Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59

LOGOUT.hu

A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1101) vano81


vano81
újonc

Sziasztok!

Megrendeltem egy redőnyöstől, hogy készítsen el 3 db fa fedőnyt 3 darab nyílszárómhoz.

Az 3. beszerelésekor teljesen ferdén erszkedett le. Elősször az ablak keret ferdeségére kezdte fogni de miután vizszintezővel megmértük kiderült, hogy még sem az ablakkerettel van baj. Később levelében már elismerte, hogy a gyártás során jött létre hiba. Majd ígéretet tett, hogy legyárt egy újat. Mikor nagynehezen sikerült elérnem, hogy visszajöjjön hozta magával az "új" mint kiderült ugyan azt hozta vissza csak kicserélt pár lécet. A festés a redőnyön ugyan törtfehér volt de más árnyalatú volt ami feltüűen látszott ráadásúl a ferdeség leengedéskor továbbra is fenn állt. Ekkor igéretet tett, hogy legyárt egy újat és azt beszereli.
Telefonon hívom nem veszi fel. Levélre sms-re válaszol de mindíg csak azt, hogy majd jövő héten beszereli de sosem hív, hogy mikor. Állítólag kész az új redőny. Már azt is felajánlottam, hogy adja ide majd én beszerelem de nem reagált rá.

Van aláírt szerződésem és a felét adtam oda neki kpben.

Mit tudok tenni?

Segítséget előre is köszönöm.

Norbert

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.