Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Verbat
csendes tag
válasz
EQMontoya #93152 üzenetére
Outback annyira nem suv-os, a hasmagasság meg néha jól jön.
Néztünk nemrég egy H6-ot, mutatta a kereskedő az utolsó szervizszámlát, 190k-nál nagyszerviz, végösszeg 587k, ebben vezérlés, fékek részben + olajak, szűrők voltak, semmi meghibásodás miatti csere. Ez is a megvenni könnyű kategória...
Szerk.: a H6-ban inkább az a jó, hogy alacsony fordulaton is van ereje, viszont nem ugrik úgy mint egy erős turbós dízel, az automata miatt sem. Ellenben komoly meredekségű emelkedőn álló helyzetből röhögve indul meg, ott, ahol mások vagy lendületből mennek fel, vagy sehogy. Sokat vezettem H6-ot, utazótempónál nem hátbavágós egyáltalán a gyorsulás, inkább az alacsonyabb fokozatokban ugrik a túl nagy gázra. 50-55 tempomat 4-esben 1200-as fordulat, és innen már nincs is több fokozat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest