Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
válasz
Khelben #46265 üzenetére
mégis kb 90% dízel Európában
keress rá használtautón hány 2005-ösnél fiatalabb benzines 5 ös bmw van hirdetve
elárulom, 450 ből 18
egyszer vezettem egy 535d-t, na az minden volt csak nem szánalmasarról nem is beszélve hogy pl egy 5-ös bmwnél nem drágább az ugyanakkora dízel mint a benzines
egy 530d sokkal nyomatékosabb mint egy 530i és a 2/3-át fogyasztja, az alapára meg kb ugyanannyi
az meg hogy szervízigényesebb 4-5 év és 250.000 km után, az miért érdekelné az első tulajt, úgyis eladjaamerikában kb 30% al drágább a dízel mint a benzin, ott nem is vesz senki dízel kocsit
-
Sziasztok!
Megbízható szervizt kerestem pár hete, de nem nagyon kaptam választ. Azóta már súlyosbodott a kocsi állapota (Cirtoen Xsara Picasso), napokon belül el kell vinnem szervizbe, tehát ha valaki tud Pest-Vác körül jót akkor írja be pls. Nagyon fontos lenne, valahová csak viszitek ti is az autótokat nem?
-
Alvin_ti4200
félisten
-
vikvuk
senior tag
Magyarország legnépszerűbb személyautói
(2011. január-április között forgalomba helyezett autók)
1. Skoda Octavia 1166 autó
2. Opel Astra 901
3. Ford Focus 854
4. Renault Fluence 450
5. VW Golf 414
6. Dacia Duster 373
7. VW Passat 331
8. Renault Megane 317
9. Opel Insignia 292
9. VW Polo 292 -
SpeedR
őstag
válasz
Dare2Live #46291 üzenetére
Nem értem, hogy miért jelentene szegénységi bizonyítványt a gázos BMW. (voltak gyári b/g üzemű szériák is) Szerinted akinek telik BMW-re, azok közül senkinek sem számít az a 4-5 milla amit gázüzemmel megspórolhat viszonylag belátható időn belül? (~200e km alatt a mai üzemanyag árakkal számolva) Nem arról az esetről van szó, amikor csak úgy tud BMW-vel járni, ha gázosítja, hanem arról amikor simán ki tudná fizetni a benzint is, de nem akarja. Nagyjából hasonló üzemeltetési költségek mellett ha választanod kéne mivel járnál szívesebben? Benzines Corollával vagy gázos 5er BMW-vel?
A Rolls-szal nem is lőttél nagyon mellé. Károly herceg egyik klasszikus Astonja (amit az esküvőn is használt a fia) bioetanol üzeműre lett átalakítva.
-
Dare2Live
félisten
válasz
hobizoli #46281 üzenetére
Azért ezt Venezuela állítja, a szenyoitás pálmafás részhez meg érdemes hozzátenni, hogy az 1000emberre vetített gyilkosságok, emberrablások számában is vezet Venezuela. Mexikó, Afganisztán és Iraq béke szigete Venezuelához képest.
Ami faintos, hogy a kapitalizmus kiűzésével párévente kb duplázódik az autód értéke. Idén ér 1misit utána kettőt... f*a mi...
újat mondjuk nehéz venni, így lassan a hajukra kenhetik az olcsó benyát. Olajkitermelés meg kb mindenben detto uez. Ha legalább rendes kommunista lenne. De csak hülye.
BMWbe gáz... jóhogynem Bentleybe vagy Rollsba... hogy is volt az a történet a Mercis/BMW?sel aki sírt egy 100Ks alkatrész miatt....?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
csucsbicep #46289 üzenetére
ha nem volt még rommá tuningolva akkor egy jó motor.
első nem tömör szilentek szerednek fáradni a jó magyar utakon, ablak emelők, zár mikrokapcsolok, gyak u.a. mint a G4-nél.
egész pofásnak tűnik, és a futás is reális a belsőből itélve.
-
csucsbicep
nagyúr
Erről tudna nekem vki véleményt mondani: [link]?
-
Rick4
félisten
válasz
zoo8800 #46284 üzenetére
Beszéltünk már itt róla, Türkmenisztánban is 4Ft körül van literje(talán mivel közelebb van, érdemesebb arra indulni tankolni) . És ott még állampolgári jogon kapsz is havi 120 litert, csak hogy annyiba se kerüljön.. Nem mellesleg ingyen van a földgáz, a víz, 90KWh áram, és a távfűtés is.
Érdemes beleolvasni: [link] -
cafat
aktív tag
Sziasztok!
