Hirdetés
Aktív témák
-
doc
veterán
válasz runner 125 #45252 üzenetére
Qrva szep ez minden szinben, gyonyoru, eros, V4, AKAROM
mostanra mar szinte 100% hogy VFR-em lesz (mellette csak a CBR600F rughat labdaba), de az meg legalabb 3 het -
.mf
veterán
válasz Djuree #45213 üzenetére
Nekem mi a jó idő? Nem a hajnali 0-5 fok
A mostani időhöz képest 20 foknak örülök, de jobban örülnék, ha azért a minimum is 10, de inkább 15 fok felett maradna; meg a napsütés helyett enyhe fátyolfelhős, hogy azért a szemembe se süssönJé, tényleg egy Persu! Üdv újra itt!
Suli neked is meg Daywalkernek is? Na én meg pont fordítva voltam, előbb suli, utána motor -- a diplomamunka leadásának napján, amikor már egy hete nem aludtam, onnan egyből mentem beiratkozni motorjogsira
Paul119: egy régi munkatársamnak volt olyan, szerette; s úgy tudom, hogy következő motorjánál is maradt a szériánál, az ezres nagytestvérre cserélt, mert az még nyomatékosabb.
Kétmilláért már alaposan válogathatsz de a helyedben nem költeném az egész keretem erre; félre kell tenni saját védőfelszerelésre, gumiszettre, alkatrészekre és karbantartási eszközökre, és alapos nagyszervizre is; meg papírmunka, adók, stb.
Én pl. először 1,2-1,4m körül néztem a motorokat (K6 kisgixer); de a végén beláttam, hogy úgyis kevés vagyok még hozzájuk, még egy régebbi motorral is a saját határaim messze vannak még a motor határaitól, úgyhogy végül 600k-ért vettem motort. Ha ruhát-védőfelszerelést összeszámolom, majd' kereken 200k, a gumi, alkatrészek-eszközök és szerviz remélem most 150k-ban megáll.Na srácok, kitoltuk a motort a garázsból
Apám egy meglepivel fogadott: amíg nem voltam idehaza, a két nagy kerek féklámpából és két oldalsó indexből álló hátsó világítás helyett, mivel az indexeket kicsit kitakarta a rendszám és szerinte ez balesetveszélyes, vett nekem és beszerelt egy olyan hátsó lámpaszettet, hogy a két nagy kerek izzó helyett piros ledek, s ugyanazon a búra alatt vannak az index ledjei is. Ilyesmi.
Utána a motor is fogadott pár meglepivel, sajnos Az várható volt, hogy nehezen indul, de még 5-6 indítózás után sem adott életjelet. Egy idő után szerencsére elindult egy henger, majd lassan a többi is, de jó sok időbe beletelt.
Na mikor már végre ment 2-3, talán időnként 4 henger is, nekikészültünk, hogy elindulok fel a garázs jó meredek rámpáján. Kuplung tövig, bepattintom 1-esbe, erre rándít egyet és lefullad. Újraindítom, megint. Emelő elő, amint berakom egyesbe, hiába húzom a kuplungot, már pörög a kerék. Előbb bowden lazaságára gyanakodtunk, gyorsan fel szervízkönyvért, beállítás ellenőrzése, de jó volt. A fél év állás alatt összetapad a kuplung, jee. De utána kikapcsolt motorral, kereket kézzel forgatva, csak sikerült.
Szóval mókás volt néhol már kezdtem megijedni, hogy holnap mégsem lábon viszem szerelőhöz, de végül csak sikerült hazajönnöm vele.Viszont tapasztaltam még egy furcsa dolgot.
