- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen mosógépet vegyek?
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
ati012
őstag
Suzuki Alto (1992) és a Suzuki Marutti alkatrészei mennyire kompatibilisek egymással?
Most főleg a vízpumpa érdekelne. -
Rick4
félisten
-
giigz
veterán
válasz dízelracer #6693 üzenetére
Azért, hogy előnyből induljon a benzines. De kétségtelen, hogy a gázzal megy el a legolcsóbban.
-
giigz
veterán
Én tuti, hogy dízelt vennék. Attól most tekintsünk el, hogy nyomatékosabb, tehát erősebb.
Hogy miért: +500.000-ért veszed meg, és mész vele egy év alatt 40e km-t.
A benzines átlag legyen 7,5 liter, a dízelé 5,5 liter. Gázolajból kell 2.200 liter egy évre, benzinből 3.000 liter.
A benzint 400 Ft-os áron, a gázolajat 440-es áron számolva 2-300.000 Ft marad a zsebedben 1 év alatt. A második évben vagy kb. szinten, utána ez már "tiszta haszon"!
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
Szerintem qrvárra kevés, de vannak, akiknek még sok is az a ménes.
ß3NC33
vagy a TSI, vagy innen pl. a Mazda 6, vagy a ufo Civic (bár szereintem ocsmány). 4 milla alatt van új T-Jet Bravo is (nem tudom, tiltólistás-e az olasz kocsi).
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
giigz
veterán
válasz dízelracer #6688 üzenetére
Az a 80 paci nem kevés oda?
-
dízelracer
őstag
Én annyi pénzből egy 2-3éves Octavia II -t vennék és biztosan nem TSI motorost hanem a szög egyszerű Euro5-ös 1.4 80lovas szívót. A maradék pénzből meg gázosíttatnám + családostól kimennék egy hétre Horvátba segget áztatni a tengerbe.
mod: agyon hype-olt csoda rommon rail dízelt egy márkától sem vennék kivéve ha három max négy éves korában 150k kilométer környékén le tudnám cserélni egy újra.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Motion_Blur #6679 üzenetére
1.5éves Golf IV?! Kérnék egyet.
Méretben mik az elvárások? Évi 40ezer km?! Ekkora futásteljesítmény mellett érdemes a dízelen elgondolkodni.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
!Overdose!
őstag
Én csak 1.4-est ismerem. Szerintem élhető vele az autó, de én erősebbhez vagyok szokva, magamnak nem venném. Érdemes lenne keresni egy teljesítmény/nyomaték görbét az 1.4-eshez és az 1.6-oshoz és egy váltóáttételezést. Sok mindent elárulna. A CRDi pedig dízel.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
ß3NC33
tag
válasz !Overdose! #6683 üzenetére
Most nézem az i30, akár még újban is beleférne a keretbe. Vajon felesleges hozzá az 1.6-os motor? Ha nem, akkor 1.6-ból crdi vagy 'sima' 1.6?
-
ß3NC33
tag
válasz !Overdose! #6681 üzenetére
Ceedet én is nézegettem már, szimpatikus a 7 év garancia miatt.
Hyundai-ról meg igazából nem is tudok semmitAmúgy az az Astra nagyon nem ajánlott? Dolgozik bennem az "Opel sose kop el" mottó
-
!Overdose!
őstag
válasz Motion_Blur #6679 üzenetére
A TSI-kkel azért vannak bajok. Keress rá VR6 hozzászólásaira, de én is tudok garanciális időn belüli dugótörésről...
Használt, de még bőven garanciás Kia Ceed vagy Hyundai i30?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
sosperecek18
őstag
Hát benzinesben 2 választásod van, ha a fogyasztás számít:
-vagy sima szívó motorral szerelt (Hondák közismert módon jól fogyasztanak)
-vagy turbós Astra, VW, Seat TSI motorral szerelt változatai lehetnek.Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
ß3NC33
tag
Sziasztok!
A család szeretne új autót venni.
A keret kb 4 millió lenne. Ti mit ajánlanátok? Lehet új, de én mondjuk a használtat (1-2 éves) preferálnám, talán jobban megéri.
Ami kikötés, hogy benzines legyen, szerintem évi 40e km ha lesz benne.. ; legyen azért megbízható, ne legyen egy benzintemető és persze az alkatrészárak se legyenek horrorak.
Nem tudom létezik-e ilyen autó, ha ti tudtok vmit ajánlani, ne tartsátok magatokban!