Erről a Skoda Fabiaról mi a véleményetek? Érdemes lehet megnézni, illetve megér ennyit? -
hobizoli
nagyúr
-
SpeedR
őstag
-
Prego
senior tag
válasz
SpeedR #46278 üzenetére
csak egy példa volt, de akkor vegyünk egy reálisabbat, az otthon tölthető elektromos autókat (asszem plug-in hibrib vagy mi). Leszámítva hogy elég érdekesen nézne ki egy lakótelepi parkoló, hogy minden ablakból lóg a madzag az autó felé, képzeljük el miből élnének a honatyák
-
Prego
senior tag
válasz
SpeedR #46276 üzenetére
Nem félek attól hogy nem lesz egy hirtelen alternatíva az üzemanyagra, ha arra kerül a sors. Gondolom már most is lehetne cserélgetni, csak nem biztos hogy pl az étkezésre is használt étolajra rádobnák a jövedéki adót, akkor a gyalogosok örülnének neki. Tehát a döntés sztem nagyrészt politikai/gazdasági problémákkal lehet indokolni.
-
SpeedR
őstag
Valamelyik angliai egyetem komoly kutatásokat folytat az algákból kinyerhető üzemanyaggal kapcsolatban, és nem csak elméleti síkon. Állításuk szerint olyan mértékben is elő lehet állítani állítani belőlük tüzelőanyagot, hogy képesek lesznek kiváltani a közlekedésben a hagyományos fosszilis üzemanyagokat. (a bioüzemanyagnál mindig is a termelési volumen volt a legnagyobb probléma)
(#46274) VR6-Fan
Elég sok olyan olajmező van még, ahonnan jelenleg nem termelhető ki rentábilisan az olaj még a mai árak mellett sem. Idővel persze ezekre is sor fog kerülni.(#46275) Khelben
Szvsz. semmivel sem csorbul a BMW életérzés azzal, ha gázosítva van az autó. (Az enyém még nincs, de egyáltalán nincs kizárva, hogy lesz..) -
Khelben
nagyúr
válasz
SpeedR #46270 üzenetére
Szerintem BMW-t az vesz, akinek valamit jelent ez a 3 betű, nem csak egy autót, ami elviszi a-ból b-be. Olyat kap olcsóbban is, aztán abba lehet gázt tenni (pl. egy mondeoba). De hogy BMW-be gázt? Ez kb olyan, mintha venne egy használt Rolex-et és cellux-szal javítaná az elszakadt szíjat. 2 forintos embernek 10 forintos autó esete.
-
Prego
senior tag
válasz
SpeedR #46272 üzenetére
jó hát paci mindig ott lesz, aki elmegy szénával
De már most is van olyan, hogy a pék nem szállít ki pestre, mert nem éri meg neki az üzemanyag.
Gondolom amíg el nem fogy a benya, csak nő az ára, még lesz olyan hogy hatósági üzemanyagár, aztán lesz hogy mindenki kap X darab benyajegyet egy hónapra (majd azzal lehet nepperkedni), utána már nemtom ... -
SpeedR
őstag
Szerencsére 10-20 évnél odébb lesz az még, hogy elfogy az olaj. Addigra remélhetőleg ki fognak találni valami megoldást, hogy legalább a mezőgazdaságban, és a szállítmányozásban részt vevő járművek működése ne álljon le egy pillanatra sem. Ha ez mégis megtörténne, az a mai életforma végét jelentené.
-
Prego
senior tag
válasz
SpeedR #46270 üzenetére
Egy dolog hogy nincs miből tankolni, de lassan (10-20 év) nem is lesz mit
Akkor majd eljön az a világ hogy "gazdag" gyerek bemegy a boltba, letesz 5 millió forintot, kér egy kiló kenyeret, a boltos meg azt mondja hogy mit csináljon ezzel a sok értéktelen papírral, a búza ott van a földeken, nincs amivel betakarítsák -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
SpeedR #46252 üzenetére
Egyetértek az 5-ös Bömös véleményeddel. Annál a szériánál rondább és nőiesebb bajor gépet még nem láttam.
Az a régebbi 7-es 100* elegánsabb. Ültem a Chirs Bangle által tervezett utód 7-esben is. Marha nagy meg kényelmes de ronda és nekem iszonyat sterilnek tűnt. Én speciel sose tudnám megszokni. -
Clain
tag
Sziasztok !
