
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
oksa, koszi.
a gumi meg marad itthonrol. de ahogy elnezem az arakat azok is elegge dragultak az elmult idoben.
nem merek megesküdni, de 10-15% igy látatlanban.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jah. csak nem akarnak olcsobbak lenni a tavalyihoz kepest.
nem lesznek. az akciók is "ilyen" stilusúak lesznek. én nem kergetek illúziót, elég sötét jövőt látok az egész ország előtt ilyen téren. nincsen mese, még többet kell hajtani ha fent akarod tartani azt, amit már elértél és még többet ha tovább akarsz jutni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ezt mar eszrevettem es el is kezdtem tenni erte.
Alvaro tudja, hogy nem tud motorozni, mi ebben az újdonság?
Amúgy nekem annyi kb. elég is lenne első körben, amennyit ő tud
Viszont az is evidens, hogy neked nem lehet abban igazad, amit a kanyarodás szerinted egyetlen igaz útjáról írtál... Mi a fenének visszaváltani és fékezni kanyar előtt, ha az ember nem akar lassítani, pl? Ezért írtam, hogy NAGYON függ a körülményektől, de persze a vezető személyiségétől, aktuális hangulatától is. S annak, hogy úgy vezessünk, ahogy neked tetszik, elég aprócska a prioritása az ésszerűséggel és az élvezettel szemben. Deal with it.
Nekem kb 2 hét múlva lesz a gumivásárlás. Nemmondod hogy van már Pilot Road 3 -is?
Hol nézted ennyiért, gondolom tapasztalat/teszt még nem nagyon van róla...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
értelem szerűen ha van egy kanyar amit 130 környékén beveszek mert üres az út meg belátható, de maradjunk 80-nál akkor nem váltok vissza kettesbe, hogy rárántsam. jól elvagytok ti ketten, vak vezet világtalant. néha az az érzésem, hogy ti még együtt is éltek.
na mindegy, lépjünk.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ennyi, nyomni kell amíg lehet, keményen és betyár becsülettel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Wow...! Az az érzésed? Ne mondd
Te komolyan úgy véled, hogy aki nem ért veled egyet, az vak?
Érdekes lenne, hogy tulajdonképpen miért is probléma, ha úgy vezetünk, ahogyan te nem. Pl. mi veszélyes van benne, ugye....
[ Szerkesztve ]
magatokra vagytok, nem másokra, egészen egyszerűen azért, mert ha jön egy komoly szitu, nem fogod tudni helyesen lekezelni. nem tudod milyen a vészfék, a kikerülés, hogy gázzal kimenekülj egy szituból, hogy mi az hogy always find an exit és még sorolhatnám. ne gondold azt, hogy a biztonságos vezetés automatikusan azt jelenti, hogy lassan vezetsz, akkor biztonságosan vezetsz. nagy hiba. én csak ezt mondom.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Én meg nem látom az összefüggést e között, és a között, amit korábban mondtam.
"Always find an exit"; kikerülés; gázzal menekülés; vészfék - mindennek mi köze van ahhoz, hogy mi a megszokott módszerem az előre kiszámított lassításra? Mert valahol innen indultunk.
[ Szerkesztve ]
az baj.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Miért baj? Ha egyszer nincs?
Ha jol emlekszem a vita indito kerdes az versenypalyan fektavra vonatkozott. ANnak meg aztan nem sok koze van ahhoz hogy kozuton hogy megynk bele egy kanyarba. Szoval a kettot ne keverjuk
[ Szerkesztve ]
(#44179) Gaboman válasza yodamastah (#44178) üzenetére
Ennyi, ott a pont!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
nem hiszem, hogy a 4-5000-es fordulat nagyon megterhelné a főtengelyt.
Tayrol: Gumi ügyben tuti, hogy Mcemru olcsóbbat tud mondani 82k-nál..
na, mar 72 ezerert is van.
szinten nagyon jo, battlax bt023, 3 komponensu meglepoen olcsoert.
meg a vegen nem kell 80ezret kiadnom.
[ Szerkesztve ]
mikor mit
Munkatársam most csinálja a jogsit és próbálok segítgetni neki. Fazer a szíve választottja
zsoltee: 5000-es fordulat persze semmi. Én arra gondoltam, hogy 8000-nél visszaváltasz, az megterheli a főtengelyt meg a gumit.
[ Szerkesztve ]
Zöld pokol: [link]
Nagy volt az arc a slick módhoz. Azért sajnálom.
"Fazer a szíve választottja"
hát igen....a Fazer
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Miért lett volna nagy az arca hozzá, egyáltalán nem tűnik nagy arcúnak az Ádám, nem úgy mint a Dodor meg a mocsok.
Kipróbálta mit tud slick módba ezen a pályán és hibázott, ennyi a történet.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
spec nekem is teljesen normálisnak tűnik, anno mikor a superbike magazin elindult, akkor volt arca, nem is kicsi, de szerintem az ádám iszonyú nagyot változott, megtanult viselkedni, beszélni, egyre jobb videókat csinál.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
hehe, ez jóóó
-Miért nem int egymásnak a BMW-s és a Harley-s?
-Mert reggel már találkoztak a szervízben...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
drz 400 e ezért az árért reális?
gaboman: 200 LE-s motor, slick mód és gyakorlatilag utcai aszfalt. Még talán ha a 10. körben kapcsolta volna be. Bevállalós volt, túlvállalta.