Eddig J Astra-t néztük, külsőre elég bejövős, de sajnos nem nagyon ismerjük, mennyire megbízhatóak.Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
Rick4
félisten
Későbbre is dátumozhatod, ha a tulaj belemegy és nincs meg rá a szükséges pénzed.
Ha meghal időközben, bajos a dolog, ha apeh lefoglalás vagy bármilyen más marhaság miatt dátumozgatsz össze vissza, csak rosszul jöhetsz ki belőle. A legjobb dolog a tulajjal bemenni az eredetvizsgáshoz, utána meg elmenni átírni a kocsit. Aztán ha minden rendben, kézfogás és mindenki mehet dolgára.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Tudnátok nekem abban segíteni hogy ha használt autót vásárolok akkor amíg a nevem nincs bejegyezve a forgalmiba vezethetem az autót vagy nem ?
Illetve hogy ha magad intézed az átírást az mennyire körülményes. Gondolok itt arra hogy a 15 napba bele lehet-e férni, vagy érdemes az adásvételit pár nappal későbbre dátumozni ?
Köszi
-
Rick4
félisten
4K egy kerékőr szett.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6658 üzenetére
Jo hat 90-re beallva a PGT gyari adata is 6 alatt van...
több drón kell ;P
-
Napfénysüti
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz dízelracer #6662 üzenetére
Az autó Zénóé (Ottóé), egyik legjobb barátom és kollégám. A fogyasztásmániájára nincs magyarázat.
Múltkor mentem vele Szombathelyre, a körfogalomba úgy esünk be mindig, h nem fékezünk, kereszteződéshez úgy érkezünk, h ne kelljen fékezni, úgy állunk meg, h már előtte elveszi a gázt, s úgy gurulunk be - persze azért, h ne kopjanak a _gyári_ betétek.
..sőt, tavaly ősszel valamikor éjfél körül értünk haza Bp.-ről, miután én kiszálltam, ő még elment autót mosni...h a naponta cserés újságpapírokról ne is beszéljek.
De íme, itt a példa, h felhasználás és óvás kérdése a nagy futásteljesítmény, alacsony fogyasztás. Ottó szélsőséges példa, de működik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dízelracer
őstag
válasz zoo8800 #6661 üzenetére
Vagy mindössze annyi a titkuk, hogy nincs elhanyagolva az autójuk. Be van állítva a futómű, nem laposak a gumik, mikor a lámpa zöldre vált nem tiltásról indulnak, normális üzemanyagot tankolnak, karban tartják a motort, nem vontatnak és nem tetőcsomagtartóznak, nem hegyvidéken laknak, esetleg nem klímáznak annyit, nem rövid távokon mennek, egyedül utaznak, alacsony gördülési ellenállású gumikat használnak, nem pögretik szét a motort feleslegesen, fűtött garázsban tartják a kocsit vagy esetleg elektromos motormelegítőt használnak stb stb stb... ezer és egy oka lehet a jó fogyasztásnak. Minden esetre saját tapasztalatom az, hogy közel egy liter üzemanyagot meg lehet spórolni csupán azzal ha az ember megfelelő műszaki állapotban tartja a kocsiját és kicsit finomít a vezetési stílusán. És itt most nem az "Otto módszerre" gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
aphra2
senior tag
válasz dízelracer #6658 üzenetére
Jah ,..annak a 12 embernek lehet a lábát kéne eltörni , mert ők a 40-50-el pöcsölők , akiket még egy biciklis is legyorsul , mögöttük meg a kocsisor .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
senior tag
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #6637 üzenetére
Egy 1.8-2.0 dízel fogyaszt vegyesben kb 5,5litert
sprintmonitoron egy V-ös Golffal sokaknak megy a 7-8liter is, csak az első 12 van 5.5 liter vagy alatta... Szerintem az 5.5-ös gázolajfogyi az szolíd tempónál sikerül, akkor egy 1.6-os Astra is 6.5 alatt eszik.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz szőröscica #6650 üzenetére
Be is írtam neki, hogy majdnem annyiért vehetett volna gázosból bármit ami kevesebbet eszik a pénztárcából..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dízelracer
őstag
válasz szőröscica #6650 üzenetére
-
Tökmindegy
senior tag
válasz szőröscica #6650 üzenetére
Nekem még a mai napig itt áll egy a ház előtt. 300 ezer van a szegényben a motorhoz még nem nyúlt senki,fogyaszt a lelkem városban 4.5 öt ,országúton le sem merem írni,na jó ( 3,6)de az tény.hogy egy simson swable jó múltkor emelkedőn tartotta a tempót velünk
Jó 4 en ültünk benne.