Mielőtt ősszel elraktam, akkor a hazainduláskor nem akart elindulni a motor, leállt, mint amikor nincs benne benya; tartalékra állítva elmentem benzinkútig, ahol viszont úgy tűnt, még van benne valamennyi; tankoltam, visszaraktam tankra, és ment. Most lent a garázsnál tankról ment, de miután felvittük és készültem elindulni vele, megint gyengén indítózott és leállt, mintha nem lenne benne benya (elképzelhetőnek tartottam, mert legutoljára csak 5l-t töltöttem bele, s abból a tartalékba is ment). Tartalékból most is indult, elmentem vele tankolni, s lám: a tank teli, 3l-t úgy tudtam beletölteni, hogy már fenn volt a lötty. Megint visszaállítottam tankra, megint ment. Nem értem. Holnap úgyis rákérdezek, de remélem el is jutok odáig, s nem játszik megint valami ilyesmit be útközbenFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
Ugy nez ki a Hring Zrt tovabb viszi a motoros napokat. Szoval aki ott akart bizonyitani az tovabbra is megheteti
-
Integra
titán
Mi a tenyallas most holnapra?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
..tényleg, az eggyel régebbi VFR-en nem gondolkodtál? Volt barátnőm bátyjának is ilyen van, gépészmérnök - fogaskerékboozy, nála elv szerűen csak ez jöhetett szóba.
Ez egész jó áron van, s az idomokat ráér utána is helyrepofozni, ha beleraktál már egy pár ezer km-t..mf
S, mi lenne, ha egyszer teletankolnád?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #45257 üzenetére
Mintha azt írta volna, hogy most sikerült neki. De csak véletlenül
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #45257 üzenetére
Jah tanknak amúgy is az a legjobb ha egész télen üresen áll.
Persze ha nem müanyag...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
Na kétszer írtam neked telefonról, egyik se ment át.
Az egyik az volt, hogy 28 évesen nem várhatok öreg koromig a motorozással. Sőt, hülye voltam, hogy nem előbb csináltam-vettem.
A másik, hogy a tartalék nem egy misztikus dolog, nem tudod külön megtankolni vagy ilyesmi. A benzincsap felett van két cső, az egyik nagyjából 6-8, a másik 2-3 cm. Normál állásban a hosszabb csövön szív, a tartalékon meg a rövidebből. Egyszerű fizika: ha nem éri el a benzin szintje a hosszabb cső nyílását, akkor kell tartalékra kapcsolni, ami a tank alsó feléből képes szívni. Azért megy bele 3 liter még, amikor úgy látod, hogy tele van, mert ferdén van a motor letámasztva (másképp nem is lehet ugyebár), az pedig ilyen anomáliát okoz. Nálam ugyanez van...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
doc
veterán
válasz runner 125 #45257 üzenetére
nem az eggyel, hanem a kettovel regebbi VFR-t celoztam meg anyagi okokbol
en alapvetoen az RC36-II-be vagyok belezugva, de egy patent allapotu 800Fi is nagyon jo lenne, csak az meg ugye draga
amit linkeltel, az kimondottan jol nez ki (koszi a tippet ), csak legyen meg mire hazaerek
mondjuk latszik hogy szegenyt piszkosul megzuztak minden oldalrol, de ha a futomu/motor rendben van, az meg lehet OK[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz TayRol #45266 üzenetére
az se rossz, mi pálinka fesztiváloztunk. nekem még mindig a zsindelyesek a kedvenceim
padlózás.. pont ma megyek átvenni a padló munkákat, kész a nappali meg a háló leragasztása, még a végén egy hónap múlva tényleg ott alszom......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Steven
addikt
motor revüre ki jön?
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Paul119
addikt
válasz yodamastah #45247 üzenetére
igen túrázásra szeretném használni ki ugrani vele olaszba mugelloba,vagy horvát tengerpartra,vagy esetleg használtan egy bmw r1200al is szemezek bár ha jól tudom az nem igazán ilyen túrákra való
[ Szerkesztve ]
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
nagyúr
No eljött az idő hogy motort vegyek, megvan rá a keret.
Gsx-r 600-asokat néztem k4 illetve k5-öt.
Hol érdemes nézelődni még a használtmotor.hu és a használtauto.hu-n kívül?Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
Egyik se volt 2 hétnél régebbi
Sajnos ilyen a szerencsém. Meg most is előjött az a törvényszerűség, hogy amikor még nincs pénz, van egy rakat olyan motor ami jó áron van, és tetszik is, aztán ha megvan a pénz ezek eltűnnek
Mondjuk valamilyen szinten meg is értem mert azért már elég jó idők vannak a motorozásra, itt a szezon a nyakunkon így hamar elviszik a mutatósabb darabokat.