Szeretnék véleményeket kérni mivel autóvásárlás előtt állok a VW Jettákról (5. széria, 3-4 évesek)! Érdemes rá beruházni ? vagy vannak gondok vele ? (ha igen milyenek)köszönöm a kommenteket előre is !
-
SpeedR
őstag
válasz
fullextra #46253 üzenetére
Az automatának sajnos nincs előírt olajcsere periodusa, így általában nem is cserélik. Ez hosszú távon sajnos nem tesz jót neki, és többszázezres felújításhoz vezethet. -> vétel után azonnali olajcsere erősen ajánlott, ha szerencséd van, akkor még nem késő.
A motornál pedig ugyanazok a nyűgök jöhetnek elő mint a többi hasonló dízelnél.
730i-t ajánlanám inkább. Nem lomha és még elfogadható a fogyija is. A V8-asok is jók, de azokat én már biztos gázosítanám. -
Habár végiggondoltam még egyszer és az igaz, hogy az egyéb felületek viszont kopottabbak voltak.
Azért azt sem szabad elfelejteni, hogy pl a kopott kormányt ki is cserélhetik.
Ebayen ehhez az autóhoz 10-20k egy komplett kormány légzsákkal együtt.Szóval a fene tudja....nehéz azt a 150k km-ert elhinni
-
-
Rick4
félisten
Online szervizköny, fogyasztásszámolás magyaroknak: [link]
-
Manitou
veterán
válasz
Motion_Blur #46250 üzenetére
Ettől sokkal szebb a 10+ éves 7-es Bömös
Modernebbnek viszont modernebb azt elismerem.
Bár nem mindig előny a modern autó
-
fullextra
tag
válasz
SpeedR #46252 üzenetére
Köszi a válaszokat srácok!
Persze lehetne venni újabbat, jobbat, kissebbet, modernebbet, de hiába ha nekem ez a forma tetszikaz 5-ös nagyon nem! Illetve azok is inkabb 4-4,5nél kezdodnek a hasznalhatoak.
Láttam már egy pár darabot belőlük, a belső felületek kopottságát illetőleg ennek simán elhiszem a 150k Km-ert.
Motorral, váltóval milyen konkrét hibákkal kell számolni? Mondjuk inkabb 250-300k környékén hullanak szét. Legalabbis amiket eddig lattam.
E60bol meg a hasznalhato darabok ott kezdodnek hogy 5.5millio(+500-700k az esetleges javitasokra), de inkabb 6, raadasul olyan bárgyú pofája van a fészlift előtti verziónak...
-
SpeedR
őstag
Lehet hogy kihangosítva telefonált?
(#46230) hobizoli
+1
500e alatt mászkálós autónak szigorúan buzukit kell venni. (persze ha nem csak racionális szempontok játszanak az más tészta)(#46241) fullextra
Szép ótó, de ennyit nem ér. A váltóra és a motorra elég komoly összegeket el lehet lőni. (kb. mint minden cr dízelre) A malomkerék miatt a futóműnél is van esély némi buxa nyitogatásra. Egyébként elég tartós jószágnak számít, ha jól bánnak vele.(#46247) Kickass
Néhány vastagabb pokróc is megfelelő a kb. meggynyi nagyságú jég ellen. Tesztelve.(#46250) Motion_Blur
E60, aka a valaha gyártott legcsúnyább bimmer...
Pont ez lenne elegánsabb egy klasszikus E38-nál? 3.3-at persze nem szabad adni érte. -
neduddki
nagyúr
HI!
sosekopel meriva 1,7 dizelrol van vkinek szemejjes esmeretsege? 101lovas
koszi
udv
neduddki
-
Jadro
veterán
válasz
fullextra #46241 üzenetére
Unokatesóméknak ilyen van. Pompás gép, bár elég drága az alkatrész. (FElső kategória, mit vár az ember.) Nekik mondjuk igen jó állapotú a gép, de így is cserélgettek rajta már ezt-azt. Nem mai darabok, ez van. Batár hajó, nekem nagyon tetszik. A Km adatot viszont kevésnek találom én is.
-
m3tr0
őstag
Srácok, jégeső ellen is védő autótakaró ponyvát vennék. Tudtok ajánlani valamit elfogadható áron?
Én eztnéztem.
Vélemény, ötlet?!Köszönöm.