De a hátsó futómű az mára kuka,meg egy csomó baja van. Bár tavasszal rá költök egy halom pénzt ,mert eladni nem lehet ,a fiam meg a calibra helyett inkább ezt használná,anyagi megfontolásbólFúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
neduddki
nagyúr
válasz szőröscica #6650 üzenetére
HI!
de csak a tud5-os motorral, utolso eves ax ill saxo vagy 106 aket oto ugyanaz belul van kicsit atertelmezve
udv
neduddki
mod: az biszto shogy a yarsnak jobb a torese
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bigemperor
senior tag
válasz szőröscica #6650 üzenetére
Én "fázom" a psa-tól, de nekem magamnak nem volt, csak ismerőseimnek citrony,meg pug.toyota yarisom kettő volt (ebből egy pont a 99' 1.0), meg kettő a feleségemnek és a szüleinek, illetve néhány ismerősnek is.én csak ajánlani tudom.
-
szőröscica
addikt
válasz Bigemperor #6649 üzenetére
Meg esetleg a dízel Citroen Saxo? Valamelyik Totalcaros újságíró vett olyat, és szinte alig fogyaszt.
-
Bigemperor
senior tag
válasz szőröscica #6647 üzenetére
Toyota yaris 1.0 (1999/2000)
-
szőröscica
addikt
Hello!
Egy ismerősöm 700 ezerért szeretne autót venni.
Van ezen kívül félretéve még pénz a vásárlás utáni kötelező cserékre, és váratlan kiadásokra is. Túl sokat nem használnák, javarészt városban és környékén furikázna vele.
Szeretné, ha egy picit biztonságos lenne, ezért a régi Swiftet kizárta.Egyébként a további szempontok körülbelül a szokásosak: ne legyenek drágák az alkatrészek, ne zabálja ki a vagyonából, és esetleg egy klíma legyen benne.
Mit javasoltok? Neki például a Peugeot 206 tetszik nagyon, én VW Golfot ajánlottam, vagy esetleg valami régebbi japánt (Mazda, Toyota?).
-
senior tag
Jahh.... valamit valamiért!
Figyi, kint dolgozunk Bécsbe a feleségemmel ketten keresünk egy x összeget de nem engedhetem meg magamnak egy nagyobb köbcentis benzines autót hidd el mi rengeteget megyünk leenné a gatyánkat, és itt nem csak a fogyira asszociálok ha nem az üzemanyag árakra is!
MacBook Air M2 , iPhone 12 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , HIFI WALKER H20 , Sony NW-A105 Walkman , TWS monitor, One , RC Pilot
-
senior tag
válasz runner 125 #6634 üzenetére
"Srácok, szerintetek manapság még megéri dízelt venni?"
Ha sokat mész akkor hülyeség benzinest venni (kivéve benzin+gáz) szerintem a választó vonal 40-45e kilométer!
De megkockáztatnám kevesebb kilométernél is de csakis szívó vagy síma adagolós közvetlen befecskendezésű dizel vásárlását, ha nem hajtod sokkal kevesebbet eszik főleg városba meg sokkal nagyobb a hatótávolsága!
Tegnap voltam egy kölcsön új Suzuki Swift 1.3 benzines kocsival egy 600 kilométeres túrán!
A kocsi fogyasztásáról városban meg 140-el autópályán katasztrófa a fogyasztása diesel-hez képest! Kb: 7.5-8 liter átlagban!
A hatótávolságról meg ne is beszélünk.Jahh ha valaki felhozza igen én az üzemanyag,skót,baszó kategóriába tartozom!
[ Szerkesztve ]
MacBook Air M2 , iPhone 12 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , HIFI WALKER H20 , Sony NW-A105 Walkman , TWS monitor, One , RC Pilot
-
runner 125
nagyúr
válasz dízelracer #6637 üzenetére
Hjah, hasonlóan gondoltam én is.
Akárhogy számolgattam, jobban kijön az ember, ha vesz egy 1.6-os benzines autót.Motion
Használtakra gondoltam, új autót/motort én nem vennék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bigemperor
senior tag
válasz dízelracer #6635 üzenetére
Hidd el nincsenek ugyanannyian az utakon, mint egy éve. Valószínűleg az autók száma még nőtt is (az új autók is növelik ezt, csökkentik más egyéb hatások), de a mérések, statisztika alapján az autóhasználat vmivel csökkent, nem csak regionálisan,de országosan is. Egyébként a balesetek száma is jelentősen csökkent, ennek valószínű kisebb része származik az alacsonyabb forgalomból, komoly szerepe van az objektív felelősségnek, a "súlyos" büntetések bevezetésének is.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz runner 125 #6634 üzenetére
Mármint használt piacon?
