Mondta már le valaki a szolgáltatást mostanában? Csak mert vicc az egész.
Kezdve azzal, hogy ügyfélként csak az ügyfélkapujukon keresztül lehet nekik írni, de ott természetesen nincs lemondás kategória. Rendben, akkor legyen a szerződésmódosítás, elvégre ez is olyasmi. Elküldve, kiírta, hogy válaszadás 30 napon belül.
35. napon felhívtam már őket, hogy mi a helyzet. Az ügyfélszolgálatos sem értette, hogy miért nem válaszoltak 30 napon belül. Kérdezi, hogy elküldtem-e akkor aláírva a felmondónyilatkozatot. Mondom igen, ügyfélkapuval hitelesítettem. Hát azt ők úgy nem biztos, hogy elfogadják, majd levélben tájékoztatni fognak róla. Ha nem fogadják el, akkor a felmondás a telefonhívásomtól indul, nem pedig egy hónappal korábbi időponttól, tehát még fizethetek pluszban.
Természetesen a ki tudja hány éve nálam lévő eszközöket mindenképp adjam le, különben fizethetek 30 ezret. (szerk: Ha az emailjeimből jól látom, akkor 2020 tavaszán volt az átállás, akkor adtak új boxokat. Hány évig akarják kifizettetni őket amúgy?! ) Múlt héten szombaton zajlott ez a hívás, azt mondta, hogy akkor onnantól számítva van rá 30 napom.
Testvéremnek ma pont egy Digi üzlet körül volt dolga, ezért írtam egy meghatalmazást, hogy leadhatja helyettem. Nem fogadták el két okból sem. 1, Nincs rajta két tanú (nem mintha a teljes egészében kézzel írt meghatalmazásra kéne) 2, Nem látják a rendszerben, hogy megszüntetés alatt van a szerződésem.
Most komolyan, ez normális?
[ Szerkesztve ]