-
fullextra
tag
erről vélemények, esetleg a típussal közelebbi tapasztalatok?!
ez a forma nagyon bejön, ráadásul ez a legteteje ennek a szériának(2001ig jelenleg ez a legdrágább)
-
Rick4
félisten
válasz
hobizoli #46238 üzenetére
Az egyik ismerősöm nepperkedik, nincsen konkrét autós telephelye kocsikkal, kp-val fizet, és cégesen csinálja. 2010-ben 140 kocsit adott vett, csak Opel Peugeot, Citroen, stb kocsikkal foglakozik, ül a hahu előtt, felraknak egyet, ha olyan ami neki jó, hívja és megy is érte. Ha kell megcsinál ezt azt, és megy a piacra, 50-70-150K-val többért, melyik hogy.
Vagy pont az én esetem, vettem egy váltóhibás Luminát 100-ért. Azt gondoltam, hogy majd faszán rendberakom, szerelni is tudom, az alkatrészeket is közvetlenül én hozom az usából, mi bajom lehet. Aztán annyira belemerültem, hogy a gázszett korszerűsítése 170 rugó, plusz az összes többi alkatrész még 600 ezres. Igaz, a lengéscsillapítók gyáriak és újak, a fékrendszer kompletten a rézcsövektől kezdve új, a motor felújítva totál, új kormánymű, gömbfejek, kormányösszekötők, szilentek és ami lehet, minden új lesz, platinagyertyák, motorvezérlő szenzorok, stb stb. .. Már majdnem össze van rakva, de most kb 900-ban van csak az anyagár, ennek a feléért is lehet kapni kocsikat, igaz nyilvánvaló, hogy nem ilyen állapotút.... De utólag visszanézve a franc se tudja, jó döntés volt-e ez, eladni nem akarom majd, ennyiért úgyse menne el......
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
hobizoli #46238 üzenetére
Igen ez így van, a beleölt pénzt sose fogja a következő vevő megfizetni. Én tudom mennyiért vették az enyémet 3 évvel korábban és én ahhoz képest még elég jó áron jutottam hozzá. Persze költök rá mert szép állapotban szeretném tudni (nem tuningra megy!), de nem is 2 évig tervezem használni.
Tudod hogy szokták mondani: van amit hirdetni akarnak és van amit eladni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #46237 üzenetére
Ami jo vetel azt a hahu-rol 2-3nap alatt elviszik, nem kell hirdetni.
Nem is arultak 3 honapig ok se, mint a tobbi fent levo autot, van amelyik VTI fent van minimum 3 eve eladokent szinte folyamatosan, ami rohej, es olyan aron, hogy annyiert két masikat is kapni.Az a lenyeg, hogy a tuningot nem fizetik meg soha. Kidobott penz annak aki beleinvesztalja a lovet. Hidd el, en mar csak tudom
Szoval ha vkinek ez kell, akkor annak olyan autot kell vennie, ami mar meg van "csinalva".
Minden mas megoldas ennel csak tobbe kerul.
Haversrac is azt mondja, hogy ma mar nem csinalna meg ujra ezt, fogna es megvenne egy "készet".
Pedig o az alapot ehhez, 4-5 evvel ezelott tiednel is olcsobban vette.Olyan ez is mint a hugom Ignis-e, 4.5evesen nem volt 1M se, de most is arulnak 7-7.5 eveseket 1.3M-ert is 2x annyi km-l. Te melyiket venned? A dragabb biztos jobb vetel is, nem?
Az EuroTAX ar +-10% minden gyartmany valodi piaci árát megadja. Csak vki errol jusztsem akar tudomast venni.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
hobizoli #46236 üzenetére
Fél éve vettem a sajátom rendesen körbenéztem és azóta is kíváncsiságból nézelődöm. Hidd el annyiért tényleg jó állapotút nem igazán kapni. Aláírom a VTi-k túlárazottak, a sajátom is többe volt bár remélem a Csonticaros dolgot csak viccnek szántad.
6gen 1.4-esek jó esetben 6k-tól vannak de azoknál erősen kérdéses az állapot. Persze csodák lehetnek. De én úgy látom hogy az 5k-s kategória még inkább az 5gen Civiceké.
De no offense ez csak az én véleményem. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #46232 üzenetére
Vagy nem a tullihegett aruakat kell nezni.
Csonticar-nal ket hete facelift-s 6gen 3D VTI-t arultak turbositva 1M-ert, Integra Recaro belsovel sper-s valtoval stb.
De arulnak 1.3M-ert "csak" koppgyarit is ezek nelkul.Haversracnak egy ugyanijenbe csak a turbositas volt 1M-ban.
-
-
hobizoli
nagyúr
Jo hogy pont par hete vagy mar talan honapja volt arrol szo hogy fuu kettesgóf -legfiatalabb is meg csak 20 eves..- az dizelbe az fudejovetel.
Az.
Ahogy Winkler is irja 20+ eves 300k+ km-t futott dizel gyosz helyett vegyel maskor egy fele annyi idos es ezert valszeg kevesebb tulaja volt, kevsebb lehetoseg volt elol-hatul romma csukni, jo esetben is max csak fele annyit is futott nyunyukit. Meg ugye dájzelt vki azert vette, mert sokat jart, a nyunyukit meg azert, mert ezt lehetett venni jol, es nem feltetlenul ment vele sokat mindenki, hiaba a 10-13 eves.3 kiloert rohogve kapott volna egy '98 koruli Swift-t, igaz nem jurgen, meg nem lehet vele konszern meetingre kimenni a wörthersee-hez, de valszeg nem szopodott volna be vele ekkorat.
Amugy 5 kiloert mar 6gen Hondak is vannak. Es valszeg abbol a legalapabb 1.4-s benzines egyseg is messze jobban megy, meg kezelhetobb meg stb, mint egy uj koraban 54lojjos mára max 45lojjos ke-ke-ke-ke-ke-ke dizel.
-
Rick4
félisten
Hogyan vegyünk 2-es golfot 330-ért: [link]
Olvasd a kommenteket...
-
Dare2Live
félisten
válasz
AMD Power #46209 üzenetére
Pontosan nem emlékszem, most ennyi [link] *4
Ebből jött le a 10.000Fts OMV üzemanyag utalvány.
giigz: Én 2.5et. Evvel én még konzervatív is vagyok fogyiörültek MOon 2.8al, Németben 3.5-4el tolják.
tomcsi: Antennan kivül még jópár aerodinamikai dolgot szoktak koppintani Yaris Ecoról. A fanatikus réteg meg ennél is elborultabb le se irom miket csinálnak...
-
Prego
senior tag
Hétvégén én is felcsesztem az agyam: M3-as beállt Hatvannál, látszott hogy sor van pestig, viszont ez a sor egyszer csak megindult és ment egy ilyen 110-120as tempóval, kénytelen voltál felvenni te is a ritmust különben letolnak.
Déjvú matiz meg 90-100as tempóval csoszorgott, amikor sikerült besorolnom belsőbe és melléérnem, látom hogy a nő az anyósülésnek magyaráz valamit de nagyon. Nem keveset anyáztam -
-
VR6-Fan
veterán
-
Rick4
félisten
válasz
Dare2Live #46203 üzenetére
Perverz, de én is szoktam ilyeneket csinálni, van, hogy tempomattal 85-tel megyek autópályán, meg 80-nal országúton. Sok meglepetés nem lehet, pénz a zsebben, motor 1300-at forog, minden hajtóműelemet kímélek, mindent időben észreveszek, és valóban keveset fogyaszt a kocsi. Szerintem a fékbetétek élettartama simán a duplájára nő, az olaj se forr mindig, stb stb. Én is ajánlom másoknak, bár sok embernek megerőltető az ilyesféle önuralom gyakorlása...
-
Dare2Live
félisten
válasz
AMD Power #46201 üzenetére
2003 Yaris benzin 998ccm 1SZ-FE (49kwos, így a biztosítás is "elég" jó)
motorba 0W20 HTSsolajat töltök (nem minden motor szereti Toyota 1SZ-FE igen), 175/R14es Michelin energysaver gumi pöppet túlfújva.
Aerodinamikai modok nincsenek a kocsin, még az antennát se alakítottam át rejtettre.Vezetéstechnikai trükköket nem sorolom, csak pár alap: Jellemzően betartom a kreszt azaz ha 50/70/90 a megengedett akkor 50/70/90 fölé kvázi nem megyek. Ha látom piros lesz, nem nyomon. Lefele 0át eszik motorfékkel.....
3év után sikerül az, hogy az idei nyári szezon átlaga sanszosan 4eseel fog kezdődni. USesen mondva az 50MPG simán hozható...Akinek sok ideje van és elvakult az ennél jóval kevesebből is el tud járni.... [link]
Aktív témák
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Path of Exile 2
- Tesla topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Tovább csúszik az Apple okosotthon hardvere
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- További aktív témák...
- iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple
- Bitmain Antminer S9 13.5T
- Outemu Silent Peach V3 Switch Lubed Mute - 100 db
- MacBook Air 2020 13" Retina i5-1.10GHz 8GB/256G SSD, HUN BIll, kevés töltéssel, üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest