Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#44151) TayRol válasza ALI_G (#44150) üzenetére


TayRol
veterán

mit akarsz venni?:D

kineztem a leendo gumimat, Michelin Pilot Road 3. Csak az a baj, hogy nem occso.:D

(#44152) Integra válasza TayRol (#44151) üzenetére


Integra
titán

mennyi az annyi?:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44153) TayRol válasza Integra (#44152) üzenetére


TayRol
veterán

120/70+160/60 meretben 35.500+47.000, tehat 82 ezer penz.

(#44154) Integra válasza TayRol (#44153) üzenetére


Integra
titán

az combos, de ez már felső kategóriás guminak tűnik árban, azzal meg nem fogsz rosszul járni, ennyit érjen meg a biztonságod:) ali bácsi jól foglalta össze a főtengely vs fékbetéttel:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44155) TayRol válasza Integra (#44154) üzenetére


TayRol
veterán

most nagyon uj meg, ezert ilyen draga. oszinten 70e felett nem akarok gumit venni, remelem lemegy addig az ara meg a kozeli jovoben.

(#44156) Integra válasza TayRol (#44155) üzenetére


Integra
titán

ez annyi mint 12e. ez egy tank benzin se az autódba, 350km-re elég. reméljük lemegy még, de tegyük fel, ha 10e marad a diffi és nem megy lejjebb, akkor inkább tényleg megveszed a látványosan gyengébb gumit? mindig azt kérdezem magamban, mit vesztek igazán, ha a gumi spórolás miatt elesem, amit a profi gumival megtudtam volna oldani.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44157) TayRol válasza Integra (#44156) üzenetére


TayRol
veterán

nem fogok 10ezren sporolni, csak azert oszinten soknak hangzik a 80e, nem?:)
foleg hogy most a gyari OEM battlax van rajta, ami kb. arra jo, hogy viragot ultessek bele.

(#44158) doc


doc
nagyúr

ma vettem fasza kis Mugen kabatkat, mar csak nadrag, kesztyu es csizma kell (ez utobbi elvileg jovo heten megjon), ja meg persze egy motor a seggem ala :D

(#44159) Integra válasza TayRol (#44157) üzenetére


Integra
titán

de, nagyon, szerintem is:(
teljesen európai árakat fizetünk mindenért kb...
faterom vett két xr1100 sóéjt, itthon 120e akciósan. angoloknál 250 quid. szerinted honnan veszi??? :) nem kérdés, hogy a comlinket is hol veszi... amin amúgy én is erősen gondolkodom, hogy veszek egyet a sityakomhoz.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44160) TayRol válasza Integra (#44159) üzenetére


TayRol
veterán

szornyuek a hazai arak. comlink az az, amivel tudsz telefonalni is? valami elegans megoldas engem is erdekel de a bukot nem akarom megfurni a felfogatashoz. (valamelyiknel igy kell feltenni az egyseget).

(#44161) Integra válasza TayRol (#44160) üzenetére


Integra
titán

igazából a magyar, német és angol árakat összehasonlitva úgy vettem észre, hogy itthon pofátlan módon szimplán emeltek egy bazi nagyot, mert az angol és német árak nem változtak semmit.
majd behazudják az akciókat. szóval teljes áron adják a termékeket akciósan. szomorúan látom, hogy itt semmi sem változik. :(

igen, tudja a megfelelő szabvány bluetooth protokollokat gps, mobiltelefon felé, illetve más szintén szabány interface-t használó comlinkek felé. azt nem tudná megmondani, hogy hány eszközzel tud kommunikálni, teszem azt 5 motoros konfba van kapcsolva a motorozás alatt, de asszem 3-at tud kezelni minimum.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44162) TayRol válasza Integra (#44161) üzenetére


TayRol
veterán

ha mar a vasarlasnal tartasz dobjal par linket, kivancsi vagyok a cuccra.

btw gumi erdemes kinntrol venni?

(#44163) Integra válasza TayRol (#44162) üzenetére


Integra
titán

este átküldöm, ha otthon vagyok.
nézegettem, németektől nem érdemes, nem ér annyit az egész.
angoloknál meg csak autógumira találtam eddig jó céget, onnan veszem is az autómra a cuccost:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44164) TayRol válasza Integra (#44163) üzenetére


TayRol
veterán

oksa, koszi. :)
a gumi meg marad itthonrol. de ahogy elnezem az arakat azok is elegge dragultak az elmult idoben.

(#44165) Integra válasza TayRol (#44164) üzenetére


Integra
titán

nem merek megesküdni, de 10-15% igy látatlanban.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44166) TayRol válasza Integra (#44165) üzenetére


TayRol
veterán

jah. csak nem akarnak olcsobbak lenni a tavalyihoz kepest.:)

(#44167) Integra válasza TayRol (#44166) üzenetére


Integra
titán

nem lesznek. az akciók is "ilyen" stilusúak lesznek. én nem kergetek illúziót, elég sötét jövőt látok az egész ország előtt ilyen téren. nincsen mese, még többet kell hajtani ha fent akarod tartani azt, amit már elértél és még többet ha tovább akarsz jutni.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44168) TayRol válasza Integra (#44167) üzenetére


TayRol
veterán

ezt mar eszrevettem es el is kezdtem tenni erte.

(#44169) shiNIN válasza Integra (#44148) üzenetére


shiNIN
tag

Alvaro tudja, hogy nem tud motorozni, mi ebben az újdonság? :D
Amúgy nekem annyi kb. elég is lenne első körben, amennyit ő tud :)
Viszont az is evidens, hogy neked nem lehet abban igazad, amit a kanyarodás szerinted egyetlen igaz útjáról írtál... Mi a fenének visszaváltani és fékezni kanyar előtt, ha az ember nem akar lassítani, pl? Ezért írtam, hogy NAGYON függ a körülményektől, de persze a vezető személyiségétől, aktuális hangulatától is. S annak, hogy úgy vezessünk, ahogy neked tetszik, elég aprócska a prioritása az ésszerűséggel és az élvezettel szemben. Deal with it.

(#44170) Ferdzsoo válasza TayRol (#44153) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Nekem kb 2 hét múlva lesz a gumivásárlás. Nemmondod hogy van már Pilot Road 3 -is?
Hol nézted ennyiért, gondolom tapasztalat/teszt még nem nagyon van róla... :U

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#44171) Integra válasza shiNIN (#44169) üzenetére


Integra
titán

értelem szerűen ha van egy kanyar amit 130 környékén beveszek mert üres az út meg belátható, de maradjunk 80-nál akkor nem váltok vissza kettesbe, hogy rárántsam. jól elvagytok ti ketten, vak vezet világtalant. néha az az érzésem, hogy ti még együtt is éltek.
na mindegy, lépjünk.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44172) Integra válasza TayRol (#44168) üzenetére


Integra
titán

ennyi, nyomni kell amíg lehet, keményen és betyár becsülettel.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44173) alvaro válasza Integra (#44171) üzenetére


alvaro
senior tag

Wow...! Az az érzésed? Ne mondd :DD

Te komolyan úgy véled, hogy aki nem ért veled egyet, az vak?

Érdekes lenne, hogy tulajdonképpen miért is probléma, ha úgy vezetünk, ahogyan te nem. Pl. mi veszélyes van benne, ugye....

[ Szerkesztve ]

(#44174) Integra válasza alvaro (#44173) üzenetére


Integra
titán

magatokra vagytok, nem másokra, egészen egyszerűen azért, mert ha jön egy komoly szitu, nem fogod tudni helyesen lekezelni. nem tudod milyen a vészfék, a kikerülés, hogy gázzal kimenekülj egy szituból, hogy mi az hogy always find an exit és még sorolhatnám. ne gondold azt, hogy a biztonságos vezetés automatikusan azt jelenti, hogy lassan vezetsz, akkor biztonságosan vezetsz. nagy hiba. én csak ezt mondom. :U

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44175) alvaro válasza Integra (#44174) üzenetére


alvaro
senior tag

Én meg nem látom az összefüggést e között, és a között, amit korábban mondtam.
"Always find an exit"; kikerülés; gázzal menekülés; vészfék - mindennek mi köze van ahhoz, hogy mi a megszokott módszerem az előre kiszámított lassításra? Mert valahol innen indultunk.

[ Szerkesztve ]

(#44176) Integra válasza alvaro (#44175) üzenetére


Integra
titán

az baj.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44177) alvaro válasza Integra (#44176) üzenetére


alvaro
senior tag

Miért baj? Ha egyszer nincs?

(#44178) yodamastah


yodamastah
őstag

Ha jol emlekszem a vita indito kerdes az versenypalyan fektavra vonatkozott. ANnak meg aztan nem sok koze van ahhoz hogy kozuton hogy megynk bele egy kanyarba. Szoval a kettot ne keverjuk :)

[ Szerkesztve ]

(#44179) Gaboman válasza yodamastah (#44178) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ennyi, ott a pont!

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44180) zsoltee10 válasza ALI_G (#44146) üzenetére


zsoltee10
addikt

nem hiszem, hogy a 4-5000-es fordulat nagyon megterhelné a főtengelyt.

Tayrol: Gumi ügyben tuti, hogy Mcemru olcsóbbat tud mondani 82k-nál..

(#44181) TayRol válasza Ferdzsoo (#44170) üzenetére


TayRol
veterán

itt neztem. de lehet, hogy van mar olcsobbert is.

Zsolti: ot nem ismerem.

[ Szerkesztve ]

(#44182) TayRol válasza TayRol (#44181) üzenetére


TayRol
veterán

na, mar 72 ezerert is van.:)

szinten nagyon jo, battlax bt023, 3 komponensu meglepoen olcsoert.

meg a vegen nem kell 80ezret kiadnom.:)

[ Szerkesztve ]

(#44183) ALI_G válasza TayRol (#44151) üzenetére


ALI_G
veterán

mikor mit ;]

Munkatársam most csinálja a jogsit és próbálok segítgetni neki. Fazer a szíve választottja :)

zsoltee: 5000-es fordulat persze semmi. Én arra gondoltam, hogy 8000-nél visszaváltasz, az megterheli a főtengelyt meg a gumit.

[ Szerkesztve ]

(#44184) ALI_G


ALI_G
veterán

Zöld pokol: [link]
Nagy volt az arc a slick módhoz. Azért sajnálom.

(#44185) Djuree válasza ALI_G (#44183) üzenetére


Djuree
félisten

"Fazer a szíve választottja"
hát igen....a Fazer :C

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#44186) Gaboman válasza ALI_G (#44184) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Miért lett volna nagy az arca hozzá, egyáltalán nem tűnik nagy arcúnak az Ádám, nem úgy mint a Dodor meg a mocsok.
Kipróbálta mit tud slick módba ezen a pályán és hibázott, ennyi a történet.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44187) Integra válasza Gaboman (#44186) üzenetére


Integra
titán

spec nekem is teljesen normálisnak tűnik, anno mikor a superbike magazin elindult, akkor volt arca, nem is kicsi, de szerintem az ádám iszonyú nagyot változott, megtanult viselkedni, beszélni, egyre jobb videókat csinál.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44188) Integra


Integra
titán

hehe, ez jóóó:))

-Miért nem int egymásnak a BMW-s és a Harley-s?
-Mert reggel már találkoztak a szervízben...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#44189) ALI_G


ALI_G
veterán

drz 400 e ezért az árért reális?

gaboman: 200 LE-s motor, slick mód és gyakorlatilag utcai aszfalt. Még talán ha a 10. körben kapcsolta volna be. Bevállalós volt, túlvállalta.

[ Szerkesztve ]

(#44190) Steven válasza ALI_G (#44189) üzenetére


Steven
addikt

párom apjának ilyen van super moto kerekek nélkül ... 2008 as őő másfél millióért vette újonnan ahhoz képest ez jó ár:D

tapasztalat:
Az ülés brutál kényelmetlen fél óra után , páromnak is. 80km ig öt sebességet váltok sv után fura:D és 100 felett meg para bár én nem super moto gumikkal mentem... 2008 as azt hiszem az már 44 LE

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#44191) ALI_G válasza Gaboman (#44186) üzenetére


ALI_G
veterán

SXV-d volt korábban?

steven: hát azt sejtettem, hogy nem az a kimondott túra gép :D De azért 200 km-t jó lenne ha elviselhető lenne egy ilyenen.

[ Szerkesztve ]

(#44192) Steven válasza ALI_G (#44191) üzenetére


Steven
addikt

hát az ülés fél óra után szét nyomja a seggem túl vékony vagy nemtom ... olyan mint egy fapados bicikli de lehet megszokható... én 250km et mentem vele 4 nap alatt... úgy simán jó volt:D ...

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#44193) Gaboman válasza ALI_G (#44191) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Igen RXV550 volt korábban de én lebeszéllek róla ha esetleg ilyenbe is gondolkodnál.
A DRZ egy jó motor, megbízható, igaz nem túl kényelmes, supermotóban amit én vennék helyedbe hasonló áron egy KTM SC625, az gép!

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44194) ALI_G válasza Gaboman (#44193) üzenetére


ALI_G
veterán

miért a ktm az aprilia helyett?

(#44195) Gaboman válasza ALI_G (#44194) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Az RXV egy üzemórás motor nagyon alacsony alkatrész élettartalommal, az SC nem üzemórás 50-60 ezer km is elmegy anélkül hogy hozzányúlnál.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44196) ALI_G válasza Gaboman (#44195) üzenetére


ALI_G
veterán

jaj, ebbe mindig beleszaladok, hogy az RXV üzemórás :) és el is felejtem holnapra. Kár érte, pedig nagyon baba :)
sc és smc (és lc4?) között mik a különbségek? egyikből sincs túlkínálat.

[ Szerkesztve ]

(#44197) yodamastah válasza Integra (#44187) üzenetére


yodamastah
őstag

Igen a Lovey normalis lett. A baletesnek nem tudom mikoze a slick modhoz, elesett es kesz. Neha elofordul ez indenkivel. A Lovey amugy jol motorozik, egeszen jo koridoket is tud menni. Regen sokat tolta amatorben. Slick mod az csak annyi, hogy nem agressziv a kiporgesgatlo. De egy gyorsabb palyamotoros mint pl a Lovey ahhoz van szokva hogy nincs is kiporgesgatlo. Ehhez kepest a slick mod meg konnyites is :)

Dodor meg a Mocsok nekem eloben normalisnak tunnek. A TV-bn barmok, de legalabb nem adjak elo magukat unalmasan.Foleg a Dodornk vannak normalis megnyilvanulasai. O is egyre normalisabb ahogy oregszik. MOnjduk jon nekem egy sorrel meg, tavaly miatta estem el az egyik futamon :D Akor orultem hogy tuleltem, de majd 1x behajtom rajta :)

[ Szerkesztve ]

(#44198) Gaboman válasza ALI_G (#44196) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Akkor kezdjük:

SC 625: 3kis olajkörös 1.6L olaj kell csak bele, csak berúgós, nincs benne aksi, az összes LC4 modell közül a legkönnyebb, 123kg szárazon, pörgős blokk a többi 625höz képest, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, gyárilag SXC nyitott kipufogóval szerelve, 60-62Le, 2000-2500 km olajperiódus, állati kis gép én ilyet választanék.

SMC 625: már nagy olajkörös 2.1-2.3L olaj kell bele, önindítós és berúgós is egyben, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, de eléggé visszafogja a gyári dob őket, így azt érdemes cserélni, 2004ig 131kg szárazon, 2005től 138kg szárazon (két kipufogós), papíron 60Le de egy jó rendszerrel és fúvókázással bőven több lesz, gyárilag előírt 5000km olajcsere de én 3000nél szoktam.

SMC660: ő a legdurvább, csak berúgós, 131kg szárazon (2004) modell, egy nyomatékgyár (69Nm 5500 fordulaton) és ezt a fojtott gyári rendszerrel tudja,FCR41mm gyorsítópumpás karbi, olajcsere 2500-3000km után ajánlott, ha lehetne kapni olcsón mint az SC modelleket akkor természetesen őt venném, legnagyobb feelinge neki van.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#44199) runner 125


runner 125
nagyúr

Hi,

Ma lenéztünk Pannónia-ringre egyet, elég faxa volt.

SM verseny, illetve amatőr pályaverseny is volt. A supermotosok egyszerűen vaddisznók, brutális ahogy mennek.

Nagyon komoly.., a rajtnál az összes be tudja akasztani az villát úgy, h gyakorlatilag majd' koppon van, s az első mozgás után visszaugrik alap helyzetébe. Nyilván azért van, h ne jöjjenek kerékre. Nekem ez újdonság volt.

A hangjuk megint csak brutál állat :D, ott állni tőlük pár méterre...

Egy perecet láttam, pont a rajt után az egyik versenyző - gyanítom nem üzemi hőmérsékletű gumival - csúsztatta a gép hátulját, majd túl fordult a segge, de után blokkolt és szépen ledobta a srácot, mint a huzat. Elég szépet esett, de felállt és ment tovább.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#44200) koshmar válasza runner 125 (#44199) üzenetére


koshmar
őstag

Nagyon komoly.., a rajtnál az összes be tudja akasztani az villát úgy, h gyakorlatilag majd' koppon van, s az első mozgás után visszaugrik alap helyzetébe. Nyilván azért van, h ne jöjjenek kerékre. Nekem ez újdonság volt.

Hmmm, asszem erről már olvastam egyszer egy Motorrevüben.
Csak fogalmam nem volt, mire jó.
Mire jó, az hogy összehúzza a villát.
Most már értem. :)

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.