Meg velem van a baj lehet de pl nekem 2004 előtti nem is nagyon kellene, abból pedig sok van. Rengeteg 2001-2002-es kék-fehér gixer van, de azt kikötöttem hogy az nem kell.#45281 yodamastah
Az is jöhet. 600-as és 750-eseket néztem k4 vagy k5-be, lehetőleg már az új lámpás fekete vázasokat, olyan 900-950-ig maximum.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
yodamastah
őstag
válasz Shkiz0 #45282 üzenetére
A k4 es k5 az ugyanaz a motor 600 es 750, az ezust vazasok k3-asok mar. 1.1 korul szinte kifogastalan k4-5 750ek vannak. Ha 950 a teteje akkor vagy kifogasolhato lesz itt ott, vagy inkabb 600as.
Motort venni nem tavasszal kell hanem osszel. Akkor lehet valogatni SZolj ha esetleg meg kell nezni kozelebbrol valamelyiket (BP kornyeke jatszik), 600am is volt most 750 van, es parszor romma szedtem mar mindkettot
Egyebkent szerintem 750et vegyel, foleg kozuton jobb a 750 hosszu tavon. Nem sokkal erosebb, pont annyival hogy utcan jobb vele menni.
-
nagyúr
válasz yodamastah #45284 üzenetére
Értem.
A segítséged lehet majd igénybe fogom venni, mivel vidéki vagyok (Szabolcs megye) és Pest is már kellő távolságban van
Amúgy van 1-2 ígéretes darab még de mind a kettő Dunántúlon van. Asszem Szekszárdon meg Pécsen talán odáig meg nem nagyon mennék már el ha egy mód van rá.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #45257 üzenetére
Mind a kétszer teli volt
Tavaly ősszel is csodálkoztam, mert úgy tűnt, mintha egész teli lenne, ezek szerint teli is volt; most pedig annyira, hogy már a beöntő kisebb csőben is állt a lötty.Daywalker: így van, teljesen igazad van, csak mondom, annyi, hogy nálam a sulinak kellett előbb jönnie. Ha a motort vettem volna előbb, otthon nem tudom, mi lett volna, de biztos nem örültem volna neki
Tartalék: ma már, hogy szétszedtük, én is láttamAli: holnapban én is benne vagyok, ha indul "ultraláma kezdő-1" szint Visszafelé jövet, mivel Dobogókőhöz közel van, sok motorost láttam; akik velem egy irányba mentek, úgy hagytak ott a kanyarban, mintha ott sem lennék bár annyival, még ha tudnék, sem mennék. Az útminőség tűrhető volt, de attól még jónak nem nevezhető; s közúton bármi megtörténhet, sokkal több teret kell hagyni a korrekciónak.
Na srácok, megvolt a szerviz.
A jó az, hogy sok dolgot sikerült megcsinálni. A karbiház össze volt hervadva, néhány csavar belerozsdásodott; de végül csak szét sikerült szedni, s ki lett tisztítva, karbiszinkron is állítva (két henger elég kilógott az átlagból). A gyertyák még annál is jobban be voltak ragadva, elég kétesélyesnek nézett ki az elején, de végül sikerült kiszedni úgy, hogy nem szakadt bele a menet -- ezek is belerozsdásodtak... úgyhogy most kapott új gyertyákat is. Légszűrő kitisztítva és beolajozva; láncfeszesség beállítva; bowdenek és csukló-nyekló alkatrészek beolajozva, már mindenféle jól jár.
A rossz az, hogy a kettesben tempós gázhúzáskor megtorpanások sebváltó lesz Úgyhogy két hét múlva viszem vissza, akkor lesz annyi idő, hogy fékpadozzák és utána alaposan szétszedjék.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
boogie84
veterán
válasz runner 125 #45277 üzenetére
Megnézted a győri Gixert?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Djuree
félisten
na megvolt a mai túra.
először kinéztem a kecsóringre, gokartos nap volt, néztek is hogy mit keringek a gokartok között (nem a pályán) nézelődtem egy kicsit meg kajoltam (tetszik ez a gokartozás is, mennek mint a rosseb, majd egyszer kipróbálom), aztán irány az euroring, ott is nézelődtem, már hosszabb ideig, autók meg motorok is voltak, tele volt szlovákokkal meg szerbekkel. volt egy szlovák swift, nagyon durva volt, olyan hangja volt hogy beszarás.