Mert új autóknál még mindig ott van az a +fél milla a dízel javára... akár egy 3,5millás Swiftet nézek (ami dízel esetén 4M), akár egy felső-közép kategóriás autót.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6635 üzenetére
Hat azert en nem ugy veszem eszre, hogy modern dizelek ne fustolnenek legalabb ugy, mint az EURO2-s dizelek
Tegenp jottem haza melobol, M0-M5 fordulo, ment ott elottem egy S80-s Volvo, onnan tudtam, hogy dizel, hogy amikor kigyorsitott, akkor ~100-nal nem lattam az autot, csak fustot, szo szerint ertsd, mintha egy fekete kodbe mennek, 2m latotavval, eltuntek a piros helyzetjelzoi is, mindezt este negyed hetkor, de annyira okadta, hogy meg a mogottem jovot is csak foltokban lattam lampai miatt, mert engem beburkolt a fusttel, boven jutott belole meg mogem is, nem oszlott el. Hat nem is nagyon erolettem ezt a vakon menest sokaig, be a legbelsobe es sssSSSSSSS ...
Utana maris ertettem mar miert is volt olyan koszos a segge...
Ha csak negyed ennyire fustolt volt a TD Tipo-m anno, beloktem volna a Duna-ba kb.
Az a baj a dizel ZK meressel, hogy teheles nelkul merik, nem ugyanaz allohelyben 5000-s teljes toltes leszabalyzasi fordulaton a fust, mint terhelesen, amikor valojaban is hajta a kereket az auto, tok mas meg a turbo hangja is, uresben eppen csak meghallod 3000 korul azt a jellegzetes turbina hangjat, meg eppen csak kimozdul a nyomasero -ha van egyatalan....-, terhelesen meg mar ~1500-nal tol 1bar-t, mert ott lead 200+Nm-t, es futyul, mint az allat, azt meg szivokent soha nem csinalna ennyi nyomatekot egy tok alap kivitelu 1.8-2 literes dizel se
Benzinesen is probalgattuk, gyari csiga, allohelyben uresben megrugdosod a gazt neki, 5000 korul kimoccan 0.3bar-ra vegre, ha meg gurul pl 2-sben az auto es akkor ralepsz mar 3000-nal csinal akar 1.5bar-t is.
Nem mind1, es azt is hogy merik, allo helyben tartja 3000-n es nezegeti mi van... pedig en tudok vele fekete fustot is csinalni ha akarok.
1.6-s motorn a K04 1500-nal mar futyult, meg mar kimozditja a mutatot is, allohelyben meg 3000-nel se csinalt semmit
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
dízelracer
őstag
válasz runner 125 #6634 üzenetére
Egy 1.8-2.0 dízel fogyaszt vegyesben kb 5,5litert egy 1.6benzines meg kb 7,5-et, ha a crdezső lekönyököl benne van a pakliban, hogy százezrekbe kerül majd a javítás (lásd fent). Lassan úgy vagyok vele, hogy már hosszútávon sem éri meg a dízel. Még ha forintra megegyezne a gázolaj és a benzin akkor talán de így semmiképpen nem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6635 üzenetére
Igen, de sokan nem tehetik meg azt, hogy lerakjak az autot. Amugy van egy ismim, akik csaladi vallalkozasban egy bizonyos ceg benzinkutja(i)t uzemeltetik.
Nyilvan pontos szamokat nem irhatott csak %-t hozzavetolegesen, de aszondja hetkozben az autok kb 3/4-e dizelt tankol naluk es kartyara, hat ezek a ceges autok, azoknak hoooootokmind1 mennyi az ar, de hetvegen meg a beterok 4/5-e benzint es inkabb kp-val, es nagyon durva visszaeses van forgalomban
Ja es naluk nagyon keves kamion tankol, mert olyan helyen vannak, szoval a dizel forgamat sem az tolja megtöbb drón kell ;P
-
dízelracer
őstag
válasz hobizoli #6632 üzenetére
Emlékszem ~15éve a COOP bolt parkolójában borogattuk bele az 5literes kannás étolajakat a kocsiba mert vagy 25forintal olcsóbb volt literenként mint a gázolaj a kúton. Az alkeszok tanakodtak is a kocsma teraszon, hogy azok meg miafaszt' csinálnak ott. Akkoriban senki le se szarta ezt. Ma meg még az autódat is lefoglalná a NAV bizonyítékként. Nevetséges hely lett ez az ország.
Az a nagy baj ezekkel az öreg dízelekkel, hogy a legjobb is euro2 -es. Azokat tőlünk nyugatra már most be sem engedik a belvárosokba, ha nincs szmogriadó akkor sem csak páros páratlan rendszám alapon. Az autópálya díjak is magasabbak a rosszabb emissziójú járművekre. Ettől már csak karnyújtásnyira vagyunk. Akkor meg hiába a viszonylag jó konstrukció, meg az olcsó alkatrész ezeknek végleg befellegzett. Egyik felem azt mondja talán nem is baj. Esetleg vidéken el lehet vele olcsón futkosni de annyi. Városból éveken belül kiszorulnak. Amíg derék honatyáink a mocskos kezükkel nem nyúlnak hozzá az lpg -hez addig nincs ésszerű alternatíva. És pont azt néztem, hogy hiába 440 forint a gázolaj pont ugyanannyian vannak az utakon mint egy éve. Vicces nem? Mindenki zsörtölődik de azért csak beül reggel a kocsiba.
(#6634) runner 125: Szerintem nem. Új autó ilyen üzemanyag árak mellett csak nagyon soká dolgozná le a vételár különbözetet egy benzineshez képest. Használt ismeretlen előéletű dízel kocsival pedig nagyon csúnyán csöcsre lehet szaladni. Agyon van bonyolítva az összes létező 6-8évnél fiatalabb dízel autó. Ha bármi befosik eret vágsz.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Srácok, szerintetek manapság még megéri dízelt venni?
..ahogy elnéztem esett a dízel autók ára, nem is kicsit."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6629 üzenetére
jajajaja, elokamras vagy mechanikus kozvetlen befecsi a max dizelbol, ami ennel ujabb az "ilyen" buktatokkal bir
Nyilvan ami ilyen az alsohangon is 15 eves, de zacsko szotyiba kerul es gombokert fenntarthato, lehet bele kannazni is (az elokamrasba), meg sutoolajozni is es biirrgyja... persze kulfoldon, mert itt ez illegalis, es fuuu
Ennel ujabb autoknal az LPG tema jaccik....
...szerintem
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
HI!
akkor egy ijjet mar neztek
Tinoja olt emerosnek szerettek es el si fertek benne, de ott ket gyerek volt,
merivaval nyaron ismerkedtem tetotol talpig opel, nekm ez inkabb negativ, tulaj mexokta tolja a jena>soltokat
premacyt megkerdezem ha megtalalom a telszamot
rono megan kombi es grand scenikeseke meg ossze szoktam akadniudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
m3tr0
őstag
Nézd, az előző tulaj volt az első, aki nagyon helyesen nem tartotta be a gyárilag előírt olajcserét sem. Mindenre odafigyelt, még ilyen apróságra is,hogy árlátszó szilikon vagy milyen fóliát rakatott a sárvédő és ajtó aljára,hogy ne verje össze a kavics stb.
Használva volt, sőt még rakott rá egy sportvéget is de nem azért mert tuningolt hanem mert ez tetszett neki.A váltóolaj 5300 Ft volt 2 liter, a fékolaj 925 Ft 0,5 liter.
A munkadíj meg annyi amennyi... Szóval ennyit megért. -
Rick4
félisten
válasz Laraxior #6610 üzenetére
Elvileg egy Jatco JF613E váltó van benne, [link] csak a Mitsu Outlandernél találtam meg, ott normál használatnál 200 ezrenként csere, 20 ezrenként vagy évente ellenőrzés, ütős vágósnál 100 ezernél csere. Pl Texaco mulisyn ATF jó bele.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Laraxior
titán
válasz Napfénysüti #6613 üzenetére
Én is úgygondolom, hogy hiába élettartamolaj, de azért nem árt kicserélni... főleg azért,mert úgy hallottam az megoldja a váltó késésének problémáját
#6618: de az enyém, csak 5 sebességes... vagy az mindegy? Lényeg, hogy tényleg cserélni illik
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
-
Rick4
félisten
Na nem üti vágja, kevés várossal 6.5 alatt tuti elvan. Mivel ebbe nem komoly cucc kell, megáll a beszerelés is 150 alatt, és egy pöccintés a pedálra, már gázzal jár, tehát kevés benzin is fog kelleni, de a 6.5 helyett lesz 7.5, max 8 liter. Debrecen meg az országban legolcsóbban lehet gázt tankolni. Ha üti vágja, és durván számolunk, vagy ha többet városozik, és benzinből 8-at benyelet vele, az most 3200Ft, ha 10-et eszik gázból, az most 2100Ft. Havi 2 ezernél megmarad 22 rugó. De ebbe szerintem jobb feketén berakni, az új szabályok miatt ha sorozatengedélyes lenne, akkor is újra kellene vizsgáztatni. A lovato minikit kb 30 ezer, a pótkeréktartály szeleppel 40, a csövek (réz, gumi, összesen) 10 ezres, szerelés 30 ezer, tankolónyílás, gázrózsa 6 ezer, pár bizbasz 4 ezer. 110-ből is kihozható. És majd a következő műszakin beiratja.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
őstag
válasz Napfénysüti #6613 üzenetére
persze hogy nem árt, de gondolom a gyártó úgy volt vele, hogy 10 év/300 e km az élettartam, ennyit kibír, aztán menjen a bontóba és kész
és jól megbonyolították a dolgot
amugy ebben a lagunában talán a váltó az egyetlen minőségi alkatrész
aisin, japán gyártmánycryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Laraxior #6610 üzenetére
nekem amikor oylan kocsim volt mint neked azt mondta mindenki hogy élettartamra van feltöltve a váltó olajjal, nem szükséges cserélni....
igazából szerintem nem lehet egy egyszerű művelet mert nem akarta senki elvállalni, így végül én anno nem is cseréltettemcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
ezt azért címzem neked, mert te vagy a gázszakértő itt
f astrának (azthiszem hogy 1.6 benzin régi 8 szelepes konstrukciós, talán 75le vagy iylesmi
) kb hány % al nagyobb a fogyasztása gázból mint benzinből?
egy haverom akarja, bár én lebeszéltem mert szerintem már nem ér annyit a kocsi mint a gázszett ára, de aztmondja sokáig használná még, megtérülne neki...csak nem mind1 hogy +30 vagy +50% a fogyasztáscryptot minden termékemért elfogadom
-
Laraxior
titán
Automatánál mi pénzbe kerül a váltóolaj-csere? Mondjuk az enyémnél konkretizálva akkor
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
Rick4
félisten
Ha a rendes karbantartást megadod neki, abból sose lesz baj. Csak kérdés, sikerül-e olyat kifogni ahol megkapta elsőre is.. Egyébként meg ezek a dolgok még sok pénzbe se kerülnek, a teljes mennyiség 1.7l, tehát egy jobb moli1-ből is megúszod a 2 litert 4-5 ezresből.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz Napfénysüti #6605 üzenetére
Nemsürgős, még csak gondolkodom, hogy kell-e a baj, most beszéltem 10 perce az egyik haverral az egri ZF gyárban mérnök, azt mondja, a H-hoz 280 a szervópumpa, 400 a kormánymű, szerinte ne keressem a bajt, plusz a G meg mindenhol képes rohadni, apjának volt anno 2 évesen, és a szélvédő tetejénél már kezdte. A sárvédőívek is olyanok mint az F-nél, plusz némelyikbe tettek dobbetétet, némelyikbe nem, utóbbi eléggé könnyen megadja magát a toronynál is. Ilyen hülyeségekkel foglalkozik, hogy a haverja vett 2006-os Lacettit, megnézték, meg még egy csomót megnéztek, a hátsó ajtó a rendszám mellett mind rohad, és azt mondja,a fehérek valamiért jobban rohadnak... Na mondom, nagyszerű, akkor egyelőre marad a jól bevált hibátlan, rozsdamentes puntocska.... Most eléggé elvette a kedvem a vásárlástól...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
m3tr0
őstag
Váltó- és fékolaj cserélve. A váltóolajra már nagyon ráfért, mostanában nem volt cserélve az tuti. A következő olajcserénél még egyszer megjátsszuk a a váltóolaj cserét is, hogy a mostani olaj jól átmossa az egész váltóművet. Tavasszal meg elsőfékek cseréje és vezérléscsere lesz. Aztán remélem egy darabig semmi.
-
Rick4
félisten
válasz Napfénysüti #6601 üzenetére
Nem, még nincsen, csak nézegetem, meg olvasgatok az opelforumon. De a szerelő haver azt mondja, csak ezt, ismer olyat aki hetente olaszba jár vele, 700K-nál tart.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025