[ Szerkesztve ]
párom apjának ilyen van super moto kerekek nélkül ... 2008 as őő másfél millióért vette újonnan ahhoz képest ez jó ár
tapasztalat:
Az ülés brutál kényelmetlen fél óra után , páromnak is. 80km ig öt sebességet váltok sv után fura és 100 felett meg para bár én nem super moto gumikkal mentem... 2008 as azt hiszem az már 44 LE
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
SXV-d volt korábban?
steven: hát azt sejtettem, hogy nem az a kimondott túra gép De azért 200 km-t jó lenne ha elviselhető lenne egy ilyenen.
[ Szerkesztve ]
hát az ülés fél óra után szét nyomja a seggem túl vékony vagy nemtom ... olyan mint egy fapados bicikli de lehet megszokható... én 250km et mentem vele 4 nap alatt... úgy simán jó volt ...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Igen RXV550 volt korábban de én lebeszéllek róla ha esetleg ilyenbe is gondolkodnál.
A DRZ egy jó motor, megbízható, igaz nem túl kényelmes, supermotóban amit én vennék helyedbe hasonló áron egy KTM SC625, az gép!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
miért a ktm az aprilia helyett?
Az RXV egy üzemórás motor nagyon alacsony alkatrész élettartalommal, az SC nem üzemórás 50-60 ezer km is elmegy anélkül hogy hozzányúlnál.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
jaj, ebbe mindig beleszaladok, hogy az RXV üzemórás és el is felejtem holnapra. Kár érte, pedig nagyon baba
sc és smc (és lc4?) között mik a különbségek? egyikből sincs túlkínálat.
[ Szerkesztve ]
(#44197) yodamastah válasza Integra (#44187) üzenetére
Igen a Lovey normalis lett. A baletesnek nem tudom mikoze a slick modhoz, elesett es kesz. Neha elofordul ez indenkivel. A Lovey amugy jol motorozik, egeszen jo koridoket is tud menni. Regen sokat tolta amatorben. Slick mod az csak annyi, hogy nem agressziv a kiporgesgatlo. De egy gyorsabb palyamotoros mint pl a Lovey ahhoz van szokva hogy nincs is kiporgesgatlo. Ehhez kepest a slick mod meg konnyites is
Dodor meg a Mocsok nekem eloben normalisnak tunnek. A TV-bn barmok, de legalabb nem adjak elo magukat unalmasan.Foleg a Dodornk vannak normalis megnyilvanulasai. O is egyre normalisabb ahogy oregszik. MOnjduk jon nekem egy sorrel meg, tavaly miatta estem el az egyik futamon Akor orultem hogy tuleltem, de majd 1x behajtom rajta
[ Szerkesztve ]
Akkor kezdjük:
SC 625: 3kis olajkörös 1.6L olaj kell csak bele, csak berúgós, nincs benne aksi, az összes LC4 modell közül a legkönnyebb, 123kg szárazon, pörgős blokk a többi 625höz képest, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, gyárilag SXC nyitott kipufogóval szerelve, 60-62Le, 2000-2500 km olajperiódus, állati kis gép én ilyet választanék.
SMC 625: már nagy olajkörös 2.1-2.3L olaj kell bele, önindítós és berúgós is egyben, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, de eléggé visszafogja a gyári dob őket, így azt érdemes cserélni, 2004ig 131kg szárazon, 2005től 138kg szárazon (két kipufogós), papíron 60Le de egy jó rendszerrel és fúvókázással bőven több lesz, gyárilag előírt 5000km olajcsere de én 3000nél szoktam.
SMC660: ő a legdurvább, csak berúgós, 131kg szárazon (2004) modell, egy nyomatékgyár (69Nm 5500 fordulaton) és ezt a fojtott gyári rendszerrel tudja,FCR41mm gyorsítópumpás karbi, olajcsere 2500-3000km után ajánlott, ha lehetne kapni olcsón mint az SC modelleket akkor természetesen őt venném, legnagyobb feelinge neki van.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Hi,
Ma lenéztünk Pannónia-ringre egyet, elég faxa volt.
SM verseny, illetve amatőr pályaverseny is volt. A supermotosok egyszerűen vaddisznók, brutális ahogy mennek.
Nagyon komoly.., a rajtnál az összes be tudja akasztani az villát úgy, h gyakorlatilag majd' koppon van, s az első mozgás után visszaugrik alap helyzetébe. Nyilván azért van, h ne jöjjenek kerékre. Nekem ez újdonság volt.
A hangjuk megint csak brutál állat , ott állni tőlük pár méterre...
Egy perecet láttam, pont a rajt után az egyik versenyző - gyanítom nem üzemi hőmérsékletű gumival - csúsztatta a gép hátulját, majd túl fordult a segge, de után blokkolt és szépen ledobta a srácot, mint a huzat. Elég szépet esett, de felállt és ment tovább.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#44200) koshmar válasza runner 125 (#44199) üzenetére
Nagyon komoly.., a rajtnál az összes be tudja akasztani az villát úgy, h gyakorlatilag majd' koppon van, s az első mozgás után visszaugrik alap helyzetébe. Nyilván azért van, h ne jöjjenek kerékre. Nekem ez újdonság volt.
Hmmm, asszem erről már olvastam egyszer egy Motorrevüben.
Csak fogalmam nem volt, mire jó.
Mire jó, az hogy összehúzza a villát.
Most már értem.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..