hazafelé meg a 4-esen jöttem, baszott nagy szél volt, meg sok kamion, 100-nál gyorsabban nem tudtam menni, meg a tanktáskám is önállósította magát, befújt alá a szél mindig, és lebegett rá kellett hajolnom hogy ne vigye le a szél, majd ezt kicsit moddolom hogy ilyen többet ne legyen. örülök hogy egyben hazaértem, elég rendesen dobált a szél, ha meg jött egy kamion, annak a légörvénye meg a szél elég komoly volt, észnél kellett lenni...
egy 200km megvolt...még reggel a kipuffot is sikerült felmoddolni a gépre, brutál hangja van nem olyan agyon durva hangos, pont jó...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
Mmint kuplungtárcsa megcsúszik? Mondjuk az sem torpanás.
Kiszedtétek a komplett benzincsapot, visszafele nem kell alá új tömítés? Csak azért kérdem, mert nekem a hosszabb cső le van esve (másnak is volt hasonló problémája), így gyakorlagilag mindegy, hogy normál vagy tartalék állásban van. Azt akarom visszaberhelni, szóval csak ezért kérdem.Hézagmérés megvolt?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
[link]
a motorozás jövője a hringen.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Djuree #45293 üzenetére
vazzeg, ha nem lenne köcsög spúrság és nem lopnák szét a pénzt, akkor már rég aszfaltozott parkolók lennének meg megfelelő zajvédelem körbe a pálya körül. hihetetlen hogy még most is balkáni állapotok uralkodnak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
beteg
őstag
válasz Steven #45280 üzenetére
igen, de már a két fehér Hayabusa miatt is érdemes volt kinézni Irgalmatlan szép volt még a dobozos is! Erikám elsőre rá is vágta, hogy tetszik neki, csak miután rájött, hogy busa mondta, hogy nem kéne
Viszont tetszett neki a VFR800-as a Karasnánál, na meg a GoldWing-ek Még a végén megtaláljuk a közös nevezőt. (Dobozos busa lesz turbóval)[ Szerkesztve ]
Csak futni kell!
-
shiNIN
tag
Üdv népek, megjöttünk, cirka 350 km végig kanyargós tájakon.... De a visszaút kifárasztott. Alvaro úgy gondolta, jöjjünk arra. A kettest akarta megmutatni, ami valóban baba volt... De előtte és utána egy ideig... Vác és Göd kissé zsúfolt volt, Nógrád megyében pedig az utak voltak kriminálisak. De nem kicsit. Kátyúk, ilyen hirtelen kitépve az útból egy jó darab stílusban, mindenütt. Megpróbáltuk őket kikerülni, de mindet nem lehetett. Jött egy hatvanas tábla egy kanyar előtt, mi meg kiröhögtük, hogy jó is lenne, ha 60-nal mernénk menni... Amúgy megpróbáltuk, de inkább visszatértünk a 35-40-hez... legalábbis volt olyan szakasz is...
Errefelé csak aranyos kis bobblehead utak vannak, kellemes lekerekített hupákkal... De jó nekünk.
Meg ugye mindig akad egy autós, aki nem tud menni rendesen... De azért volt sok jó rész is a túrában persze. A táj szép volt, az idő jó, a motorok végre egy rendes átlagot is hoztak idén (Teresa 2.8 körül, Alvaro valami misztikusan számol, még nem tudja, Cili 2.75)... Persze poénosabb lett volna kicsit rosszabb átlaggal és nagyobb átlagsebességgel... Majd megyek még arra.
Néztünk traktorokat és régi motorokat Bokoron, elvoltunk, de a motorozás volt a fő[ Szerkesztve ]
-
beteg
őstag
válasz Djuree #45298 üzenetére
különben meg nem is! Olyan baromi finoman mentem ma az asszonnyal! 80-nál csak talán ha kétszer mentem többet, egyszer húztam csak el a zöldnél a forgalom elől, olyan finoman váltottam, mintha automata lenne... Nem is volt egy rossz szava sem Tudok én szépen nyugodtan is menni
Egyébként meg tényleg egyre jobban szeretem a kis nyugdíjast! Annyira kezes, nyugodt tud lenni, komolyan mondom, hogy simán elmegy akár tanuló motornak is!Csak futni kell!
Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile (ARPG)
- iPhone topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Itt a Mobvoi új csúcsmodellje
- Apple Watch
- Gaming notebook topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- LEGO klub
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen